Neuvoja Donnalle

Teknodonna

Tässä seuraavassa osiossa yritetään hahmottaa Donnan sinkkuutta mahdollisimman laajalti ja päivittää solmu- ja ongelmakohtia pipariutumisen suhteen. Skannataan kullleita kulmia ja blind spotteja.

Tuossa ei ollut kirjoitusvirhettä. Se on uudissana. Mielestäni vielä aika hyvä, sillä sitä ei pysty päissään lausumaan.

(Naurua)

28

343

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Teknodonna

      Mjaa

      Tuo "kulleita kulmia" on kyllä kirjoitusvirhe. Se myönnettäköön.

      Pipariutuminen ei ole.

      (Reps)

      • Teknodonna

        Mjaa

        Kyllä mä luulisin, että tollasella alle sadalla vastauksella saatettaisiin päästä jyvälle vaikuttimista, siis niistä osa-alueista, jotka hiertävät tuloksen suhteen.

        (Naurua)


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Mjaa

        Kyllä mä luulisin, että tollasella alle sadalla vastauksella saatettaisiin päästä jyvälle vaikuttimista, siis niistä osa-alueista, jotka hiertävät tuloksen suhteen.

        (Naurua)

        Huvittavinta ihmiselämässä (nettielämässä) on se että itse et tule koskaan dissanneeksi itseäsi. Dissaus on ulkoinen seikka, ja siten merkityksetön.

        Hyvin itsessään istuva ihminen ei ole itselleen ongelma kuin siinä suhteessa, että läppä loppuu kesken.

        Kuitenkin sitä voi kutsua taidepaussiksi.

        (Reps)


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Huvittavinta ihmiselämässä (nettielämässä) on se että itse et tule koskaan dissanneeksi itseäsi. Dissaus on ulkoinen seikka, ja siten merkityksetön.

        Hyvin itsessään istuva ihminen ei ole itselleen ongelma kuin siinä suhteessa, että läppä loppuu kesken.

        Kuitenkin sitä voi kutsua taidepaussiksi.

        (Reps)

        Kenties saunakamppeitten pakkaus paljastaisi Donnasta jotain. Tutkitaan hieman asiaa.

        Donnalla on Deuterin reppu, johon hän on sullonut valtavan rantapyyhkeensa (Varastettu). Lisäksi on erilaisia putiloita ja purkkeja, sekä sheiveri, vaihtoalusvaatteet ja kaksi puolilämmintä lonkeroa, joita hän kutsuu "pakkaaviksi käsikseen".

        Minkäänlaista vastaa tai vihtaa, risua en näe otettavan mukaan.

        Hän jätti minut pöydälle ja meni pois. Sietämätön ämmä. Olen osa hänen elämäänsä ja hän dissaa minua, ainoaa älyllistä välinettä koko infrassa.

        (Hirn)


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Kenties saunakamppeitten pakkaus paljastaisi Donnasta jotain. Tutkitaan hieman asiaa.

        Donnalla on Deuterin reppu, johon hän on sullonut valtavan rantapyyhkeensa (Varastettu). Lisäksi on erilaisia putiloita ja purkkeja, sekä sheiveri, vaihtoalusvaatteet ja kaksi puolilämmintä lonkeroa, joita hän kutsuu "pakkaaviksi käsikseen".

        Minkäänlaista vastaa tai vihtaa, risua en näe otettavan mukaan.

        Hän jätti minut pöydälle ja meni pois. Sietämätön ämmä. Olen osa hänen elämäänsä ja hän dissaa minua, ainoaa älyllistä välinettä koko infrassa.

        (Hirn)

        Mitä minä olen ilman häntä?

        Kiinni loksautettu läppäri.

        Soitan itselleni musiikkia suruun.

        (Hihitystä)

        https://www.youtube.com/watch?v=veG-nQJqxSA


      • Kulman kullit, onhan noita.


      • kulukuset
        Wwuwuw kirjoitti:

        Kulman kullit, onhan noita.

        Onhan niitä, teknodonna ja teknodonnalla.


    • oletpyllykakkeli
      • Oleppa.hyvä


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Tämä mainos oli liikaa suomalaisille.

        https://youtu.be/ZQ18l1Y7XqA

        Aina jos esitetään koomisena joku muu kuin valkoinen sikaa syövä heteromies, niin joko joku toiseus tai toiseuden puolesta mielensä pahoittava loukkaantuu ja kitisee.


      • scrg kirjoitti:

        Aina jos esitetään koomisena joku muu kuin valkoinen sikaa syövä heteromies, niin joko joku toiseus tai toiseuden puolesta mielensä pahoittava loukkaantuu ja kitisee.

        Luulenpa vähän, että kitisijöinä ovat toimineet "homorummutuksen" vastustajat, vaikka kitinässään käyttivätkin hyväkseen homo- korttia.


    • kantsis.selvittää

      syy sinkkuuteen voi olla se että ei tiedä omaa sukupuoltaan ja kumpi on vastakkainen sukupuoli mies vai nainen ja vaikka olisi kiinnostunut samasta sukupuolesta niin olisi hyvä tietää mikä on oma sukupuoli niin sukupuoli ei ole elämä tai mikään muukaan keksitty selitys eli uskoisin sinkuuteen syyn olevan kun ei tiedä omaa sukupuoltaan

    • käytkö.gynegologilla

      ja donna mitä vastaat kun menet uimahalliin ja maksat lippua ja valvoja kysyy kummalle puolelle menet miesten vai naisten ja jos lääkäri katsoo ala päätäsi niin mitä lääkäri näkee

      • Teknodonna

        Mjoo

        Kyllä sä nyt olet itsepintainen tuollaisissa mitättömissä detaljeissa kuin sukupuoli.

        Hallitytöt eivät täällä kysele mitään, ja lääkärit näkevät edessään veroparatiisin.

        Muut annetut kommentit olivat lähinnä mauttomia.

        (Hihitystä)


    • Suutari juokoon omasta lestistään, joten ei irtoa nyt pipariutumiseen neuvoja.

      • Tai menköön. Sä olet varmaan määritellyt hahmon piparin ympärille tarkkaan noin fyysisin ominaisuuksien, mutta lisäksi pitäisi olla jotain määrittelemätöntä mitä ei ehkä ole olemassakaan.


    • Tänään tulee ohjelma Donnasta, kakkoselta.

      On kuulemma piano kadonnut.

      • Teknodonna

        Mun mielestä jakso oli yksinkertaisesti aivan liian lyhyt. On terveellä tavalla oikein saada näkökulmia sokeiden elämään pienessä ahdistuksessa ja epävarmuudessa.

        Tutustua sokeiden käytäntöön.

        Mun mielestä silti liian lyhyt jaksoksi. Olisi mennyt hyvin täysmittainen leffa... Siis ainakin mulle. Nyt se jotenkin sammui kesken hyvän pössiksen.

        (Taputusta)


    • Kuolleet kulmat ja sokeat pisteet?

      Vatut ne mitään kuolleita ole. Mutta toki voidaan hahmotella niitä ongelmakohtiasi kyseenalaisen viihteen nimissä. Mutta mitä kanssaihmiset mahtavat olla näistä mieltä?

      Se T-donna jonka tunnen; hänellä on tapana raadella ympäröivä maailma kappaleiksi. Ei siis silleen siististi kuten Tarantinon leffassa raajat irti poikki, vaan kymmenen kynttä harillaan ja levällään. Istuu siinä ensin niin konservatiivisen sievästi, mutta yllättäen iskee kuin käärme viiltäen rintalastan auki ja herkutellen uhrin sydämen tämän silmien edessä. Vähempikin riittäisi piparoinnin kohteelle. Eli siis kohteelta vaaditaan aikas paljon. Välinpitämättömyys saattaa olla yksi aseistariisuva tekijä yhden mustan pisteen hallitsemiseksi.

      Ulkonäön simo tuossa ylempänä teki selväksi. Siitä ei sen enempää, mutta siinä missä Donna on palvottu, täytyy piparoitavan olla vielä palvotumpi. Tämäkin kuten arkipäiväisyyden monet ongelmat juontavat juuri Teknon ylivoimaisista taipumuksista perfektionismiin. Herkkyyttä täytyy näkyä, mutta se ei saa tuntua.

      Kolmantena kohteen tulee olla mielipuolisen huumorintajuinen. Ei mitään liian valmiiksi lokeroitua komediennetaitoa, vaan jotain sellaista, mikä yllättää Teknon aina. Pudottaa vähäeleisesti pöksyt nilkkoihin, jääden sanattomaksi. Se olisikin tälle diivalle ihan niin sanotusti oikein.

      T-Donna kelpuuttaa rinnalleen vain sellaisen, joka ei kilpaile tämän kanssa samoissa lajeissa. Taiteellisuutta kumppanilla täytyy olla, mutta piparoitavan täytyy taistella sen eteen omalla työllään. TD ei neuvo, ei johdattele eikä petaa polkua valmiiksi. Kumppani älköön myös koskaan työntäkö nokkaansa Donnan ansioihin. Muutoin piparoitavan täytyy olla erityisen vahva ja itsenäinen, riippumaton. Mikään mollamaija ei tulisi kysymykseen.

      • Teknodonna

        Mjaa

        Olet kyllä nähnyt hämmästyttävän paljon vaivaa täysin tuntemattoman ihmisen ongelmien määrittelyyn ja setvimiseen, ja vielä epäsuorasta pyynnöstä. Lisäksi kirjoitus on värikkäällä tavalla hauska, tarkkanäköinen ja hyvin kirjoitettu. Se osuu miellyttävällä tavalla sellaisiin kohtiin minussa, jotka eivät itselle näy niiden arkiperäisyyden vuoksi.

        Kuitenkin mielenkiintoisin osuus on tuo kumppanin määrittelyyn käytetty tila. Se on mielenkiintoisia seikkoja pullollaan. Ja tässä samaan hengenvetoon on mainittava, että saattaa olla yllätys se että en itse ole miettinyt asiaa lainkaan. Eilen taisin mainita vain kierteellä olevan rintaliivin olkaimen, muita vaatimuksia tai toivomuksia en muista asettaneeni.

        Tällä kierteisellä olkaimella luultavasti viittaan inhimillisyyteen ja pakollisiin virheisiin ihmisessä. Näitä virheitä yritetään peilin edessä nuorena hieroa pois näkyvistä, peittää ja maalata niitä. Niitä yritetään myöhemmin opiskella piiloon, vielä myöhemmin töitä tehden. Luultavasti harmaana ne jätetään valitsematta keskustelun aiheiksi, ja pitäydytään turvallisuusvyöhykkeellä, jossa nuoruuden peilikuva lähentelee juuri niin täydellistä kuvaa, että se alkaa näyttää täydelliseltä kuvalta.

        Olematta sitä.

        Oikein hauskaa aamuluettavaa. Oikeastaan parempaa kuin Hesari.

        (Naurua)


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Mjaa

        Olet kyllä nähnyt hämmästyttävän paljon vaivaa täysin tuntemattoman ihmisen ongelmien määrittelyyn ja setvimiseen, ja vielä epäsuorasta pyynnöstä. Lisäksi kirjoitus on värikkäällä tavalla hauska, tarkkanäköinen ja hyvin kirjoitettu. Se osuu miellyttävällä tavalla sellaisiin kohtiin minussa, jotka eivät itselle näy niiden arkiperäisyyden vuoksi.

        Kuitenkin mielenkiintoisin osuus on tuo kumppanin määrittelyyn käytetty tila. Se on mielenkiintoisia seikkoja pullollaan. Ja tässä samaan hengenvetoon on mainittava, että saattaa olla yllätys se että en itse ole miettinyt asiaa lainkaan. Eilen taisin mainita vain kierteellä olevan rintaliivin olkaimen, muita vaatimuksia tai toivomuksia en muista asettaneeni.

        Tällä kierteisellä olkaimella luultavasti viittaan inhimillisyyteen ja pakollisiin virheisiin ihmisessä. Näitä virheitä yritetään peilin edessä nuorena hieroa pois näkyvistä, peittää ja maalata niitä. Niitä yritetään myöhemmin opiskella piiloon, vielä myöhemmin töitä tehden. Luultavasti harmaana ne jätetään valitsematta keskustelun aiheiksi, ja pitäydytään turvallisuusvyöhykkeellä, jossa nuoruuden peilikuva lähentelee juuri niin täydellistä kuvaa, että se alkaa näyttää täydelliseltä kuvalta.

        Olematta sitä.

        Oikein hauskaa aamuluettavaa. Oikeastaan parempaa kuin Hesari.

        (Naurua)

        Tässä yskiessä mulle juolahti mieleen villi ajatus.

        Koska olen fiktiivinen palstapersoona, niin kuka silloin on Donna?

        Onko hän se jota etsin?

        (Hihitystä)


      • nodata
        Teknodonna kirjoitti:

        Tässä yskiessä mulle juolahti mieleen villi ajatus.

        Koska olen fiktiivinen palstapersoona, niin kuka silloin on Donna?

        Onko hän se jota etsin?

        (Hihitystä)

        ...and the plot suddenly thickens. Kuka lopulta olikaan kuka ja ketkä keitäkin? Asian pohtimista vaikeuttaa (myös) lukijaa vaivaava yskä: joka paitsi yhä pahenee ja sumentaa kaiken pähkäilyn tapaisen, mutta ennen kaikkea asioiden mehevä, tursuileva fiktiivisyys.

        Hyvä kattaus.

        (Köhinää)


      • Teknodonna kirjoitti:

        Tässä yskiessä mulle juolahti mieleen villi ajatus.

        Koska olen fiktiivinen palstapersoona, niin kuka silloin on Donna?

        Onko hän se jota etsin?

        (Hihitystä)

        Kierteisen olkaimen salaisuus onkin tässä merkittävin tekijä. Se mitä kehoitat maalaamaan piiloon, maalataankin nyt näkyväksi. Vedetään harmaan päälle uusi staili; värikäs maisema täynnä kukkia, mehiläisiä, seassa rankoja ja juuria.

        Kaivetaan historiasta Teknodonnan maalama kuva likipitäen täydellisestä diivasta, joka rääkyy tuskaansa keskellä kuraista lammikkoa sukkahousut riekaleina. Eihän nyt jumalauta kukaan nainen tuollaista kuvaa halua muulle maailmalle itsestään esittää. Vai haluaako? Miten hän sen tekee joutumatta nöyryytetyksi, halvennetuksi ja tuomituksi?

        Toisessa setissä Teknodonna esittää meille kuvaelman kauniita naisia. Kuka on se täydellisin, haavoittuvin ja samalla arvokkain? Arvokkain täydellisyyden tähden? Luoko silloin Teknodonna itselleen ihanteen naisesta, joka vastaa hänen vaatimuksiensa tasoa kumppanista, jonka olemassaolo vahvistaa Teknodonnan ulkoista identiteettiä?

        Mihin sitä haavoittuvaisuutta tarvitaan? Ilman kierteistä olkainta Teknodonna ei edes vilkaisi kyseiseen naiseen, olkoon millainen nuori Keira Knightley tahansa. Tuo olkain on se mahdollistava tekijä, jossa täydellisenkin maalauksen päälle voimme sumeilematta heittää saavillisen kuravelliä harmittelemattta sen menettämää kauneutta. Ei, itse asiassa se sen jälkeen näyttää kauniimmalle. Miettikää nyt Mona Lisaa taidemuseossa. Mitä se olisi ilman ajan tuomia uurteita kankaan pinnassa? Jos niitä ei olisi, tulisi katselevalle turistille vastustamaton halu viskata taulua edes törpöllisellä pirtelöä.

        Miksi sitten on tärkeää rikkoa kuva kauniimmaksi katsojansa silmissä? Kuten Teknodonna itse mainitsi, se on inhimillinen tekijä. Mittaroimme inhimillisyyttämme ei suinkaan myönteisten vain kielteisten ominaisuuksiemme tähden. Eikä suinkaan siksi, että saamme toisen näyttämään kauniimmalle. Miksi?

        No miettikääpä sitä.


      • nodata kirjoitti:

        ...and the plot suddenly thickens. Kuka lopulta olikaan kuka ja ketkä keitäkin? Asian pohtimista vaikeuttaa (myös) lukijaa vaivaava yskä: joka paitsi yhä pahenee ja sumentaa kaiken pähkäilyn tapaisen, mutta ennen kaikkea asioiden mehevä, tursuileva fiktiivisyys.

        Hyvä kattaus.

        (Köhinää)

        Sillä ei liene niin väliä, kuka on ketäkin. Mutta sillä on, mitä me aina etsimme kumppanistamme.

        Kuules hani, sun pitäisi mennä lääkäriin.


      • nodata
        elisakettu kirjoitti:

        Sillä ei liene niin väliä, kuka on ketäkin. Mutta sillä on, mitä me aina etsimme kumppanistamme.

        Kuules hani, sun pitäisi mennä lääkäriin.

        Kuules kettu (hanilla tai ilman), minä olen eri olento, en suinkaan Teknodonna!

        Sataprosenttisesti eri.

        (Olentomaista hymyä)


      • nodata kirjoitti:

        Kuules kettu (hanilla tai ilman), minä olen eri olento, en suinkaan Teknodonna!

        Sataprosenttisesti eri.

        (Olentomaista hymyä)

        Sitähän minäkin. Hani.


      • elisakettu kirjoitti:

        Kierteisen olkaimen salaisuus onkin tässä merkittävin tekijä. Se mitä kehoitat maalaamaan piiloon, maalataankin nyt näkyväksi. Vedetään harmaan päälle uusi staili; värikäs maisema täynnä kukkia, mehiläisiä, seassa rankoja ja juuria.

        Kaivetaan historiasta Teknodonnan maalama kuva likipitäen täydellisestä diivasta, joka rääkyy tuskaansa keskellä kuraista lammikkoa sukkahousut riekaleina. Eihän nyt jumalauta kukaan nainen tuollaista kuvaa halua muulle maailmalle itsestään esittää. Vai haluaako? Miten hän sen tekee joutumatta nöyryytetyksi, halvennetuksi ja tuomituksi?

        Toisessa setissä Teknodonna esittää meille kuvaelman kauniita naisia. Kuka on se täydellisin, haavoittuvin ja samalla arvokkain? Arvokkain täydellisyyden tähden? Luoko silloin Teknodonna itselleen ihanteen naisesta, joka vastaa hänen vaatimuksiensa tasoa kumppanista, jonka olemassaolo vahvistaa Teknodonnan ulkoista identiteettiä?

        Mihin sitä haavoittuvaisuutta tarvitaan? Ilman kierteistä olkainta Teknodonna ei edes vilkaisi kyseiseen naiseen, olkoon millainen nuori Keira Knightley tahansa. Tuo olkain on se mahdollistava tekijä, jossa täydellisenkin maalauksen päälle voimme sumeilematta heittää saavillisen kuravelliä harmittelemattta sen menettämää kauneutta. Ei, itse asiassa se sen jälkeen näyttää kauniimmalle. Miettikää nyt Mona Lisaa taidemuseossa. Mitä se olisi ilman ajan tuomia uurteita kankaan pinnassa? Jos niitä ei olisi, tulisi katselevalle turistille vastustamaton halu viskata taulua edes törpöllisellä pirtelöä.

        Miksi sitten on tärkeää rikkoa kuva kauniimmaksi katsojansa silmissä? Kuten Teknodonna itse mainitsi, se on inhimillinen tekijä. Mittaroimme inhimillisyyttämme ei suinkaan myönteisten vain kielteisten ominaisuuksiemme tähden. Eikä suinkaan siksi, että saamme toisen näyttämään kauniimmalle. Miksi?

        No miettikääpä sitä.

        Ei edelleenkään mitään sanottavaa asiaan, mutta ajattelin että on reilua antaa jonkinlaista palautetta silloin, kun näpytellään palstalle jotain lukemisen arvoista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe