Jos pidettäisiin palstamiitti,

TURUNMIITTIADASADDDSDASD

pitäisikö se pidää

a) Penetrators MCn kerhotiloilla
b) Periksen liiketiloissa
c) DarkFearin yksiössä (tosin tänne ei mahtuis paljoakaan porukkaa..)

21

95

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietäjä1

      Ei periksellä ole mitään erillisiä liiketiloja, vaan periksen yritys sijaitsee hänen kotonaan.

    • Kurppa27

      MC Penetratorsia ei ole olemassa. DarkFear on periksen käsitys autismista. Darkkis oli mielenkiintoisempi hahmo kun peris ei ollut valjastanut sitä inttämään, että periksen liljalaaksolaiset mielikuvitusystävät on totta.

      • Tuosta autismista kyllä kuulee täällä puhuttavan. Muakin joku luuli täällä Aspergeriksi. En vaan myöntänyt mitään. Mitä tuo Darkfear on itse sanonut kyseisestä aiheesta?


    • Minä en vielä päässyt listalle. Täytyy varmaan odottaa 10 vuotta. Eikös tuo Darkfear ole ollut täällä jo suurinpiirtein noin kauan?

      • Juu.näinon

        On se ollut sen 10 vuotta jo palstoilla. Aluksi jankuttanut sivarit ja totaalit palstalla sekä kysellyt hiustensiirrosta jollakin toisella palstalla myöskin.
        Lapsikin muuten tajuaa että jos tukka on ollut 10 vuotta sitten kaljuuntumassa että miltähän se näyttää vuosikymmentä myöhemmin. Ei se ainakaan tuuheudu siitä.


      • Juu.näinon kirjoitti:

        On se ollut sen 10 vuotta jo palstoilla. Aluksi jankuttanut sivarit ja totaalit palstalla sekä kysellyt hiustensiirrosta jollakin toisella palstalla myöskin.
        Lapsikin muuten tajuaa että jos tukka on ollut 10 vuotta sitten kaljuuntumassa että miltähän se näyttää vuosikymmentä myöhemmin. Ei se ainakaan tuuheudu siitä.

        Mitä puoluetta kannattaa? Sosiaalidemokraatteja?


      • todellavaikeeta kirjoitti:

        Mitä puoluetta kannattaa? Sosiaalidemokraatteja?

        Darkfear on siis persoona selkeine päämäärine ja arvoineen. Tällainen ihminen voidaan nähdä myös luotettavana kaverina ja myös luotettavana henkilönä myös parisuhteeseen.


      • todellavaikeeta kirjoitti:

        Darkfear on siis persoona selkeine päämäärine ja arvoineen. Tällainen ihminen voidaan nähdä myös luotettavana kaverina ja myös luotettavana henkilönä myös parisuhteeseen.

        Ok, toki minulla on kyllä kavereita tai on ollut sellaisia kavereita, jotka ovat antaneet paljonkin ymmärtää, että ovat luotettavia kaverina. En kuitenkaan ole pystynyt ihan näinkään ajattelee. Siksi en ole ollutkaan enää tekemisissä joidenkin kavereiden kanssa.


      • todellavaikeeta kirjoitti:

        Mitä puoluetta kannattaa? Sosiaalidemokraatteja?

        Muistaisin, että ei ainakaan perussuomalaisia.


      • todellavaikeeta kirjoitti:

        Darkfear on siis persoona selkeine päämäärine ja arvoineen. Tällainen ihminen voidaan nähdä myös luotettavana kaverina ja myös luotettavana henkilönä myös parisuhteeseen.

        Hyvä juttu, kun kerrankin täällä on joku hyvätasoinen ja asiallinen kirjoittaja, joka on tota mieltä.

        Mitä aloitukseen tulee, niin mä kyllä asun 60 neliön kaksiossa, että kyllä mun asuntooni mahtuisi isommankin palstamiitin järjestämään.


      • Näinteemme
        DarkFear kirjoitti:

        Hyvä juttu, kun kerrankin täällä on joku hyvätasoinen ja asiallinen kirjoittaja, joka on tota mieltä.

        Mitä aloitukseen tulee, niin mä kyllä asun 60 neliön kaksiossa, että kyllä mun asuntooni mahtuisi isommankin palstamiitin järjestämään.

        Hyvä idea. Voidaan käyttää sun kaljua päätäsi diskopallona niin saadaan kunnon pirskeet ja valoshow.


      • todellavaikeeta kirjoitti:

        Muistaisin, että ei ainakaan perussuomalaisia.

        Joo ei persuja kannata ainakaan äänestä, sillä heitä äänestävät vain jotkut nussimattomat ätmiluuserit, kuten tämäkin palsta on oikein hyvin todistanut. Sä oot ainakin selvästi aivan liian fiksu sellaista junttipuoluetta äänestämään.


      • DarkFear kirjoitti:

        Hyvä juttu, kun kerrankin täällä on joku hyvätasoinen ja asiallinen kirjoittaja, joka on tota mieltä.

        Mitä aloitukseen tulee, niin mä kyllä asun 60 neliön kaksiossa, että kyllä mun asuntooni mahtuisi isommankin palstamiitin järjestämään.

        "Mitä aloitukseen tulee, niin mä kyllä asun 60 neliön kaksiossa, että kyllä mun asuntooni mahtuisi isommankin palstamiitin järjestämään."

        *pärskis*

        Että niinkuin järjestäisit sen palstamiitin? Kerropas, keitä meinasit sinne miittiin kutsua?

        *hymyilee herttaisesti*


      • palstavakkari
        DarkFear kirjoitti:

        Hyvä juttu, kun kerrankin täällä on joku hyvätasoinen ja asiallinen kirjoittaja, joka on tota mieltä.

        Mitä aloitukseen tulee, niin mä kyllä asun 60 neliön kaksiossa, että kyllä mun asuntooni mahtuisi isommankin palstamiitin järjestämään.

        Hienoa. Kerro osoite ja ajankohta niin nähdään sun kämpillä. PS. Oot tosi fiksu ja muutenkin hyvä tyyppi.


      • DarkFear kirjoitti:

        Hyvä juttu, kun kerrankin täällä on joku hyvätasoinen ja asiallinen kirjoittaja, joka on tota mieltä.

        Mitä aloitukseen tulee, niin mä kyllä asun 60 neliön kaksiossa, että kyllä mun asuntooni mahtuisi isommankin palstamiitin järjestämään.

        Onko täällä ollut koskaan palstamiittejä? Mä oon ymmärtänyt, että sä oot ollut täällä jo varmaan 10 vuotta. Varmaan tullut joskus kutsuja, jos on joku järjestänyt. Mä oon täällä tosi uusi kirjoittaja, joten itse olen vielä aika pihalla tämän palstan erilaisista tapahtumista.


      • DarkFear kirjoitti:

        Joo ei persuja kannata ainakaan äänestä, sillä heitä äänestävät vain jotkut nussimattomat ätmiluuserit, kuten tämäkin palsta on oikein hyvin todistanut. Sä oot ainakin selvästi aivan liian fiksu sellaista junttipuoluetta äänestämään.

        Mä olen sitä mieltä, että Laura Huhtasaari ei ole ätmejä varten. Itse vihon viimeisenä äänestäisin Laura Huhtasaarta.


      • DarkFear kirjoitti:

        Joo ei persuja kannata ainakaan äänestä, sillä heitä äänestävät vain jotkut nussimattomat ätmiluuserit, kuten tämäkin palsta on oikein hyvin todistanut. Sä oot ainakin selvästi aivan liian fiksu sellaista junttipuoluetta äänestämään.

        Onko totta, että ätmit siis äänestävät yleensä perussuomalaisia?


      • todellavaikeeta kirjoitti:

        Onko totta, että ätmit siis äänestävät yleensä perussuomalaisia?

        On todellakin totta, sillä ätmit kokevat niin, että persut on ainoa puolue, joka ajaa ensisijaisesti heidän asioita ja heidän arvomaailmansa vastaa hyvin persujen kannattamia arvoja.


      • DarkFear kirjoitti:

        On todellakin totta, sillä ätmit kokevat niin, että persut on ainoa puolue, joka ajaa ensisijaisesti heidän asioita ja heidän arvomaailmansa vastaa hyvin persujen kannattamia arvoja.

        Itse kyllä olen aina omasta mielestä ollut ATM, mutta jotenkin en ole kyllä persuja kokenut ainakaan itselle sopivaksi puolueeksi.


    • Gnuk

      Kyl mä luulen, et yksiö riittää. En usko, et osallistujamäärä kovin merkittävä olisi... :D

    • Kaisanoasaa

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      239
      3706
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2264
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe