Terveyskeskuksen tulevaisuus?

Mitätapahtuunyt

Toivottavasti ei mennä Ameriikan malliin ja yksityistetä sitä mitä olemme jo maksaneet!

20

5601

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TurhaaRahanmenoo

      Ei sairaita kannata hoitaa. Se käy kalliiks.

    • Kirjastounholaan

      Eikö ole aivan hullua jonkun mänttä-vilppulan kanssa ottaa yhteen ja vielä pihlajalinnan kera!? Ihmettelen ettei tästä ole noussut haloo, jonkin asteen kansanliike pitäisi olla oman terveyskeskuksen puolesta
      .... jossain päin perhana jaetaan ilmaista terveyspalvelua laittomasti maassa oleville’!

      Ensimmäiseksi unohdetaan koko h ....kirjasto, tällä hetkellä kirjasto on hyvä pitää Tokmannin talossa Parkkitilaa löytyy, ja eikä ole kaukana kirkonkylässä , jos vaikka klampsii siitä kartanon kävelytiellä!

    • KOK.vie.nahatkin.selästä

      äänestäkää SKP, niin palvelut pysyvät.

      • Nokialainenmies

        Hahaaa... vaikka en ole Porvari niin kyllä tuo polku on jo kävelty ja nähty:)


      • Köyhienpuolustaja

        Ei ole. SKP on paras taviksen kannalta.


    • olinkarkki

      Sipilä kavereineen yksityistää koko suomen ja vetää rahat liiviinsä, kuten venäjällä tapahtu 90 luvun alussa kun neuvostoliitto romahti. Kohta romahtaa suomikin.

      • hautuumaa

        Sipilä on lesta ja hän järjestää jumalan lapsille hyvät oltavat. Muut joutuvat helvettiin.


      • jösse.järvenpää.Tubessa

        Jösse Järvenpää - Lesta.


    • seuraavax

      kerto sinu mikä sinu vaiva.....minu ei ummarra sinu, näyttä kohta mika kipea,,,aa mina tieta mika auta, tama huva, tooosi hyva, ota 6 pullo tata laake, on huva, minu anta tata aina ,,,,,tosa lapusto , ooosta koko maara, toosi halpa vaain 166 euro, nut tuli taute 10 minuta, maksa laskuta 85 euro ja lahte laputama,,,seuravat .............ravista paata.............kannattaa opetella tuntemaa itsensä, muuten se on myöhästä. hölmöläinen teki ensin 30 vuotta toiselle , että sai selkänsä rikki ja teki velkaa 20 vuotta että sai käydä tekemässään rakennuksessa.

    • palkkatyöläinen

      Kun työskentelin Pohjois-Amerikassa, niin yksi työsuhde-eduistani oli täysi terveydenhuolto minulle ja perheelleni. Sisälsi myös hammashoidon. Etu kattoi kaikki kulut, mitä minkä tahansa hoidon saaminen olisi aiheuttanut.

      Kelpaisi tuo täälläkin.

      • Suomalaisetensin

        Oletko katsonut Dokumentin Yhdysvaltojen terveydenhuollosta? Vaikka itse en pidä tästä Mooresta, mutta vakavaa asiaa oli, vaikka omistat vakuutuksen, niin mitä se kattoi?

        Tietysti se on halvempaa jos maksat vain ns. Yhteen paikkaan, mutta se v..taa jos tässä maksat kunnalliset palvelut ja vielä yksityiset....,,
        Ja tässä tulee taas se kysymys voiko persaukiselle jättää antamatta minkään maalista hoitoa ?


      • palkkatyöläinen
        Suomalaisetensin kirjoitti:

        Oletko katsonut Dokumentin Yhdysvaltojen terveydenhuollosta? Vaikka itse en pidä tästä Mooresta, mutta vakavaa asiaa oli, vaikka omistat vakuutuksen, niin mitä se kattoi?

        Tietysti se on halvempaa jos maksat vain ns. Yhteen paikkaan, mutta se v..taa jos tässä maksat kunnalliset palvelut ja vielä yksityiset....,,
        Ja tässä tulee taas se kysymys voiko persaukiselle jättää antamatta minkään maalista hoitoa ?

        Tarkoitat ilmeisesti elokuvaa Sicko? Se antaa yhdenlaisen kuvan Yhdysvaltojen terveydenhuollon sen aikaisesta tilanteesta. Sen jälkeen on tullut yksi iso muutos, jota eräs ristiriitainen hahmo yrittää romuttaa. Tiedät varmaan, mitä tarkoitan. Nuo asiat eivät tosin liity silloiseen tilanteeseeni mitenkään.

        Minun mielestäni hoito kuuluu kaikille. Työsuhteen tuoma lisä puolestaan on erinomainen työsuhde-etu.


    • Terveyskeskuksia myydään ympäri Suomen Attendolle , Pihlajalinnalle ja Mehiläiselle. Sitä se sote-uudistus on.

    • Nokianmies80

      Olikohan se Keskiviikon Nokian Uutisessa, kun joku kirjoitti mielipiteen jossa ihmeteltiin miksi ei korjata kuten Tampereella tehtiin?

      Sitä ihmettelen itsekkin, ettei tässä olisi parin puolueen keikka?

    • Dwercfgty

      Naislahtareita koko pahoinvointikeskus täynnä. Särkylääkkeet pois ettei vaan tule tavaksi ja muutenkin touhu on rectumista.

    • Työntekijöitäajatelkaa

      Kuka nämä päättäjät ovat äänestäneet sinne?, itse en ainakaan äänestänyt niitä jotka äänestivät selvityksen puolesta!
      Tässä on kysymyksessä muutakin kuin pelkkä terveyskeskus !

      • KOK.vie.nahatkin.selästä

        Minä äänestän aina SKP, tä. He ovat köyhien puolella näitä hullutuksia vastaan.


    • siuro

      Sunnuntaina kävin EA ei ketään ennen minua. Koko kerros aivan hiljainen. Ovet muihin käytäviin kiinni ja toimisto verhoilla peitetty. Onko siellä enään mitään toimintaa?

    • suunta-on-juurikin-tuo

      Siihen malliin ollaan todellakin menossa yhteiskunnassa. . Rikkaat ja heidän firmat käärivät voitot ja köyhät kyykkyyn. Monet politikot ajavat yhteiskunnan yksityistämistä. Firmojen itresseissä on tehdä rahaa. Tämä on kylmä totuus.

    • Nonames

      Mistäs se Adressi löytyy terkkarin puolesta?, ei ole netti versiota??

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      19
      1661
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      29
      1319
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1132
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      28
      1066
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1045
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    9. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      6
      1003
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    Aihe