Metoo kampanja

Tiitiip

Mitä mieltä, olette onko kampanjan myötä aloitteen teko helpottunut? Sinkkumiehet ovat voineet rennosti ilman jännittämistä lähestyä?

15

254

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • misspönttöuuni

      Postikaan enää uskalla sanoa päivää...ja kalatiskillä kalamestari heittää lohen olan yli sukkana laukkuun. Ettei tule vaan kontaktia, ei ainakaan sitä väärää. Se on saatu aikaiseksi.

    • Tiedä sitten onko kampanjan vaikutusta, mutta minua naiset on ahdistelleet parissa pikkujouluissa enemmän kuin koko elämässä aiemmin yhteensä.

      • Jaksuhali!


      • Dissident kirjoitti:

        Jaksuhali!

        Voi kiitos. Mä jouduin tapahtuneen jälkeen analysoimaan tuntemuksiani näin apinauroksena. Apinanaaras tilanteessa ei tunnu uhkaavalta. Jos se olisi uros, niin olisin luultavasti tuupannut nokkaan.


      • scrg kirjoitti:

        Voi kiitos. Mä jouduin tapahtuneen jälkeen analysoimaan tuntemuksiani näin apinauroksena. Apinanaaras tilanteessa ei tunnu uhkaavalta. Jos se olisi uros, niin olisin luultavasti tuupannut nokkaan.

        No siksipä minä näin tietoteknisesti laitoin tuon jaksuhalin, niin ei tarvitse oikoa nänää...


      • Dissident kirjoitti:

        No siksipä minä näin tietoteknisesti laitoin tuon jaksuhalin, niin ei tarvitse oikoa nänää...

        Mutta jatketaanpa avautumista kun henkistä tukea on tarjolla. Oli vielä yksi ennestään tuntematon kottarainen, joka halusi tulla mulle kertomaan että olen ruma. Onkohan nämä kovinkin tavallisia avausrepliikkejä naisilla? :D


      • scrg kirjoitti:

        Mutta jatketaanpa avautumista kun henkistä tukea on tarjolla. Oli vielä yksi ennestään tuntematon kottarainen, joka halusi tulla mulle kertomaan että olen ruma. Onkohan nämä kovinkin tavallisia avausrepliikkejä naisilla? :D

        No enpä ole kuullut tuollaista, mutta viime viikonloppuna taksijonossa kysyin kaverilta, että minnekäs se sen ihana näyttelijänaikkonen on kadonnut, niin eräs tosi juovuksissa oleva naiseläjä tuumas, että olen lipevä.... Kysyin, että miten niin, niin kuulemma kuulostin lipevältä. Minusta se kaverin silloinen naisystävä oli vaan ihan huikea nainen, ei minua se sen kummasemmin kiinnostanut. Että naisen päässä saattaa pälkähtää ihan outoja ajatuksia, mutta olen kyllä kuullut suoraa puhetta mieheltäkin.

        No mitenkäs vastasit naikkoselle?


      • Dissident kirjoitti:

        No enpä ole kuullut tuollaista, mutta viime viikonloppuna taksijonossa kysyin kaverilta, että minnekäs se sen ihana näyttelijänaikkonen on kadonnut, niin eräs tosi juovuksissa oleva naiseläjä tuumas, että olen lipevä.... Kysyin, että miten niin, niin kuulemma kuulostin lipevältä. Minusta se kaverin silloinen naisystävä oli vaan ihan huikea nainen, ei minua se sen kummasemmin kiinnostanut. Että naisen päässä saattaa pälkähtää ihan outoja ajatuksia, mutta olen kyllä kuullut suoraa puhetta mieheltäkin.

        No mitenkäs vastasit naikkoselle?

        Naiset on herkkiä sille, jos muita naisia kehutaan. Jonkinlainen keskinäinen kilpailu huomiosta ja kehuista herää.

        En mä kommenttiin mitään vastannut, koska ehkä mun kledjut vaan näkyi siinä tilanteessa jotenkin epäedullisessa valossa.:D Kyselin ja puhuttiin sitten jotain diipadaapaa illan sujumisesta.


      • scrg kirjoitti:

        Naiset on herkkiä sille, jos muita naisia kehutaan. Jonkinlainen keskinäinen kilpailu huomiosta ja kehuista herää.

        En mä kommenttiin mitään vastannut, koska ehkä mun kledjut vaan näkyi siinä tilanteessa jotenkin epäedullisessa valossa.:D Kyselin ja puhuttiin sitten jotain diipadaapaa illan sujumisesta.

        No jotkut ihmiset on.... Monet miehet alkavat kiemurtelemaan, jos alkaa toisia miehiä kehumaan jossain tietyssä sakissa...se on minusta ihan ihmisestä kiinni.

        Mä olisin kyllä pokkana sanonut, että ai niinkö? No minä olenkin ollut sitä mieltä aina ulkonäöstä, että tyhmiä se haittaa ja fiksummat ei sano mitään. Sit ois ollut kiva virnistellä, että tajuaako? heh..kiva olla mulkuille vielä mulkumpi...


    • no_voi_hellan

      lettas tuutelilullaa. Tässä tarkoitetaan seksuaalista lähestymistä. Ei normaalia ihmisten välistä kanssakäymistä. Jos et erota niitä toisistaan, niin olet aika vajaaälyinen.

      • jvjvjvjvjvjvjvjv

        nainen siis?


      • tiitp

        Mimkälaisessa tilanteessa saa tehdä seksuaalisen aloitteen? Saako mies sellaista tehdä, vai pitääkö hänen passiivisena odottaa, että nainen tekee aloitteen? Kiihoittuuko naiset siitä, ettei osoita minkäänlaista seksuaalista mielenkiintoa?


    • tosihelppoa

      Naiset ovat alkaneet ensimmäiseksi suosittelemaan asianajotoimistoja. Että näin täällä..

    • Totuus-

      Naisille ei voi enää puhua lainkaan. En sano päivää enää kaupan kassalle enkä kenellekkään.

    • HuoliHuomisesta

      Ihastus kun muuttuu vihastukseksi, vaikka väärinymmärryksen kautta. Samalla kivasta tulee ahdistava, ikävä, kaikkea negatiivista mitä pääkopastaan löytää? Mennyt voi tehdä aremmaksi, reakoinnit samalla herkemmiksi (aistit), kukaan ei voi tietää mitä toinen milloinkin ajattelee mielessään? Hyvä päivä vs. paha päivä? Tolkkua oltava, silloin toimii hyvin tämäkin?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6233
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3986
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      262
      2397
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1940
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1403
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1050
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      971
    Aihe