Lumi hautaa mieshaaveet

YhdenKoonNaikonen

YKN nauttii nyt kupillisen Juhla-Mokkaa☕ - yksin.
Keväämmällä on taas aikaa miehille.

41

478

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Epäilenpä

      Taitaa olla joku ihan muu mokka mikä sun kurkkuun uppoaa?

    • Miten ois lumimies?

      • Lumimies menettelisi, kunhan kolais ensin mun pihan.


    • oletko.bi

      talvi on pyhitetty naisille

      • Bi-seksuaalisuus ei ole häpeän paikka.
        Naiset voivat kääriytyä yhteisen viltin alle nauttimaan toistensa kehon lämmöstä.


    • Bi-polaari

      Rekkalesbokin on houkuttelevampi kuin epävakaa bi-nainen.

    • 12121212121212

      "Mieshaaveet" tarkoittaa siis että fuckbuddy, Tinder-panijat ja baarivalloittajat voivat palata asiaan keväällä, kun panovaihe alkaa lämpimien kelien myötä taas?

      Miksi muuten naisten pitää olla kaikessa vaiheittaisia/kausittaisia?

      • Ei tarkoita, vaan sitä että keväällä voi sitten katsella jotain vakavampaa JOS siltä tuntuu. Sitä ennen pidetään vaan hauskaa ja harrastetaan hyvää seksiä mahdollisimman monen jykeväleukaisen 3-kymppisen crossfittaajan kanssa. Mielellään yhtäaikaa.

        Joku vois koittaa selittää sulle paremmin kuukautisten ja ihmisen erilaisten elämänvaiheiden taustaa, kun bilsan opinnot on näemmä ala-asteella jääny välistä prosenttilaskujen ohella, mä en nyt jaksa. Sun voi olla muutenkin vaikea ymmärtää, kun sulla on ollut vain yksi vaihde ja suora raide koko elämän. Silti sustakin on jo tullut setämies, jota et vielä 20 vuotta sitten ollut.


      • Tänään on saanut kivasti satinkutia palstasetät... Taidat olla isänmaallisella tuulella tänään?


      • No.no.no
        LinerT.2 kirjoitti:

        Ei tarkoita, vaan sitä että keväällä voi sitten katsella jotain vakavampaa JOS siltä tuntuu. Sitä ennen pidetään vaan hauskaa ja harrastetaan hyvää seksiä mahdollisimman monen jykeväleukaisen 3-kymppisen crossfittaajan kanssa. Mielellään yhtäaikaa.

        Joku vois koittaa selittää sulle paremmin kuukautisten ja ihmisen erilaisten elämänvaiheiden taustaa, kun bilsan opinnot on näemmä ala-asteella jääny välistä prosenttilaskujen ohella, mä en nyt jaksa. Sun voi olla muutenkin vaikea ymmärtää, kun sulla on ollut vain yksi vaihde ja suora raide koko elämän. Silti sustakin on jo tullut setämies, jota et vielä 20 vuotta sitten ollut.

        Ollaanpa sitä nyt vihaisena! Taitaisi sinullekin tehdä hyvää harrastaa sitä seksiä edes kerran vuodessa. Menet vaikka ostamaan asemalta pakolaislapsilta tai kehitysvammaisilta jos et muualta enää saa.


      • 12121212121212
        LinerT.2 kirjoitti:

        Ei tarkoita, vaan sitä että keväällä voi sitten katsella jotain vakavampaa JOS siltä tuntuu. Sitä ennen pidetään vaan hauskaa ja harrastetaan hyvää seksiä mahdollisimman monen jykeväleukaisen 3-kymppisen crossfittaajan kanssa. Mielellään yhtäaikaa.

        Joku vois koittaa selittää sulle paremmin kuukautisten ja ihmisen erilaisten elämänvaiheiden taustaa, kun bilsan opinnot on näemmä ala-asteella jääny välistä prosenttilaskujen ohella, mä en nyt jaksa. Sun voi olla muutenkin vaikea ymmärtää, kun sulla on ollut vain yksi vaihde ja suora raide koko elämän. Silti sustakin on jo tullut setämies, jota et vielä 20 vuotta sitten ollut.

        Se olisikin huolestuttavaa jos 11-vuotiaana setäytyisi.

        Mutta mikäs nyt kiukuttaa? On itsenäisyyspäiväkin. Koti, uskonto ja isänmaa ja sitä rataa.

        Sitä en tiennyt että kuukautiset vaivaavat talvella ja syksyllä mutta ei keväällä ja kesällä. Palstalla sitä oppii uutta.


      • 12121212121212 kirjoitti:

        Se olisikin huolestuttavaa jos 11-vuotiaana setäytyisi.

        Mutta mikäs nyt kiukuttaa? On itsenäisyyspäiväkin. Koti, uskonto ja isänmaa ja sitä rataa.

        Sitä en tiennyt että kuukautiset vaivaavat talvella ja syksyllä mutta ei keväällä ja kesällä. Palstalla sitä oppii uutta.

        Oppi kannattaa jatkossakin hakea palstalta, ei neitsytsedät muuten naisista mitään tietoa saakaan.

        Kiukuttaa? Ei voi kiukuttaa, kun on niiiin hyvä kausi :)


      • Dissident kirjoitti:

        Tänään on saanut kivasti satinkutia palstasetät... Taidat olla isänmaallisella tuulella tänään?

        En ole kerennyt aikoihin vittuilemaan. En kyllä ehtis nytkään, mutta tässä on kieltämättä oma viehätyksensä :)


      • LinerT.2 kirjoitti:

        En ole kerennyt aikoihin vittuilemaan. En kyllä ehtis nytkään, mutta tässä on kieltämättä oma viehätyksensä :)

        Niin, se sopii sulle kyllä hyvin. Ja on täältä kyllä jotain puuttunutkin, kun et ole ollut niin aktiivinen...


      • Heikkoyritys
        LinerT.2 kirjoitti:

        En ole kerennyt aikoihin vittuilemaan. En kyllä ehtis nytkään, mutta tässä on kieltämättä oma viehätyksensä :)

        Missä täällä näkyy vittuilua? Mä en huomaa muuta kuin keski-ikäisen naisen vinkumista :)


      • 12121212121212
        LinerT.2 kirjoitti:

        Oppi kannattaa jatkossakin hakea palstalta, ei neitsytsedät muuten naisista mitään tietoa saakaan.

        Kiukuttaa? Ei voi kiukuttaa, kun on niiiin hyvä kausi :)

        On tainnut kyykyt kulkea huonosti taas...?

        Ei kannata ajatella negatiivista. Ei se johdu iästä, kyllä niitä ennätyksiä ehtii tekemään sitten viisikymppisenä, ne parhaat treenivuodet kun on vasta edessäpäin sitten varhaisnuoruudessa.


      • Kaapura
        Dissident kirjoitti:

        Niin, se sopii sulle kyllä hyvin. Ja on täältä kyllä jotain puuttunutkin, kun et ole ollut niin aktiivinen...

        Kukas se ilmaantui heti nuoleskelemaan? Lipi lipi.


      • 12121212121212 kirjoitti:

        On tainnut kyykyt kulkea huonosti taas...?

        Ei kannata ajatella negatiivista. Ei se johdu iästä, kyllä niitä ennätyksiä ehtii tekemään sitten viisikymppisenä, ne parhaat treenivuodet kun on vasta edessäpäin sitten varhaisnuoruudessa.

        Kyykyt napsuu nätisti :) Tämmönen 60-vee muori pyörittelee vielä kevyesti noita puolta nuorempia lihaskimppuja.

        Mites sun treenisi, joko saat painosi verran rautaa nostettua maasta?


      • Heikkoyritys kirjoitti:

        Missä täällä näkyy vittuilua? Mä en huomaa muuta kuin keski-ikäisen naisen vinkumista :)

        Anna Pikkukakkosen olla rauhassa >:-(


      • 12121212121212
        LinerT.2 kirjoitti:

        Kyykyt napsuu nätisti :) Tämmönen 60-vee muori pyörittelee vielä kevyesti noita puolta nuorempia lihaskimppuja.

        Mites sun treenisi, joko saat painosi verran rautaa nostettua maasta?

        Ai maastavedolla?

        Siihen nyt ei paljoa vaadita, kun olen lyhyt ja hoikka herrasmies.

        Olen luultavasti sinua kevyempi, vaikka mainitsit joskus olevasi (naiseksi) lyhyt.


      • 12121212121212 kirjoitti:

        Ai maastavedolla?

        Siihen nyt ei paljoa vaadita, kun olen lyhyt ja hoikka herrasmies.

        Olen luultavasti sinua kevyempi, vaikka mainitsit joskus olevasi (naiseksi) lyhyt.

        Muistelen, että kauhistelit joskus "vahvoja" tyttöjä, jotka nostivat maasta aloittelevanakin oman painonsa verran. Niin että joko nousee sen 55 kiloa?


      • 12121212121212
        Dissident kirjoitti:

        Niin, se sopii sulle kyllä hyvin. Ja on täältä kyllä jotain puuttunutkin, kun et ole ollut niin aktiivinen...

        Linerin oikeastaan kannattaisi jättää "pahan poliisin" rooli jollekin taitavammalle v-ttuilijalle.

        Hyviksenä luultavasti onnistuisi ärsyttämään paremmin.


      • 12121212121212
        LinerT.2 kirjoitti:

        Muistelen, että kauhistelit joskus "vahvoja" tyttöjä, jotka nostivat maasta aloittelevanakin oman painonsa verran. Niin että joko nousee sen 55 kiloa?

        Niiden aloittelevien "tyttöjen" paino ei todellakaan ollut 55 kiloa.


      • 12121212121212 kirjoitti:

        Niiden aloittelevien "tyttöjen" paino ei todellakaan ollut 55 kiloa.

        Onpas. Ja voi olla oikein hyvin vaikka 70 kiloa, sekin nousee helposti kaikilta.

        Mutta tuo 55 kg on sun painosi. Joko nousee? Vai saanko taas saman välttelevän vastauksen, ettet tee levytangolla liikkeitä, koska pt antaa vain 12 kilon kahvakuulat käsiin... :)


      • 12121212121212 kirjoitti:

        Linerin oikeastaan kannattaisi jättää "pahan poliisin" rooli jollekin taitavammalle v-ttuilijalle.

        Hyviksenä luultavasti onnistuisi ärsyttämään paremmin.

        No Linukka on oma persoonansa. Vähän aina vastaan ees pikkuisen jostain.


      • 12121212121212
        LinerT.2 kirjoitti:

        Onpas. Ja voi olla oikein hyvin vaikka 70 kiloa, sekin nousee helposti kaikilta.

        Mutta tuo 55 kg on sun painosi. Joko nousee? Vai saanko taas saman välttelevän vastauksen, ettet tee levytangolla liikkeitä, koska pt antaa vain 12 kilon kahvakuulat käsiin... :)

        Voisin vannoa että paino on nykyisellään karvan verran yli 60kg.

        Käyn kysäisemässä onko täällä vaakaa, luulisi olevan.


      • 12121212121212 kirjoitti:

        Voisin vannoa että paino on nykyisellään karvan verran yli 60kg.

        Käyn kysäisemässä onko täällä vaakaa, luulisi olevan.

        Kirjevaa'allakin onnistuu tuon kokoisen punnitus. Koitatko saada painonnousustasi perustelun sille, ettei vieläkään nouse oman painon verran?


      • 12121212121212 kirjoitti:

        Linerin oikeastaan kannattaisi jättää "pahan poliisin" rooli jollekin taitavammalle v-ttuilijalle.

        Hyviksenä luultavasti onnistuisi ärsyttämään paremmin.

        Täällä on jo jeesustelijoita ihan tarpeeksi. Ärsyynny niistä jos haluat ärsyyntyä.


      • 12121212121212
        LinerT.2 kirjoitti:

        Kirjevaa'allakin onnistuu tuon kokoisen punnitus. Koitatko saada painonnousustasi perustelun sille, ettei vieläkään nouse oman painon verran?

        59,5.

        Arvasin melko lähelle.


      • 12121212121212 kirjoitti:

        59,5.

        Arvasin melko lähelle.

        Annan ääneni massatreenille. Vaihda se pt, kun se jumpattaa sulla vain tyttöjen juttuja.


      • 12121212121212
        LinerT.2 kirjoitti:

        Annan ääneni massatreenille. Vaihda se pt, kun se jumpattaa sulla vain tyttöjen juttuja.

        Kannattaa muistaa että olen hintelä ja siroluinen eikä ylimääräistä rsvaa juuri ole, eli massaa on tullut jo kilokaupalla.


      • 12121212121212 kirjoitti:

        Kannattaa muistaa että olen hintelä ja siroluinen eikä ylimääräistä rsvaa juuri ole, eli massaa on tullut jo kilokaupalla.

        Muistaakseni olet kuitenkin treenannutkin jo muutaman vuoden. Sun ei pitäisi olla enää hintelä. Eikä etenkään rasvaton, jos massaa olet hakemassa. Syöt ihan väärin.

        Sun maastavetotuloksesi on surkea. Tuossa kohtaa pitää jaksaa mavettaa reilusti yli 100 kg, rimpuloidenkin. 2 x oma paino. Vaihda se pt.


      • kundos
        LinerT.2 kirjoitti:

        Kyykyt napsuu nätisti :) Tämmönen 60-vee muori pyörittelee vielä kevyesti noita puolta nuorempia lihaskimppuja.

        Mites sun treenisi, joko saat painosi verran rautaa nostettua maasta?

        Itse pyörittelen kyllä kevyesti 20-v lihaskimppunaiset ja 60-v leiditkin. Vaikka olen 46v pappa, olen elämäni kunnossa. yt.


      • 12121212121212
        LinerT.2 kirjoitti:

        Muistaakseni olet kuitenkin treenannutkin jo muutaman vuoden. Sun ei pitäisi olla enää hintelä. Eikä etenkään rasvaton, jos massaa olet hakemassa. Syöt ihan väärin.

        Sun maastavetotuloksesi on surkea. Tuossa kohtaa pitää jaksaa mavettaa reilusti yli 100 kg, rimpuloidenkin. 2 x oma paino. Vaihda se pt.

        En ole treenannut lihaksien hankkimiseksi "muutamaa vuotta". Lisäksi tajusin jo kauan sitten ettei minusta tule mielestäni järkevillä keinoilla isoa, joten pyrin optimoimaan sen ruumiinrakenteen joka minulla on. Alussahan massan hankkiminen oli tavoitteena, mutta niin kuin odotinkin se olisi vaatinut liikaa uhrauksia treenin eteen. Minulla kun on muutakin elämää ja mielenkiinnon kohteita kuin sali.

        En tiedä mikä mavetulokseni on. En ole treenaamassa kisoihin joten ennätyksillä ei ole merkitystä. Sarjoista sen voisi arvioida, jos haluaisi.


      • 12121212121212 kirjoitti:

        En ole treenannut lihaksien hankkimiseksi "muutamaa vuotta". Lisäksi tajusin jo kauan sitten ettei minusta tule mielestäni järkevillä keinoilla isoa, joten pyrin optimoimaan sen ruumiinrakenteen joka minulla on. Alussahan massan hankkiminen oli tavoitteena, mutta niin kuin odotinkin se olisi vaatinut liikaa uhrauksia treenin eteen. Minulla kun on muutakin elämää ja mielenkiinnon kohteita kuin sali.

        En tiedä mikä mavetulokseni on. En ole treenaamassa kisoihin joten ennätyksillä ei ole merkitystä. Sarjoista sen voisi arvioida, jos haluaisi.

        Hähää, ei muuten voi arvioida sarjataulukoista. Jos sulla on yksikin säie heikompi kokonaisuudessa tai virheitä tekniikassa, se ykkönen ei todellakaan nouse taulukoiden mukaan. Ykkönen on ykkönen vasta nostettuna, ei teoriassa. Mullakin esimerkiksi on jäätävät sarjatulokset, mutta minkään liikkeen ykkönen ei vastaa taulukoita.


      • selittelykakkonen
        12121212121212 kirjoitti:

        En ole treenannut lihaksien hankkimiseksi "muutamaa vuotta". Lisäksi tajusin jo kauan sitten ettei minusta tule mielestäni järkevillä keinoilla isoa, joten pyrin optimoimaan sen ruumiinrakenteen joka minulla on. Alussahan massan hankkiminen oli tavoitteena, mutta niin kuin odotinkin se olisi vaatinut liikaa uhrauksia treenin eteen. Minulla kun on muutakin elämää ja mielenkiinnon kohteita kuin sali.

        En tiedä mikä mavetulokseni on. En ole treenaamassa kisoihin joten ennätyksillä ei ole merkitystä. Sarjoista sen voisi arvioida, jos haluaisi.

        Sait sen kurppapanon vakkariksi niin treeni-into lopahti saman tien :D


      • 12121212121212
        selittelykakkonen kirjoitti:

        Sait sen kurppapanon vakkariksi niin treeni-into lopahti saman tien :D

        Eikä lopahtanut, käyn yhä salilla säännöllisesti.


    • Tervetuloa takaisin :)

      • huttu.v

        Onko YKN joku vanha tuttu?


      • turhiaurpojakaik
        huttu.v kirjoitti:

        Onko YKN joku vanha tuttu?

        Mylmyri ja mitätuhansia nimimerkkejä on käytänyt. Tuli tunnetuksi palstan rumimman tyttiksenä.


    • Olisi mielenkiintoista tietää millaiset kokemukset miehistä pitävät tuollaisia haaveita hengissä. Jotenkin jännää että miehet aina haukutaan alimpaan heitettiin tai sitten välillä kehua retostellaan. Luulisi että joku nainenkin kokisi että on kokonaisuutena aika fiftysixty olla joko miehen kanssa tai ilman.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      4082
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2358
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2066
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      97
      1725
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      12
      1348
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1317
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1272
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe