NGINX - en pääse postiin

mikävikanataas

Minulla on Chrome selain. Kun menen Suomi24.fi sivulle ja sieltä klikkaan "Posti" niin eteeni aukeaa sivu jossa lukee näin:

Welcome to nginx!

If you see this page, the nginx web server is successfully installed and working. Further configuration is required.

For online documentation and support please refer to nginx.org.http://nginx.org/
Commercial support is available at nginx.com. http://nginx.com/

Thank you for using nginx.

Tämä on tullut jo viikon verran. Miksi en pääse postilaatikkooni kirjautumaan, mitä ihmettä tämä on????

6

230

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 64273

      Laitoin jo viikolla siitä viestiä suomi24:n palveluosioon ja kuinkas kävikään, koko aloitus oli kadonnut, enkä siis edelleenkään pääse päävalikon kautta mihinkään.

      Siinä käy niin, että vie sivulle ://keskustelu.suomi24.fi/ kun pitäisi mennä //keskustelu.suomi24.fi/suomi24

      Voisivat suoli24 ylläpitäjät sen verran kommentoida, että jos pitävät ongelmaa käyttäjäkoneen omana viruksena, sanoisivat sen julki, eivätkä piiloutuisi vaikenemisen taakse.

      • 64273

        Ja minulla myös Chrome, kuten aloittajalla.


      • 64273
        64273 kirjoitti:

        Ja minulla myös Chrome, kuten aloittajalla.

        Päävalikolla tarkoitan vasemman reunan 'Kaikki aihealueet' valintamahdollisuutta, ja sillä päätyminen nginx-sivulle on raivostuttavaa, mutta nyt kun vilkaisin lähdekoodia, sen pystyy kiertämään valitsemalla alhaalta linkin 'Keskuste Suomi24:stä'.
        Postia en käytä.


      • 64273
        64273 kirjoitti:

        Päävalikolla tarkoitan vasemman reunan 'Kaikki aihealueet' valintamahdollisuutta, ja sillä päätyminen nginx-sivulle on raivostuttavaa, mutta nyt kun vilkaisin lähdekoodia, sen pystyy kiertämään valitsemalla alhaalta linkin 'Keskuste Suomi24:stä'.
        Postia en käytä.

        Joo, kokeilin nyt Chromen historiatietojen poistamista (selaus, historia ja välimuisti), korjaantui sillä tämä.


    • Vaihtamalla-paranee

      Kuinkahan monta vuotta olen toistanut tuota samaa viisautta, mikä ratkaisee nuo ongelmat: vaihtakaa toimivaan.

    • Erkki.pers.merkki

      Minulla tuo virhe tuli Mozillalla. Vaihdoin silloin hetkeksi IE:n käyttöön.
      Tuli kyllä sitten jälkeenpäin mieleen myös temppu tyhjentää välimuisti selaimessa, kuten joku tuossa neuvoikin.
      Virhe taisi tulla pc:llä. Nyt on tällainen Android-tabletti. Tällä ei ole vikaa sattunut tulemaan.
      Olisiko kyse siitä, että S24 palvelimella (keskustelut) on ollut liikaa kuormaa hetkellisesti. Sitten virheestä ei pääse eroon, ja tämä taasen on varmaan joku ohjelmointivirhe näissä Suomi24:n sivuston valikoissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      214
      3419
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2171
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1955
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      75
      1617
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1257
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe