Passat GTE jäi jäiseen ramppiin sutimaan

automotives

Nauratti kovasti kun Keilaniemessä Passat GTE "Supersporttinen hybridi" etuvetoineen ei päässyt liukasta ramppia ylös. Toisaalta olisi hauska nähdä tämä viritelmä TM talvitestissä kun tiedetään, että taakse sijoitettu akusto tekee tuosta painonjakaumaltaan tyhjänä n. 52/48% ja siihen kun lisätään melko kehittymätön ajonvakautusjärjestelmä verrattuna esim. moderneihin takavetoisiin niin kyllä saa tuolle "sportille" nauraa kelissä kuin kelissä. Katselee tehottomampien takavetoisten esim. M-B C200 bensa (184hv) tai BMW 320d (190hv) takavaloja kesällä, syksyllä, talvella ja keväällä.

Esimerkiksi Mercedes C350e farmari 47/53% painonjakaumalla tyhjänä (kuskin ja matkustajien kanssa jo n. 45/55%) ja on ajettavuudeltaan, suorituskyvyltään, pito-ominaisuuksiltaan niin kuivalla, märällä kuin myös jäällä aivan eri tasoa johonkin Volkkarin etuvetoiseen Plug-In-Hybridiin verrattuna. Huvittavinta on, että C350e ei ole mallimerkinnässä typeriä GT / RS merkintöjä tai muita ELECTRIC SUPER SPORT TURBO tyylisiä merkintöjä kuten tietämättömille GTE-persoonille on myyntivalttina syötetty.

30

6222

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PerjantaiAhistaaTaas

      ZkodaKyykmanHolisti, muista omat peukut aloitukseen, niin siitä tulee todella vakuuttava fakta.

    • maksa.ja.kärsi
      • Entäpä TSI / DSG Case?

        Olet varmaan tietoinen, että VW työntää markkinoille kiihtyvällä tahdilla automalleja korkeimmilla konsernikatteilla avoimena kysymyksenä olevan Diesel Gaten takia.
        Tuo merkkiliikkeen palvelukokemuslisä on aivan luonnollinen asia kaikilla Premiumiksi itsensä julistavilla merkeillä, harmi vaan että Audi A3 et saa kuin Golfin ajokokemuksen, vaikka maksat niin hankinnassa kuin huolloissa merkkittävän lisän.

        Kaikilla merkeillä on ollut suhteellisesti muita huonompia malleja tai moottorivaihtoehtoja, mutta kyllä tämä laajamittainen TSI / DSG / TDI katastrofi taitaa olla 2010-luvulla ainoaa laatuaan.

        Oletan myös tapauksessasi valikoivan kuulon syndroomaa, jossa valitset muista merkeistä muistiisi ne negatiiviset kuulopuheet ja omasta merkistä sivuutat negatiiviset uutiset täysin. Esimerkiksi päässäsi rakennetussa todellisuudessa 1.4 TSI moottori on luotettava eikä niitä ole korjattu kun sinulla ja ystävälläsi Timo-Petterillä ne ovat sattuneet kestämään. Sisäpiirin tilastot kestovat, että n. 20-30% tietyn aikavälin TSI koneista on joutunut eriasteisen moottoritoimenpiteen kohteeksi, osalla kuluttajista on käynyt onni siinä mielessä, että olosuhteet ovat olleet suotuisat eli asia huomattu juuri oikealla hetkellä ja useiden tuhansien eurojen vaurio ollut muutamista sadoista kilometreistä enää kiinni.

        Muita konsernin epäluotettavimpia moottoreita ovat yleisesti ottaen 2000 vuodesta alkaen (moottorikoodeja en jaksa kaivella):
        1.2
        1.2 TSI
        1.6 FSI
        1.8 TSI
        1.8 TFSI
        2.0 TSI
        2.0 TFSI
        2.5 TDI
        2.7 TDI
        3.2
        3.2 FSI
        3.6 FSI
        4.2 TDI (ensimmäinen sukupolvi)
        5.0 TDI V10
        6.0 W12

        Jääkö juurikaan muita moottoreita vuosien 2005-2015 välillä kuin 1.6i, 2.0i, 1.8T, 2.0 TDI ja 3.0 TDI lisäksi jotka ovat ihan hyvällä tasolla luotettavuudessa?


      • Ja sitten mitä Mercedes-Benziin tulee, niin on silläkin omat huonot moottorimallinsa ollut kuten vuosien 2005-2010 350 V6 bensakoneet (kaikki mallisarjat esim. CLS350, E350 jne.). SItten on ollut ruosteongelmaa ja pieniä elektroniikkamurheita esim. W210 E-sarja 1995-2002 ja W203 C-sarja 2000-2004 (Facelift 2004 lopussa paransi asioita huimasti) sekä myös hieman koskien W211 alkupään 2002-2006 malleja.

        Suomessa koottu GLC siis on siinä sinun linkkisi listassa, en kyllä toisaalta tajua kuka tuollaisen puoliuuden korkean pullukan edes hankkii.


      • maksa.ja.kärsi
        automotives kirjoitti:

        Ja sitten mitä Mercedes-Benziin tulee, niin on silläkin omat huonot moottorimallinsa ollut kuten vuosien 2005-2010 350 V6 bensakoneet (kaikki mallisarjat esim. CLS350, E350 jne.). SItten on ollut ruosteongelmaa ja pieniä elektroniikkamurheita esim. W210 E-sarja 1995-2002 ja W203 C-sarja 2000-2004 (Facelift 2004 lopussa paransi asioita huimasti) sekä myös hieman koskien W211 alkupään 2002-2006 malleja.

        Suomessa koottu GLC siis on siinä sinun linkkisi listassa, en kyllä toisaalta tajua kuka tuollaisen puoliuuden korkean pullukan edes hankkii.

        "Oletan myös tapauksessasi valikoivan kuulon syndroomaa, jossa valitset muista merkeistä muistiisi ne negatiiviset kuulopuheet"
        Sattuu Mersu olemaan juuri se oma merkkini ja merkkiliikkeen hinnat ihan omia kokemia.


      • Alkoi_kiinnostamaan
        automotives kirjoitti:

        Ja sitten mitä Mercedes-Benziin tulee, niin on silläkin omat huonot moottorimallinsa ollut kuten vuosien 2005-2010 350 V6 bensakoneet (kaikki mallisarjat esim. CLS350, E350 jne.). SItten on ollut ruosteongelmaa ja pieniä elektroniikkamurheita esim. W210 E-sarja 1995-2002 ja W203 C-sarja 2000-2004 (Facelift 2004 lopussa paransi asioita huimasti) sekä myös hieman koskien W211 alkupään 2002-2006 malleja.

        Suomessa koottu GLC siis on siinä sinun linkkisi listassa, en kyllä toisaalta tajua kuka tuollaisen puoliuuden korkean pullukan edes hankkii.

        Mikä lastentauti Mersun 350 CDI moottoria vaivaa? Muualta en ole sellaisista lukenut. Ystävälläni on 2010 mallinen E350 CDI farkku S212 korilla eikä siinä ainakaan ole ollut vielä mitään. Tosin sillä on ajettu vasta 120 tkm. Muissa CDI koneissa on lukemani perusteella ollut monenlaisiakin ongelmia suuttimissa ja jakopään ketjuissa. Tämä ei ole mikään naljailuviesti ja haluaisin tosiaan tietää.


      • lueoikeinensikerralla

        Onko CDI bensamoottori? Nyt lukulasit päähän


      • MikaOjaantausss
        automotives kirjoitti:

        Entäpä TSI / DSG Case?

        Olet varmaan tietoinen, että VW työntää markkinoille kiihtyvällä tahdilla automalleja korkeimmilla konsernikatteilla avoimena kysymyksenä olevan Diesel Gaten takia.
        Tuo merkkiliikkeen palvelukokemuslisä on aivan luonnollinen asia kaikilla Premiumiksi itsensä julistavilla merkeillä, harmi vaan että Audi A3 et saa kuin Golfin ajokokemuksen, vaikka maksat niin hankinnassa kuin huolloissa merkkittävän lisän.

        Kaikilla merkeillä on ollut suhteellisesti muita huonompia malleja tai moottorivaihtoehtoja, mutta kyllä tämä laajamittainen TSI / DSG / TDI katastrofi taitaa olla 2010-luvulla ainoaa laatuaan.

        Oletan myös tapauksessasi valikoivan kuulon syndroomaa, jossa valitset muista merkeistä muistiisi ne negatiiviset kuulopuheet ja omasta merkistä sivuutat negatiiviset uutiset täysin. Esimerkiksi päässäsi rakennetussa todellisuudessa 1.4 TSI moottori on luotettava eikä niitä ole korjattu kun sinulla ja ystävälläsi Timo-Petterillä ne ovat sattuneet kestämään. Sisäpiirin tilastot kestovat, että n. 20-30% tietyn aikavälin TSI koneista on joutunut eriasteisen moottoritoimenpiteen kohteeksi, osalla kuluttajista on käynyt onni siinä mielessä, että olosuhteet ovat olleet suotuisat eli asia huomattu juuri oikealla hetkellä ja useiden tuhansien eurojen vaurio ollut muutamista sadoista kilometreistä enää kiinni.

        Muita konsernin epäluotettavimpia moottoreita ovat yleisesti ottaen 2000 vuodesta alkaen (moottorikoodeja en jaksa kaivella):
        1.2
        1.2 TSI
        1.6 FSI
        1.8 TSI
        1.8 TFSI
        2.0 TSI
        2.0 TFSI
        2.5 TDI
        2.7 TDI
        3.2
        3.2 FSI
        3.6 FSI
        4.2 TDI (ensimmäinen sukupolvi)
        5.0 TDI V10
        6.0 W12

        Jääkö juurikaan muita moottoreita vuosien 2005-2015 välillä kuin 1.6i, 2.0i, 1.8T, 2.0 TDI ja 3.0 TDI lisäksi jotka ovat ihan hyvällä tasolla luotettavuudessa?

        Tuo 3.2 FSI leikkasi kiinni kaverilla, kone oli entinen, kaikki huollot oli tehty viimeisen päälle. Auto on Audi S3 2011.


    • osssss

      tämä uutinen pelasti päivän, sai hymyn taas omapojan huulille, supersontaa maahantuovasta liikkeestä kerrottiin että ei muuten ole tyyppivika vasn ihan yksittäinen tapaus, kaikissa muissa pito on riittävä, ne on nääs korjaamon jonosss...

    • mitatusti.hidas
    • se.nopeampi

      Passat on vertailun kevein auto, se on yli 300 kiloa Mersua kevyempi. Siksi Passat kiihtyy ripeimmin ja kuluttaa vähiten (6,4 l/100 km). Keveys näkyy myös ajokokeissa: Passat kiertää keilakujan nopeimmin ja on myös käsittelyradalla vauhdikkain. Käsittelyradalla Passat itse asiassa yllättää, sillä etuvedosta huolimatta se nöyryyttää jopa takavetoisen BMW:n ja Mercedeksen. Passatin ohjaus toimii hyvin ja loogisesti, keula ohjautuu tarkasti haluttuun suuntaan ilman turhaa puskemista. Edes äkilliset ohjausliikkeet eivät saa Passatia pois toltaltaan.

      • mutteriohjaus

        jep passatin mutteriohjaus on tosi täsmällinen, aina loksahtaa tiettyyn asentoon, muissa autoissa on käytetty täysin portaatonta ohjaussimpukkaa jotta ajaminen sujuu jouhevasti ja kuin ajatus

        mutteriohjaus tuli vakioksi kun vag siirtyi MQB alustaan, se takaa että kaikki autot merkistä riippumatta on yhtä paskaja, audi,seat,skoda ja vw, vain erinäköiset kuoripellit ja sisustan muovit


      • oppipoeka.vesa

        vuosi sitten nöyryytin uudenkarhean passatin liittymien rampeissa, varmaan oli sellanen 280 heppanen kun liikahti, kävi elvistelee ja ytitti näyttää, corsalla laitoin kaverin ojennukseen, niin nöyrtyi isottelija ihan perus ajolla, vielä olis itellä ollu kanttia ajaa kovempaaki mutta mitäpä sitä turhia riuhtomaan, olenkin todennut, että jos mut haluu ajamalla nöyryyttää niin pitää olla kuski ratissa ja tuplasti enemmän tehoa, poeka.


      • automotive.experience

        Vakioalustainen W213 on ajodynamiikalta ja ohjauksen puolesta ihan eri tasolla kuin perusalustainen W212 Facelift.

        Ainiin eihän sinulla ollutkaan näistä mitään omakohtaista kokemusta vaan linkittelet TM testejä.

        TM mukaan uusi E-sarjalainen on ajettavuuden mittapuu ollen tuon kokoluokan ajettavuuden aallonharjalla ja mennyt uuden 5-sarjan BMW:n ohi kun ohjauskin on nyt Mersussa parempi kuin Bemarissa kuten myös suuntavakavuus.

        Toisaalta muuten 2007 C180 Kompressor W204 ajelee Autobildin kestotestissä jossaki 400-500tkm kohdilla ja 400tkm kestotestiraportin otsikko "Ich liebe dich" kun toimittajat ovat kovasti tykästyneet paljon ajettiin, kestävään puurtajaansa


      • newtonin.lait
        automotive.experience kirjoitti:

        Vakioalustainen W213 on ajodynamiikalta ja ohjauksen puolesta ihan eri tasolla kuin perusalustainen W212 Facelift.

        Ainiin eihän sinulla ollutkaan näistä mitään omakohtaista kokemusta vaan linkittelet TM testejä.

        TM mukaan uusi E-sarjalainen on ajettavuuden mittapuu ollen tuon kokoluokan ajettavuuden aallonharjalla ja mennyt uuden 5-sarjan BMW:n ohi kun ohjauskin on nyt Mersussa parempi kuin Bemarissa kuten myös suuntavakavuus.

        Toisaalta muuten 2007 C180 Kompressor W204 ajelee Autobildin kestotestissä jossaki 400-500tkm kohdilla ja 400tkm kestotestiraportin otsikko "Ich liebe dich" kun toimittajat ovat kovasti tykästyneet paljon ajettiin, kestävään puurtajaansa

        Voihan sitä rakastaa vaikka kuinka paljon, mutta silti vm 2017 eemeli oli koko joukon hitain auto talviolosuhteissa. Ja siellä oli aika säälittäviäkin ritsoja mukana.

        Kenenkään kokemukset eivät muuta näitä kellotettuja aikoja mihinkään suuntaan. Ajat ovat mitä ovat ja lahjomattoimia. Olen ajanut takavetoisella jo todennäköisesti ennenkuin olet edes syntynyt, joten ei kannattaisi tulla opettamaan isäänsä naimaan. Viimeisin takaveto oli 2000 luuvun puolivälin C-sarjan mese . Ei ne siitä ole miksikään muuttuneet vaikka lastuaivoissa olisi nyt pikkaisen enemmäön tehoa. Nörtit eivät pysty muuttamaan fysiikkaa. Raskas auto on hidas auto, varsinkin takavetoisena talvella..


      • automotive.experience

        No tulihan se sieltä, että ei ollut 2010-luvun takavedosta kokemusta. 2005 C-sarjalainen ja E-sarjalainenkin on aivan eri auto monessa suhteessa kuin 2016 mallinen.

        Lähdetään nyt liikkeelle vain ajamisesta ettei listasta tule liian pitkä.

        Ensinnäkin: Ajonvakautusjärjelmät ovat aivan eri tasolla. Reagointi on tarkka mutta joustava tietyissä ajotiloissa sallien luistoa mutta pitäen auton silti kontrollissa. Ohjaus on tarkka (vaikka sähköinen) eikä 2005 mallien liimaisuutta ole enää jäljellä. Ivalossa mutkaradalla ajettu talvitestin aika sinulla vaan on mielessä kun tehokkaatkin etuvedot pyörivät kaikilla muilla keleillä takavetoisen jaloissa tarvittaessa (kuiva, kostea, pakkasella osittain liukas oleva tienpinta). On myös huomattava, että E-sarjalainen oli kutakuinkin testin painavin auto. Takavedot ovat alkaneet olemaan aina testatessa mukana kärkikahinoissa vaikka yleensä niiden suhde etuvetoisiin talvitestissä on 1:5 tai 1:6.Bmw 3 GT toinen 2013, C-sarjan farmari voitti 2014 ja E-sarjalainen kolmas 2017.

        Miltäs tuntuu kun takavetoinen Mersua paljon kevyempi Jaguar XE repäisi kovimmat kiihtyvyysajat paikaltaan lumi/jää pinnalla referoimassasi talvitestissä?

        TM sanoin 2017: "Nykyaikaisen takavetoisen kykyjä ei usko todeksi ellei niitä koe"


      • todellisuuspakoinen
        automotive.experience kirjoitti:

        No tulihan se sieltä, että ei ollut 2010-luvun takavedosta kokemusta. 2005 C-sarjalainen ja E-sarjalainenkin on aivan eri auto monessa suhteessa kuin 2016 mallinen.

        Lähdetään nyt liikkeelle vain ajamisesta ettei listasta tule liian pitkä.

        Ensinnäkin: Ajonvakautusjärjelmät ovat aivan eri tasolla. Reagointi on tarkka mutta joustava tietyissä ajotiloissa sallien luistoa mutta pitäen auton silti kontrollissa. Ohjaus on tarkka (vaikka sähköinen) eikä 2005 mallien liimaisuutta ole enää jäljellä. Ivalossa mutkaradalla ajettu talvitestin aika sinulla vaan on mielessä kun tehokkaatkin etuvedot pyörivät kaikilla muilla keleillä takavetoisen jaloissa tarvittaessa (kuiva, kostea, pakkasella osittain liukas oleva tienpinta). On myös huomattava, että E-sarjalainen oli kutakuinkin testin painavin auto. Takavedot ovat alkaneet olemaan aina testatessa mukana kärkikahinoissa vaikka yleensä niiden suhde etuvetoisiin talvitestissä on 1:5 tai 1:6.Bmw 3 GT toinen 2013, C-sarjan farmari voitti 2014 ja E-sarjalainen kolmas 2017.

        Miltäs tuntuu kun takavetoinen Mersua paljon kevyempi Jaguar XE repäisi kovimmat kiihtyvyysajat paikaltaan lumi/jää pinnalla referoimassasi talvitestissä?

        TM sanoin 2017: "Nykyaikaisen takavetoisen kykyjä ei usko todeksi ellei niitä koe"

        Naurettavaa bullshittiä vetää rajaa johonkin seitsemän vuoden taakse. Fysiikan lait eivät ole muuttuneet miksikään kun siirryttiin tälle vuosikymmenelle. Sekunti on edelleen kaikille saman mittainen ja mersu tarvitsi niitä eniten päästäkseen radan ympäri.
        Minä tykkäsin omasta mersustani ja sen ajo-ominaisuuksista. En ala silti pistämään päätäni perseeseen ja väittämään typeriä. Mersu on hidas talvella. Oli silloin ja on sitä edelleen. Kannattaisi opetella elämään sen kanssa eikä inttää typeryyksiä.


      • No mutta myöntäisit sentään, että ei metriäkään ajokokemusta 2010-luvun takavedoista puhumattakaan uusimmasta W213 E-sarjasta?

        On tietenkin ihme, että jauhat tuota samaa tarinaa kun toimittajaryhmäkin on todennut, että modernin takavetoisen kykyjä ei usko ellei ole ajanut, etkä sinä ilmeisesti todellakaan ole ajanut sellaisella metriäkään millään kelillä.

        Unohdin mainita, että voimansiirron osalta myös moottorit toki ihan eri tasolla, mutta myös automaattivaihteisto oli vielä 2005 Mersussa tehoja hukkaava vaikkakin mukava hyppyaski.

        Uusi 9G-automaatti on aivan eri maata, Comfort asetuksella pehmeä ja mukava, S nopeasti reagoiva ja korkeampia kierroksia pitävä sekä aktiivisia alasvaihtoja tekevä vauhdin hidastuessa.


      • kello.ei.kuseta
        automotives kirjoitti:

        No mutta myöntäisit sentään, että ei metriäkään ajokokemusta 2010-luvun takavedoista puhumattakaan uusimmasta W213 E-sarjasta?

        On tietenkin ihme, että jauhat tuota samaa tarinaa kun toimittajaryhmäkin on todennut, että modernin takavetoisen kykyjä ei usko ellei ole ajanut, etkä sinä ilmeisesti todellakaan ole ajanut sellaisella metriäkään millään kelillä.

        Unohdin mainita, että voimansiirron osalta myös moottorit toki ihan eri tasolla, mutta myös automaattivaihteisto oli vielä 2005 Mersussa tehoja hukkaava vaikkakin mukava hyppyaski.

        Uusi 9G-automaatti on aivan eri maata, Comfort asetuksella pehmeä ja mukava, S nopeasti reagoiva ja korkeampia kierroksia pitävä sekä aktiivisia alasvaihtoja tekevä vauhdin hidastuessa.

        Hienoja sanoja ja teknisiä termejä, mutta ei kello niistä välitä. Hitain on hitain. Mitä väliä olenko minä tai sinä ajanut sellaisella.


      • tappiohjain.rikki
        mutteriohjaus kirjoitti:

        jep passatin mutteriohjaus on tosi täsmällinen, aina loksahtaa tiettyyn asentoon, muissa autoissa on käytetty täysin portaatonta ohjaussimpukkaa jotta ajaminen sujuu jouhevasti ja kuin ajatus

        mutteriohjaus tuli vakioksi kun vag siirtyi MQB alustaan, se takaa että kaikki autot merkistä riippumatta on yhtä paskaja, audi,seat,skoda ja vw, vain erinäköiset kuoripellit ja sisustan muovit

        Sulla on matoruuvi käyrä ja heppimutteri kulunut jo lähes kokonaan pois


      • vaatimattomasti.paras
        oppipoeka.vesa kirjoitti:

        vuosi sitten nöyryytin uudenkarhean passatin liittymien rampeissa, varmaan oli sellanen 280 heppanen kun liikahti, kävi elvistelee ja ytitti näyttää, corsalla laitoin kaverin ojennukseen, niin nöyrtyi isottelija ihan perus ajolla, vielä olis itellä ollu kanttia ajaa kovempaaki mutta mitäpä sitä turhia riuhtomaan, olenkin todennut, että jos mut haluu ajamalla nöyryyttää niin pitää olla kuski ratissa ja tuplasti enemmän tehoa, poeka.

        parasta on täydellinen nöyryytys kun joku on satsannut ihan vitusti fyrkkaa johonkin omasta mielestään kovaan tykkipeliin, mutta räpylät on kuin aku ankalla, niitä tulee nöyryytettyä ihan päivittäin, luulot lähtee kun mun kanssa viivalle asettuu, vain todelliset rattimiehet omaa kanttia joka riittää tässä kyydissä, olen vaatimaton ja paras


      • Jereehh

        Passat on kevein koska siinä ei ole tekniikka tai äänenvaimennusta kuten Mersussa ja Bemarissa, ihan oikeesti mene vaikka äitilles itkeen kun et jossain varastoduunissa tienaa tarpeeks ja omista Mersua, tiedät itsekin aivan hyvin että volkkari on mopoauto Mersun rinnalla.


      • Jereehhh
        vaatimattomasti.paras kirjoitti:

        parasta on täydellinen nöyryytys kun joku on satsannut ihan vitusti fyrkkaa johonkin omasta mielestään kovaan tykkipeliin, mutta räpylät on kuin aku ankalla, niitä tulee nöyryytettyä ihan päivittäin, luulot lähtee kun mun kanssa viivalle asettuu, vain todelliset rattimiehet omaa kanttia joka riittää tässä kyydissä, olen vaatimaton ja paras

        Ketäs oot piessy rallipolulilla? Et ainakaan minua, etkä piekse.


    • lapsellista-toopeilua

      mutta mun iskä pissaa kaikkein pisimälle ja kovampaa kuin kukaan teistä

    • nevö.vw.evö

      onneksi suomessa auton hankinta on vapaaehtoista, ei paskoja volkkareita ole pakko ostaa ja täällä haukkua, niitä suositellaan vain autojen korjaamisesta kiinnostuneilla, jos haluat ajaa autolla niin osta auto.

    • tahvoille.vw.romu

      volkkari tekee ihmisestä idiootin, tällä palstalla on puolikuollut todiste asiasta, tahvojen tahvo.

    • rakastuneettrollit

      Volkkari tekee myös trolleista rakastuneita. Volkkarin puute aiheuttaa näköjään myös siellä osastolla skitsofrenisia tunteita. Haluaisen sen, mutta mitä kaverit sanoo?
      Päivääkään ette voi olla kuitenkaan erossa. Kirjoittelette hänelle joka päivä. Sitä kutsutaan rakkaudeksi,
      Ihanaa, kun välitätte. Muutenhan koko keskustelu kuihtuisi pois, ilman rakkautta.
      Ymmärrämme kyllä. Olette ihania söpöläisiä. Kiitos. Jatkakaa samaan malliin.

      • vw.tekee.sairaita

        Sama tyyppi tuossa edellä, sairas vähättelijä, vähättelee ihmisten huijaamista

        Uskon että Riitta Kerjäläinen ja Jukka Pirkkonen yhdessä näitä kirjoittelee, kaikki nega lakaistaan maton alle, kuka muu kuin VV Auto tai Kesko tekee suomessa tälläistä, no Lokapojat Oy teki ja lähti äijät siitä lusimaan


    • Maikki55555

      Kertoo enemmän kuskista kuin autosta. Volkkarin sähkömoottori antaa 330Nm vääntöä heti kun kaasupoljinta koskee. Oli varmaan alakierroksilla vaatimattomiin vääntölukemiin tottunut entinen mesekuski...

    • Anonyymi

      Autot jäävät luistelemaan paikoilleen usein vain siksi, ettei kuskilla ole hajuakaan siitä, miten luistoneston saa pois päältä.
      Gte Passatissa sen löytäminen valikosta kannattaa harjoitella etukäteen, muuten menee tuskailuksi. Saisi olla yksinkertaisempi yhden nappulan ratkaisu.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1828
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1819
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      82
      1606
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1138
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1138
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe