Miten saa iskettyä kutosen naisen

Kutosenmies

Siis sellaisen tavallisen suomalaisen naisen joka ei tupakoi, tykkää liikkua luonnossa ja muuten. Tykkää myös veneilystä. Fiksukin saisi olla siis sellainen joka ei anna miehen pomppia jaloilla.

28

4182

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokemusta.asiasta

      Et mitenkään. Niille kelpaa vain kympin mies jos sekään.

    • vnvnvnvnv

      Tässähän minä olen. Tuo viimeinen lause tosin mietityttää.

    • Itäänsiis

      Suomalaista naista ei mitenkään. Suomalaiset naiset ovat niin ylimielistä porukkaa, jopa kakkosen tyyppi, jolla on kaikki sairaudet ja vammat ja naama, kuin petolinnun perse. Suomessa nainen etsii kympin miestä ja enemmänkin pitää miehessä olla. Tässä maassa on varmaan miehistä ylitarjontaa ja naisilla enemmän valinnanvapautta. Kannattaa suunnata idän naisiin tai sellaiseen maahan, jossa naisia on miehiä enemmän ja arvostavat miestä.

    • etsintaien

      Kunpa löytyisikin joku täysjärkinen mies, jonka kanssa rakentaa yhteinen elämä. Mutta tähän asti on tullut vastaan vain huijareita, seksisuhdetta hakevia tai mt- ongelmaisia. Viimeisin tapaus, jonka kanssa uskaltauduin treffeille, alkoi parin tapaamisen jälkeen ladella sääntöjä, miten minun pitäisi olla jotta hän haluaisi minut. Hänelle vastasin, että kynnysmattoja saa Tokmannilta.

      Pohjanoteerauksena tietysti täällä suolikaksnelosessa kirjoittelevat vinkuvat luuserit, jotka syyttävät yksinäisyydestään naisia. Kun totuus on, että ei kukaan täysjärkinen nainen tuollaista vinkuiitaa katsele.

      • Äläetsi

        Tyypillinen nainen komentajaa ei ota vinkuiitaa ei huoli treffeille ei uskaltaudu, miehet on paskoja itse hyvä. Varmaan miehet rakastaa naista jolla synkkyys on intohimo.
        Mitenhän tuollaisen naisen voisi kaapata syliin? Ei mitenkään.
        Ja miten siitä voisi vielä nauttia, olemalla suuri masokismin ystävä.


    • tää.nainen

      Mut saa iskettyä hyvillä käytöstavoilla. Mies, joka saa mut nauramaan on kiehtova. Huumori kuuluu hyvään parisuhteeseen.
      Miehen tulisi myös olla järkevä ettei tarvitsisi huolestua siitä hoitaako hän oman osuutensa.

      • Julle.J.Junttila

        Eli etsit Auervaaraa (Googlaa). Olikohan se Ruben Oskar A vai Keijo Ylermi A vai kaikkea noita?
        Tulet löytämään noita niin paljon kuin haluat!
        Lompakkosi tyhjennettyään jättävät sinut etsimään taas uutta.


      • Huumoria pitää olla, viimeisin naisseuralaiseni ei ymmärtänyt huumoria ollenkaan, koskaan ei vitsaillut päinvastoin kuin minä, lähes 2.5 vuotta yhdessäoloa siltikin (asuttiin erillään 30km välimatkaa, eli ei 2.5v "yhdessäoloa") mutta kun tiesi ettei toinen välitä vaan välillä suuttuu huumorista teki se asian vaikeaksi kun piti miettiä mitä voi sanoa eri tilanteissa kun se tilannekomiikka on kuitenkin aika hauskaa.

        Auervaarat paljastuu aika nopeasti tänä päivänä jos vähänkään on järkeä päässä, jokainen varmasti tietää hepun ilman googlaamistakin.


      • Asdgassdf
        Jiimen kirjoitti:

        Huumoria pitää olla, viimeisin naisseuralaiseni ei ymmärtänyt huumoria ollenkaan, koskaan ei vitsaillut päinvastoin kuin minä, lähes 2.5 vuotta yhdessäoloa siltikin (asuttiin erillään 30km välimatkaa, eli ei 2.5v "yhdessäoloa") mutta kun tiesi ettei toinen välitä vaan välillä suuttuu huumorista teki se asian vaikeaksi kun piti miettiä mitä voi sanoa eri tilanteissa kun se tilannekomiikka on kuitenkin aika hauskaa.

        Auervaarat paljastuu aika nopeasti tänä päivänä jos vähänkään on järkeä päässä, jokainen varmasti tietää hepun ilman googlaamistakin.

        Vittuilu ja huumori on erikseen.
        Itseään voi kutsua huumorilla esim. siaksi, mutta ei toista. Osa tekee sen päinvastoin ja väittää huumoriksi. Toisen pilkkaaminen ei ole huumoria.


      • Asdgassdf kirjoitti:

        Vittuilu ja huumori on erikseen.
        Itseään voi kutsua huumorilla esim. siaksi, mutta ei toista. Osa tekee sen päinvastoin ja väittää huumoriksi. Toisen pilkkaaminen ei ole huumoria.

        " Osa tekee sen päinvastoin ja väittää huumoriksi. "

        Kyllä, ja osa ei ymmärrä huumoria ollenkaan. Tämä nainen oli sellainen, se ei ole vika, luonne oli vaan sellainen, kaikki pitää mennä tietyn kaavan mukaan pilkuntarkasti, jotkut tykkää jotkut ei.
        Samoin toimii työssäänkin jossa ei vitsailla.

        Hyvästä tilannekomiikasta hyviä esimerkkejä tänään haluatko miljonääriksi ohjelmassa Jaajon vetämänä niille jotka eivät tilannekomiikkaa vielä hallitse, kannattaa katsoa uusinta mutta ei tosikoille, luulevat että nyt siinä pilkataan toista ;)

        "Itseään voi kutsua huumorilla esim. siaksi, mutta ei toista."
        Aku Hirviniemi, joka oli mukana ohjelmassa, sanoi muuten Jaajoa siaksi..olikohan se vittuilua? :)

        Jaajo sanoi Akulle heti alkajaisiksi että "tämä mies ei tiedä mistään mitään." Pilkkaamista? Vai tilannekomiikkaa? Tosikkojen mielestä tietenkin pilkkaamista mutta mua ainakin nauratti.


      • jepjep.joo
        Jiimen kirjoitti:

        " Osa tekee sen päinvastoin ja väittää huumoriksi. "

        Kyllä, ja osa ei ymmärrä huumoria ollenkaan. Tämä nainen oli sellainen, se ei ole vika, luonne oli vaan sellainen, kaikki pitää mennä tietyn kaavan mukaan pilkuntarkasti, jotkut tykkää jotkut ei.
        Samoin toimii työssäänkin jossa ei vitsailla.

        Hyvästä tilannekomiikasta hyviä esimerkkejä tänään haluatko miljonääriksi ohjelmassa Jaajon vetämänä niille jotka eivät tilannekomiikkaa vielä hallitse, kannattaa katsoa uusinta mutta ei tosikoille, luulevat että nyt siinä pilkataan toista ;)

        "Itseään voi kutsua huumorilla esim. siaksi, mutta ei toista."
        Aku Hirviniemi, joka oli mukana ohjelmassa, sanoi muuten Jaajoa siaksi..olikohan se vittuilua? :)

        Jaajo sanoi Akulle heti alkajaisiksi että "tämä mies ei tiedä mistään mitään." Pilkkaamista? Vai tilannekomiikkaa? Tosikkojen mielestä tietenkin pilkkaamista mutta mua ainakin nauratti.

        Aku oli myös puoliseitsemän ohjelmassa, jossa kommentoi jotain miespuolisen juontajan ulkonäöstä kuinka näyttää vähintään 53 vuotiaalta. Se oli akun tilannekomiikkaa, joka ei kuulunut tilanteeseen lainkaan. Miehet ehkä vitsailevat aika rankastikin toisistaan. Aina ei ole kyse tilannekomiikasta... Turvallisempaa on aloittaa tilannekomikkaa haukkumalla tai siis keksimällä huumoria itsestään. Toista kohtaan voi keksiä letkautuksia, joita ei voi kokea haukkumiseksi.
        Eräs vanha tuttu sanoi kerran kun nähtiin, että mitäs hullu. Olin kahden hyvinkin humoristisen ihmisen kanssa liikenteessä, eikä heitä naurattanut yhtään. Miehen mielestä oli hyvä tervehtiä noin, vaikka ei koskaan aikaisemmin ollut minua millään negatiivisilla nimikkeillä kutsunut.
        Hänelle se oli huumoria, minä ja kaverini oltiin hieman hoo moilasena, että ahas joku uusi tervehdys. Toki mies saattoi ladata tervehdykseen panoksia senkin takia kun en koskaan lämmennyt hänenlaiselleen pelimiehelle.


      • jepjep.joo kirjoitti:

        Aku oli myös puoliseitsemän ohjelmassa, jossa kommentoi jotain miespuolisen juontajan ulkonäöstä kuinka näyttää vähintään 53 vuotiaalta. Se oli akun tilannekomiikkaa, joka ei kuulunut tilanteeseen lainkaan. Miehet ehkä vitsailevat aika rankastikin toisistaan. Aina ei ole kyse tilannekomiikasta... Turvallisempaa on aloittaa tilannekomikkaa haukkumalla tai siis keksimällä huumoria itsestään. Toista kohtaan voi keksiä letkautuksia, joita ei voi kokea haukkumiseksi.
        Eräs vanha tuttu sanoi kerran kun nähtiin, että mitäs hullu. Olin kahden hyvinkin humoristisen ihmisen kanssa liikenteessä, eikä heitä naurattanut yhtään. Miehen mielestä oli hyvä tervehtiä noin, vaikka ei koskaan aikaisemmin ollut minua millään negatiivisilla nimikkeillä kutsunut.
        Hänelle se oli huumoria, minä ja kaverini oltiin hieman hoo moilasena, että ahas joku uusi tervehdys. Toki mies saattoi ladata tervehdykseen panoksia senkin takia kun en koskaan lämmennyt hänenlaiselleen pelimiehelle.

        Akulla vitsailu menee hieman överiksi kun pitää yrittää kokoajan vitsailla, menee maku koko touhusta, vähempikin riittäisi.
        Minä en ihan noin ronski ole että ventovieraiden ihmisten läsnäollessa sanoisin vanhalle tutulle että mitäs hullu enkä sanoisi muutenkaan hulluksi ja tuollaisessa tilanteessa ei ole muutenkaan mitään vitsailun aihetta heti kärkeen.


    • Normimies38
      • kauhianrikasta

        ok, maailma kuolee lähiaikoina sukupuuttoon..eikun..


      • nauruu

        ja miehiä saa hujaamalla
        ukot ja nuoret naiset naurua


    • trwjyjgh

      Toivottavasti mun kohdalle ei osu nää tän palstan katkerat miehet jotka laittaa kaikki naiset samaan kategoriaan!!!

      • Ikisinkkumies

        Mitäs valitat. Naiset kelpuuttaa aina samoja miehiä eli pettäjiä ja väkivaltaisia hulluja juoppoja.
        Fiksu alkoton mies ei kelpaa naisille.


      • Ikisinkkunainen
        Ikisinkkumies kirjoitti:

        Mitäs valitat. Naiset kelpuuttaa aina samoja miehiä eli pettäjiä ja väkivaltaisia hulluja juoppoja.
        Fiksu alkoton mies ei kelpaa naisille.

        Mulle kelpais fiksu alkoton mies, mut mä en kelpaa niille :( Ja itehän sä valitat täällä joka ketjussa....


      • Uolevi.Takatshuluobbal

        Oletko Suoli24:n treffipalstalla? Jos kerrot nikkisi, käyn tsekkaamassa ja jatketaan siellä jos kelvataan toinen toisillemme.


      • Ikisinkkunainen
        Uolevi.Takatshuluobbal kirjoitti:

        Oletko Suoli24:n treffipalstalla? Jos kerrot nikkisi, käyn tsekkaamassa ja jatketaan siellä jos kelvataan toinen toisillemme.

        No, en todellakaan ole missään suoli24:ssa :D


      • Uolevi.Takatshuluobbal

        Minäpä olen. Tosin toisella nikillä.


    • 42sinkkumies

      Netistä et löydä järkevää naista. Kaikilla jotain ongelmia pään kanssa tai sitten joku niiden juoppo exä uhkeilee ja aukoo päätä eikä nainen osaa lopettaa sitä.

      • dryjmhmf

        Ja siinä taas yleistetään kaikki naiset... No, siinäpähän luulet sitten niin ja olet loppuelämäs yksin! Miksikä naisten haukkumispalstaks tää on muuttunu?? Ja silti sitä vaan ollaan kuitenkin niin naisten perään....


      • pyöveleix

        Pitäskö naisten osata lopettaa juopot exät?


      • ydjtkuy

        Jessus sentään, ei kaikilla naisilla ole juoppoja exiä!! Mut jos ite hakeudut sellaisten naisten seuraan joilla on juoppoja exiä joka sormelle, niin siitä vaan... Omapa on häpees! Mut ei tartte kuitenkaan yleistää!


    • savo35mies

      Jos sä meet sanoo tommosta naista kutosen naiseksi, niin ei varmaankaan hirveesti imartele.
      Kutosen naisia löydät lähiöpubista!

    • jhglk

      Kerrohan ensin, milllainen on kutosen nainen. Koulutus, tulotaso, poliittinen kanta, asuinalue, ikä, ulkoiset puitteet jne. Voisi sitten verrata omaa tilaa tuohon.

    • Kuusysihommat

      Miten saa iskettyä 69-naisen?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2301
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1918
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1720
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      64
      1514
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1286
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe