Miksi joudutte maksamamaan seksistä?

Pattyan miehet, mistä kenkä puristaa kohdallanne kun judutte maksamaan seksistä?
Ilmianna
Jaa

68 Vastausta

Voisiko nainen vaikka kertoa joskus, mitä päässäsi liikkuu, kun teet näitä samoja aloituksia päivästä ja vuodesta toiseen.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
4 VASTAUSTA:
nainen????
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
kghkok kirjoitti:
nainen????
Yksikään mies ei ole noin kaheli, ei edes homomies alennu moiseen.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
naisen.aivot kirjoitti:
Sinähän homohommat tiedät.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
naisen.aivot kirjoitti:
Takavuosina spekuloitiin, että olisiko tämä aloitustehtailija Pattayallakin kuuluisuutta saavuttanut "Nuuka-Matti", mutta naiseksi tuo on kuitenkin yleisesti arvioitu.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Kyllä näkee jo naamasta kuka joutuu maksamaan seksistä.

Leuan määrätkin kertoo. Pattayan "miehillä" on ainakin 3 leukaa ja tissit roikkuu
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Ketä kiinnostaa kuinka monta leukaa on jollain pattayalla lomailevalla miehellä? Mun prioriteetit on ihan muualla lomallani, ja tietty kaikilla on omansa. Onkopojallakin näköjään. Enkä koe olevani sellaisessa asemassa, että lähtisin niitä arvostelemaan. Vietetään kaikki oman näköinen loma ja tarkkaillaan ja tehdään itseä kiinnostavia asioita. Hyvää uutta vuotta kaikille.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Nämä resut on hauskoja reppanoita, ne luulevat olevan normaalia maksaa seurasta, kertoo hieman rottakaupungin kävijöiden henkisestä maailmasta, ja sen ongelmista.

Muistutan kuitenkin että kaikki vuokramorsiamet eivät ole Thaimaalaisia, eikä kaikki Thaimaalaiset ole vuokramorsiamia...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
12 VASTAUSTA:
Rahalla lerppakin vaimonsa osti. Turha muuta puhua, thaimaalaisista kaikki maksavat.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
resu älysi on heikkoa," kaikki vuokramorsiamet eivät ole Thaimaalaisia, eikä kaikki Thaimaalaiset ole vuokramorsiamia" lue hyvin hitaasti ja yritä ymmärtää.... täällä on yli 70 miljoonaa ihmistä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Hyvä muistuttaa myös, että kaikki Pattayalla lomailevat eivät seksipalveluja käytä ja osa muualla Thaimaassa lomailevista taas käyttää. Tais olla numeroukonkin ensimmäinen Thaikku loma kohde juuri tuo Pattaya. Miksi, sitä minun on vaikea sanoa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Tero-Backyard kirjoitti:
Hyvä muistuttaa myös, että kaikki Pattayalla lomailevat eivät seksipalveluja käytä ja osa muualla Thaimaassa lomailevista taas käyttää. Tais olla numeroukonkin ensimmäinen Thaikku loma kohde juuri tuo Pattaya. Miksi, sitä minun on vaikea sanoa.
Resu ei ollut vaan kävin useita kertoja phuketissa, ennen pattayaa... ei kiinnosta maksulliset tautipesät, ja on ollut vaihtoehtoja... sääliksi käy pattayan pojat... joilla ei ole vaihtoehtoja.

Jep Tero käy sadekaudella golfaamassa pattayalla, kun pääosa kentistä on suljettu...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Suomalaisella on suomalaisen luonne, asu se missä hyvänsä. Ei numero ukko ole ainoa jonka mielestä esimerkiksi virastot voidaan sulkea kunhan hän on ensin saanut omat asiansa hoidettua, asumistuki ja toimeentulotuki ovat turhia, koska hän ei niitä tarvitse.

Tulee mieleen eräs tuttu toimittaja, joka parin viikon " työmatkallansa" osti seuraa joka ainoa päivä, juopotteli joka ainoa päivä, rahtina tuotti suomeen kopio vaatteitakin aika läjän. Kirjoitti aika isoon lehteen jutun, jossa kertoi kuinka paha paikka Pattaya on ja paheksui kaikkia niitä asioita mistä "työmatkallaan" nautti ja harrasti, mutta sellaista elämä on. Thaimaa, Pattaya ja seksi sanat samassa otsikossa myy edelleen hyvin. Ja hyvä näin, saavat siellä käymättömätkin arvostella, millaista siellä on??? Kun ovat lehdestä lukeneet..... Siksi sinne ei osa lomallansa halua, mutta näköjään aika suuri osa siksi sinne haluaakin. Ristiriitaista?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
35NumBall kirjoitti:
Resu ei ollut vaan kävin useita kertoja phuketissa, ennen pattayaa... ei kiinnosta maksulliset tautipesät, ja on ollut vaihtoehtoja... sääliksi käy pattayan pojat... joilla ei ole vaihtoehtoja.

Jep Tero käy sadekaudella golfaamassa pattayalla, kun pääosa kentistä on suljettu...
Näinpä tietenkin, kunniallinen mies, Phuketissako ei seksiä myydä? Miksi siirryit Pattayalle? Kauhistelemaan sitä touhua, niinkuin joillakin muillakin vanhenevilla ulkomaalaisilla naisilla on tapana. Vai menitkö juuri tuon maineen perässä ujonkin pojan paratiisiin? Se että on rohkea anonyymisti netti höpinöissään, ei kerro sinusta ihmisenä mitään.

"Netissä kuka vaan voi esittää olevansa kuka vaan" Varoittelevat viranomaisetkin täällä sivistysvaltioissa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Jep olet oikeassa asumistuki ja sosiaalituet olisi syytä lopettaa, ei ole järkeä siirtää vuokratuottoja ja ennestään rikkaiden taskuun veronmaksajien varoista, joka on johtanut kohtuuttomaan vuokratasoon...
On outoa että Suomessa vuokrataso on korkeampi kuin vaikka monacossa tai rivieralla jossa on suhteessa enemmän maksukykyisiä kuin helsingissä...

En tarvitse hoitaa asioitani Suomessa, kaikki mitä tarvitsen kustannan itse en saa senttiäkään mistään, ole koskaan saanut, olen täysin omavarainen kaikessa mitä teen...

Jos ihmisiltä vaaditaan se että hän vastaa omasta elämästään, jos ei ole rahaa menee töihin... sairaat on eri asia, heitä pitää tukea yhteiskunnan varoin, mutta siinäkin pitää olla kohtuus... ettei se muuta yhteiskunta rakennetta... samoin tuet passivoivat ja johtavat mielenterveysongelmiin, työ on parasta terapiaa...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Tero-Backyard kirjoitti:
Näinpä tietenkin, kunniallinen mies, Phuketissako ei seksiä myydä? Miksi siirryit Pattayalle? Kauhistelemaan sitä touhua, niinkuin joillakin muillakin vanhenevilla ulkomaalaisilla naisilla on tapana. Vai menitkö juuri tuon maineen perässä ujonkin pojan paratiisiin? Se että on rohkea anonyymisti netti höpinöissään, ei kerro sinusta ihmisenä mitään.

"Netissä kuka vaan voi esittää olevansa kuka vaan" Varoittelevat viranomaisetkin täällä sivistysvaltioissa.
Resu en ole koskaan siirtynyt mihinkään, en ole koskaan valinnut loma- tai asuinpaikkaa sen takia myydäänkö siellä seksiä, vai ei... se on toisarvoista... Hyvää uutta vuotta, resuperse.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Noita höpinöitäsi kun lueskelin, niin sain käsityksen, ettei se nyt niin tois arvoista ole myydäänkö sitä seksiä vai ei??? Arvostelet varsin jyrkästi juuri Pattayaa ja mikäli olen oikein käsittänyt, niin pääasiassa juuri seksinmyynnin takia?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Tero-Backyard kirjoitti:
Noita höpinöitäsi kun lueskelin, niin sain käsityksen, ettei se nyt niin tois arvoista ole myydäänkö sitä seksiä vai ei??? Arvostelet varsin jyrkästi juuri Pattayaa ja mikäli olen oikein käsittänyt, niin pääasiassa juuri seksinmyynnin takia?
Kyllä se on täysin toisarvoista, pitää alkaa valmistautumaan illan juhlaan... hyvää uutta vuotta...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
" Nämä resut on hauskoja reppanoita, ne luulevat olevan normaalia maksaa seurasta, kertoo hieman rottakaupungin kävijöiden henkisestä maailmasta, ja sen ongelmista. "

Vai luulevat resuperseet että thaimaassa on normaalia maksaa seksistä? Eivät taida resuperseet olla ainoita, jotka niin luulevat??

Muutaman kerran Suwalla saanut lämpimiä katseita kun olen kertonut saattajalleni, etten ole koskaan maksanut naisesta, enkä hyväksynyt prostituutioo missään muodossa, kiitos seurasta oli kivaa, soittelen kun tulen seuraavan kerran. Eivät ole antaneet puhelin numeroitaan, jota ihmettelen kovasti??

Joskus joutunut selittelemään, että tottakai maksan tytön palkan siltä ajalta kun hän on oppaanani ja poissa työpaikaltaan, se on mielestäni aivan kohtuullista? Jos tyttö sitten haluaa tulla yöksikin viereeni ja alkaa lääppimään, niin en kyllä henno poiskaan ajaa, olenhan vapaa mies ja halut ne on minullakin.

Väkisin en ole ketään koskaan ottanut, enkä huoneeseeni raahannut. Olen kovasti siinä uskossa, että Thaimaalainen parikymppinen nainen jo tietää mitä tekee??

No olen joskus Suwalla antanut tytölle 300b, että pääsee bussilla kotiinsa, näin olen saanut itkun loppumaan ja kaikille on jäänyt hyvä mieli.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Sinä vaikutat juttujesi perusteella olevan avohoidossa joka on jättänyt sinut heitteille, resuperse.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Vertaappa suomalaista hikistä ja nalkuttavaa traanikasaa sekä hoikkaa kaunista thaityttöä ja tule vasta sitten kysymään että MIKSI?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
12 VASTAUSTA:
ei selvinnyt että miksi joudut maksamaan seksistä ja miksi sinulle on Suomessa tarjolla vaan paskoja naisia.
Veikkaan että olet pallomaha ja peräkammarinpoika.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Turhat "miehet" naivat turhia "naisia" pitänee hyvin rottakaupungin pojusta paikkaansa...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
35NumBall kirjoitti:
Turhat "miehet" naivat turhia "naisia" pitänee hyvin rottakaupungin pojusta paikkaansa...
Valehteleva trolli vex.Kaikkien muiden thai naiset on huoria paitsi sinun.
Miten kaikki suomalaiset sanoo samaa.Ei minun nainen ole huora vaan noiden muiden.
Minusta sinun naisesi on huora sinä et saa naista etkä miestä ilmaiseksi näkeehän sen jo sinun jutuista vai unohditko itse sanoneesi olevasi vittumainen mies vaikka vaikutat juttujesi perusteella naiselta.
Olet siis vanha ruma mies jolla pn narsistinen luonne, mutta naiset haluaa olla sinun kanssasi.
Miksi vitussa joku olisi sinun kanssasi ilmatteeksi.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
trollivex kirjoitti:
Valehteleva trolli vex.Kaikkien muiden thai naiset on huoria paitsi sinun.
Miten kaikki suomalaiset sanoo samaa.Ei minun nainen ole huora vaan noiden muiden.
Minusta sinun naisesi on huora sinä et saa naista etkä miestä ilmaiseksi näkeehän sen jo sinun jutuista vai unohditko itse sanoneesi olevasi vittumainen mies vaikka vaikutat juttujesi perusteella naiselta.
Olet siis vanha ruma mies jolla pn narsistinen luonne, mutta naiset haluaa olla sinun kanssasi.
Miksi vitussa joku olisi sinun kanssasi ilmatteeksi.
Jos on avovaimonsa ykköspoikakaveri kun muut poikakaverit ei ole läsnä, mutta lähettelevät rahaa, on huora.
Jos avovaimona on huoraava baarityttö, on huora.

No miksi mahtaisi olla sinun kanssasi?
En ainakaan minä edes rahasta ja turha arvostella minua koska et tiedä mitään, mutta minä tiedän tekstiesi perusteella sinun olevan täyskahjo ja skitsonarssunen.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Lerppa kertoo matkustaneensa Phuketiin ensimmäiseksi Thaimassa, koska häntä ei kiinnosta maksulliset naiset. Phuketissa on ihan yhtä paljon maksullista seuraa kuin Pattayallakin. Turistimäärät sen määrää ja Phuket ja Pattaya on koko tarkkaan yhtä suosittuja turistikohteita samoine palveluineen, paitsi että Pattaya on paljon monipuolisempi.

Lerppa on eilen näköjään hetken jaksanut esittää solidaarista Pattayan ystävää ja sanonut että "Pattaya on ihan ok". Sitten lääkitys taas reagoi viinaksien kanssa ja alkoi uhma ja kiukku, kuin perseeseen potkaistulla kissalla.

Lerpan aloitukseen vastaan että joutuminen ja haluaminen on kaksi eri asiaa.
Minä olen halunnut useita kertoja, että tytölle tulee hyvä mieli hyvästä työstä ja hän saa olla ylpeä itsestään, kun sponsori tykkää hänestä niin paljon että haluaa tukea tätä taloudellisestikin. Kaupan päällisiksi hän saa seuraa, hyviä ruokia ja juomia sekä tasokkaan majoituksen. Ei tarvi missään peltikopissa makoilla.

Ottaisin baaritytön osan koska vaan, jos olisin nuori ja nätti nainen Thaimaassa.

Jos "joutuisin" maksamaan, niin minua ei kiinnostaisi sellainen nainen. Joutuminen on pakotettuna toimimista. En suostuisi toimimaan pakotettuna. Hyvä meininki on tärkeintä.

Ei ne meikäläisen takavuosien suomiheilatkaan ja vaimot koskaan kaivaneet lompakkoaan esiin, ostettiin sitten kaupasta vaikka safkaa ja tampooneja, tai ravintolasta biffiä, elokuviin lippuja tai netistä matkoja. Eivät nousseet autosta laittamaan pankkikorttiaan automaattiin kun menin tankkaamaan autoreissuilla. En itse asiassa edes tiedä oliko heillä kaikilla edes lompakkoa, kun en niitä rekisteröinyt koskaan nähneeni.

Kyllä se niin menee Suomessakin, että jos mies on selkeästi varakkaampi kuin nainen, niin ei sen naisen tarvitse sitä lompakkoaan esiin kaivaa. Se olisi nöyryyttävääkin sitä miestä kohtaan, joka haluaa olla perinteinen gentlemanni ja palvella daamiaan. Mikä se sellainen mies on, joka laittaa naisen maksamaan? Ei meilläpäin sellaista miestä pidetä miehenä vaan houkkana ja moukkana.

Ei naisia kiinnosta houkat ja moukat eikä persaukiset haaveilijat.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Vuodesta2010 kirjoitti:
Lerppa kertoo matkustaneensa Phuketiin ensimmäiseksi Thaimassa, koska häntä ei kiinnosta maksulliset naiset. Phuketissa on ihan yhtä paljon maksullista seuraa kuin Pattayallakin. Turistimäärät sen määrää ja Phuket ja Pattaya on koko tarkkaan yhtä suosittuja turistikohteita samoine palveluineen, paitsi että Pattaya on paljon monipuolisempi.

Lerppa on eilen näköjään hetken jaksanut esittää solidaarista Pattayan ystävää ja sanonut että "Pattaya on ihan ok". Sitten lääkitys taas reagoi viinaksien kanssa ja alkoi uhma ja kiukku, kuin perseeseen potkaistulla kissalla.

Lerpan aloitukseen vastaan että joutuminen ja haluaminen on kaksi eri asiaa.
Minä olen halunnut useita kertoja, että tytölle tulee hyvä mieli hyvästä työstä ja hän saa olla ylpeä itsestään, kun sponsori tykkää hänestä niin paljon että haluaa tukea tätä taloudellisestikin. Kaupan päällisiksi hän saa seuraa, hyviä ruokia ja juomia sekä tasokkaan majoituksen. Ei tarvi missään peltikopissa makoilla.

Ottaisin baaritytön osan koska vaan, jos olisin nuori ja nätti nainen Thaimaassa.

Jos "joutuisin" maksamaan, niin minua ei kiinnostaisi sellainen nainen. Joutuminen on pakotettuna toimimista. En suostuisi toimimaan pakotettuna. Hyvä meininki on tärkeintä.

Ei ne meikäläisen takavuosien suomiheilatkaan ja vaimot koskaan kaivaneet lompakkoaan esiin, ostettiin sitten kaupasta vaikka safkaa ja tampooneja, tai ravintolasta biffiä, elokuviin lippuja tai netistä matkoja. Eivät nousseet autosta laittamaan pankkikorttiaan automaattiin kun menin tankkaamaan autoreissuilla. En itse asiassa edes tiedä oliko heillä kaikilla edes lompakkoa, kun en niitä rekisteröinyt koskaan nähneeni.

Kyllä se niin menee Suomessakin, että jos mies on selkeästi varakkaampi kuin nainen, niin ei sen naisen tarvitse sitä lompakkoaan esiin kaivaa. Se olisi nöyryyttävääkin sitä miestä kohtaan, joka haluaa olla perinteinen gentlemanni ja palvella daamiaan. Mikä se sellainen mies on, joka laittaa naisen maksamaan? Ei meilläpäin sellaista miestä pidetä miehenä vaan houkkana ja moukkana.

Ei naisia kiinnosta houkat ja moukat eikä persaukiset haaveilijat.
Maija nai peltikopissa asuvia naisia, jonka johdosta kysyn mitä tarkoittaa narsismi?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
MitäOnNarsismi kirjoitti:
Maija nai peltikopissa asuvia naisia, jonka johdosta kysyn mitä tarkoittaa narsismi?
Ja tarjoaa älyttömän hyvän seuransa lisäksi peltikopissa asuvalle hyviä ruokia ja juomia.

Ajatelkaa Rakkaat, näin toimii meidän Maijukka joka joku hetki sitten oli nääs taas vakiintunut, kun oli palauttanut entisen takaisin peltikoppiin, kun oli saanut maistaa narssusen luxuselää ensi hetken.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
VexKahjo kirjoitti:
Jos on avovaimonsa ykköspoikakaveri kun muut poikakaverit ei ole läsnä, mutta lähettelevät rahaa, on huora.
Jos avovaimona on huoraava baarityttö, on huora.

No miksi mahtaisi olla sinun kanssasi?
En ainakaan minä edes rahasta ja turha arvostella minua koska et tiedä mitään, mutta minä tiedän tekstiesi perusteella sinun olevan täyskahjo ja skitsonarssunen.
Eli sä olet nainen.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
hulluseon kirjoitti:
Eli sä olet nainen.
Eli sä olet mielisairas, eikä sukupuolellas ole merkitystä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
KusipäisempääEiOo kirjoitti:
Ja tarjoaa älyttömän hyvän seuransa lisäksi peltikopissa asuvalle hyviä ruokia ja juomia.

Ajatelkaa Rakkaat, näin toimii meidän Maijukka joka joku hetki sitten oli nääs taas vakiintunut, kun oli palauttanut entisen takaisin peltikoppiin, kun oli saanut maistaa narssusen luxuselää ensi hetken.
Suurlerppa Chiang Maista kertoo omista puuhistaan, löysi hammaslääkärinkin peltikopista ja oitis kosi, koska hinta laakilta oli puolet kauniiden pyytämistä, sattui onnekseen olemaan vielä ladyboy, niin siitä onni alkoi.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
35NumBall kirjoitti:
Totta totta. Nyt olen kanssasi samaa mieltä. Ihmiset joista ei ole minulle mitään hyötyä ovat turhia.
Pitää paikkansa myös rottakaupungin ulkopuolella, ihan kaikkialla. Vituttaa joskus hymyillä jollekkin pellelle siksi että saa siltä kertaluonteisesti jonkun 10 000e. Nämä luulee usein olevansa jotain hyviä asiakkaita kun laittavat sen kympin likoon? Vitut mä hukkaan viikossa sen verran, ehkä vähän enemmänkin.

Turhia ihmisiä on niin paljon että välil oikeen vituttaa. Onhan sitä meikäläisenkin tutuilla noita thaikkuvaimoja ainakin parilla.. Joskus kysyny, että mitähän vittuu ne sillä voittaa? Hah, vanhat kovanaamat on rakastunu johonkin köyhään akkaan ja hukkaa rahaansa niitten elättämiseen? Onhan se sillai, että jos siinä joku ämmä pyörii kokoajan metrin sun perässäs, niin silloin se fyrkka vaan liikkuu hitaammin sun tililles, pelkkä haitta busineksille. Yks frendi hoisi tossa pari vuotta sitten mulle jonku nuoren parikymppisen thaikun tänne suomeen kesäks, no olihan se ihan kiva kesä, se muija kanto mun kamojani ja siivos mun kämppäni. Alkohan se höpöttään jostain naimisiin menostakin jossain vaiheessa, huonolla englannillaan, paskat. Jos mä meen naimisiin niin meen jonkun sivistysvaltiosta kotoisin olevan koulutetun naisen kanssa, en kielitaidottoman kääpiön.

Vähän isältäni perinyt näitä periaatteitani, isäni oli metsästäjä, se löi ajokoiralle kuulan kalloon samantien kun se lakkas ajamasta, sano että mitä sitä ruokkii, kun ei se mitään tuotakkaan.

Tosiasiahan on, että mä saan naista puolentunnin sisällä täällä suomessakin, jos tarviin. Thaikkua, Venakkoo, Tsekkii, mustaa tai suomalaista. Ei mun tarvi ottaa jotain kitisevää thaimaalaista tohon perseeni taakse pyörimään. Vaimon ottaminen kehitysmaasta on vastoin periaatteitani. Mä haluun elää tasaarvoisessa parisuhteessa, en mä haluu kaikkee maksaa? En mä haluu että mun vaimoni on taloudellisesti musta riippuvainen.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
raharatkaisee kirjoitti:
Totta totta. Nyt olen kanssasi samaa mieltä. Ihmiset joista ei ole minulle mitään hyötyä ovat turhia.
Pitää paikkansa myös rottakaupungin ulkopuolella, ihan kaikkialla. Vituttaa joskus hymyillä jollekkin pellelle siksi että saa siltä kertaluonteisesti jonkun 10 000e. Nämä luulee usein olevansa jotain hyviä asiakkaita kun laittavat sen kympin likoon? Vitut mä hukkaan viikossa sen verran, ehkä vähän enemmänkin.

Turhia ihmisiä on niin paljon että välil oikeen vituttaa. Onhan sitä meikäläisenkin tutuilla noita thaikkuvaimoja ainakin parilla.. Joskus kysyny, että mitähän vittuu ne sillä voittaa? Hah, vanhat kovanaamat on rakastunu johonkin köyhään akkaan ja hukkaa rahaansa niitten elättämiseen? Onhan se sillai, että jos siinä joku ämmä pyörii kokoajan metrin sun perässäs, niin silloin se fyrkka vaan liikkuu hitaammin sun tililles, pelkkä haitta busineksille. Yks frendi hoisi tossa pari vuotta sitten mulle jonku nuoren parikymppisen thaikun tänne suomeen kesäks, no olihan se ihan kiva kesä, se muija kanto mun kamojani ja siivos mun kämppäni. Alkohan se höpöttään jostain naimisiin menostakin jossain vaiheessa, huonolla englannillaan, paskat. Jos mä meen naimisiin niin meen jonkun sivistysvaltiosta kotoisin olevan koulutetun naisen kanssa, en kielitaidottoman kääpiön.

Vähän isältäni perinyt näitä periaatteitani, isäni oli metsästäjä, se löi ajokoiralle kuulan kalloon samantien kun se lakkas ajamasta, sano että mitä sitä ruokkii, kun ei se mitään tuotakkaan.

Tosiasiahan on, että mä saan naista puolentunnin sisällä täällä suomessakin, jos tarviin. Thaikkua, Venakkoo, Tsekkii, mustaa tai suomalaista. Ei mun tarvi ottaa jotain kitisevää thaimaalaista tohon perseeni taakse pyörimään. Vaimon ottaminen kehitysmaasta on vastoin periaatteitani. Mä haluun elää tasaarvoisessa parisuhteessa, en mä haluu kaikkee maksaa? En mä haluu että mun vaimoni on taloudellisesti musta riippuvainen.
Satupoika taas vauhdissa mollaamassa thaimaalaisia Thaimaan ja Pattayan palstalla. Kysymys kuuluu miksi? No siksi kun mieli tekisi mutta ei ole rahaa eikä munaa.

"Mä haluun elää tasaarvoisessa parisuhteessa, en mä haluu kaikkee maksaa? En mä haluu että mun vaimoni on taloudellisesti musta riippuvainen"

...? No tuota missä se siinä tapauksessa on se sun tasa-arvoinen pitkäjalkainen vaimo, kun olet tuollainen valloittavan kaunopuheinen salskea jäniksenmetsästäjän poika? Luulisi jo olevan tullut vastaan niin et tarttis niitä tsekkejä ja muita kääpiöitä.

Tumppupoika sinä olet. Todennäköisesti pohjoisen onnellinen ravintolapäällikkö, joka kirjoittelee nyt thaimaan herjojaan jemmasta että vaikuttaisi olevan kiireinen sikarijuhlineen.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Eihän siitä pakko ole maksaa, mutta kun sitä toisinaan tykkää maksaa että saa juuri sitä mitä haluaa.

Yhtä hyvin voisi kysyä miksi joudutte maksamaan ruuasta?

- Yhtä hyvin voisi kerätä vaikka marjoja ja kalastaa ja syödä ihan ilmaiseksi.

Tai miksi maksatte musiikista tai konserteista?

- Ihan yhtä hyvin voisi kuunnella ilmaiseksi vaikka kirkkokonsetteja tai katusoittajia.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
9 VASTAUSTA:
Aivan oikein.

Kun ei omaa kykyä, olemusta,eikä eritoten käytöstapoja, ei ole mahdollista parisuhteeseen naisen kanssa joka täyttäisi tuon "mitä haluaa" toiveen.

Toisaalta toiset haluaa niin sairaita juttuja, että niitä ei saa kuin maksamalla.

No missämissämissä no Pattayalla tottakai.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Lerppa sun logiikassasi ei taas ole minkäänlaista logiikkaa. Köyhemmälle rahan antaminen Lerpan logiikalla on siis hyväksikäyttöä? Pitäisikö olla saldotodistus mukana molemmilla ja verotettavasta omaisuudesta virkamiehen leimaama paperi ennen yhdyntää ja varainsiirtoa? Mitä veetä?
Suomessa kun olen gymillä tai kaupassa ja näen viehkon tytön jolle haluan heittää pari kohteliasta sanaa, niin pitääkö minun tiedustella hänen varallisuutensa, ennenkuin olen oikeutettu jatkotoimenpiteisiin? Miten me tasataan ne saldot sitten ennen aktia?
Juttelin kerran yhden vakituisen lomaheilan kanssa mitä omistamme juuri sen jälkeen kun olin antanut hänelle 30000 bahtia kuukauden lomaheilana olemisesta. Viimeiset käteisrahani meni siinä ja piti Suomessa vielä pummata kaverilta kyyti himaan lentokentältä.
Tyttö oli maksanut reilut puolet rakennuttamastaan omakotitalosta, hänellä ja pojallaan oli uudehkot mopot maksettuna ja hän omisti puolet 160 rain maatilasta.
Minulla oli tuolloin 1500 euron autonrämä ja asuin vuokralla. Omaisuutta ei juuri minkäänlaista. Eron aikaan myytiin talo ja tuhlasin oman puolikkaani aika nopeasti.
Palkka oli onneksi juuri tulossa niin ei tarvinnut nälkää nähdä. Tyttö oli siis paljon paljon rikkaampi kuin minä ja silti minä olin se joka maksoi. Mitäs sanoo Lerppa tähän? Käytettiinkö minua köyhää resua hyväksi vai käytinkö minä vai onko sillä todellisuudessa väliä koska molemmat olimme viettäneet juuri tosi mukavan kuukauden jossa ei ole mitään kaduttavaa?
Nuo perversiosi voit työntää omaan hanuriisi. Enemmän nuo suhteet muistuttaa parisuhdetta kuin suomalainen avioliitto.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Kerro_Lerppa kirjoitti:
Lerppa sun logiikassasi ei taas ole minkäänlaista logiikkaa. Köyhemmälle rahan antaminen Lerpan logiikalla on siis hyväksikäyttöä? Pitäisikö olla saldotodistus mukana molemmilla ja verotettavasta omaisuudesta virkamiehen leimaama paperi ennen yhdyntää ja varainsiirtoa? Mitä veetä?
Suomessa kun olen gymillä tai kaupassa ja näen viehkon tytön jolle haluan heittää pari kohteliasta sanaa, niin pitääkö minun tiedustella hänen varallisuutensa, ennenkuin olen oikeutettu jatkotoimenpiteisiin? Miten me tasataan ne saldot sitten ennen aktia?
Juttelin kerran yhden vakituisen lomaheilan kanssa mitä omistamme juuri sen jälkeen kun olin antanut hänelle 30000 bahtia kuukauden lomaheilana olemisesta. Viimeiset käteisrahani meni siinä ja piti Suomessa vielä pummata kaverilta kyyti himaan lentokentältä.
Tyttö oli maksanut reilut puolet rakennuttamastaan omakotitalosta, hänellä ja pojallaan oli uudehkot mopot maksettuna ja hän omisti puolet 160 rain maatilasta.
Minulla oli tuolloin 1500 euron autonrämä ja asuin vuokralla. Omaisuutta ei juuri minkäänlaista. Eron aikaan myytiin talo ja tuhlasin oman puolikkaani aika nopeasti.
Palkka oli onneksi juuri tulossa niin ei tarvinnut nälkää nähdä. Tyttö oli siis paljon paljon rikkaampi kuin minä ja silti minä olin se joka maksoi. Mitäs sanoo Lerppa tähän? Käytettiinkö minua köyhää resua hyväksi vai käytinkö minä vai onko sillä todellisuudessa väliä koska molemmat olimme viettäneet juuri tosi mukavan kuukauden jossa ei ole mitään kaduttavaa?
Nuo perversiosi voit työntää omaan hanuriisi. Enemmän nuo suhteet muistuttaa parisuhdetta kuin suomalainen avioliitto.
Annas kun setä kertoo.

Epäilen vahvasti sinun kykyäsi kohteliaisiin sanoihin.

Enempää en edes viitsinyt lukea, mutta kun jätkä matkustaa Thaimaahan saadakseen narssunautnnon hankkien seurakseen peltikopissa asuvan, me ollaan sen verran eri tasoilla, että jatka poju omaas ihan millä selityksilläs yrität pönkittää toimintaasi oikeeksi.

Sinä olet sairas ja sitä ei mikään toiseksi muuta.

En ole lerppasi ja olen huomannut toimintamalliksesi alituiset kysymysten esittämiset, mutta et itse koskaan vastaa kysymyksiin.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
SairasNarssuOot kirjoitti:
Annas kun setä kertoo.

Epäilen vahvasti sinun kykyäsi kohteliaisiin sanoihin.

Enempää en edes viitsinyt lukea, mutta kun jätkä matkustaa Thaimaahan saadakseen narssunautnnon hankkien seurakseen peltikopissa asuvan, me ollaan sen verran eri tasoilla, että jatka poju omaas ihan millä selityksilläs yrität pönkittää toimintaasi oikeeksi.

Sinä olet sairas ja sitä ei mikään toiseksi muuta.

En ole lerppasi ja olen huomannut toimintamalliksesi alituiset kysymysten esittämiset, mutta et itse koskaan vastaa kysymyksiin.
Sun tasosi on Suomessa, yksin, kotona tai laitoksessa, todennäköisesti pyörätuolissa tai hoitovuoteella, Sulla ei ole mitään käsitystä seksistä eikä suhteista. Et tiedä Thaimaasta mitään.
Narsisteilla on taipumus laittaa mielessään ihmiset "tasoihin" ja "kasteihin" ja kunnon narsisti ei asioi lainkaan mielestään ylemmän kastin kanssa, koska tällöin narsisti ei pääse pätemään. Siksipä narsisti hakee pienessä mielessään itseään "alempiarvoisia" henkilöitä ympäristöstään, joita hän alkaa ylemmyydentunnossaan solvaamaan ja naureskelemaan heidän kohtalolleen.
Sinunkaltaisesi vajakkinarsistin tuntemukset ja luulot perustuvat pelkkään mielikuvitukseen, koska sinulla ei ole todelliseen maailmaan kosketusta. Siksi sinusta on hauska kärjistää jotakin peltikoppia kirjoituksissasi seuraavan kuukauden ajan.
Normaalijärkinen mies ymmärtää että raha menee sitä parempaan kohteeseen mitä vähävaraisempi rahan saaja on. Siinä missä sinä kävelet kerjäläisen ohi niin minä teen parhaani auttaakseni häntä. Sitä on maksettu kuules meikäläisen kukkarosta joskus kerjäläinen hotelliin yöksi omaan huoneeseensa että pääsee suihkuun ja olen käynyt hakemassa hänelle vielä uuden T-paidan ja shortsit että saa leikkiä ihmistä vähän aikaa. Sinä räit köyhien päälle ja kuvittelet olevasi jotakin yläkastia vitun mulkkuaivo. Vetelen tuollaisia ympäri korvia.
Eikös sinun pitäisi olla parasta aikaa uudenvuoden vietossa? Sehän tulee kohta kello siellä jo puolysi PM ja "äijä" täällä moralisoi tuntemattomia ja etsii maijaa ja samalla mukamas pyörittelee ravintoloita ja viettää uutta vuotta. Kaksoisolentosi pitäisi olla jo Pattayalla juomassa viskiä walkkarilla. Mikset sinä ole? Minä olen Suomessa ja nimeni ei ole maija.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
ÄläviitsiLerppa kirjoitti:
Sun tasosi on Suomessa, yksin, kotona tai laitoksessa, todennäköisesti pyörätuolissa tai hoitovuoteella, Sulla ei ole mitään käsitystä seksistä eikä suhteista. Et tiedä Thaimaasta mitään.
Narsisteilla on taipumus laittaa mielessään ihmiset "tasoihin" ja "kasteihin" ja kunnon narsisti ei asioi lainkaan mielestään ylemmän kastin kanssa, koska tällöin narsisti ei pääse pätemään. Siksipä narsisti hakee pienessä mielessään itseään "alempiarvoisia" henkilöitä ympäristöstään, joita hän alkaa ylemmyydentunnossaan solvaamaan ja naureskelemaan heidän kohtalolleen.
Sinunkaltaisesi vajakkinarsistin tuntemukset ja luulot perustuvat pelkkään mielikuvitukseen, koska sinulla ei ole todelliseen maailmaan kosketusta. Siksi sinusta on hauska kärjistää jotakin peltikoppia kirjoituksissasi seuraavan kuukauden ajan.
Normaalijärkinen mies ymmärtää että raha menee sitä parempaan kohteeseen mitä vähävaraisempi rahan saaja on. Siinä missä sinä kävelet kerjäläisen ohi niin minä teen parhaani auttaakseni häntä. Sitä on maksettu kuules meikäläisen kukkarosta joskus kerjäläinen hotelliin yöksi omaan huoneeseensa että pääsee suihkuun ja olen käynyt hakemassa hänelle vielä uuden T-paidan ja shortsit että saa leikkiä ihmistä vähän aikaa. Sinä räit köyhien päälle ja kuvittelet olevasi jotakin yläkastia vitun mulkkuaivo. Vetelen tuollaisia ympäri korvia.
Eikös sinun pitäisi olla parasta aikaa uudenvuoden vietossa? Sehän tulee kohta kello siellä jo puolysi PM ja "äijä" täällä moralisoi tuntemattomia ja etsii maijaa ja samalla mukamas pyörittelee ravintoloita ja viettää uutta vuotta. Kaksoisolentosi pitäisi olla jo Pattayalla juomassa viskiä walkkarilla. Mikset sinä ole? Minä olen Suomessa ja nimeni ei ole maija.
Todellinen maailma.
Autat kerjäläistä.
Avustus oikeaan kohteeseen.
Sinä siis avustat peltikopissa asuvaa neitoa, mutta vastapalvelukseksi hänen tulee pyllistää, sehän on reilua että vuokrasopimusta tehdessäsi selvitetään ehdot.
Minä olen eri tasolla ja peltikoppityttöjen ei tarvitse minulle pyllistellä, sekä minun avustukseni on täysin eri luokkaa niin rahallisesti, ajallisesti, kuin myös sisällöllisesti.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
MulkkuAivo kirjoitti:
Todellinen maailma.
Autat kerjäläistä.
Avustus oikeaan kohteeseen.
Sinä siis avustat peltikopissa asuvaa neitoa, mutta vastapalvelukseksi hänen tulee pyllistää, sehän on reilua että vuokrasopimusta tehdessäsi selvitetään ehdot.
Minä olen eri tasolla ja peltikoppityttöjen ei tarvitse minulle pyllistellä, sekä minun avustukseni on täysin eri luokkaa niin rahallisesti, ajallisesti, kuin myös sisällöllisesti.
Sinun ajan ja kielenkäyttösi täällä antaa osviittaa harmonisen tasapainoisesta humanitäärisen työn tekijästä jonka elämänsisältö huokuu runsaudellaan.
Huomaa heti kuka on on onnellinen!
Olen onnellinen onnestasi ja iloinen niiden vähäosaisten puolesta, joita pyyteettömästi autat elämän hankaluuksissa varallisuudellasi ja koulutustaidoillasi.
Olet joo ihan eri luokassa kuin kukaan muu. Ei ihme että olet niin onnellinen.

Ainoa mikä tarinassasi ihmetyttää on että teet tätä päivitystä Walkin Streetiltä hotellin katolta kello 23.20. kesken parhaimpien uudenvuoden bileiden. Jouluna olit 7000km päässä Chiang Maista vaimosi kanssa, mutta muistit meitä elämässä vähemmän onnistuneita puhuttelemaan isällisesti silti koko joulun täällä.

PS: Lopeta dokaaminen ja lääkkeiden sekakäyttö.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
SelvästiOnnellinen kirjoitti:
Sinun ajan ja kielenkäyttösi täällä antaa osviittaa harmonisen tasapainoisesta humanitäärisen työn tekijästä jonka elämänsisältö huokuu runsaudellaan.
Huomaa heti kuka on on onnellinen!
Olen onnellinen onnestasi ja iloinen niiden vähäosaisten puolesta, joita pyyteettömästi autat elämän hankaluuksissa varallisuudellasi ja koulutustaidoillasi.
Olet joo ihan eri luokassa kuin kukaan muu. Ei ihme että olet niin onnellinen.

Ainoa mikä tarinassasi ihmetyttää on että teet tätä päivitystä Walkin Streetiltä hotellin katolta kello 23.20. kesken parhaimpien uudenvuoden bileiden. Jouluna olit 7000km päässä Chiang Maista vaimosi kanssa, mutta muistit meitä elämässä vähemmän onnistuneita puhuttelemaan isällisesti silti koko joulun täällä.

PS: Lopeta dokaaminen ja lääkkeiden sekakäyttö.
En ole lerppasi, enkä Pattayalla.

En ole myöskään aviomiehesi.

Minäkin luen palstaa, joten korjaan että aviomies ei ole joulumatkailustaan maininnut vaan, että viettää uuden vuoden perheensä kanssa paikassa joka on kutakuinkin yhtä kaukana Pattayalta ja Helsingistä.

Muuttelethan sinä muitakin tarinoita, kun sinulla ei omia tarinoita ole lainkaan.

Alan uskoa ettäsinä todella olet elämässäsi vähemmän onnistunut.

YRITÄ KOLMANNEN KERRAN LADATA AVIOMIESJUTTUSI, KUN MODE ON SEN NYT KAKSI KERTAA POISTANUT.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
OnSullaMulkkuAivo kirjoitti:

Minäkin luen palstaa, joten korjaan että aviomies ei ole joulumatkailustaan maininnut vaan, että viettää uuden vuoden perheensä kanssa paikassa joka on kutakuinkin yhtä kaukana Pattayalta ja Helsingistä.

Muuttelethan sinä muitakin tarinoita, kun sinulla ei omia tarinoita ole lainkaan.

YRITÄ KOLMANNEN KERRAN LADATA AVIOMIESJUTTUSI, KUN MODE ON SEN NYT KAKSI KERTAA POISTANUT.
Höpönlöpö. Luuletko ettei sinua tunnista jokaikisesta itkunsekaisesta tuherruksestasi? Ensin vastaat aviomiehenä ja sitten et olekaan aviomies mutta tiedät aviomiehen ja vastaat aviomiehen puolesta. Aiotko perustaa uuden hahmon joka puolustelee aviomiestä? Eikö Numballin satuolento enää riitä ressukka?
23.32. ravintolapäällikkö se siellä vahtii palstaa ja huutaa taas isoilla kirjaimilla. Mode ei lue eikä poistele asiallisia kirjoituksia. Automode poistaa ilmoitetut. Sillä sökö. Mahtaava tuo sinun onnellisuustaso.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
OnSullaMulkkuAivo kirjoitti:

Pohjoisen ravintolakonsernimies. Mitäpä kuuluu?

Kun tuossa sinun korkeatasoisen ravintolatoiminnan, kansainvälisen ja monipuolisen muunkin yritystoiminnan sekä perhe-elämän, ystävien ja harrastusten myllerryksen ohessa olet lisäksi kova kyselemään kaikenlaista varsinkin miesten vatsoista ja sukupuolivieteistä, niin kysyn sinulta vastakysymyksenä vain yhden kysymyksen.
Miten on mahdollista että olet täällä Pattaya sivulla kaiken tuon tohinan keskellä sitä enemmän, mitä suurempi juhlapäivä Suomessa tai Thaimaassa on?

Olen Suomessa, mutta olen viettänyt Pattayalla muutamia uusiavuosia.
Vaikka kyseessä on farangien uusivuosi, niin kyllä sitä ainakin Pattayalla vietetään siinä määrin että kuppilat on täppösen täynnä ja kaduilla vaeltaa juhlakansaa hilpeissä tunnelmissa.
Vähintäänkin Pattayan suomalaiset viettää yhdessä uuttavuotta hyvien juomien ja ruokien merkeissä suurilla porukoilla,
Missä sun asiakkaat on? Missä sun perhe on? Missä sun uudenvuodenviettosi on? Täälläkö S24 Pattaya sivulla? Jos sulla ei ole asiakkaita niin mene nyt hyvä mies jonnekin vaikka vaimosi kanssa syömään tai kavereiden kanssa juhlimaan. Kai sulla nyt kavereita on tuollaisella menestyjällä?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Omalla kohdalla voin todeta että kenkä puristi ja puristaa, että naama on susiruma jos kauniisti sanotaan.Nuorena tytöt käänsivät ystävällisesti selkänsä,samoin kuin myöhemminkin.Joten aikaa jäi työntekoon,rahaa jäi siis säästöön kun ei mennyt euroakaan lapsiin tai perheeseen....viinaakaan en ole koskaan suruun juonut,ainoastaan tunnelman parantamiseksi.
Nyt +50 huomaan ettei niin huonosti ole mennytkään viimmeset 20v,kielitaitoisena olen päässyt tyttöjen kanssa juttuihin ja vähä pitemmallekin joka mantereella(paitti Antarktis,eikä niin väliäkään,lämmin parempi)
Pattajallakin on käyty muutaman kerran ja hyväksi on todettu,maailman parhaaksi itseasiassa,mikä tulee seksin oston helpouteen.
Vielä vajaa 10v töitä ja susiruma muuttaa jonnekin jossa voi laskea kätensä aina pinkeälle pakaralle
sitä halutessa...
Ilmianna
Jaa
Pera tässä moi.
Olen 49v ja minulla ei ole kokemusta rakastelusta.
Ainoat seksikokemukset naisista on Pattayan baaritytöistä, joita olen käynyt naimassa lähes vuosittain.
Tais olla 2004 ensimmäinen reissu Pattayalle.
Suomessa ja muuallakin ole yrittänyt saada normaalia seksiä, mut tähän mennessä ei ole natsannut.
En tiedä missä vika. Olen toki hieman ylipainoinen mies, mut en tiedä onko se ainoa syy, kun en oikeata seksiä ole ikinä saanut.
Helmikuussa taas Pattayalle...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Itselläni sama juttu.
Menetin neitsyyteni 2010 Pattayalla.
Majatalon wc:ssä kämnipano puolijäykällä onnistui nippa nappa.
Sen jälkeen oli kurko olo.
Olin voittajatyyppiä!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Vuodesta2O1O kirjoitti:
Itselläni sama juttu.
Menetin neitsyyteni 2010 Pattayalla.
Majatalon wc:ssä kämnipano puolijäykällä onnistui nippa nappa.
Sen jälkeen oli kurko olo.
Olin voittajatyyppiä!
Taisi Pohjoisen Onnenpekan uusivuosi päättyä kipakkaan sammumiseen jos 19.42. Suomessa. Mieli oli sen verran kiihtynyt että edes nimimerkin plagiointi ei enää piristänyt vaan tuli se nukkumatti. Takelteli juttunsa jo tuntia aiemmin pahan kerran. Kuka roudaa vastuuttomasti vammaisille ihmisille päihteitä pyhiksi? Äiteekö?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Hävettää tunnustaa, mutta ikinä eli yli 50 vuoteen en ole saanut seksiä muuten kuin rahasta...3 kertaa.
Ilmianna
Jaa
Runsas ylipaino kai esteenä saamiselle.
Myös puutteellisesta hygieniasta tullut joskus negatiivista palautetta.
Ilmianna
Jaa
Lerppa on niitä, jotka maksoivat seksistä Pattayalla ja rahalla pirun ruma vanhus sai vaimonkin hommattua sieltä, erään baarin vanha sotaratsu, joka kokemattomalle lerpalle isolla rahalla lähti mukaan. Muuttivat sittemmin Hua Hiniin, koska tuota vanhaa sotaratsua lähes kaikki miehet tervehtivä silmäniskuin ja leveästi hymyillen.
Ilmianna
Jaa
Iso laardirengas vyötäröllä ja pahanhajuinen hengitys. Ei siinä saa kuin maksullista.
Ensi viikolla Pattayalle.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Moikka resupeput ja maijat plus smurffit! Konserninjohtaja se tässä vaan terve heittää teille vähän läppändeerusta suoraan Dabu Bhapista. Ostan kultaa Väisälän osakkeilla ja OVH salkulla. Henkilökohtaisista syistä tyttäreni on kansainvälinen. Silläkään ei oo lupaa edes Jyväskylän Rossoon sen jälkeen kun veti juoksulehtipihvin.

Jotkut ihmettelee kauheesti mitä tällainen kiireinen mutta erityisen onnellinen HD aviomies multimiljonääri Chiang Maista tekee jatkuvasti jossakin Pattaya palstalla...

Keskittykää vaan omiin juttuihinne. Mun onni on minun onneni eikä mun tarvi sitä kätkeä. Olen avoimesti onnellinen. Juomavarastot on täynnä ja asiakkaalla on liivit. Mä haen leiman espanjasta jos mä haluan. Se on kätevää. Numball sanoi että se on kätevää.

Olen tosi thaimaalainen niiku tiiätte. Kolmen viikon ankaran ryyppäämisen jälkeen saavutin henkisen valaistumisen ja kehitin krabuddhalaisen ZZ liikkeen. Se perustuu hyvin pitkälti nukkumiseen ja parran kasvattamiseen.

Olen oppinut elämään ajattelematta mitään.

Kaikki on viime kädessä lähtöisin olemattomuudesta tai sen puutteen vähyydestä. Kolmannella tasolla ymmärsin että kaiken takana ei ole mitään ja siksi kaikki on samaa. Myös kumivene.

Itsetutkiskeluni on vienyt minut salaisiin maailmoihin.
Kendo-opettajani opetti minut meditoimaan samalla kun hän hakkasi minua suljetulla avokämmenellä naamaan. Tässä hartauden tilassa näin välähdyksenomaisesti ihmeellisiä asioita ja olen pyrkinyt asettelemaan banaaninkuoret täydelliseen harmoniaan keittiön pöydälle. Lootusasennossa olen viettänyt useita päiviä, mutta nyt lonkkaleikkauksen jälkeen se ei ole ollut mahdollista.

Tesco lootuksessa opin uuden lootus asennon, kun vartija murjaisi minut niskalenkillä ostoskärryjen sekaan, kun koetin varastaa jäisen kalkkunan hameeni alla. Torttuhan siinä jäätyi poliisia odotellessa. Joku raja se on minunkin pimpsukalla.

Aikakäsite meillä sensei-guruilla on erilainen kuin valtakäsitys. Meillä ei erotella talvi eikä kesäaikaa. Olemme aina talviajassa. Suomen kesällä se saattaa tuoda väärinkäsityksiä kuten että toikkaroin bussiasemalla tuntia liian aikaisin jne.

Nykyään osaan tuijottaa korvilla, tiedän myös kumpi oli ensin karvanopat vai taustapeili, rypistän paperista luomu-origameja ja osaan taputtaa yhdellä kädellä.

Tiedän että olen high ja teidän yläpuolellanne (kartastakin katsottuna Pattayan pattinaamat) ja teidän on mahdotonta ymmärtää tällaisella henkisellä tasolla guruilevaa senseitä. Mutta harjoitus tekee mestarin.

Kun luette parisataa täysin tyhjänpäiväistä päivittäistä postaustani puolen vuoden ajan, niin tekin opitte olemaan ajattelematta mitään.

Pääni kumisee ontosti.. Olisikohan siellä salakäytäviä kenties jossa maija piileskelee mattomiesten takana..? Nyt aion kohota ilmaan ja pysytellä siellä viitisen minuuttia ja sitten maksan poikani ratamaksut ja vaimon lennot Phuketiin älypäätteellä, jonka ohjelmoin Väisälän patentilla. Pabu Habdissa on nyt 42 lämmintä ja minä ansaitsen kultaa.
Annoin tytölle koko Kulosaaren joululahjaksi. Henkilökohtaisista syistä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Aviomies6753HDsensei kirjoitti:
Moikka resupeput ja maijat plus smurffit! Konserninjohtaja se tässä vaan terve heittää teille vähän läppändeerusta suoraan Dabu Bhapista. Ostan kultaa Väisälän osakkeilla ja OVH salkulla. Henkilökohtaisista syistä tyttäreni on kansainvälinen. Silläkään ei oo lupaa edes Jyväskylän Rossoon sen jälkeen kun veti juoksulehtipihvin.

Jotkut ihmettelee kauheesti mitä tällainen kiireinen mutta erityisen onnellinen HD aviomies multimiljonääri Chiang Maista tekee jatkuvasti jossakin Pattaya palstalla...

Keskittykää vaan omiin juttuihinne. Mun onni on minun onneni eikä mun tarvi sitä kätkeä. Olen avoimesti onnellinen. Juomavarastot on täynnä ja asiakkaalla on liivit. Mä haen leiman espanjasta jos mä haluan. Se on kätevää. Numball sanoi että se on kätevää.

Olen tosi thaimaalainen niiku tiiätte. Kolmen viikon ankaran ryyppäämisen jälkeen saavutin henkisen valaistumisen ja kehitin krabuddhalaisen ZZ liikkeen. Se perustuu hyvin pitkälti nukkumiseen ja parran kasvattamiseen.

Olen oppinut elämään ajattelematta mitään.

Kaikki on viime kädessä lähtöisin olemattomuudesta tai sen puutteen vähyydestä. Kolmannella tasolla ymmärsin että kaiken takana ei ole mitään ja siksi kaikki on samaa. Myös kumivene.

Itsetutkiskeluni on vienyt minut salaisiin maailmoihin.
Kendo-opettajani opetti minut meditoimaan samalla kun hän hakkasi minua suljetulla avokämmenellä naamaan. Tässä hartauden tilassa näin välähdyksenomaisesti ihmeellisiä asioita ja olen pyrkinyt asettelemaan banaaninkuoret täydelliseen harmoniaan keittiön pöydälle. Lootusasennossa olen viettänyt useita päiviä, mutta nyt lonkkaleikkauksen jälkeen se ei ole ollut mahdollista.

Tesco lootuksessa opin uuden lootus asennon, kun vartija murjaisi minut niskalenkillä ostoskärryjen sekaan, kun koetin varastaa jäisen kalkkunan hameeni alla. Torttuhan siinä jäätyi poliisia odotellessa. Joku raja se on minunkin pimpsukalla.

Aikakäsite meillä sensei-guruilla on erilainen kuin valtakäsitys. Meillä ei erotella talvi eikä kesäaikaa. Olemme aina talviajassa. Suomen kesällä se saattaa tuoda väärinkäsityksiä kuten että toikkaroin bussiasemalla tuntia liian aikaisin jne.

Nykyään osaan tuijottaa korvilla, tiedän myös kumpi oli ensin karvanopat vai taustapeili, rypistän paperista luomu-origameja ja osaan taputtaa yhdellä kädellä.

Tiedän että olen high ja teidän yläpuolellanne (kartastakin katsottuna Pattayan pattinaamat) ja teidän on mahdotonta ymmärtää tällaisella henkisellä tasolla guruilevaa senseitä. Mutta harjoitus tekee mestarin.

Kun luette parisataa täysin tyhjänpäiväistä päivittäistä postaustani puolen vuoden ajan, niin tekin opitte olemaan ajattelematta mitään.

Pääni kumisee ontosti.. Olisikohan siellä salakäytäviä kenties jossa maija piileskelee mattomiesten takana..? Nyt aion kohota ilmaan ja pysytellä siellä viitisen minuuttia ja sitten maksan poikani ratamaksut ja vaimon lennot Phuketiin älypäätteellä, jonka ohjelmoin Väisälän patentilla. Pabu Habdissa on nyt 42 lämmintä ja minä ansaitsen kultaa.
Annoin tytölle koko Kulosaaren joululahjaksi. Henkilökohtaisista syistä.
Karvakourien nussiman siskon veli se siinä vähän aviomiehenä päästää höyryjä.
On se varmasti Pattayan viisain ja fiksuin.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Ei se toimi rahallakaan, totesi Lerppa.

Lerppa koetti maksaa seksistä kerran peräti 300 bahtia kuukaudessa ja päivittäinen pingispallon kokoinen riisipussi vielä avovaimolle kaupanpäällisiksi.

Lerppa edellytti ja odotti että naimakauppaan luonnollisesti sisältyy myös:

Hiustenleikkuu (korvien päältä, nenästä ja korvista)
Kynsienleikkuu
Ruohikonleikkuu
Tiskaaminen
Roskapussin vieminen
Siivouspalvelut
Altaan putsaus (lasten kahluuallas)
Lerpan vaipan vaihdot
Katetrin tyhjennys ja lerpan ravistelu
Kaupassa käynti
Tuholaistorjunta
Hierontapalvelut (öljyt hierojalta)
Pyykinpesu (myös kestovaippojen)
Pensasaidan leikkaus
Kukkien kastelu
Mopon peseminen ja vahaaminen (vahat vahaajalta)
Riisin keitto
Riisikeitto
Riisipalleroiden teko
Riisikakkujen teko
Riisipuuron teko
Riisinjyvien laskentapalvelut
Kalorien laskeminen
Riisivaraston vartiointi
Kainalokarvojen kampaaminen
Vitjapallien hyväily ja muu seksuaalinen toiminta
Lerpannupin läpsyttely
Uniapneamittarin vahtiminen ja hapen säätely
Makuuhaavojen rasvaaminen
Marjanpoiminta
Pienjyrsijöiden metsästys ja keittäminen
Luteiden nyppiminen Lerpan iholta yöaikaan
Avomiehen pusuttelu ja hellittely
Avomiehen kehuskelu naapureille ja ylistäminen
Avomiehen auttaminen mopon selkään
Avomiehen kaatuneen mopon pystyyn nostaminen
Avomiehen pystyyn nostaminen
Avomiehen ruhjevammojen ja hiertymien rasvaaminen
Avomiehen äidinkielen ja kirosanojen opettelu
Avomiehen nöyristely ja kumartelu
Avomiehen rektaalialueiden puhdistus oraalisesti
Avomiehen vuokra-asunnon kunnostus, huolto ja remonttitoimet.

...Varsin vähän Herra 35NumBall vaati morsiameltaan... Mutta niin oli julma, ahne ja itsekäs tuo nainen, että lähti ja vei mennessään jopa Herra NumBallin hänelle hankkimat 25 bahtin sandaalit ja uskon rakkauteen.

Pettymys oli suuri. Mokomat vuokramorsiamet!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Lerppa yritti saada vaimokkeen palaamaan kertoen että nyt olis romanttinen luxusristeily kahdelle.
Vaimoke tuli nätissä kesämekossaan kysymään että milloin se romanttinen laivamatka on?

Lerppa sanoi että se riippuu ihan siitä milloin hommaat ne risteilyliput helvetin resuperse!!!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Romanttinen_Lerppa kirjoitti:
Lerppa yritti saada vaimokkeen palaamaan kertoen että nyt olis romanttinen luxusristeily kahdelle.
Vaimoke tuli nätissä kesämekossaan kysymään että milloin se romanttinen laivamatka on?

Lerppa sanoi että se riippuu ihan siitä milloin hommaat ne risteilyliput helvetin resuperse!!!
Lerppa kyllä lopulta sai haluamansa vuokravaimon, eräs eläkkeelle jäämässä oleva leidipoika tuli lerpan vaimoksi, heillä oli thaimaalaiseen tapaan häät Hua Hinissä ja sinsottina lerppa joutui antamaan kokonaiset 100 thb, jota vieläkin anelee takaisin, kertoen sen olevan tarkoitettu uusioperheen toimeentuloon, eikä suinkaan leidipojan vanhemmille lahjaksi.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
EPÄTOIVOISIA UKKOJA! LUUSEREITA!
Ilmianna
Jaa
Minun pumpattava Barbarani meni puhki ja ilmat pihalle. Auttakaa hyvät ihmiset, että saisin uuden rakkaan tilalle. Vanhalta äiteeltä en saa enää rahaa uuden ostoon.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Lerpalla on yhteinen vinyylilady kaksoisveljensä, joka muuten asuu Chiang Maissa hammaslääkärinsä kera kuvitelmissaan, kysypä sitä. Lainaa varmasti, mikäli lupaat vinyylipaikkarasian ja liimaa vuokraksi.
Ota rohkeasti yhteyttä Hiekkaharjun hoitokotiin ja kysy Hua Hinin lento kapteenia, niin tietävät heti, ketä etsit.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Joudun maksamaan seksistä, koska olen reilusti ylipainoinen poikamies Savosta.
Ei täällä ole ketää naista, joka raottaisi häpyhuuliaan meikäläiselle vapaaehtoisesti.
Mun elämä on perseestä.
Siksi käyn joka vuosi Pattayalla.
Ilmianna
Jaa
Minä maksan seksistä koska en ole löytänyt koskaan naista joka tahtoisi seurustella kanssani.
Myös työni, urheiluni ja mielisairauteni on estänyt mahdollisuuteni ennen ja jälkeen vuoden 2010.
Ilmianna
Jaa
Minulle ainoa tapa päästä naaraan sisään käymään 5 kertaa eestaas on lunastaa käyntilupa.

En ole koskaan löytänyt kumppania joka olisi kiinnostunut kanssani samoista aiheista.

Aiheitani on:

Hiustenleikkuu (korvien päältä, nenästä ja korvista) 
Kynsienleikkuu 
Ruohikonleikkuu 
Tiskaaminen
Roskapussin vieminen
Siivouspalvelut
Altaan putsaus (lasten kahluuallas)
Lerpan vaipan vaihdot
Katetrin tyhjennys ja lerpan ravistelu
Kaupassa käynti
Tuholaistorjunta
Hierontapalvelut (öljyt hierojalta)
Pyykinpesu (myös kestovaippojen)
Pensasaidan leikkaus
Kukkien kastelu
Mopon peseminen ja vahaaminen (vahat vahaajalta)
Riisin keitto
Riisikeitto
Riisipalleroiden teko
Riisikakkujen teko
Riisipuuron teko
Riisinjyvien laskentapalvelut
Kalorien laskeminen
Riisivaraston vartiointi
Kainalokarvojen kampaaminen
Vitjapallien hyväily ja muu seksuaalinen toiminta
Lerpannupin läpsyttely
Uniapneamittarin vahtiminen ja hapen säätely
Makuuhaavojen rasvaaminen
Marjanpoiminta
Pienjyrsijöiden metsästys ja keittäminen
Luteiden nyppiminen Lerpan iholta yöaikaan
Avomiehen pusuttelu ja hellittely
Avomiehen kehuskelu naapureille ja ylistäminen
Avomiehen auttaminen mopon selkään
Avomiehen kaatuneen mopon pystyyn nostaminen
Avomiehen pystyyn nostaminen 
Avomiehen ruhjevammojen ja hiertymien rasvaaminen
Avomiehen äidinkielen ja kirosanojen opettelu
Avomiehen nöyristely ja kumartelu
Avomiehen rektaalialueiden puhdistus oraalisesti
Avomiehen vuokra-asunnon kunnostus, huolto ja remonttitoimet.

OLENKO JOKA TYTÖN TOIVEPOIKA MUTTA TYTTÖ VAAN EI OLE LÖYTÄNYT MINUA?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
Tuohon treffi-ilmoitukseni kopioon haluan lisätä vielä CV:ni, joka räjäyttää potin ja Nansot ja Spandexit naisten jaloista VEX!

Minä olen ja Minulla on:

Paremmat kulkuneuvot kuin kellään
Paremmat sijoituskohteet kuin kellään
Thaimaan menestyvimmät ravintolaketjut (monikossa)
Isompi ja parempi talo kuin kellään
Paremmat vakuutukset kuin kellään
Parempi eläke kuin kellään
Paremmat vaatteet kuin kellään
Paremmat kaverit kuin kellään
Suomen kansainvälisin mies
Pisimpään Thaimaassa oleskellut henkilö jolla ei ole vielä kielitaitoa
Ainoa suomalainen Thaimaassa kenellä on oleskelulupa
Ainoa suomalainen mies Pattayalla, joka ei ole resuperse ja jahtaamassa naisia
Huikeampi työura kuin kellään
Suomen huikein koelentäjän ura 8000 tunnilla lentoaikaa
Ainoa upseeri joka voi viettää itsenäisyyspäivän juhlia yksin suljetussa Suurlähetystössä
Suomen ainoa avaruusohjelman alihankkija ja luotainten korjaaja Nasalle
Maailman ainoa säähavaintopallolla lentänyt henkilö
Maailman ainoa hydrokopterilla lentänyt henkilö
Ainoa henkilö Chiang Maista joka hakee passiinsa leimat Barcelonasta
Ainoa henkilö jolle tarjoillaan Las Vegasissa hotelliaamiainen keskiyöllä
Ainoa henkilö jonka kuukauden matka kestää 5 päivää
Ainoa mies joka käyttää wifiä silloinkin kun sitä ei ole
Ainoa henkilö joka ajaa kahdessa tunnissa Chiang Maista Phuketiin MP:llä
Ainoa insinööri jonka neliökilometrissä on vain 1000 neliömetriä
Mies jolla on Suomen erikoisimmat sananlaskut
Suomen ja Thaimaan amerikkalaisin suomalaismies
Thaimaan thaimaalaisin suomalaismies
Thaimaan thaimaalaisin mies
Tuntee thairuoan paremmin kuin thairuoka itse
Ainoa mies maailmassa joka pystyy olemaan samaan aikaan kaikkialla maailmassa useassa ja eri paikassa yhtäaikaa
Maailman parhaat mielikuvitusystävät ja henkivartiokaarti
Ainoa mies jonka alter egon jahdin pituus vaihtelee 40-100 jalkaa tilanteen mukaan ja jonka HD:ssa on lentokoneista tuttu nokkapyörä
Ainoa mies Thaimaassa kenen kello on Suomen ajassa ja laskee siihen sitten kesäisinkin 5 tuntia päälle jotta voi kertoa paljonko kello on väärin Thaimaassa.
Ainoa mies maailmassa joka ramppaa vihaamassaan lomakohteessa Pattayalla perheineen 6 x vuodessa
Ainoa mies maailmassa joka tekee tuon kaiken ja paljon muuta kotoa käsin internetin välityksellä...

Naiset... Se olen mä! One and only. Lerppa. RRRrrrrr....
Kommentoi
Ilmianna
Jaa

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Kommentoi
Ilmianna
Jaa
35NumBaIl kirjoitti:
Tuohon treffi-ilmoitukseni kopioon haluan lisätä vielä CV:ni, joka räjäyttää potin ja Nansot ja Spandexit naisten jaloista VEX!

Minä olen ja Minulla on:

Paremmat kulkuneuvot kuin kellään
Paremmat sijoituskohteet kuin kellään
Thaimaan menestyvimmät ravintolaketjut (monikossa)
Isompi ja parempi talo kuin kellään
Paremmat vakuutukset kuin kellään
Parempi eläke kuin kellään
Paremmat vaatteet kuin kellään
Paremmat kaverit kuin kellään
Suomen kansainvälisin mies
Pisimpään Thaimaassa oleskellut henkilö jolla ei ole vielä kielitaitoa
Ainoa suomalainen Thaimaassa kenellä on oleskelulupa
Ainoa suomalainen mies Pattayalla, joka ei ole resuperse ja jahtaamassa naisia
Huikeampi työura kuin kellään
Suomen huikein koelentäjän ura 8000 tunnilla lentoaikaa
Ainoa upseeri joka voi viettää itsenäisyyspäivän juhlia yksin suljetussa Suurlähetystössä
Suomen ainoa avaruusohjelman alihankkija ja luotainten korjaaja Nasalle
Maailman ainoa säähavaintopallolla lentänyt henkilö
Maailman ainoa hydrokopterilla lentänyt henkilö
Ainoa henkilö Chiang Maista joka hakee passiinsa leimat Barcelonasta
Ainoa henkilö jolle tarjoillaan Las Vegasissa hotelliaamiainen keskiyöllä
Ainoa henkilö jonka kuukauden matka kestää 5 päivää
Ainoa mies joka käyttää wifiä silloinkin kun sitä ei ole
Ainoa henkilö joka ajaa kahdessa tunnissa Chiang Maista Phuketiin MP:llä
Ainoa insinööri jonka neliökilometrissä on vain 1000 neliömetriä
Mies jolla on Suomen erikoisimmat sananlaskut
Suomen ja Thaimaan amerikkalaisin suomalaismies
Thaimaan thaimaalaisin suomalaismies
Thaimaan thaimaalaisin mies
Tuntee thairuoan paremmin kuin thairuoka itse
Ainoa mies maailmassa joka pystyy olemaan samaan aikaan kaikkialla maailmassa useassa ja eri paikassa yhtäaikaa
Maailman parhaat mielikuvitusystävät ja henkivartiokaarti
Ainoa mies jonka alter egon jahdin pituus vaihtelee 40-100 jalkaa tilanteen mukaan ja jonka HD:ssa on lentokoneista tuttu nokkapyörä
Ainoa mies Thaimaassa kenen kello on Suomen ajassa ja laskee siihen sitten kesäisinkin 5 tuntia päälle jotta voi kertoa paljonko kello on väärin Thaimaassa.
Ainoa mies maailmassa joka ramppaa vihaamassaan lomakohteessa Pattayalla perheineen 6 x vuodessa
Ainoa mies maailmassa joka tekee tuon kaiken ja paljon muuta kotoa käsin internetin välityksellä...

Naiset... Se olen mä! One and only. Lerppa. RRRrrrrr....
Kiitos Vuodesta 2010 + Perskärpänen.
Voisiko aamua paremmin aloittaa kuin lukemalla sun juttus.
Ehdin kopsata 2010 oksennuksen ennen moden poistoa.
Mitäpä tässä muuta tähän kuin että kiitos että noudatatte määräystäni ajatella minua 24/7.
Varmasti olet Pattayan viisain ja fiksuin smurffi 2010, siitä emme ole eri mieltä.
Terveiset Abu Dhabi Aviomies Chiang Mai.
Ps: Joka pojalla tulee olla pari kiloo kultaa, eikös se niin mennyt.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
OriginalHarleyDavidson kirjoitti:
Kiitos Vuodesta 2010 + Perskärpänen.
Voisiko aamua paremmin aloittaa kuin lukemalla sun juttus.
Ehdin kopsata 2010 oksennuksen ennen moden poistoa.
Mitäpä tässä muuta tähän kuin että kiitos että noudatatte määräystäni ajatella minua 24/7.
Varmasti olet Pattayan viisain ja fiksuin smurffi 2010, siitä emme ole eri mieltä.
Terveiset Abu Dhabi Aviomies Chiang Mai.
Ps: Joka pojalla tulee olla pari kiloo kultaa, eikös se niin mennyt.
😅😅😅🐃🐂🐒🐒 านจตคขชบวสภถำพดกำพภถ
Pari kiloo kultaa.....heh..hee.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Minä poika en maksa... resut maksaa... nykyään mun holhooja maksaa...

Muuten resu olen parhaillaan erään vanhan homon luona paraisissa, hän täyttää tänään 73 vuotta... sivaripelle niinkuin minäkin.... ollut täällä pummaamassa ja homostelemassa jo 20 vuotta kurapaskat housussa...

Meikäpoika tuli Thaimaahan 2009 vuonna henkseleitä paukutellen.
Kun akka laittoi Suomesta pellolle niin mulle jäi pelimerkkejä parikymmentädonaa ja sairaseläke vajaan tonnin kuussa... painelin siitä polleana pattayalle uuden naisen hakuun... sieltä niitä kuulema sai muutkin...

...Mulla oli tulkkina yks reiska ja teppo jotka oli olleet alueella pidempään... lähinnä siinä kävi niin että minä maksoin meidän koko seurueen ryyppäämiset ja reiska ja teppo jututti naisia. Reiska osaa thaita ja teppo enlantia.
Unohtivat jossakin vaiheessa iltaa tulkata minulle yhtään mitään... resuperseet... juttelivat ja kikattelivat naisten kanssa ja mulle jäi hommaksi maksaa niiden naisetkin... huomasin kolmen viikon päästä että mulla on neljä tonnia rahaa jäljellä... muutin halvempaan kämppään missä ei ollut ilmastointia eikä omaa suihkua...

Yksi niistä naisista, reiskan kavereista luuli minua rahamieheksi , kun olin maksanut kaikkien viulut avokätisesti ja saanut itelleni vaan lämmintä kättä... sain sen reiskan avulla lähtemään mukaan hua hiniin... Maksoin depositin vuokratalosta ja siihen meni 1500 euroa... tonni jäi siinä kohtaan jäljelle...

Minua niin kiukutti kun ei se nainen osannut suomenkieltäkään ja kokkasikin ihan omituisesti... ruohonleikkurista se ei ymmärtänyt mitään ja silitti huonosti t paitani... siivoojana ihan kohtalainen mutta välttävä hieroja... kukkaset kasteli huiskimalla...
Koko ajan, parikin kertaa viikossa se ruikutti rahaa kauppaan kun kuulema nälkä oli... Annoin välillä 100 ja välillä jopa 200 bahtia kaupparahaa... ja tämä vaan tuijotti niitä rahoja epäuskoisen näköisenä eikä meinannut lähteä kauppaan sitten ollenkaan... olis pitänyt olla enemmän antaa sille resulle... on ne ahneita pirulaisia...

Tuli sitten yksi aamu.... Se lähti kauppaan heti kun heräsin... annoin 100 bahtia... ikkunasta näin kun hyppäsi taksiin matkalaukun kanssa... oottelin sitä jokusen päivän takaisin... ei tullut... reiska haki minut sitten kerran mukaansa ja mentiin etsimään sitä petollista akkaa pattayalta... ei ollut kukaan nähnyt. Sen kaveri sanoi että mennyt Isaniin kotiin nälissään. vai nälissään... riisiä oli vaikka kuinka... vajaa puoli kiloa oli silloinkin vielä pussissa kun lähti...

Pääsin kerran ilmaiseksi lautalla ja kävin kyselemässä taas... reiska oli kuollut viinaan ja tytön baarinomistaja oli vaihtunut... sinne meni... sellaisia ne on ne teidän vuokramorsiamet... muita ette saa... resut...
Ilmianna
Jaa
Saatan maksaa seksistä joskus myös Suomessa. Vakituista parisuhdetta en halua.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
etkä saiskaan vaikka haluaisit
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Miksi joudutte maksamamaan seksistä?

Pattyan miehet, mistä kenkä puristaa kohdallanne kun judutte maksamaan seksistä?

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta