Prismaan ostoksille. Olen alustavasti tehnyt kauppalistaa:
-Perheleipurien viipaloitua sekaleipää
-Valio Arki-juustoa
-Valio Arki-jogurttia
-Maitoa
-Jauhelihaa
-Atria Kunnon Arki nakkeja
-X-tra lihapullia
-Rainbow ranskalaisia
-Makaronia
-Koiranruokaa meidän kultaiselle noutajalle
-Lonkeroa
-Uusin Seiska-lehti
-Motonetistä 2kpl 4 litran öljykannuja. Viikon öljyt mun Poloon ja Timpan Octaviaan.
Käymme varmasti myös muissa kaupoissa katselemassa ja hankkimassa joululahjoja :)
Me mennään tänään Timpan ja Minttu-Petterin kanssa
10
120
Vastaukset
- Eki-setä
Peris, tuo taitaa olla sun ja äitisi kauppalappu. Miksi kirjoitit sen yhden trollihahmosi nimiin? :)
Ei Janica ole mikään trollihahmo eikä tuossa hänen kirjoittamassaan listassa ole makaronia lukuunottamatta juuri mitään mitä minä yleensä ostan kaupasta. Itse tykkään kasviksista, broilerista, rahkasta, oluesta jne.
- Eila-Pertti
Huomaa ett periksen taloudessa äiti hoitaa kaupassakäynnit. Ei kukaan kirjoita kauppalappuun xtroja, rainbowta sun muita labeleita.
Eikä kukaan, paitsi trollikunkku peris, kirjoita ylipäätään kauppalistoja anonyymille keskustelupalstalle;) Eila-Pertti kirjoitti:
Huomaa ett periksen taloudessa äiti hoitaa kaupassakäynnit. Ei kukaan kirjoita kauppalappuun xtroja, rainbowta sun muita labeleita.
Eikä kukaan, paitsi trollikunkku peris, kirjoita ylipäätään kauppalistoja anonyymille keskustelupalstalle;)Yleensä kumpikin käy kaupassa ostamassa omat ostoksensa. Äitini käy enimmäkseen Prismassa ja mä Lidlissä. Toki joskus käydään myös yhdessä, esim. ensi viikolla ostamassa jouluruokia yms.
- Tonttu_
Hyvää joulua! 🎁
- fröken_maisa
Osaatko sinä sanoa miksi "elämäni penetraattorina" tai esim Penetrators MotoGP-tallista ei tule Google-osumia kuin tälle palstalle? Mikä kumma siihen voi olla syynä? ^_^
- Adolf_Putin
Peris hoi, nää janicat ja timpat on käyneet aika kauan sitten perin tylsiksi kun ne vaan toistaa itseään. Parhaat on ne vanhat joissa pistät suomi-make hahmon vittuilemaan kaljulle DarkFearille:)))))))))))))))))
- Muistanämä
Ne oli hauskoja missä tukkansa menettänyt DarkFear joutui pulaan ja kommelluksiin oman autisminsa vuoksi. Niitä kepposia joutui sitten itse Suomi-Make selvittelemään alfamiehen otteilla ja pistikin monesti kaljun DarkFearin rautoihin.
- Näin.on
Huomenna saammekin sitten lukea kuinka eräs kaljupäinen penetraattori pamahti kutsumatta kylään ja söi yhdeltä istumalta kilon paketin juustoa ja ryyppi kaikki lonkerot. Jäi vielä illaksi virnuilemaan pinkeä ilme kasvoillaan.
- sinkkunainenn
Autottomat sinkut ei pääse prismaan. Pitää tyytyä lähiässään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1065467Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453653Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503235Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4512544Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2611600- 881335
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131309Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321253- 771248
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1471180