Pitääkö Windowsiin hakea ammattiapua?

Ei tunnu oikein toimivan kuten on ajateltu.
Ilmianna
Jaa

36 Vastausta

Ei!
Vaihda se Ubuntuun!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
9 VASTAUSTA:
Ubuntu on ilmainen. Voiko se olla turvallisempi kuin maksullinen Windows?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Maksullisissa voi pesiä pöpöjä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
pöpöinen kirjoitti:
Maksullisissa voi pesiä pöpöjä.
Voiko pesiä kaikenkattava asiakkaan kyttääminen?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
ANNA WINDOWSILLESI SAATTOHOITOA!
Poista windows koneestasi!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
KAIKKI USA- vakoilusonta BANNAAN!!!!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
VoiWittu kirjoitti:
ANNA WINDOWSILLESI SAATTOHOITOA!
Poista windows koneestasi!
Joo, saatohoitoa windowsille
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Bittien helvettiin
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Windows on nyt todettu täysin paskaksi!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Autasko joku metsästyseura lopetaan vindowsin?
En uskalla mennä konta samaan huoneeseen kun sielrä riehuu hullu windows!
Pävitää-käynistyy-päivittää käynistyy.........tätä vaan jatkuu...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
minkään sortin ammattilainene ei saa windowsiia toimiin
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Näin on, Saihan MS tiedotustilaisuudessaankin sinisen ruudun :D
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Pitääkö Windowsin käyttäjälle hakea ammattiapua?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Ei hakea vaan määrätä? Minä voisin ilmaiseksi käydä pamputtaan wintrollin puolustuskyvyttömäksi ja sysätä hänet petiin letkuruokintaan.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Onko itsenäinen opiskelu tuntematon käsite?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Upu piireissä näyttää olevan
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Ei välttämättä pidä, mutta voi ja saa.

https://support.microsoft.com/fi-fi
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Jakkaraongelman poistoonko?
Älä tee sitä älätee tätä.. älätee mitään.

Ainoa mit tee, maksa microsoftille!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
MSrahastus kirjoitti:
Jakkaraongelman poistoonko?
Älä tee sitä älätee tätä.. älätee mitään.

Ainoa mit tee, maksa microsoftille!
"Ainoa mit tee, maksa microsoftille! "

Ei ole pakko. Vaihtoehtoja on.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
??? Windows psykologi ???
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Minä olen koulutettu Windows-psykiatri. Ala on todellinen kasvuala ja meillä ei tule töistä pulaa ja palkkatoiveeksemme voimme sanoa lähes mitä tahansa. Kysyntä on valtava. Neuvoni palstalaisille on seuraava:

Aina kun tunnet Windowsisi tökkivän, hidastelevan, tai siinä tuntuu olevan kummallinen ominaisuus, jossa ei ole mitään järkeä, tai sinulla on päivitysten kanssa ongelmia, syy on yleensä psyykessäsi. Sinun kannattaa mitä pikimmin hakeutua paikkakuntaasi lähinnä toimivan Windows-psykiatrin vastaanotolle ongelman selvittämiseksi ja hoitamiseksi. Meillä on kyllä keinot siihen ja yleensä kahden viikon hoitojakson jälkeen Windowsisi tuntuu toimivan kuin unelma.

Yksi pieni haitaton sivuvaikutus hoitojaksolla on todettu. Henkilö alkaa tuntea pakottavaa tarvetta kirjoittaa keskustelupalstalle, mille tahansa, ja moittia Ubuntua ja muita Linux-jakeluja, usein tekaistuilla moitteilla. Se on täysin vaaratonta, mutta voi aiheuttaa henkilössä unirytmin sekaantumista, koska hän kirjoittaa yötä myöten malttamatta nukkua riittävästi.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
alan-ammattilainen kirjoitti:
Minä olen koulutettu Windows-psykiatri. Ala on todellinen kasvuala ja meillä ei tule töistä pulaa ja palkkatoiveeksemme voimme sanoa lähes mitä tahansa. Kysyntä on valtava. Neuvoni palstalaisille on seuraava:

Aina kun tunnet Windowsisi tökkivän, hidastelevan, tai siinä tuntuu olevan kummallinen ominaisuus, jossa ei ole mitään järkeä, tai sinulla on päivitysten kanssa ongelmia, syy on yleensä psyykessäsi. Sinun kannattaa mitä pikimmin hakeutua paikkakuntaasi lähinnä toimivan Windows-psykiatrin vastaanotolle ongelman selvittämiseksi ja hoitamiseksi. Meillä on kyllä keinot siihen ja yleensä kahden viikon hoitojakson jälkeen Windowsisi tuntuu toimivan kuin unelma.

Yksi pieni haitaton sivuvaikutus hoitojaksolla on todettu. Henkilö alkaa tuntea pakottavaa tarvetta kirjoittaa keskustelupalstalle, mille tahansa, ja moittia Ubuntua ja muita Linux-jakeluja, usein tekaistuilla moitteilla. Se on täysin vaaratonta, mutta voi aiheuttaa henkilössä unirytmin sekaantumista, koska hän kirjoittaa yötä myöten malttamatta nukkua riittävästi.
Huru-Ukko psykiatri
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Apua, mistä löydän Windows-psykiatrin. On vakavia pää- ja sivuvaikutuksia. Meidän terveysasemalla ei kukaan tiennyt, mihin ohjata.
Ilmianna
Jaa
Se ei kiinnosta miten sinä olet ajatellut. Windowsia käytetään kuten Microsoft on ajatellut.

Jos on ongelmia niin olet esimerkiksi sotkenut sitä ja siihen voi hakea ammattiapua jos ei itse osaa.

Voit sotkea sen vaikka joka viikko ja ei se sitä ammattilaista haittaa, rahaahan siitä vaan tulee.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
10 VASTAUSTA:
Koska windowsiata noin paska on tullut?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Hankkiudu eroon siittä Windows 10 jota ei saa enään käyttää, kuin haluaa!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
"Se ei kiinnosta miten sinä olet ajatellut. Windowsia käytetään kuten Microsoft on ajatellut"
Jaaha vai niin. Eikö Microsoft olekaan kaupallinen yhtiö, jonka pitäisi palvella asiakkaitaan, eikä ylimielisenä yrittää määräillä asiakkaitaan tekemään niin kuin se haluaa? Sitä se monopoliasema teettää, tullaan ylimielisiksi roistoiksi.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
"Koska windowsiata noin paska on tullut?"

Windows ollut periaatteesa samanlainen, että kun käyttäjä sotkee Windowsia ja sen jälkeen kun päivittää uudempaan Windows versioon, tai vaikka vain service packin asennus, niin voi tulla ongelmia. Juju oli se, että ennen vanhaan Windowsia ei juurikaan muutettu ja service packeilläkin oli parin vuoden siirtymäaika. Sitä kun porukka asensi sen Windowsin niin sitä pystyi sotkemaan vuosikausia ja kun mitään ei muutettu, ei se sotkeminen tuottanut ongelmia. Ongelmat tuli vasta uuteen Windowsiin siirryttäessä.

Hassun hauskasti tässä on myös se syy miksi hölmöläiset hehkuttaa kuinka hyvä Windows XP on tai Windows 7. Tosiasiassahan Windows Vista oli lähes samanlainen kuin Windows 7. Sitä vaan tuli se tuiki tavallinen muutos käyttöjärjestelmässä kun on uusi julkaisu mikä muuttaa yhteensopivuuksia ja jossa järjestelmään tehdyt sotkut aiheuttaa harmia. Tämän asian ymmärtämisessä tuntuu olevan hölmöillä jotain ongelmia. Ei se tarkoita että jossain Windows versiossa olisi vikaa jos se on erilainen kuin aiempi versio. Eikä se myöskään ole Microsoftin vika jos väkisin tehdään niitä muutoksia järjestelmään ja tehdään koodi riippuvaiseksi kaikesta mikä muuttuu. Se ei ole Microsoftin vastuulla miten joku ohjelma toimii. Ei Windows estä muuten kuin käyttäjätilellä sitä sotkemista.

Nyt Windows päivittää itsensä uuteen Windowsiin pari kertaa vuodessa automaattipäivityksin, muutos tuli tuossa Windows 10:ssä. Nyt se Windowsin sotkeminen tekee sen, että käyttäjän tekemät sotkut aiheuttaa harmia muutaman kuukauden päästä jo.

Harmien välttäminen on myös onnistunut samalla tavalla nyt kuin ennen: Ei pidä järjestelmän valvojana säätää muutoksia mihinkään tai asennella. Ennen vanhaan vaan oli enemmän käytössä ohjelmia joita asennettiin Program Files kansioon eikä käyttäjän profiiliin. Oli vielä Windows 7:n tullessa hyvin tavallista. Se käytäntöhän muuttui sitten kuusi vuotta sitten kun loppujakin sovelluksia siirrettiin IE9:llä toimivaksi ja Windows 8:ssa natiivit sovellukset asentui jo profiiliin sieltä Windows storesta.

Tässä olikin sitten se vanhojen Windowsien juttu: Ei se Windowsin vika ole jos käyttäjä asentaa siihen jonkun paskan mikä sotkee sen. Oli vielä Windows 7 aikoina hyvin tarkkaa mitä siihen asensi ja ohjelmille piti tehdä perusteelliset turvallisuusselvitykset kun niitä niin paljon asennettiin järjestelmänvalvojana.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
TaasSeNähdään kirjoitti:
Hankkiudu eroon siittä Windows 10 jota ei saa enään käyttää, kuin haluaa!
"Hankkiudu eroon siittä Windows 10 jota ei saa enään käyttää, kuin haluaa!

Käyttää miten haluaa mutta edelleenkin se on aina käyttäjän vika jos käyttäjä sotkee sen. Saa sotkea vaikka joka viikko, rahaahan siitä vaan tulee sille kuka korjailee sotkuja.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
cvbcvbn kirjoitti:
"Se ei kiinnosta miten sinä olet ajatellut. Windowsia käytetään kuten Microsoft on ajatellut"
Jaaha vai niin. Eikö Microsoft olekaan kaupallinen yhtiö, jonka pitäisi palvella asiakkaitaan, eikä ylimielisenä yrittää määräillä asiakkaitaan tekemään niin kuin se haluaa? Sitä se monopoliasema teettää, tullaan ylimielisiksi roistoiksi.
Yritysten tehtävä on tuottaa omistajilleen rahaa. Asiakkaat päättää sitten ostokäyttäytymisellään mikä miellyttää.

Jos joku ostaa Windowsia niin oletus on että se haluaa käyttää sitä kuten on tarkoitettu. Miksi se muuten olisi siitä maksanut? Kuluttaja saa vapaasti äänestää omilla rahoillaan mitä haluaa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
cvbcvbn kirjoitti:
Yritysten tehtävä on tuottaa omistajilleen rahaa. Asiakkaat päättää sitten ostokäyttäytymisellään mikä miellyttää.

Jos joku ostaa Windowsia niin oletus on että se haluaa käyttää sitä kuten on tarkoitettu. Miksi se muuten olisi siitä maksanut? Kuluttaja saa vapaasti äänestää omilla rahoillaan mitä haluaa.

Ihan kuin on päässyt jotenkin unohtumaan miten kapitalistinen yhteiskunta toimii. Raha on se äänestysväline. Siksi kaikki valitus Windowsista kun itse väärinkäyttää sitä, on naurettavaa koska sitä on ihan itse omilla rahoilallaan äänestänyt siitä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
M-Kar kirjoitti:

Ihan kuin on päässyt jotenkin unohtumaan miten kapitalistinen yhteiskunta toimii. Raha on se äänestysväline. Siksi kaikki valitus Windowsista kun itse väärinkäyttää sitä, on naurettavaa koska sitä on ihan itse omilla rahoilallaan äänestänyt siitä.
Hihhihhih...
"on päässyt jotenkin unohtumaan miten kapitalistinen yhteiskunta toimii."
"valitus Windowsista kun itse väärinkäyttää sitä"
"on ihan itse omilla rahoilallaan äänestänyt siitä"
Ei se maksanut minulle mitään, tuli toisesta koneesta tai tarkemmin toisesta kiintolevystä. En ole siltikään iloinen tuohon systeemiin.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
winsielläwintäällä kirjoitti:
Hihhihhih...
"on päässyt jotenkin unohtumaan miten kapitalistinen yhteiskunta toimii."
"valitus Windowsista kun itse väärinkäyttää sitä"
"on ihan itse omilla rahoilallaan äänestänyt siitä"
Ei se maksanut minulle mitään, tuli toisesta koneesta tai tarkemmin toisesta kiintolevystä. En ole siltikään iloinen tuohon systeemiin.
OEM Windowsin ei tarvitse toimia jos sitä siirtää koneesta toiseen koska se on sopimuksen vastaista käyttöä. Microsoft välillä kiusaa rötöstelijöitä ja estää päivityksiä, vaihtaa taustakuvan mustaksi, estää toimintojen käyttöä ja sen sellaista.

Eli siis ihan mitä tahansa sanot, se ei pidä siis paikkaansa koska sinulla ei ole virallista Windowsia. Poista se niin se on parempi sinulle sekä Microsoftille.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Hah haaa Jakkara ongelma vatipäähuru ukot!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Sekä Windowsia että psykiatriaa vähän tuntevana, täytyy sanoa että kumpikaan ei ole tarpeen. Riittää käyttää Linuxia.
Ilmianna
Jaa
Saaattohoitoo! Katso viimeinen video sillä ja poista se
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Pitääkö Windowsiin hakea ammattiapua?

Ei tunnu oikein toimivan kuten on ajateltu.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta