Myllisläisyyden vuodet

Vuosia on muutama kulunut kun olen tänne kirjoitellut. Luin äsken joitain vanhoja kirjoituksia; ne olivat vuodelta 2010 ja niissä kirjoituksissa minua uhkailtiin poliisilla. En ole vieläkään saanut viranomaisilta yhteydenottoa, joten väitetyt rikosilmoitukset eivät tainneet johtaa mihinkään. Ne taisivatkin olla aiheettomia.

Palsta on vuosien aikana muuttunut. Kirjoittajat ovat selvästi vähentyneet. Kovin aktiivista keskustelua täällä ei saada enää aikaiseksi ja syitä lienee monia...Suomi24:n tekniset uudistukset ovat varmaan yksi syy.

Myönteisenä piirteenä voidaan mainita Kauhajoen maineen leviäminen muualle Suomeen. Toimintani ansiosta myös Kauhajoen rajojen ulkopuolella tunnetaan paikkakunnan tapahtumia ja politiikan kiemuroita. Erityisesti on mainittava Ikaalinen. Ikaalislaisille Kauhajoki on ainakin täällä suomi24:n maailmassa ikään kuin toinen koti, niin samanlaista on elämänmeno näillä paikkakunnilla niin hyvässä kuin (eritttäinkin) pahassa. Kirjoittajat palstoilla ovat osittain samoja. Sukulaissuhteet ovat merkittävä syy tähän "ystävyyskaupungin" asemaan Ikaalisten ja Kauhajoen välillä.

7

125

Vastaukset

• Heil Myllis!

• Myllis on johtajamme!

• Mäki-Ketelä kirjoottaa itse kommentitkin.

• luuserikin.osaa kirjoitti:

Mäki-Ketelä kirjoottaa itse kommentitkin.

Parempi käki pivossa kuin kymmenen oksalla vai mites senyt meni

• Anonyymi kirjoitti:

käki metelöi eniten nykyisin parkanon palstalla poliisi oivan poika skitsoo

• Anonyymi kirjoitti:

Parempi käki vetelässä kuin hm.. niin

• Anonyymi kirjoitti:

Parempi käki vetelässä kuin hm.. niin

Onko taxi jo romutettu.Haisooko penkit vielä.
      Istuuko kepuisännät taxiin konjamiinipullo käres

SEISKA.FI

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa menee naimisiin

Seiska julkaisi että Maisa menee sittenkin naimisiin. Maisalla olisi nyt vauva ja olisi Jm kanssa naimisissa jos ei keskenmenoa olisi tullut . Olisiko
    146
    6194
  2. KORONAVIRUS: 11 milj. asukkaan Wuhan eristetty!

Kiina on keskeyttänyt Wuhanin kaupungista lähtevän liikenteen. Wuhanin epäillään olevan uuden tappavan koroaviruksen alkulähde. WHO:n mukaan 11 miljo
    Maailman menoa
    162
    2648
  3. Toni Nieminen rakastui 7 lapsen yksinhuoltajaan

ja muutti tämän taloon. https://www.seiska.fi/Uutiset/Jatti-tylysti-ex-vaimonsa-Toni-Nieminen-iski-seitseman-lapsen-yh-aidin-paparazzikuvat
    35
    886
  4. Zoo aloittaa yt't

Huonolta näyttää.N.20 työntekijää liikaa.Kylmää on kyyti.
    Ähtäri
    30
    493