Piiskaa Pattayalla?

Paljonko maksaa kunnon miehinen kuritus ja piiska Pattayalla?
Ilmianna
Jaa

13 Vastausta

Kyllä varmaan ota yhteyttä siniseen smurffiin se on minuakin uhannut laittaa kylmäksi pari kertaa...
Ilmianna
Jaa
Joku savolainen yliläski pallomaha piiskaa parilla sadalla pathilla sut Suomibaarissa. Ponuksena kusee päälle jos haluat
Ilmianna
Jaa
Majuri Lerpan Suomi100 vuotta itsenäisyyspäivä on alkanut väkevästi homofantasioiden ja viinan merkeissä. Upseeri ja herrasmies vailla vertaa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
7 VASTAUSTA:
Jep resu ja sinä maksat viinat, illalla lähetystöön, reppana... Juhlimaan 100 vuotiasta Suomea , joka mahdollistaa sinunkin sosiaaliturvan eikö vain resuperse.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
35Numball kirjoitti:
Jep resu ja sinä maksat viinat, illalla lähetystöön, reppana... Juhlimaan 100 vuotiasta Suomea , joka mahdollistaa sinunkin sosiaaliturvan eikö vain resuperse.
Varmasti menet lähetystöön juhlimaan taas aivan ymmärrettävistä syistä. Tottakai. Kuten viimekin vuonna.

Eihän Suomen ilmavoimien menestyneimpiin koelentäjiin lukeutuvaa Kapteeni Hydroa voida sivuuttaa laadittaessa vieraslistaa. Aina tarvitaan kaltaisiasi menestyneitä tyylitaitureita, kun halutaan antaa Suomesta mahdollisimman hyvä kuva maailmalle.

Otathan kuitenkin nyt kupposen kahvia ja ison lasin maitoa. Se tasaa verensokerin. Olet juopotellut eilisestä lähtien ankarasti ja todellisuuden ja kuvitelman raja häilyy taas pahan kerran hauraassa mielessäsi. Muutaman tunnin unet nyt, sitten taas maitoa ja käyt vähän ulkoilemassa.

Takaan että ohjeideni mukaan sinulla on parempi olo huomenna, kuin siinä tapauksessa että jatkat yksin tuota katkeraa juopottelua ja homofantasiointia netissä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Niinkö resu, taasko on paha mieli, tiedätkö että virallinen etiketti vaatii kutsumaan kaikki ulkomailla asuvat esiupseerit aina itsenäisyyspäivänä paikallisiin suurlähetystöihin, juhliin...

Kiitos jos jo lasin maitoa ja pari kuppia kahvia, mutta aamulla heräsin vasta klo 10, nukutti makeesti kun oma aika viileää.
Pitänee lähteä reissuun, resu... Harmi ettei noiden huoltoasemien 7/11 saa enää bisseä....
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Tiedätkö reppana en ole ainoa ainoa upseeri täällä hua hinissä, täällä on myös eläkkeellä oleva everstiluutnantti ja on minua huomattavasti vanhempi, menemme samalla kyydillä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
35Numball kirjoitti:
Tiedätkö reppana en ole ainoa ainoa upseeri täällä hua hinissä, täällä on myös eläkkeellä oleva everstiluutnantti ja on minua huomattavasti vanhempi, menemme samalla kyydillä.
Lerppa. Sä olet vain Lerppa. Törkyturpainen, katkeroitunut, jätetty juoppo ja sairaseläkeläinen, mielenterveyspotilas Lerppa. Lakkaa haaveksimasta vanha lehmä. Hyvää itsenäisyyspäivää reaalimaailmassa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Resu voi olla voi olla mutta ennemmin valitsen osan mikä minulle on suotu, kun osan mikä sinulle on pakosta tullut sekopää. Ja vieläkään en ymmärrä miten vanha lehmä voi olla lerppa, resuperse reppana
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
35Numball kirjoitti:
Sä olet 35NumBall hieman myöhässä. Lähetystön juhlat pidettiin viime sunnuntaina. Tänään ei ole juhlia ja lähetystö on suljettu. Olen pahoillani.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Minä öykkäröin vähän thaikuille kännipäissäni ja sain kunnon selkäsaunan parilta kaiffarilta ja aivan ilmaiseksi.
Ilmianna
Jaa
Tapsalta saa 2 tuntisen sodomia käsittelyn noin 2000 batilla
Ilmianna
Jaa
Ei maksa mitään. Törkylerppa hakataan aivan ilmaiseksi.
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Piiskaa Pattayalla?

Paljonko maksaa kunnon miehinen kuritus ja piiska Pattayalla?

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta