Helsingissä on tylsää

Lisäksi näen täällä liian vähän ihmisiä.
Tänään hain päivällä kaupasta hiukan evästä ja mennessäni näin ystävällisen näköisen variksen tepastelemassa autojen välissä ja selvästi ruokaa etsien. Mietin että me varmaan molemmat pidämme karjalanpiirakoista.
Palatessani varis oli edelleen paikalla ja niinpä heitin sen suutaan palan piirakkaa.
Varis havaitsi heti että sapuskasta on kyse jä kävi noukimassa sen talteen, jäysti sitä hetken nokassaan ja lehahti sitten autoni yläpuolelle katuvalon päälle sitä syömään.
Mukava ja ystävällinen varis.

5

228

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Omalla kohdallani tuossa on se ero etten ruokkinut lintuja, vaan lintua.
        Paikalle ei myöskään jäänyt mitään jäljelle, vaan se tuli välittömästi syödyksi.
        Varikset ovat fiksuja lintuja ja tuosta olisi tullut muutamassa päivässä kotieläin jos sen kanssa olisi viettänyt enemmän aikaa.


      • varis_on_eläin
        buddy-love kirjoitti:

        Omalla kohdallani tuossa on se ero etten ruokkinut lintuja, vaan lintua.
        Paikalle ei myöskään jäänyt mitään jäljelle, vaan se tuli välittömästi syödyksi.
        Varikset ovat fiksuja lintuja ja tuosta olisi tullut muutamassa päivässä kotieläin jos sen kanssa olisi viettänyt enemmän aikaa.

        Varis luultavasti tulee selviytymään ihmisen aiheuttamasta lopullisesta tuhosta mutta ihmisen väärin risteyttämät luonnottomat koirarodut ei tule selviytymään niiden loppu tulee olemaan tuskallinen valitettavasti


    • unetones

      Niinpä. Tämä kaikki pääkaupunkiseutu on tylsää. Näin tänään pari nuorta spreijaamassa katujakokaappia. Joskus se olisi voinut tuntua jännittävältä, nyt vain täysin älyttömältä. Lähinnä siinä mielessä, että siitä saisi joku jotakin iloa.

      Katselin nuoria maahanmuuttajia. Mietin, olivatko jo nämä paljasjalkaisia, vaiko vasta maahan tulleita. Metallihohtava toppatakki näytti muodikkaalta marokkolaiselta näyttävän tumman nuorukaisen päällä. Mietin itsekseni, olisiko hänellä naismurheita vai täynnä itsevarnuutta. Tätä ihan lähinnä äitinä, joka miettii miten pojallaan menee.

      Kauppakeskuksessa ihmiset liikkuivat kuin virta, mutta koskettamatta minua. Jälleen oli paljon nuoria, joilla kiire sinne jonnekin. Näin kauniin nuoren äidin. Itse muistelin olleeni silloinkin aina vanha. Pyöreäposkinen suloinen vauva, joka tuijotti minua suurin iloisin silmin. Hän oli ainut, jonka kanssa katseemme kohtasivat. Hymyilimme toisillemme.

    • WarexAnzzy

      https://fi.wikipedia.org/wiki/Varis

      Vares on luomakunnan älykkö, lintujen buddy-love!

      buddy on horoskoopissakin Varis (corvus corone comix rosebuddy)

      Waan yx vares, jonka ristisin anopin mukaan :Impi

      Se juutas kyyläsi minun ja orava Orvokin pentueita

      Orvokki taas oli luomakunnan Rose, teki kolme pentulaumaa kesässä.


      Kangasalla yx varexentyttönen, Jonna tuli tuli asumaan pahvilaatikkoon

      carawaanimme viereen. Nosti heti nokka ammolla, ku näytti waik keskisormea

      Aikaisin aamulla napisi:Krååk. Waatis . cafe con leche..maitokahvit.


      Toises paikas emo vares tunsi minut ja tuli aidan reunalle kysymään

      :krååk=Onx sull ruakaa mun kakaroil?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2506
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      39
      1408
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      61
      1382
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1166
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1111
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe