kuusviis ja työssä

onnikkakuski

Moikka
Olen muutaman kuukauden yli 65 v Minulle on tarjottu työtä toukokuun loppuun 2018, mahdollisesti siitäkin edelleen elokuulta 2018 alkaen.
En kuitenkaan halua enää elokuulla jatkaa kokopäiväisenä ja myös kevään työsuhde tuntuu raskaalta.
Kannattaisiko minun hakea eläkettä ja tehdä toukokuun loppuun täysipäiväistä työtä, mikä on verottajan osuus ansioistani - eläkkeeni määrä ei ole kovin suuri

3

366

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä pitempään jatkat työssä, sitä paremman työeläkkeen saat. Jos koet työnteon raskaaksi, voit hakea eläkkeesi maksuun täyttämällä vanhuuseläkehakemuksen. Eläkkeen maksu voi alkaa heti työsuhteesi päättymistä seuraavan kuukauden alusta lukien. Verottaja laskee eläkkeesi verotusprosentin, joten verotusasioita sinun pitää kysyä verottajalta, www.vero.fi

    • vitamiineja

      65- vuotias autonratissa muita kyydissä . Voit hakea eläkkeesi totisesti. Eläkkeellä tulot pienenevät mutta myös verotus pienenee. Kuntosi ollessa hyvä voit tehdä keikkaa tuurata sairaslomia niistä menee normi vero. Terveys on tärkeä myös vanhana . Pysy liikunnassa jumpassa yms. Uiminen on hyvää koko vartalolle. Eläkeläiset työllistävät jumppareita uimahalleja ja sauvakävely välineitä myyviä. Hoida silmäsi ja uusi lasit jos sellaiset on. Pärjäät hyvin eläkkeellä kun teet pientä keikkatyötä lisäksi. Pienipalkkaisten ihmisten käteenjäävä osuus on aina pieni. Kuukaudessa on maksettavaa vuokrat sähköt lääkärit hampaat 31 vrk ruoka juoma vesi eväät jos mahdollista harrastus. Uimahallimaksut ovat halvemmat eläkeläisille joten elämä helpottuu . Elämänlaatu voi olla hyvää. Kylpylöihinkin kannattaa tutustua . Päivä kylpylässä 25€ . Uimahallissa3€. Nyt kun tulee ikää on hyvä tehdä varmuusvarastot. Uudet kalsarit ja farkut loppuelämäksi.Uudet sukat niin vanhempana on mitä tarvii eikä tarvii etsiä. Vanhana on vaikeampaa sitten alkaa juosta kaupoissa. Myös lapsille voi jakaa lahjoina muistotavaroita sekä muuta. Niin sekin on hoidettu. Eläkeläiset harrastaa retkiä ryhmäretkiä kotimaassa ja ulkomailla mikä virkistää. Etsi joku eläkeläisryhmä läheltäsi mihin sovit hyvin. Eläkeläisillä on ryhmäjumppaakin. Iloa vanhuuteen.

    • kolikoillaleikkiä

      Jos ei ole sitä elämää niin jatka työssä jota nuoret janoavat ja pyri maksimoimaan tili ennen sitä viimeistä kaapua jossa ei ole taskuja...
      Parempaa eläkettä et saa oikeasti vaikka olisit töissä elämän loppuun saakka!...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1780
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1348
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1230
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1150
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1095
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1056
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1019
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1010
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1002
    Aihe