Kuten tiedämme , sanan alku viittaa Jumalaan (deeos) ja merkitys siis lienee jumalainen tuoksu. Tästä johtuen en usko, että todella asiaansa uskova ateisti voisi koskaan käyttää deodoranttia. Jonkinlaisia vaatimattomampia hajusteita ateistit sen sijaan saattaisivat käyttääkin.
Uskaltavatko ateistit itse lainkaan kommentoida asiaa?
Käyttävätkö ateistit deodoranttia?
9
200
Vastaukset
Käyttävätkö uskovat järkeä. Teismi muodostuu sananoista "Theos"= Jumala ja ismi taas tarkoittaa aatetta. Sana ismi esiintyy myös yhteyksissä kommunismi, terrorismi, alkoholismi, islamismi ja autismi. Eli se viiteryhmä, johon teistit kuuluvat ei ole tunnettu järjen käytöstään eikä erityisen hyvästä elämän hallinnastakaan. Edellä mainuituilla elämä ja maailmankuva tuntuvat perustuvan enemmänkin tunnetilaan ja uskomuksiin kuin rationaaliseen ajatteluun.
Ei kovin kauniisti kirjoitettu, mutta sitä saa, mitä tilaa.- Ismiäkö
Pieni vinkki käytetään antiperspiranttia, joka vähentää hikoilua ja haisua.
Pelkkä deodorantti vain peittää haisua ja tulee käryjen kakofonia, mikä sopiikin oikein hyvin aloittajan uskonkauppaamiseen.- Jumala.tuoksuu.mirhalle
No, palstan luterilainen voi kiihottua "PH:n puheesta" heh, mielessään, mutta..
... sanoohanvanha kansa että "HAJUT KUIN LUOSTARISSA" - tuo ismin viesti sai mileeni
että teistihän ne vasta haisevatkin ..en ny muista luostarielämää mutta sielä ei tainnut
saiputtakaan olla?
- Jumala.tuoksuu.mirhalle
Entäs kansasteistit? Palstalla olen lukenut (eteenkin Luterilais-forumilla) hien tuosun viehättävän Luterilaisia nimimerkkejä, useita.
Ja koska dödöt ja tupakka on heistä ns. "materialismiä" käytämmekö mielellämme, kaikki teistikään? "Jonkinlaisia vaatimattomampia hajusteita ateistit sen sijaan saattaisivat käyttääkin."
Esimerkiksi alumiinisuola on hyvä hajuntappaja.
Lootin vaimo suosittelee.
Sitä jeesuskin käytti
:-)- uskova-unto
Onneksi meidän uskovaisten ei tarvitse käyttää mitään, koska mehän tuoksumme luonnostaan PH:lle.
- räyhräyh
Aterioivatko uskovaiset, uskaltavatko aterioida? Sanan alkuosa "ate" on aivan sama kuin ateismilla. Olet tollo.
- eläimethaisee
En ole koskaan käyttänyt mitään, koska en haise pahalle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.1076679Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa
Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d25544580Kuka on menehtynyt?
https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras243053Nainen, ota nyt rauhallisesti
Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä1331281- 451204
Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.112949Ajattelen sinua kiitollisuudella
Olet minulle jotain kaunista, jotain, joka tapahtui elämässäni. Et ole minulle pakkomielle enkä vaadi sinulta yhtään mi49882Mitä olisitte sanonut hänelle?
Onko teille jäänyt mieleen joku tietty ihminen ja tilanne, joka polttelee yhä – se asia, jota ette uskaltaneet sanoa ään50844Sinulle tiedoksi
Olen paljon miettinyt sitä hetkeä, kun uskalsin näyttää pienin elein ja kertoa pienesti, eli hyvin hillitysti sinulle si26811Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e26810