"Hyvää ja kaunista"

Mitä haluaisit sanoa ihastuksellesi tai rakkaallesi? Kirjoita se tähän 😊
Halutessasi voit myös mainita kenelle sanasi ovat (esim. etunimen alkukirjaimella, mikä näyttäisi muutenkin olevan täällä suosittu tapa 😉)
Tämä ketju on tarkoitettu vain kauniille ajatuksille. Jos siis haluat sanoa jotain vähemmän hyvää tai vähemmän kaunista, niin sanothan sen jossain muualla. Tänks!

Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille 🇫🇮

19

585

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VoinAloittaa

      -Kiitos
      -Anteeksi
      -Haluatko osan viimeisestä porkkanastani / mandariinistani / suklaapalastani?
      -Tykkään sinusta
      -Hyvää yötä

    • Ehkäjoskusvieläkin

      Sulla on tyrmäävä hymy ja vaikutat tosi ihanalta. Olis kiva tutustua suhun paremmin kahden kesken :) saanko tulla juttelee sulle ja ehdottaa tapaamista kahvin tai oluen merkeissä?

      • Tää ei varmaankaan ollut mulle tarkoitettu, mutta en lannistu siitä 😁 Nimittäin jos ei veikkaa, niin ei voi voittaa 😁 JOS Ihana Nainen kysyisi multa tällaista asiaa, niin mä sanoisin, että Kyllä, kyllä ja kyllä - saat tulla juttelemaan ja ehdottaa tapaamista kahvin tai oluen merkeissä. Valitsisin ehkä oluen ellei sitten olisi kovin aikainen kellonaika kyseessä. Mutta sulle 'Ehkäjoskusvieläkin' toivon, että saat viestisi näkymään oikeille silmille. Kannattaisiko sun vaikka käyttää sitä ketjun aloittajan ehdottamaa etunimen etukirjainta tai jotain muuta tunnistetta?

        Ps. Mä en ole vielä keksinyt, mitä tahtoisin tässä ketjussa Ihanalle Naiselle sanoa tässä ketjussa. Mietin sitä ensin... Miettimisaikana Ihana Nainen voi vaikka ottaa tästä odotuspususia 💋💋💋


      • Itsekkysoninhaa
        Höpsööntynyt kirjoitti:

        Tää ei varmaankaan ollut mulle tarkoitettu, mutta en lannistu siitä 😁 Nimittäin jos ei veikkaa, niin ei voi voittaa 😁 JOS Ihana Nainen kysyisi multa tällaista asiaa, niin mä sanoisin, että Kyllä, kyllä ja kyllä - saat tulla juttelemaan ja ehdottaa tapaamista kahvin tai oluen merkeissä. Valitsisin ehkä oluen ellei sitten olisi kovin aikainen kellonaika kyseessä. Mutta sulle 'Ehkäjoskusvieläkin' toivon, että saat viestisi näkymään oikeille silmille. Kannattaisiko sun vaikka käyttää sitä ketjun aloittajan ehdottamaa etunimen etukirjainta tai jotain muuta tunnistetta?

        Ps. Mä en ole vielä keksinyt, mitä tahtoisin tässä ketjussa Ihanalle Naiselle sanoa tässä ketjussa. Mietin sitä ensin... Miettimisaikana Ihana Nainen voi vaikka ottaa tästä odotuspususia 💋💋💋

        No miksi ihmeessä sitten vastaat tähän ketjuun, jos sinulla ei ole itselläsi mitään sellaista sanottavaa, mitä ketjun aloittaja tarkoitti? Sinä se vaan puhut lähes joka ketjussa itsestäsi pelkästään. Niin tässäkin taas.


    • Ihmismielinen

      Sinä olet maailman viehättävin nainen.
      Sinussa on jotain niin suunnattoman lumoavaa etten muista edes hengittää, kun katson sinisiin silmiisi.
      Olet vienyt minulta jalat alta täysin, ja se on huikaiseva tunne.
      Kiitos, että olet olemassa myös minulle.
      Lähdetkö katsomaan joulukuista auringonlaskua kanssani?

      • Ihanaaaw

        Olipa söpösti sanottu, mihin päin tämä menee?


      • Ihmismielinen
        Ihanaaaw kirjoitti:

        Olipa söpösti sanottu, mihin päin tämä menee?

        Helsingin lähistölle tuo menee.


      • Ihanasti kirjoitettu!

        Mutta, mutta, mutta... Jäin miettimään, mikset laittanut enemmän tuntomerkkejä. Minulla ei ole sinisiä silmiä, joten en mieti, olenko minä tuo maailman viehättävin nainen. Minusta olisi kuitenkin upeaa, jos toisiinsa ihastuneet (tai ihastuvat) ihmiset löytäisivät toisiaan ihan tosielämässä. Täällä Suomi24-palstoilla on niin paljon kaipaavien haikailuita, että toivoisi edes osan johtavan tosielämän tapaamisiin. Helsingin lähistöllä on todella paljon sinisilmäisiä naisia. Heidän joukossaan on huomattavan paljon viehättäviäkin naisia. Koska tämä viestiketju on bi-palstalla, emme voi edes tietää oletko sinä nainen vai mies. Siksi kannustaisinkin, että sinä ja muut tähän ketjuun kirjoittavat laittaisivat jotain tuntomerkkejä kaipaamistaan ihmisistä. Olkaa rohkeita ihmiset!


      • Höpsööntynyt kirjoitti:

        Ihanasti kirjoitettu!

        Mutta, mutta, mutta... Jäin miettimään, mikset laittanut enemmän tuntomerkkejä. Minulla ei ole sinisiä silmiä, joten en mieti, olenko minä tuo maailman viehättävin nainen. Minusta olisi kuitenkin upeaa, jos toisiinsa ihastuneet (tai ihastuvat) ihmiset löytäisivät toisiaan ihan tosielämässä. Täällä Suomi24-palstoilla on niin paljon kaipaavien haikailuita, että toivoisi edes osan johtavan tosielämän tapaamisiin. Helsingin lähistöllä on todella paljon sinisilmäisiä naisia. Heidän joukossaan on huomattavan paljon viehättäviäkin naisia. Koska tämä viestiketju on bi-palstalla, emme voi edes tietää oletko sinä nainen vai mies. Siksi kannustaisinkin, että sinä ja muut tähän ketjuun kirjoittavat laittaisivat jotain tuntomerkkejä kaipaamistaan ihmisistä. Olkaa rohkeita ihmiset!

        Muistelen, että nimim. Ihmismielinen oli jo kertonut tunteistaan ihastukselleen. Ehkäpä siksi viesti ei sisältänyt tuntomerkkejä (paitsi ne siniset silmät). Em. voinee korjata jos muistelin väärin 😊
        Erittäin kauniita sanoja joka tapauksessa ❤️
        Olisihan se mukava jos joku "viestin saajista" itsensä täällä tunnistaisi mutta se lienee aika epätodennäköistä.
        Sekin olisi ihana ajatus jos joku kirjoittaisi ensin kauniit ajatuksensa/sanansa tänne ja sitten rohkaistuisi myös sanomaan ne ihastukselleen (tai rakkaalleen) 😊


      • Ihmismielinen

        EoEt on oikeassa. Olen kertonut ihastukselleni tunteistani ihan kahden kesken, mutta vaikka en olisikaan, kunnioitan toisen ihmisen yksityisyyttä siten, että en täällä yhtään enempää tuntomerkkejä hänestä kertoisi, koska en ikipäivänä haluaisi, että kukaan tunnistaisi hänet ihastukseni kohteeksi jostain nettipalstalta, jolloin hänellä itsellään ei olisi mitään mahdollisuutta kieltäytyä joutumasta tunnistetuksi julkisesti. Jos ei ole rohkeutta kertoa suoraan ihastukselle itselleen, ei pitäisi myöskään olla ”rohkeutta” anonyymina nettipalstalla huhuilla, täytyy ajatella myös sitä toista osapuolta; jos hän itsensä tunnustaisi, niin silloin tunnistaisi myös jotkut muut lähipiirissä.

        En ymmärrä muutenkaan, miksi ihmeessä minun tai kenekään muunkaan pitäisi täällä sen enempää mitään tuntomerkkejä kertoa, ei tässä kai ole tarkoitus ketään henkilöä hakea, vaan kertoa niitä omia ajatuksia, niitä sanoja ja tunteita, mitä rakkaalle haluaisi sanoa. Kerroin itse mitä sanoisin tälle maailman viehättävimmlle naiselle, ja saatan nuo sanat jopa ihan livenä joskus sanoakin. Se, kenelle nuo sanat menevät, on täysin sivuseikka kaikille muille paitsi minulle ja hänelle.

        Kannattaa ehkä avata erillinen ketju, jos haluaa antaa suoria tuntomerkkejä ihastuksestaan, vähän sellainen ”etsintäkuulutus”-tyyppinen ketju.

        (Nimimerkki Höpsähtäneen utelut ja uteliaisuuden määrä on näköjään loputon tässäkin ketjussa, ja se tuntuu jopa suorastaan kiusalliselta välillä.)


      • Niin, ja höpsööntyneelle tiedoksi sen verran, koska se häntä (tai heitä, koska käytti kommentissaan me-muotoa) niin kiinnosti, että olen nainen edelleen, kuten olen ollut aiemmissakin viesteissäni.


      • Ihmismielinen kirjoitti:

        Niin, ja höpsööntyneelle tiedoksi sen verran, koska se häntä (tai heitä, koska käytti kommentissaan me-muotoa) niin kiinnosti, että olen nainen edelleen, kuten olen ollut aiemmissakin viesteissäni.

        Anteeksi kovasti Ihmismielinen!

        Minä en ollenkaan muistanut nimimerkkiäsi. En ylipäätään muista täältä kuin ihan muutaman nimimerkin ja ne ovat rekisteröityneitä nimimerkkejä. Muita nimimerkkejä pidän lähtökohtaisesti ns. kertakäyttönickeinä. Koska aloitit tässä ketjussa nimimerkki ns. harmaana, en edes miettinyt, olenko törmännyt sinuun aiemmin täällä. Jotenkin en ava n saa noita nimimerkkejä pysymään päässäni ja ehkä en sitten yritäkään. Mitä tulee nihin tuntomerkkeihin, niin aika usein pystyy keksimään sellaisiakin pikku tuntomerkkejä, joista kohdehenkilön tutut eivät häntä tunnista, mutta henkilö itse voisi tunnistaakin. Eihän aina tietenkään ole niin, varsinkin jos joku ihailee jotain henkilöä kaukaa, eikä tiedä hänestä mitään henkilökohtaista. Minusta puolestaan täällä Suomi24:ssä - erityisesti lesbo-keskustelussa - paljon harrastetut ns. anonyymit haikailut ovat tyhmiä, koska ne eivät varmasti johda yhtään mihinkään. Eri asia on sitten esim. runot ja muut sellaiset hieman pidemmät kirjoitukset, joista lukijatkin saavat jotain. Toki muut saavat haikailla, jos haluavat. Minun täytyy varmaan opetella hyppimään niiden kirjoitusten yli.


      • Ot: Aloitin tässä harmaana, koska rekisteröin nimmarini vasta juuri äsken ; )


    • Toiveikasajattelija

      Sinussa on sitä jotain mistä tahtoisin ottaa selvää yhä enemmän. Ystävyys sinun kanssa on ollut ihana lahja. Tummanvihreisiin silmiisi voisi upota. Sussa kaikki on. Hyvää ja kaunista. Ainakin jos minulta kysytään. :)

    • Minävaaan

      Tämä on E:lle.
      Olet ihana ja piristät työpäiviäni. Uskaltaisinpa tulla juttelemaan kahden kesken. Haluaisin tutustua sinuun paremmin. Olen vaan vähän ujo. Jos luet tämän nyt illalla, toivotan hyvää yötä ja kauniita unia. Paljon halauksia!

    • Vaikka asutkin matkan päässä, mietin sinua usein. Sulla on ihana ääni ja loistava huumorintaju! Kanssasi vaan on niin helppoa olla oma itsensä, saat minut tuntemaan itseni hyväksi ihmiseksi silloin kun itsestä tuntuu joltain ihan muulta. Älä ikinä muutu <3

    • Kuules sinä ihana ja kaunoinen 💕
      Sä pyörit mun mielessä viime yönä niin, etten mä meinannut millään saada unta. Viimeks kun me nähtiin, mä yritin pysyä ihan coolerina ❄ Se oli aika vaikeeta, koska mä olen suhun ihan hirmuisen ihastunut 😍

    • Kuules brunette 😍 ❤️💕
      Mä haluaisin törmäillä sun kanssas useammin. Oon ajatellut sua paljon viime päivinä. Meidän viimeisin kohtaaminen oli sillä tavalla harmillinen, että se oli sellanen melkein mykkäkohtaus. Mä haluaisin jutella sun kanssa muutakin kuin työjuttuja. Mutta kun me ei olla sellaisia lähityökavereita, niin en kehtaa enkä itseasiassa osaakaan jutustelua aloittaa. Sä olet mun mielestä tosi ihana ja söpö ujoine hymyinesi 😍 Mä taidan tykätä Susta vähän liikaa 🙄

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1655
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      17
      1517
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      68
      1429
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      40
      1384
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      50
      1323
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1258
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1136
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1126
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1114
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1102
    Aihe