Paska kaupunki

leppäsen.täti

Tulin Ikaalisiin opiskelemaan. Silloin kun muutin Puistokadulle olin vielä raittiina. Aikalailla tarkalleen vuosi sitten rupesin käyttämään päihteitä. Sain koulustani päättötodistuksen, mutta en valmistunut. Minun alallani papereilla ei juuri tee mitään. Kulunut aika tässä tunkkaisessa pikkukaupungissa on ollut värikäs. Hetkeäkään en kadu. Aikamoisen maineen olen ainakin saanut nimelleni kun kaikenlaista on sattunut.

Näitä vastaavanlaisia periferioissa sijaitsevia ahdasmielisiä tuppukyliä on Suomessa valtavasti. Ihmiset luulevat tietävänsä toistensa asiat paremmin kuin omansa. Rikkinäisen puhelimen tavoin juorut liikkuvat. Täysin perusteettomiakin juttuja liikkuu. Sen sitä saa kun boheemi taiteilija tulee tällaiseen junttilaan aiheuttamaan säpinää.

Kylässä on kaksi kapakkaa. Minulla on molempiin niistä porttikielto. Kummillakin kerroilla minut on heitetty epäoikeudenmukaisesti perättömien väitteiden perusteella ulos. Tappeluita on ollut useita kun paikalliset grillijonon sankarit ovat halunneet ottaa miehestä mittaa. Kun sanat loppuvat alkavat nyrkit heilumaan. Kun olen vittuuntunut niin suustani tulee sellaista myrkkyä josta alkaa mylly samantien.

Kaikkien mahdollisten viranomaisten kanssa olen ollut tekemisissä. Loppuvuodesta minusta ovat olleet kiinnostuneet lähinnä poliisit. Minua syytetään rikoksista ja sitten olen nostanut oikeusjutun pahoinpitelystä ja kunnianloukkausesta. Luojan kiitos pääsen pian pois täältä jumalan hylkäämästä pitäjästä.

19

1199

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lapsi.astialla

      Noin houruaa Juha Käkivetelä joka on poliisin poika ja sairastaa pahaa
      nuppivikaa.

      • Mikä kirjoituksessa ei miellyttänyt? Totuutta ei tule peitellä!


      • seon_kauheaa---
        oivatoikka kirjoitti:

        Mikä kirjoituksessa ei miellyttänyt? Totuutta ei tule peitellä!

        MIten ne kehtaavat täti-ihmisen heittää ulos kapakista ei mitään tapoja


    • lapsi.astialla

      Ota vajakki lääkkeet ja palaa reaalimaailmaan.

      • Sinä itse lähdit Ikaalisista ja perustelit lähtöäsi pitkälti samoin sanakääntein kuin aloittaja!


      • ota.juha.lääkkeet
        oivatoikka kirjoitti:

        Sinä itse lähdit Ikaalisista ja perustelit lähtöäsi pitkälti samoin sanakääntein kuin aloittaja!

        Minä olen asunut 72 vuodesta Ikaalisissa ja asun edelleen
        enkä tarvitse sanankäänteitä vajakin nupin selkiyttämiseen.


      • ota.hannu.lääkkeet

        Vajakki houruu jostain muusta henkilöstä tai skitsoaa feikkiyypistä.


      • ota.hannu.lääkkeet kirjoitti:

        Vajakki houruu jostain muusta henkilöstä tai skitsoaa feikkiyypistä.

        Pamputus ja pesäpallomailan iskut saavat aikaiseksi dementian. Joskus on vaikea hahmottaa, että kuka minä olen!!??


      • Anonyymi
        feikki.eväsvuoto kirjoitti:

        Pamputus ja pesäpallomailan iskut saavat aikaiseksi dementian. Joskus on vaikea hahmottaa, että kuka minä olen!!??

        feikki kertoo sininimmarillaan syyn miksei työllisty missään ja saa potkuja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        feikki kertoo sininimmarillaan syyn miksei työllisty missään ja saa potkuja

        Aikoinaan hän käytti profiilikuvanaan sellaista kuvaa, jossa hän oli silmät mustina. Ei ihme, että Äijö ja Leppänen antoivat hänelle potkut osuuspankista.


    • MikaOjaantaus

      Ei koskaan saa töitä valmistuttuaan koska työnantajat vaativat kokemuksen, se vaan on jostain revittävä, vaikka vuokrafirman kautta. Koskaan ei kannata toivoansa menettää, kyllä täällä muutkin raataa ja maksaa veroja, se on elämää ja se on kestettävä. Matkusta vaikka jonnekkin edes viikoks, tuntuu ihanalta kuule palata omaan sänkyyn puhtaisiin lakanoihin, jotka itse olet vaihtanut ennen lomaa.

      • wälttäkää_työnantajaa

        Työnantaja on natsi ja lahtari wälttäkää työnantajaa


      • ala.riistämään
        wälttäkää_työnantajaa kirjoitti:

        Työnantaja on natsi ja lahtari wälttäkää työnantajaa

        Perusta yritys ja työllistä itsesi sekä työläisesi.


      • NVE
        wälttäkää_työnantajaa kirjoitti:

        Työnantaja on natsi ja lahtari wälttäkää työnantajaa

        Ainakin paikallista sähköyhtiötä!


      • robin_hood-meininki

        Ainaskin ryöstelemällä pärjää suht hyvin


      • Anonyymi
        robin_hood-meininki kirjoitti:

        Ainaskin ryöstelemällä pärjää suht hyvin

        myllykartun isko ostaa ryöstämäsi tavarat ja myy ne tori-palstalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        myllykartun isko ostaa ryöstämäsi tavarat ja myy ne tori-palstalla

        Kerro lisää, kiinnostaa tää tapaus


    • Anonyymi

      Kiva kun lähdet .ei täällä sossun elättiä enään enenpää kaivata .terve menoa!!!

    • Anonyymi

      muuta heti Kauhujoelle , alistu mylliksellle, niin pärjäät

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1525
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      13
      1327
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1311
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1257
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      32
      1225
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1136
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1096
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1096
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1084
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1062
    Aihe