Näitä Laukaan asioita ja juttuja ei ole kyllä mukava lukea.Jos jotain oikeaa asiaa tänne kirjoittaa,niin aina jotain kauhaa tänne joku hullu tarjoaa.oiskohan parempi lopettaa koko palsta.Ihan asiaa on,mutta sitten taas tulee löylykauhaa.Onkohan tämä kirjoittelija joku työtön tai muuten syrjäytynyt.Ihana juttu kun nyt pitääkin hakea aktiivisesti töihin.Tämäkin varmaan,tämä löylykauha nauttii vaan tukia ja kirjoittelee tyhmää,kun ei ole muuta tekemistä.Pääkin ehkä paranisi hänellä,jos ois jotain muuta.
seuratkaapas
laukaanuutiset
3
443
Vastaukset
- Enmietiijää
Sillälailla johan sieltä yhteiskunnan luuseri sai äänensä kuuluviin. Mene töihin niin et täällä lusmuile hönö.
- laukaanuutiset
Voi voi.Tein 42vuotta töitä ja sit jouduin sairaseläkkeelle.Niin ja en koskaan pinnannut töistä.Kovaa oli työnteko.Kroppa ei vaan enää kestä.Hyvää jatkoa sullekkin.Hae töitä,äläkä elätä itseäsi toisilla.
- Daidaidai
Siis alkoi iso pyörä heittämään korvies välissä.. Tyypillinen laukaan avohoito tapaus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818407
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543572
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 362325
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043