Äitini vihjaisi, että saattaisin olla homo

Ätmis

Kun viimeksi kävin kotona, äiti sanoi, että voisi ottaa seuraavalla kerralla mukaan tyttöystäväni ja lisäsi tai -tai poikaystäväni, jos tykkään enemmän pojista. Menin ihan sanattomaksi. Isänikin oli läsnä, joten olivat varmaan äidin kanssa jutelleet asiasta ja päätyneet sellaiseen tulokseen, että saattaisin olla homo. Eivätkö ne tajua, että olen ätmi. Se, että minulla ei ole tyttöystävää, ei tarkoita, että en haluaisi tyttöystävää, vaan että en saa tyttöystävää, koska olen ätmi. Vituttaa!
Onko jonkun muun vanhemmat epäilleet homoksi, kun tyttöystäviä ei o,e tuotu näytille?

36

930

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ÄiditNytOnSellasia

      On voinut heittää ihan vaan läppää. Tai voipi olla että halusi osoittaa, ettei hänelle ole väliä oletko hetero, bi vai homo. Tiedän tuttuja joilla ei ole ollut asiaa kotiin sen jälkeen kun ovat kertoneet olevansa homoseksuaaleja. Et sulla on siinä mielessä asiat hyvin.

    • näinsemeneeeee

      Ei sun vanhemmat ole ajatustenlukijoita eivätkä varmaan edes tiedä mikä ätmi on. Eli kyllä sun nyt pitää tulla ihan sanallisesti kaapista niille ja kertoa mitä ätmiys on ja että olet sellainen.

      Mitä siis aiot sanoa?

      • Ätmis

        Ei sitä vanhemmillee kehtaa sanoa, että on kohta kolmenkymmenen, mutta ei ole koskaan saanut naista.


      • Vanhemmat selvästi ovat poikaansa fiksumpia, kun eivät jankkaa näistä ätmi-jutuista. Kyllähän se aloittaja ehtii vielä oikein hyvin sen naisen löytämään, niin voit sitten joskus viedä sen naisen käymään vanhepiesi luokse.


      • kerrokerrrro
        Ätmis kirjoitti:

        Ei sitä vanhemmillee kehtaa sanoa, että on kohta kolmenkymmenen, mutta ei ole koskaan saanut naista.

        Mutta kuitenkin haluisit, että ne tietäis asian?

        Meinaatko että homous olis vähemmän paha kuin ätmiys niille?


      • Darkkiksenhomoujakaljuus
        DarkFear kirjoitti:

        Vanhemmat selvästi ovat poikaansa fiksumpia, kun eivät jankkaa näistä ätmi-jutuista. Kyllähän se aloittaja ehtii vielä oikein hyvin sen naisen löytämään, niin voit sitten joskus viedä sen naisen käymään vanhepiesi luokse.

        Sinun homous onkin tullut jo kauan sitten selville kun olet mustan miehen kanssa käsikynkkää mennyt Turussa.


      • FBpäivittely
        DarkFear kirjoitti:

        Vanhemmat selvästi ovat poikaansa fiksumpia, kun eivät jankkaa näistä ätmi-jutuista. Kyllähän se aloittaja ehtii vielä oikein hyvin sen naisen löytämään, niin voit sitten joskus viedä sen naisen käymään vanhepiesi luokse.

        Viet jonkun naispuolisen kaverisi äitille nähtäväksi ja sanot, että olette kihloissa.
        Äiti on iloinen kun poika ei olekaan vätys. Naiselle sitten maksat satasen vaivasta.
        Kaverit voit hoitaa samalla tavalla, FB-päivitys "parisuhteessa" ja pusuttelukuva jakoon, se tietysti maksaa enemmän. Toki jossain baarissa pusittelukuvat voi tuurilla saada yhdellä tuopilla.


      • Viesti-poistettu

        Minä kävin kerran tällaisen keskustelun puhelimessa äitini kanssa.

        Ä: Tuletko käymään? Täällä olisi ruokaakin tarjolla.
        M: En minä nyt tule, minun pitää harjoitella tätä yksin olemista, sitä kun on vielä 50v jäljellä.
        Ä: Älä sano, tiedä milloin sinullekin se nainen löytyy.
        M: Minä en ole kelvannut kenellekään tähän päivään mennessä, enkä kelpaa tästä päivästä eteenpäinkään.
        Ä: No, älä nyt tuollaisia puhu. Ethän sinä edes käy missään tekemässä itseäsi tykö.
        M: Olen minä ihan tarpeeksi ollut tarjolla, että minä tiedän, ettei ketään kiinnosta.
        Ä: Ketä ei kiinnosta?..........
        M: Pitää lähteä lenkille, kun on vielä päivänvaloa jäljellä, heippa.
        Ä: Hei.

        Tuskinpa uskoo vieläkään, että olen ätmi. Mutta kerrottu on.


    • Aika moni vanhempi sanoo noin lapselleen nykypäivänä. Niin olen itsekin sanonut jo silloin, kun lapset olivat pieniä, eikä heidän mielessään olleet mitkään tykkäämiset mihinkään suuntaan. Halusin vain selventää, että hyväksyn lapseni tulevan puolison, oli hän kumpaa sukupuolta tahansa eli se ei olisi asia, mistä hyväksyntä olisi kiinni. Joku muu asia, kuten väkivaltaisuus tms. sellainen voisi olla. Asialla ei ollut mitään tekemistä vihjailun kanssa.

    • "Eivätkö ne tajua, että olen ätmi. "

      Eivät tietenkään tajua, koska vanhemmat keskimäärin eivät ole kovin fiksuja. He voivat aivan hyvin kuvitella, että heidän omat parinvalintapreferenssinsä olisivat jotenkin erityisiä.

    • yleinensyy

      Käyttivät sinua kohtaan häpäisyretoriikkaa. Koska he ilmeisesti saattavat olla huolissaan suvun jatkumisesta ja haluaisivat lapsen lapsia sinulta.

      • normaaliaelämää

        Ei homous ole mikään häpeä.


      • laupiassamarialainen
        normaaliaelämää kirjoitti:

        Ei homous ole mikään häpeä.

        Heteron mielestä on. Eihän Jeesuskaan ollut homo.
        Rukoile Jeesusta, että paranet homoudesta.


    • JeesusVoiAuttaa

      Tämä aika suoltaa joka puolelta homo asiaa, joten ihmiset ei aina tunnu tajuavan.

      Rukoile Jeesusta ja rukoile häneltä johdatusta että löydät tyttöystävän, josta voi tulla puoliso sinulle myöhemmin.
      Älä sure näitten ihmisten suhdekerskailuilla yms. Niissä ihminen rikkoo itseään ja toisia.

      Jeesus sinä tunnet a,ostajan kivut ja kaipauksen.
      Johdata sinä häntä löytämään itselleen sopiva kumppani,
      Anna rohkeutta, uskallusta sekä olla oma itsensä mutta myös lähestyä tyttöä.
      Siunaa ja auta Jeesus, sinä tiedät ettei ihmisen ole hyvä olla yksinään, auta
      Auta ennen kaikkea löytämään sinun rakkautesi ja auta unohtamaan väärät ja pahat sanat. Jeesuksen nimessä, aamen

    • Äidinvaistot

      Ei se mikään vihje ollut, kyllä äiti tietää nämä asiat.

    • kllk

      Äideille omat lapset on aina ns sokea piste. Heille omat lapset ovat aina komeimpia poikia tai kauneimpia tyttöjä vaikka todellisuus olisi aivan toista.

    • edelleenyksinäinenätmi

      Tuo on normaalia ätmeillä. On muakin veli ja jotku sukulaiset epäilly homppeliks nuorempana, kun olin niin helvetin ujo etten kehdannu jutella naisten kanssa. Se aikaansai sen että aloin vetämään viinaa ja itseasias vähän viivaakin et sain pään sekaisin ja rohkeutta. Kun raahasin joitain en muista oliko ne maksullisia vai ei siskollekin näytille, niin homoepäilyt loppu. Onneks pääsin aineista eroon.

      • edelleenyksinäinenätmi

        Siis veljelle ja siskollekin näytille.


    • EdesUnissa

      "....lisäsi tai -tai poikaystäväni, jos tykkään enemmän pojista. Menin ihan sanattomaksi."

      Olisi ehken kannattanut sanoa selkeästi ettei ongelmasi ole kiinnostus miessukupuolesta. Vastoin yleistä höpinää luulen että suurin osa biologisista vanhemmista haluaisi ensisijaisesti että heidän jälkeläisensä olisivat heteroita.
      Vai haluatko että he arvailevat sitä tulevat vuodet ?

      • normaaliaelämää

        Suurin osa vanhemmista haluaa, että lapset ovat onnellisia, olivat sitten homoja, heteroita tai aseksuaaleja.


      • EdesUnissa
        normaaliaelämää kirjoitti:

        Suurin osa vanhemmista haluaa, että lapset ovat onnellisia, olivat sitten homoja, heteroita tai aseksuaaleja.

        Yhä edelleen väitän että suurin osa biologisista vanhemmista haluaisi ensisijaisesti että heidän jälkeläisensä olisivat heteroita.
        Se ei sulje pois mahdollisuutta onnellisuuteen, vaikka jostain syystä rinnastat sen.
        Jos puhutaan seksuaalisesta suuntautumisesta niin onnellisuus ei ole listan vaihtoehto, siinä on vain mahdolliset seksuaaliset suuntautumiset.

        Ihminen haluaa nähdä jälkeläisissään itsensä, ja koska suurin osa on heteroita niin suurin osa toivoisi lastensa olevan heteroita. Niin yksinkertaista se on.

        Maailma on helppo paikka elää jos sitä pyrkii käsittelemään yksinkertaisena, ja hyväksymään maailman sellaisena kuin se on.

        Voit testata ajatustasi siten että luuletko että aloittajan vanhemmat olisit tyytyväisempiä, jos aloittaja sanoisi heille että hän pitää naisista muttei ole löytänyt oikeaa, vai että hän on onneton ätmi ?


    • samajuttu

      ATM poika on aina katkera pettymys vanhemmilleen. Jää lapsenlapset saamatta.

      • elämäonomaa

        Onneksi kenenkään ei tarvitse elää vanhempiaan miellyttääkseen, vaan voi elää juuri niin kuin itselle on parasta.


      • poikalampas

        atm-poju on pettymys joka asiassa, äiti ei uskalla kauppaan mennä, kun poika on vässykki, mahdollinen hinde. muuttais edes eri kaupunkiin musta lammas.


    • mänithebox

      Jos poikaa ei 40 vieläkään kiinnosta naisseura, niin eiköhän vanhemmat sen tajua ensimmäisenä.
      Työpaikkoilla ihmetellään aina miehiä joilla ei ole vaimoa, supinaa kahvitauolla.
      "tietääkö kukaan, onse, onkohan se?"
      Jos 0ut0 aina selittelee sinkkuuttansa ja keksii tarinoita, niin onhan se niitä.

    • paska.on.paskaa

      Jos kato sattuu olemaan niin kahjusta ympäristöstä kotoisin, missä jokainen sana on veitsenterävä viilto, millä pyritään vahingoittamaan, jos siellä on alusta lähtien asiat niin pielessä kuin olla vaan voi, niin ei siitä ympäristöstä ole mahdollista ponnistaa mitään kovinkaan kummoista elämää elämään. Erityisesti jos ne lähimmät asutut koditkin sijaitsevat kilometrien, jopa kymmenien kilometrien päässä, siihen jos vielä koulut menee persiilleen ja kokonaiskuva koko paskasta tästä elämästä ja elämisestä yleensäkin jää erittäin negatiiviseksi - ei siihen paskaan kannata edes kuvitella mitään muuta.

      Sellaisen ympäristön tuloksena tullut eläjä, sen on parempikin vaan elää sillä omalla vihan täyttämällä maailmankatsomuksellaan. Ei siihen mielentilaan kannata sotkea mitään muuta, vihaa vaan menemään edelleenkin ja elelee niillä opeilla sitten.

    • hetero.hetero

      Jos äitini sanoisi minua homoksi, tekisin itsarin

      • sunäiti

        oot homo!


      • äitimiettii

        Sinun pitää todistaa äidille ettet ole homo.
        Käyt maksullisissa ja kehut äidille siitä, äiti saa mielenrauhan.
        Jos sinulla on veli, hän on mahdollisesti vihjaissut äidille sinun olevan gaymän.
        Vitsinä heitti, mutta äiti alkanut miettiä.


    • Kantapää

      No onhan se kieltämättä ikävää, kun sinulla on elämässäsi vanhemmat, jotka suhtautuvat noinkin avomielisesti seksuaalisuuteesi ja sinun ensimmäinen reaktiosi on ottaa siitä itseesi.. Tajuatkohan kuinka moni homo tai bi olisi onnellinen, jos vanheemmat oma-aloitteisesti tulisivat heitä asiassa tuolla tavoin vastaan..?
      Ja juu, ei se ole aina ruusuistaa olla tahtomattaan sinkku, mutta elämässä tulee vastaan oikeasti paljon painavampiakin ongelmia. Muistan sen aina velipoikieni kanssa erinäisiä elämäntilannettamme koskevia asioita sivutessa; kummallakin on tyttöystävät ja näkemäni kysynnän perusteella voisivat halutessaan olla molemmat varsinaisia gigoloja, mutta ovat ihan liian fiksuja sellaiseen ja minä yli viisi vuotta vanhempana en tähän astisen elämäni aikana ole vielä seurustellut kertaakaan, mutta silti tajuan asiaa vakavasti puntaroidessani olevani meistä kolmesta loppujen lopuksi selkeästi onnekkaimmassa asemassa ja omaavani vähiten mitään todellista syytä valittaa....

      • saakorumiasittensyrjiä

        Arvatkaa millaista on elää elämää rumana ätminä joka ei kelpaa kenellekään ja itse kelpuuttaisin kenet vain mutta et saa ketään. Ensin vanhemmat kysyy nuoruudessa "koskas tuot sen tytön näytille" Sitten samaa kyselee sukulaiset etli missäs se sun mielitiettysi piilottelee. Näitä kysymyksiä kysellään toistuvasti aina ikävuoteen 30 saakka milloin missäkin sukukokouksissa häissä ja hautajaisissa. 30 ikävuoden jälkeen kyselyt loppuu. Alkaa se supina ja olen kauttarantain kuullut että monikin miettii "sen täytyy olla homo" Miksi kukaan ei tuu kysymään suoraan oletko hetero että vois vaan sanoa että olen sataprosenttisesti mutta ettekö te tyhmät tajua että rumana ei naista saa. Neljänkympin jälkeen kukaan ei enää kehtaa liikkua sitten sinun kanssa kun ovat omasta mielestään varmoja että olet homo. Sinut eristetään ja jäät täysin yksin. Olen monasti surrut itseni itsemurhan partaalle kun tää tilanne satuttaa tosi paljon. Haluat täysillä saada naisen mutta kenellekään ei kelpaa ja sitten haukutaan homoksi. Siinä sitä suvaitsevaista kulttuuria teillekin.


      • voitelekepillä
        saakorumiasittensyrjiä kirjoitti:

        Arvatkaa millaista on elää elämää rumana ätminä joka ei kelpaa kenellekään ja itse kelpuuttaisin kenet vain mutta et saa ketään. Ensin vanhemmat kysyy nuoruudessa "koskas tuot sen tytön näytille" Sitten samaa kyselee sukulaiset etli missäs se sun mielitiettysi piilottelee. Näitä kysymyksiä kysellään toistuvasti aina ikävuoteen 30 saakka milloin missäkin sukukokouksissa häissä ja hautajaisissa. 30 ikävuoden jälkeen kyselyt loppuu. Alkaa se supina ja olen kauttarantain kuullut että monikin miettii "sen täytyy olla homo" Miksi kukaan ei tuu kysymään suoraan oletko hetero että vois vaan sanoa että olen sataprosenttisesti mutta ettekö te tyhmät tajua että rumana ei naista saa. Neljänkympin jälkeen kukaan ei enää kehtaa liikkua sitten sinun kanssa kun ovat omasta mielestään varmoja että olet homo. Sinut eristetään ja jäät täysin yksin. Olen monasti surrut itseni itsemurhan partaalle kun tää tilanne satuttaa tosi paljon. Haluat täysillä saada naisen mutta kenellekään ei kelpaa ja sitten haukutaan homoksi. Siinä sitä suvaitsevaista kulttuuria teillekin.

        Älä valehtele. Tuolla on vaikka minkä näköistä rumilusukkoa nainen kainalossa joka yö.
        Syy yksin oloon on korvien välissä, jos 40 mies yksin syy on vesiselvä HOMPPELI!
        Isin olisi pienenä pitänyt kepillä voidella vässykkäpoikansa takapuolta niin olisi tullut mies.


      • elämäoppia
        saakorumiasittensyrjiä kirjoitti:

        Arvatkaa millaista on elää elämää rumana ätminä joka ei kelpaa kenellekään ja itse kelpuuttaisin kenet vain mutta et saa ketään. Ensin vanhemmat kysyy nuoruudessa "koskas tuot sen tytön näytille" Sitten samaa kyselee sukulaiset etli missäs se sun mielitiettysi piilottelee. Näitä kysymyksiä kysellään toistuvasti aina ikävuoteen 30 saakka milloin missäkin sukukokouksissa häissä ja hautajaisissa. 30 ikävuoden jälkeen kyselyt loppuu. Alkaa se supina ja olen kauttarantain kuullut että monikin miettii "sen täytyy olla homo" Miksi kukaan ei tuu kysymään suoraan oletko hetero että vois vaan sanoa että olen sataprosenttisesti mutta ettekö te tyhmät tajua että rumana ei naista saa. Neljänkympin jälkeen kukaan ei enää kehtaa liikkua sitten sinun kanssa kun ovat omasta mielestään varmoja että olet homo. Sinut eristetään ja jäät täysin yksin. Olen monasti surrut itseni itsemurhan partaalle kun tää tilanne satuttaa tosi paljon. Haluat täysillä saada naisen mutta kenellekään ei kelpaa ja sitten haukutaan homoksi. Siinä sitä suvaitsevaista kulttuuria teillekin.

        Ihmissuhteet ei toimi niin, että vois kelpuuttaa kenet vaan. Vaikka nyt niin ajatteletkin, niin tosipaikan tullen olisit sulle sopimattomalle naiselle vaan sietämätön kusipää.


    • periksen_äiti

      Onhan tuo monesti tullut mieleen meidänkin pojan kanssa.

      • tyttöystäviäollutmonta

        Eikös teidän Periksellä ole kuitenkin niitä tyttöjä riittänyt?


      • periksen_äiti
        tyttöystäviäollutmonta kirjoitti:

        Eikös teidän Periksellä ole kuitenkin niitä tyttöjä riittänyt?

        Niin mielikuvitustyttöystäviä


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3050
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2091
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1875
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1573
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1336
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1232
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1231
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe