Palstan taso on romahtanut

1212121212121212

Olen vähän aikaa kirjoittelematta, ja palstan taso romahtaa saman tien.

Missä ovat keskustelut tärkeistä aiheista kuten MA-teoria ja naisten elämänvaiheet?

Suuri osa naiskirjoittajistakin vaikuttaa kaikonneen kun he eivät voi käydä älyllisesti stimuloivia keskusteluja minun kanssani.

52

820

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pitäisikö sinun luoda muutama naishahmo?

      • 12121212121212

        Pitääpä harkita. Vaikka osaisinkin varmasti luoda uskottavia ja realistisia naishahmoja, toistaiseksi en ole vaivautunut multinikkailemaan.


    • Gnuk

      Eipä noussut tälläkään aloituksella... :D

      • v.agra

        Erektiohäiriöihin on varsin toimivia ja turvallisia lääkkeitä...


    • Niinpä, olet ollut pitkään pois. Vauva-palstaako sivistit teorioillas?

      Mehukatri kyllä tais lyödä kans hanskat tiskiin, liekö sit väittelyseuran katoaminen aiheuttanut tyhjiön?

      No mitäs uutta?......vai oliks tyhmä kysymys?

      • 12121212121212

        Sepä harmillista.

        Mehukatri oli naiskirjoittajien parhaimmistoa.


      • 12121212121212 kirjoitti:

        Sepä harmillista.

        Mehukatri oli naiskirjoittajien parhaimmistoa.

        Joo. Mutta tiedä lymyileekö sit puskissa?


      • Mitä_luulet
        Dissident kirjoitti:

        Joo. Mutta tiedä lymyileekö sit puskissa?

        Mehukatri ja ykskakkonen käyttävät samaa partavettä. Onko sattumaa?


    • Stimulaationappula lie surkastunut kun ei keskustelut saa lämpenemään.

      (Tylsää)

      • Sen nappulan käyttöoikeus on ukollas...

        Höppänä!


      • Dissident kirjoitti:

        Sen nappulan käyttöoikeus on ukollas...

        Höppänä!

        Eipäs vaihdeta sujuvasti puheenaihetta.

        Eikä kun kärsin tilapäispalstafrigiditeetistä.


      • elisakettu kirjoitti:

        Eipäs vaihdeta sujuvasti puheenaihetta.

        Eikä kun kärsin tilapäispalstafrigiditeetistä.

        Jaahas. Suomennettuna palstakylmyys...

        Ja kun täällä on musta taas lähtenyt jutut kulkemaan kivasti...siis yleensä, ei vaan mulla.

        Mutta tuleehan noita...kai sä oot niitä jo kokenut.
        Eikö mikään piristäis sua?


      • Dissident kirjoitti:

        Jaahas. Suomennettuna palstakylmyys...

        Ja kun täällä on musta taas lähtenyt jutut kulkemaan kivasti...siis yleensä, ei vaan mulla.

        Mutta tuleehan noita...kai sä oot niitä jo kokenut.
        Eikö mikään piristäis sua?

        Kulkee, kulkee - kenellä kulkee. Itseäni en voisi luonnehtia kovin kiihottuneeksi.

        Pitäisi vissiin mennä möllötyshoitokatkaisuun.


      • elisakettu kirjoitti:

        Kulkee, kulkee - kenellä kulkee. Itseäni en voisi luonnehtia kovin kiihottuneeksi.

        Pitäisi vissiin mennä möllötyshoitokatkaisuun.

        No itse tänään käytiin kunnolla wuppiksen ja buhiksen kanssa #metoot....taas. Ja jotenkin on kiva kun toi Palstamäki tuli takas ja sit voi jotenkin kirjoitella ihan rauhassa.

        Buhis on muutens pirun hyvä keskustelija kanssa.

        Mullskin on välillä aikoja täällä, kun ei vaan lähde. Ei kiinnosta mikään ja väkisinkään ei jaksa. Joskus saatan sit jotain pellejuttuja viskata, millä saattaa irrota fiilis. Ja sitten kun se on kiinni myös miten aktiivisesti joku/jotkut muut kirjoittaa. Taitaa olla toi 17-22 se aktiivisin aika. Säkin pöllähtelet tänne yöntunneille tänne...


      • elisakettu kirjoitti:

        Eipäs vaihdeta sujuvasti puheenaihetta.

        Eikä kun kärsin tilapäispalstafrigiditeetistä.

        Ongelma ei ole paha jos palstailu ei vain maistu, elämässä on muutakin.

        Sitten jos tuntuu että olisi kiinnostusta palstailuun, mutta juttuihin ei löydy tarttumapintaa, niin rohkeasti tekemään omia avauksia.

        Minä en itsekään olisi montaakaan viestiä laittanut tälle palstalle jos olisin vain odotellut sopivia avauksia.


      • Dissident kirjoitti:

        No itse tänään käytiin kunnolla wuppiksen ja buhiksen kanssa #metoot....taas. Ja jotenkin on kiva kun toi Palstamäki tuli takas ja sit voi jotenkin kirjoitella ihan rauhassa.

        Buhis on muutens pirun hyvä keskustelija kanssa.

        Mullskin on välillä aikoja täällä, kun ei vaan lähde. Ei kiinnosta mikään ja väkisinkään ei jaksa. Joskus saatan sit jotain pellejuttuja viskata, millä saattaa irrota fiilis. Ja sitten kun se on kiinni myös miten aktiivisesti joku/jotkut muut kirjoittaa. Taitaa olla toi 17-22 se aktiivisin aika. Säkin pöllähtelet tänne yöntunneille tänne...

        Joo en tässä muita keskustelijoita moitikaan. Olen vain harkitusti asettanut aktiviteettiriman sille sektorille, että se on tuhonnut spontaanin ajattelun ja näkemykset ei tuo mitään uutta. Kausiluonteista.

        Se on kato silleen, että nälkä kasvaa syödessä. Ja ruokahalu vähenee aterioiden maistuessa samalta. Ehkä oonkin sellainen yösyöppö.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Ongelma ei ole paha jos palstailu ei vain maistu, elämässä on muutakin.

        Sitten jos tuntuu että olisi kiinnostusta palstailuun, mutta juttuihin ei löydy tarttumapintaa, niin rohkeasti tekemään omia avauksia.

        Minä en itsekään olisi montaakaan viestiä laittanut tälle palstalle jos olisin vain odotellut sopivia avauksia.

        No juu, tehnyt jotain muutakin. No en ole ollut aktiivinen aloituksissa, totta. Sinkut palstalle niitä taitaa olla peräti kaksi kappaletta. Kirjoittaminen on muuttanut luonnettaan.

        Mukava kun on kuitenkin (muita) aktiivisia. Kyllä näitä aina lukee kun ehtii mielellään silti.


      • elisakettu kirjoitti:

        Joo en tässä muita keskustelijoita moitikaan. Olen vain harkitusti asettanut aktiviteettiriman sille sektorille, että se on tuhonnut spontaanin ajattelun ja näkemykset ei tuo mitään uutta. Kausiluonteista.

        Se on kato silleen, että nälkä kasvaa syödessä. Ja ruokahalu vähenee aterioiden maistuessa samalta. Ehkä oonkin sellainen yösyöppö.

        Joo. En mä silleen tarkottanutkaan, vaan virtaukset palstalla menee niin, että ainakin interaktiivinen kirjoittelu on joskus huonohkoa. No jututhan on nykyään kaiken ylimäärästen välissä, mutta senkin tiedät.

        No jotenkin aistin, että ei tuohon palstamurjotukseen auta kun aurinko. Sit joku pilkkialoitus puikkarilta ja oot oma Ellukettuinen taas. Laitat ahvenkukon ohjeen ja mansikkakakkua vöyhää siihen lisää ja kertoo vielä 7 muuta hommaa ja "heilahtaa" pois. Harmis vaatii pullia ja mä tietty kisailen Linukalle jotain ja se kepittää takas... nikitön on oma pirteä itsensä ja hähättää mukana...


      • elisakettu kirjoitti:

        No juu, tehnyt jotain muutakin. No en ole ollut aktiivinen aloituksissa, totta. Sinkut palstalle niitä taitaa olla peräti kaksi kappaletta. Kirjoittaminen on muuttanut luonnettaan.

        Mukava kun on kuitenkin (muita) aktiivisia. Kyllä näitä aina lukee kun ehtii mielellään silti.

        "Kirjoittaminen on muuttanut luonnettaan."

        Millä tavoin?

        En tiedä muista, mutta itse olen huomannut että 99 prosenttia palstan kirjoitteluista ei liikauta minua. Yleensä viihdytänkin täällä itseäni kärjekkäillä kommenteillani, kai se täyttää jollakin tasolla trollailun tunnusmerkistön.


      • Dissident kirjoitti:

        Joo. En mä silleen tarkottanutkaan, vaan virtaukset palstalla menee niin, että ainakin interaktiivinen kirjoittelu on joskus huonohkoa. No jututhan on nykyään kaiken ylimäärästen välissä, mutta senkin tiedät.

        No jotenkin aistin, että ei tuohon palstamurjotukseen auta kun aurinko. Sit joku pilkkialoitus puikkarilta ja oot oma Ellukettuinen taas. Laitat ahvenkukon ohjeen ja mansikkakakkua vöyhää siihen lisää ja kertoo vielä 7 muuta hommaa ja "heilahtaa" pois. Harmis vaatii pullia ja mä tietty kisailen Linukalle jotain ja se kepittää takas... nikitön on oma pirteä itsensä ja hähättää mukana...

        Missä Lineri ja muut naiset oikeen on? Nikittömän näin vain piipahtavan ja wuppis on jonkinverran, mutta mitä näitä ketjuja olen silmännyt niin naiset on tainneet painua oikeestikin aurinkoon. Tulee sitten sieltä kohta oikein railakasta sakkia.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        "Kirjoittaminen on muuttanut luonnettaan."

        Millä tavoin?

        En tiedä muista, mutta itse olen huomannut että 99 prosenttia palstan kirjoitteluista ei liikauta minua. Yleensä viihdytänkin täällä itseäni kärjekkäillä kommenteillani, kai se täyttää jollakin tasolla trollailun tunnusmerkistön.

        Muuttanut luonnetta omalta osaltani. Ennen olin pohtivampi, asioiden pyörittely kiinnosti syvällisemmin ja laajemmin. Tällä palstalla se tiivistynyt.

        Mun mielestä kaikki kirjoittajat on enempi tai vähempi trolleja. Kyllä se tunnusmerkistö näkyy aika kärkkäästi tällä palstalla. Mutta toisaalta, jos sillä(-kin) luodaan ajattelumalleja, niin okei. Onhan sekin vastavuoroista.


      • Kyllä sun nyt kannattaa kuule satsata ainakin siihen rentoon irtotakkiin ja solkivyöhön.

        Ai niin elämänpeli oli kirjoitellut tosiaan. Mehukatri ja Nainen39v saisi raahata kynänsä takaisin palstalle. Moraalinvartija taitaa olla hissukseen. Donnalla taitaa tosissaan olla muita juttuja.


      • elisakettu kirjoitti:

        Muuttanut luonnetta omalta osaltani. Ennen olin pohtivampi, asioiden pyörittely kiinnosti syvällisemmin ja laajemmin. Tällä palstalla se tiivistynyt.

        Mun mielestä kaikki kirjoittajat on enempi tai vähempi trolleja. Kyllä se tunnusmerkistö näkyy aika kärkkäästi tällä palstalla. Mutta toisaalta, jos sillä(-kin) luodaan ajattelumalleja, niin okei. Onhan sekin vastavuoroista.

        Joskushan mainitsitkin ettei palstakeskustelu ole sun alaasi, olet enempi mielipidekirjoittaja. Tai jotenkin tuohon tyyliin.

        En sanoisi että sun tekstisi on huonontunut vaikka laajojen esseiden sijaan menet asioiden ytimeen enempi keskustelevaan eli vuorovaikutteiseen tyyliin. Kyllä sulla on selkeästi kyky löytää punainen lanka ja pystyt seuraamaan sitä.

        Tuo trollailu on siitä hyvä, että sillä saa välillä purettua sellaista tiukkapipoisuutta. Tykkään keskustella asialinjallakin, mutta sellaisen aikaansaaminen ei ole aina pelkästään itsestä kiinni eikä sitä jaksa loputtomiin.


      • Moraalinvartija - siis valtakunta. Onhan tuo elossa.

        Hyvää yötä Dex.


      • En tarkoittanut särmikkyyttä. Muistelen että kun ensimmäisiä kertoja törmäsin teksteihisi, ne olivat pitkiä ja laajoja kuin parhaatkin mielipidekirjoitukset vanhan ajan sanomalehdissä. Sulla oli mielestäni tarkoitus perehdyttää lukijasi omiin näkemyksiisi ja ihan huolellisesti.

        Keskustelu on intensiivisempää ja vuorovaikutteista, mutta siinäkin pitää löytää jyvä ja pitää pystyä kiteyttämään sanoma. Sulla on taito löytää se jyvä ja usein löydät myös perusteltuja tulokulmia niihin asioihin joista keskustelet.

        Tuo kiltteys on tietenkin ikävää jos se vaivaa sinua, eli jos koet jääväsi jalkoihin. Minulle sinä olet puiristävä poikkeus palstalla enkä kaipaa mitään isompia paistinhaarukan reikiä nahkaani.

        Sanoisin että olet aika hyvä sellaisena kuin olet, ei sulla ole hätää.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        En tarkoittanut särmikkyyttä. Muistelen että kun ensimmäisiä kertoja törmäsin teksteihisi, ne olivat pitkiä ja laajoja kuin parhaatkin mielipidekirjoitukset vanhan ajan sanomalehdissä. Sulla oli mielestäni tarkoitus perehdyttää lukijasi omiin näkemyksiisi ja ihan huolellisesti.

        Keskustelu on intensiivisempää ja vuorovaikutteista, mutta siinäkin pitää löytää jyvä ja pitää pystyä kiteyttämään sanoma. Sulla on taito löytää se jyvä ja usein löydät myös perusteltuja tulokulmia niihin asioihin joista keskustelet.

        Tuo kiltteys on tietenkin ikävää jos se vaivaa sinua, eli jos koet jääväsi jalkoihin. Minulle sinä olet puiristävä poikkeus palstalla enkä kaipaa mitään isompia paistinhaarukan reikiä nahkaani.

        Sanoisin että olet aika hyvä sellaisena kuin olet, ei sulla ole hätää.

        Särmikkyydellä tarkoitin mitä ehkä kumpikin tavallaan myös kaipaamme - kärjekkäitäkin kommentteja.

        Nyt sinä olet tolkuttoman kiltti minulle. Tässähän menee sanattomaksi. Tällä palstalla ei oikein enää osaa vastaanottaa myönteistä palautetta - sitä van kyynisenä miettii mikä sopuli tuossakin on haudattuna. Palstakyynistyminen.

        En koe jääväni kenenkään jalkoihn, kiltteys ei tarkoita sitä. Mutta annos särmikkyyttä lisää ei olisi haitaksi. Mutta jostain kumman syystä en oikein raaski sitä tehdä. Ja tietty estoisuus pistää miettimään, ettei ihan kaikkea voi turauttaa palstalle, mitä mieleen juolahtaa. Tabut nääs.


      • elisakettu kirjoitti:

        Särmikkyydellä tarkoitin mitä ehkä kumpikin tavallaan myös kaipaamme - kärjekkäitäkin kommentteja.

        Nyt sinä olet tolkuttoman kiltti minulle. Tässähän menee sanattomaksi. Tällä palstalla ei oikein enää osaa vastaanottaa myönteistä palautetta - sitä van kyynisenä miettii mikä sopuli tuossakin on haudattuna. Palstakyynistyminen.

        En koe jääväni kenenkään jalkoihn, kiltteys ei tarkoita sitä. Mutta annos särmikkyyttä lisää ei olisi haitaksi. Mutta jostain kumman syystä en oikein raaski sitä tehdä. Ja tietty estoisuus pistää miettimään, ettei ihan kaikkea voi turauttaa palstalle, mitä mieleen juolahtaa. Tabut nääs.

        Kyllä mielipiteessä pitää olla julkituotuna selkeästi mitä kirjoittaja haluaa sanoa, pidän siitä. Sellainen ympäripyöreys ei edusta mitään mielipidettä, ja siitä jää vain kuva siitä ettei kommentoija osaa tai uskalla toimittaa asiaansa. Sinun kommenttisi edustavat sitä laitaa josta saa hyvin selvää.

        Olen ehkä tolkullisen kiltti, mutta olen oikeasti huono kehumaan niin ettei toinen ymmärrä häntä kehuttavan. Lopetan nyt tämän kehumisen, mutta korostan ettei tässä ole mitään jyrsijöitä tai muitakaan pikku nisäkkäitä haudattuna.

        Ymmärränkö nyt oikein sua Ellu, haluaisit välillä tuulettaa palstalla sydämesi kyllyydestä?


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Kyllä mielipiteessä pitää olla julkituotuna selkeästi mitä kirjoittaja haluaa sanoa, pidän siitä. Sellainen ympäripyöreys ei edusta mitään mielipidettä, ja siitä jää vain kuva siitä ettei kommentoija osaa tai uskalla toimittaa asiaansa. Sinun kommenttisi edustavat sitä laitaa josta saa hyvin selvää.

        Olen ehkä tolkullisen kiltti, mutta olen oikeasti huono kehumaan niin ettei toinen ymmärrä häntä kehuttavan. Lopetan nyt tämän kehumisen, mutta korostan ettei tässä ole mitään jyrsijöitä tai muitakaan pikku nisäkkäitä haudattuna.

        Ymmärränkö nyt oikein sua Ellu, haluaisit välillä tuulettaa palstalla sydämesi kyllyydestä?

        Tuulettaa... ehkä niin. Estyneisyys on yksi turhautumista aiheuttava tekijä. Onko sulla olemassa mitään pidäkkeitä?

        Josta tuli mieleen että tuolta on näköjään poistunut useampikin laittomaksi luokiteltava kommentti.

        Niin miellyttävää seuraa kuin oletkin, on mun toivotettava Aki sulle hyvää yötä.


      • elisakettu kirjoitti:

        Tuulettaa... ehkä niin. Estyneisyys on yksi turhautumista aiheuttava tekijä. Onko sulla olemassa mitään pidäkkeitä?

        Josta tuli mieleen että tuolta on näköjään poistunut useampikin laittomaksi luokiteltava kommentti.

        Niin miellyttävää seuraa kuin oletkin, on mun toivotettava Aki sulle hyvää yötä.

        Palstalla mun pidäkkeenä on alkeelliset käytöstavat, toki siinäkin voin venyttää rajaa jos vastapuoli alkaa menemään rajojen yli.

        Täältä näkyy nykyisin poistuvan kommentteja joissa ainakaan minä ole nähnyt mitään ihmeellistä. Mansikkakakun kommentteja olen huomannut ainakin poistuvan, käynyt mielessä että kyse on kiusaamisesta, mutta eikai se ole mahdollista?

        Öitä sullekin.


      • tuomuteituo
        Dissident kirjoitti:

        Sen nappulan käyttöoikeus on ukollas...

        Höppänä!

        Onpa höppänä näkemys. Käyttöoikeus on sillä kenelle sen omistaja sen antaa.


    • Nicitönnä

      Pohjalta ei pääse kun ylöspäin, että se siitä romahduksesta.. :D

      • Ei ku pikkukakkonen luuli väärin... Sehän oli vesiränni kun romahti viime suvikelien aikaan...


      • Nicitönnä
        Dissident kirjoitti:

        Ei ku pikkukakkonen luuli väärin... Sehän oli vesiränni kun romahti viime suvikelien aikaan...

        No sitten ei auta, kun lapioida rännit täyteen. xD

        Ei mutta mä alan olemaan jo niin tiuhtit ja viuhtit, että on se mentävä maate. Mukavat illat ja yöt kukkujille. :)

        Pitäkää romahdusta pystyssä. ;)


      • Nicitönnä kirjoitti:

        No sitten ei auta, kun lapioida rännit täyteen. xD

        Ei mutta mä alan olemaan jo niin tiuhtit ja viuhtit, että on se mentävä maate. Mukavat illat ja yöt kukkujille. :)

        Pitäkää romahdusta pystyssä. ;)

        Joo. Mä koitan piristää tota Ellua...se on palstadownit saanut...

        Hyvää yötä ja keksi nyt rekata joku nikki, niin sä löydät jutut...nyt on turha vilikutella mistään sulle.

        https://youtu.be/Ae829mFAGGE

        Suojalätinää js öitä nyt vielä...


    • Kieltämättä pertin ja dissen harjoittamt pikkutuhmailut palstanaislle laskevat palstan tasoa viiltävien analyysien suhteen mutta onhan ne joskus ihan hauskoja ja hillitsevät palstakurppien raivokohtauksia niin että onhan niilläkin paikkansa täällä.

      • Hetkinen. Mitäs sitä sinäkin provosoit siellä? Väitätkö palstan naiskirjoittajia kurpiksi? Mikäs vatun kurppa minä sulle olen? Ja millon tässä on raivottu?


      • Mistähän pikkutuhmailuista on kyse?

        Käsittääkseni olen ollut aika siivosti.


      • Nicitönnä

        Mikään kurppa ole, kun kottarainen. Haha. :)


      • Nicitönnä kirjoitti:

        Mikään kurppa ole, kun kottarainen. Haha. :)

        Kaikkiko täällä alko kiukuttelemaan tänään...oliks tossa lumisateen mukana joku laskeuma Euroopasta?


    • Kaisanoasaa

      Palstan taso on todella korkealla koska ätmit hallitsee palstaa mielin määrin. Eihän palstalla kirjoittelis kukaan ellei ätmit keksisi jokapäivä uusia aiheita.

      • 654

        Sulla, mitä ilmeisimmin, on vaaleat ja kirkkaat silmät.


    • Ei minulla aikaa ole kun ei nopeita muutoksia palstalta saa. Ärsyttävintä nyt mielestäni on se että poika tekee väärin tunnilla ja eikä ole oppinut miten tehdä.
      Ongelma olisi pahamainen jos ei olisi ukko tarkistamassa tukisin myös minäkin väärin.

      Tahdon tietää mikä vastuu on opettajan osa koulussa? Varsinkin kun puhutaan erityisopettajasta?

    • nettipilalla

      Palstan taso romahti siinä 2005, kun viimeisetkin avohoitopotilaat saivat Internet-yhteyden.

    • 12121212121212

      Olen myös pettynyt teihin, Pertti-setä ja dissident.

      Jätän naisten/kurppien viihdyttämisen hetkeksi teille, ja te sählärit onnistutte hukkaamaan kaikki tylsillä small talk-horinoillanne.

      Olen sanonut moneen kertaan mikä naisia palstassa oikeasti kiinnostaa, ja se on se jota he 24/7 haukkuvat. Nyt se on todistettu.

      Harmaaritari sentään on pitänyt palstan tasoa yllä, siitä kunnia hänelle.

    • Vihalihatipunen

      Ätmit ovat vaienneet, siksi palstalla on rauhallisempaa. Tämä on perempi vaihtoehto kuin ätmien interventio palstalle.

      • 12121212121212

        Ei palstalle tulla siksi että täällä on "rauhallista", vaan siksi että täällä voidaan käydä mielenkiintoisia keskusteluja. Näin se on livenäkin, naiset valittavat kun miehet ovat semmoisia ja tämmöisiä - mutta kun miehet eivät ole järjestämässä asioita, mitään ei tapahdu.


    • 654

      Ihmettelinkin mitä on tapahtunut, kun palsta on äkkiseltään muuttunut jopa asialliseksi. Mutta nythän se selvisi! No epäasiallisuus palaa taas suurella volyymilla.

    • 12121212121212

      Ja välittömästi sinäkin heräsit talviunestasi.

      Jos pyydät oikein kauniisti, saatan postailla lisää.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      59
      3087
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      545
      2942
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      37
      2135
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1962
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1805
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      304
      1771
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1522
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      99
      1257
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1208
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1162
    Aihe