Olen huono. Masentaa.

häviäjämies

Eräs naiskaverini johon olen ihastunut töksäytti yks päivä että eräs mies on tulossa hänelle kylään ja hän on innoissaan koska se tietää taas "aivan mahtavaa seksiä". Kuuntelin vaan vierestä ja nyökyttelin, musertuen sisältä.

Tajusin tässä niin monta asiaa. Ensinnäkään yksikään nainen ei ajattele seksistä kanssani että se olisi hyvää. Tämä on jotenkin tosi masentavaa tajuta. Ne on ihan toiset miehet joiden kanssa seksi on hyvää tai jopa mahtavaa. En minä.
Olen huono sängyssä, minulla on paljon tavallista pienempi vehje ja olen luonteeltani omituinen. Rahaa tai lihaksia ei myöskään ole. En pysty koskaan antamaan yhdellekään naiselle yhtään mitään muuta kuin tukalia tilanteita.

Olen 30v enkä ole vieläkään keksinyt miten voin sietää elämääni tietäen, että olen täysin turha jämäpainos.

32

231

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12121212121212

      Kannattaa muistaa että vain pieni joukko (komeita ja kokeneita, seksuaalisesti dominoivia) miehiä kuuluu eliittiin joka kykenee tarjoamaan pelkästään hyvää seksiä.

      Suurimmalla osalla miehistä on mahdollisuuksia vain kun nainen tarvitsee miestä perustaakseen perheen, silloin vähäisempikin suoritus riittää. Panomarkkinoilla mellastavat alfat ja naiset, niille ei ole edes ätmien yläpuolella olevilla tavismiehillä asiaa.

      (Oikeastaan ainoa poikkeus tähän on jos sattuu käymään satumainen tuuri ja seksuaaliset mieltymykset osuvat yksiin, silloin ei-komea ja ei-dominoiva mieskin voi onnistua kerran tuhannessa vuodessa)

      Sanoisin myös että noin läheinen ystävyys naisen kanssa johon olet ihastunut aiheuttaa pidemmän päälle ongelmia, etenkin jos kyse on jonkinasteisesta kamupoikakuviosta.

      "Olen 30v enkä ole vieläkään keksinyt miten voin sietää elämääni tietäen, että olen täysin turha jämäpainos."

      Nyt alkaa olemaan viimeinen hetki päättää aiotko vielä yrittää nostaa tasoasi vai mukautua naisettomuuteen. Raha ja status pelastaa, sali auttaa jonkin verran. Itse aloitin oman projektini sinua yli 5v nuorempana ja täytyy sanoa että jos pitäisi aloittaa nyt, motivaatio ei olisi yhtä kova. Moni sanoo että n. 35v tienoilla halu jahdata naisia romahtaa täysin, palstaltakin löytyy varoittavia esimerkkejä.

      • auttakaa306

        Tää on tietty vaan katkeran naisvihaajan mölinää, mutta kyllä harmittaa että nykyään 1% miehistä on ne jotka saa aivan kaikki naiset, ja naiset ovat tämän takia nostaneet vaatimustasoaan aivan käsittämättömän korkealle.
        Tämän takia syntyvyyskin on laskussa.


      • 12121212121212
        auttakaa306 kirjoitti:

        Tää on tietty vaan katkeran naisvihaajan mölinää, mutta kyllä harmittaa että nykyään 1% miehistä on ne jotka saa aivan kaikki naiset, ja naiset ovat tämän takia nostaneet vaatimustasoaan aivan käsittämättömän korkealle.
        Tämän takia syntyvyyskin on laskussa.

        Ei tuo mitään naisvihaajan mölinää ole, vaikka nyt vähän liioitteletkin.

        Totta se on että seksin vapautuminen johti seksimarkkinoiden kasaantumiseen muutamille eliittimiehille, ja kun naiset ovat päässeet maistamaan alfaa, beta ei enää kelpaakaan.

        Lopputuloksena on:
        - naisia jotka pariutuvat taviksen kanssa vain siksi aikaa että saavat perheen. Tavis ei kiinnosta parikymppisenä, eikä enää nelikymppisenä. Nuoruus vietetään alfapoikien panopuuna, vanhuus joko viikonloppupanosuhteilemalla tai yksin
        - "mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa"-ikisinkkuja, jotka eivät koskaan löydä etsimäänsä täydellistä miestä kuin yhdeksi illaksi


      • ppppjjjjj

        Ite sain 35 veenä viimeiset pakit ja niistä kipuiltuani luovutin kokonaan. Pari perheprojektiin työrukkasta etsinyttä naista on ollut sen jälkeen kiinnostunut, mutta mua ei ole houkuttanut yhtään. Minkäännäköistä osaahan ei tällasella hcätmillä yhteiskunnassa enää ole, vaikka vielä töissä käynkin. Jos työt loppuu, niin en aio enää niitä mistään etsiä. Muutenkin kuolema olis vaan helpotus.


      • masentunutmies032

        Heh itellä täysin samat. Olen tosin vasta 28v, mutta ikinä en oo edes suudellut joten meininki on se että elämässä ei ole kuin hommien paiskiminen yhteiskunnan mieliksi ja pari harrastusta jotka tosin ei viihdytä varmaan seuraavaa 60 vuotta.

        En jaksa uskoa että pariutuminen oli 100 vuotta sitten näin hankalaa.


      • Naisasialooser11

        Oletko kenties koskaan harkinnut itsemurhaa ratkaisuksi ongelmiisi? En ymmärrä miten tuossa jamassa olevat miehet vielä pystyvät keksimään tekosyitä elämänsä jatkamiselle


      • "Moni sanoo että n. 35v tienoilla halu jahdata naisia romahtaa täysin, palstaltakin löytyy varoittavia esimerkkejä."

        Mitä varomista siinä on jos joitain ei enää kiinnosta jahdata naisia? Onhan se huono juttu jos sen myötä masentuu yms. Yleensä se on kuitenkin parempi vaihtoehto. Mgtow on positiivinen asia.


    • Pillujen--asiantuntija

      Tuossa vaiheessa monet ätmit tekee itsarin kun tajuavat ettei kukananainen koskaan rakasta sinua.

    • uygvnnkjgggjjhh

      Ei kaveri zonetettuja naiset ajattele seksuaalisesti.joten tuo poru on aivan turhaa.

    • 4732742

      Kuis paha juttu se on jos on mies joka antaa naisille vain huonoa seksiä?

      Mä taidan tunnistaa tosta itseni ja nyt vähän huolestuttaa. Mä yksinkertaisesti olen huono siinä ja väitän että se johtuu koosta tai oikeastaan sen puutteesta.

      • pienimunaisen-kanssa

        Pienimunaiset on yleensä hyviä suuseksissä tai ainakin pyrkivät olemaan siinä taitureita. On paljon naisia, joita ensisijaisesti kiinnostaa juuri suuseksi ja suuseksissä ainoastaan saavat orgasmin. Joten mitään ei ole menetetty, jos sinulla on taitoa ja/tai halua oppia.


      • Uskotämä

        No on se paha. Pienellä tuppikullilla kun naista ei tyydytetä. Naisethan aina sanoo että jos kalu ei riitä/toimi, voi käyttää muitakin keinoja tyydyttämiseen. Paskapuhetta! Ehkä se vähän aikaa toimii mutta aina loppujen lopuksi tulee se kullin kaipuu.


      • Uskotämä
        pienimunaisen-kanssa kirjoitti:

        Pienimunaiset on yleensä hyviä suuseksissä tai ainakin pyrkivät olemaan siinä taitureita. On paljon naisia, joita ensisijaisesti kiinnostaa juuri suuseksi ja suuseksissä ainoastaan saavat orgasmin. Joten mitään ei ole menetetty, jos sinulla on taitoa ja/tai halua oppia.

        Mitäs minä just sanoin. :D
        Tämäkin takuulla vieraissa laukkaa hakemassa sitä kunnon kalua.


      • masentunutmies032
        Uskotämä kirjoitti:

        Mitäs minä just sanoin. :D
        Tämäkin takuulla vieraissa laukkaa hakemassa sitä kunnon kalua.

        No eihän toi ole reilua kun oman vehkeen kokoon ei pysty vaikuttamaan mitenkään, ja se on täysin randomia millainen siitä tulee.
        Lihaksiin, taitoihin yms. pystyy sentään itse vaikuttamaan.

        Toinen epäreilu juttu on se, että miehet huolii tissittömiä naisia mutta naiset huolii vain isomunaisen?


      • Uskotämä
        masentunutmies032 kirjoitti:

        No eihän toi ole reilua kun oman vehkeen kokoon ei pysty vaikuttamaan mitenkään, ja se on täysin randomia millainen siitä tulee.
        Lihaksiin, taitoihin yms. pystyy sentään itse vaikuttamaan.

        Toinen epäreilu juttu on se, että miehet huolii tissittömiä naisia mutta naiset huolii vain isomunaisen?

        ”Toinen epäreilu juttu on se, että miehet huolii tissittömiä naisia mutta naiset huolii vain isomunaisen?”

        Juuri näin se on, olet ymmärtänyt juonen. Toisaalta ymmärrän kyllä naisiakin, tissin koolla kun ei ole mitään tekemistä tyydyttämisen kannalta, kun taas kalun koko on ylivoimaisesti tärkein tekijä jos nainen haluaa hyvää seksiä.
        Siinä ei kielellä lirputtelu riitä.


      • pienimunaonok
        masentunutmies032 kirjoitti:

        No eihän toi ole reilua kun oman vehkeen kokoon ei pysty vaikuttamaan mitenkään, ja se on täysin randomia millainen siitä tulee.
        Lihaksiin, taitoihin yms. pystyy sentään itse vaikuttamaan.

        Toinen epäreilu juttu on se, että miehet huolii tissittömiä naisia mutta naiset huolii vain isomunaisen?

        Kyllä naiset huolii pienimunaisia. Monella julkkismiehelläkin on pieni muna ja silti naistenmiehiä ovat. Esim. Hjallis, Samuli E. ja mitä kaikkia näitä on.. Monet naisethan ovat bi-seksuaaleja, silloin ei ole väliä, onko munaa lainkaan. Kunhan osaa nuolla hyvin. Kaikki ei osaa.


      • Buhahaha

        Vastahan palstallakin kerrottiin tilastosta, minkä mukaan naiset jotka eivät saa suhteessaan hyvää seksiä, pettävät.


      • Reettulix
        Buhahaha kirjoitti:

        Vastahan palstallakin kerrottiin tilastosta, minkä mukaan naiset jotka eivät saa suhteessaan hyvää seksiä, pettävät.

        Kyllä juuri näin, ja hyvään seksiin tarvitaan vähintäänkin normikokoinen muna.Mielellään isohko.
        Pienellä ei tee mitään niissä hommissa.


      • Kaikki on suhteellista. Hyvä seksi ei voi olla hyvää ellei olisi olemassa myös huonoa seksiä. Siitä voi sitten lähteä kiistelemään onko huono seksi parempaa kuin ei seksiä ollenkaan. Englantilaiset ovat todenneet että "nothing is better than sex" mutta myös että "masturbation is better than nothing" josta aukoton johtopäätös on että "masturbation is better than sex".

        Kannattaa olla armollinen keskimääräisen suhteen. Kaikki ei voi olla hyviä kaikessa ja kaikki ei voi olla keskimääräistä parempia kuskeja. Mä olen keskimääräistä huonompi kuski ja keskimääräistä huonompi seksissä, mutta vastapainoksi sitten keskimääräistä parempi jossain muussa.

        Eikä naisetkaan täydellisiä ole. Palstan naisistakin luultavasti noin puolet on keskimääräistä huonompia. Mutta ei se niin vakavaa ole.


    • evästeitäkäyttää

      Jos et ap ole jo, niin mene redditiin lukemaan /r/theredpill-alalautaa. Sieltä kannattaa lukea ja sisäistää se vasen sivupalkki. Tuo paikka sisältää hyvin tietoa siitä miten naiset toimivat ja miten niiiden kanssa kannattaa toimia.

      Lyhyesti sanottuna ainoa mikä auttaa on itsensä saattaminen ulkonäölliesti, taloudellisesti ja sosiaalisilta taidoiltaan mahdollisimman parhaaksi. Vaihtoehtona on itkeä naisettomuutta.

      Se on täälläkin jo moneen kertaan todettu: kilttiä kaverimiestä ei kukaan nainen halua. Ei semmoinen sytytä seksuaalisesti.

      • Naisasialooser11

        Minäkin suosittelen samaa palstaa, siellä oli myös incel palsta eli loistava ATM palsta tuolla redditissä, mutta se suljettiin ilmeisesti tulevien Elliot Rodgerien pelossa.

        Toinen hyvä palsta on lookism.net. Paljon asiaa miehen ulkonäön vaikutuksesta.


      • "Vaihtoehtona on itkeä naisettomuutta."

        Hölmö. Itke sinä vaan itsesi uneen, luuseri. Naisettomuutta ei itketä, saatana!


    • Totuus-

      Yksikään nainen ei ajattele rumasta miehestä että ruma mies olisi hyvä kumppani.

    • onkoteilläyhteistä

      Miksi olet kiinnostunut kyseisestä naisesta kuin vain ulkonäön vuoksi? Onko hän ihmisenä sellainen, että koet jakavasi hänen kanssaan jotain syvempääkin yhteistä?

    • kurppa55

      No, niin pojat. Mars peniksen suurennusleikkaukseen. Paksuntamiseen käytetään täyteaineita tai rasvaa. Hyvää seksiä voi myös opetella. Aiheesta on kirjoitettu useita kirjoja... nyt opiskemaan aiheesta. Tietoa löytyy myös netistä

    • Naisasialooser11

      Oletko kenties koskaan vakvammain harkinnut itsemurhaa ratkaisuksi ongelmiisi? Mies, joka ei saa seksiä ei ole ihminen joten miksi haluat jatkaa ali-ihmisenä tietäen, että kaikki naiset joihin olet ihastunut harrastavat hyvää seksiä YT-miehen kanssa.

      • munatontahuutelua

        Hohhoijaa.


    • mopsikulli

      Ei kai se seksi niin vaikeeta ole.Jokaisessa kaupungissa on nykyään hutsuja.200 e tunti.Kunnolla kun vetelee pärjää taas pitkään ilmankin.Itsetuntokin kohenee ja mieli nousee.Ja taas perusasiaa nuorille miehille.Jos olet siisti, muodikkaasti pukeutunut, hampaasi pessyt ei ongelmia pitäisi olla.Aloita aina niistä tytöistä jotka tapaat muutenkin työ tai opiskelupaikalla.Kun juttelet naisten kanssa , kysele ja anna naisen puhua.Seuraa puhetta ja hymyile.Anna naisen tuntea itsensä tärkeäksi ja kauniiksi.Myönteinen asenne.Miehen ei tarvitse olla erityisen komea, mutta käytös voi olla miehekästä ja luottamusta herättävää.Sitten vaan se pieni kysymys,miten ois lähtisitkö joskus (minne vaan) mun kanssa.Ois kiva tutustua hieman.Niin ja naisille ei saa koskaan kertoa existä, eikä kysellä niistä.Nehän on mennyttä.Nyt ukkomiehenä kun osaan asiat , ne vaan on tarpeettomia.Töissä sairaalassa tapaan koko ajan kymmeniä naisia ja tutustuminen on helppoa.Olen joutunut kieltäytymään monesta , vaikken mikään palkinto-ori olekaan.Otan vaan naiset lämmöllä huomioon.

    • 8348543

      Kukaan ei ole vielä kysynyt minkä takia mieheltä vaaditaan juttuja mutta naiselta vaaditaan vain että on syntynyt naiseksi ja siinä se?
      Naiset ei edes urheile, kaikki ihan pskassa kunnossa ja suhteiden kuluttamia.

      • "Kukaan ei ole vielä kysynyt minkä takia mieheltä vaaditaan juttuja mutta naiselta vaaditaan vain että on syntynyt naiseksi ja siinä se?"

        On kysynyt ja moni on vastannutkin. Se kuuluu naisen hypergamiaan ja feminismiin. Naisilla on oikeus mielestään olla mitä tahansa ja kelvata sellaisinaan, mutta kokevat samalla oikeudekseen vaatia miehiltä tuhansia ominaisuuksia.


      • eipidärakastaaarvotonta

        Kysyntä ja tarjonta? Se että suurinosa miehistä alistuu rakastamaan arvottomasti käyttäytyvää naista, vain koska tällä on genitaalit?

        Jos enemmistö miehistä huolii naisen, sillä periaatteella että kunhan nyt on joku, niin silloinhan naiselta ei voi mitään vaatia. Toki nainen pääsee aina helpostikin pelimiehen panorinkiin, mutta ei sillä vielä saa puolisoa. On miesten omaa tyhmyyttä huolia tuollainen nainen puolisoksi.

        Aloittaja ei ole vastannut, mitä yhteistä hänellä on kyseisen naisen kanssa. Miksi aloittaja ihastuu sellaiseen, joka ei osoita pienintäkään arvokkuutta tai siveellisyyttä? Aloittajahan alentaa itsensä arvottomaksi rakastamalla arvotonta naista.


    • jokumies83

      Minä olen jo aikaa sitten jättänyt suomi naiset huomiotta, vaan keskustelen ulkomaalaisten kanssa melkeinpä pelkästään kun yhteistä löytyy. Suomalaisten naisten kanssa joiden kanssa olen ollut ja keskustellut niin ei ole ollut juuri mitään yhteistä kuin kansalaisuus... se on suuri asia. Elämäntavat, yleinen asenne, ym. täysin erilaisia. Ja mitä enemmän ikää tulee niin sen enemmän huonolla tavalla tulee estäviä eroavaisuuksia.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      374
      4764
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1914
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1641
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      241
      1486
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1420
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1396
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1377
    9. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1254
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    Aihe