Tissi- Hegulin seikkailuja.

Niin kuin muistattekin ja hänen lempinimestään voitte päätellä minkälainen oli Hegulin naismaku. Muilla ominaisuuksilla ei ollut niin väliä kunhan tytön munkit olivat isot.

Sellaisen hän oli jälleen kerran löytänyt ja ylpeänä aamu- altaalla likkasta esitteli. Mikäs, oikein komea ilmestys.
Päivät kuluivat eikä tyttö vaihtunut. Rakkaus näytti olevan kestävää laatua. Hegulihan oli kova poika ryyppäämään; tiukkaa viinaa aina veteli koska olut närästi. Tuloksena oli aina iltasella kaatokänni. Heguli kertoi sitten yhtenä aamuna että isotissi oli koko ajan motkottanut kännäämisestä ja edellisenä iltana kerännyt kimpsunsa ja lähtenyt. Alakuloinen oli poikarukka.

Lähtöpäivän aamuna altaalla Hegulin kanssa istuskelimme. Kertoili että oli mennyt illalla isotissin baariin ja saanut hänet houkuteltua mukaansa.
Olivat menneet sitten kämpillä yhdessä rakkauden täyttämään lähtöpäivän ammeeseen. Hegulilla oli tullut huono olo ja yrjö pärskähti ammeeseen.
Likka oli noussut ammeesta; kirkunut ja sättinyt thaiksi ja lähtenyt ovet paukkuen.

Surullinen oli siis tämän rakkaustarinan loppu.

17

261

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiantravel

      hienoa hra 28x..

    • transuHeguli

      Oliko Hegulin silarit tehty Tallinnassa vai Pattiksella?

      • UnohdahaaveetAviomiess

        Aviomiess innostui heti kysymään itseään lähellä olevasta aiheesta.
        Muista Aviomiess, että velaksi eivät edes Tallinnassa tee niitä, vaikka laivalipun voittaisitkin ilmaisissa arpajaisissa.


      • Aviomiess
        UnohdahaaveetAviomiess kirjoitti:

        Aviomiess innostui heti kysymään itseään lähellä olevasta aiheesta.
        Muista Aviomiess, että velaksi eivät edes Tallinnassa tee niitä, vaikka laivalipun voittaisitkin ilmaisissa arpajaisissa.

        Sairasta.
        Hörhö aloittaa ja sitten asiantravelina fanittaa itseään.
        Itse tai joku heittää silaria.

        Sitte hörhelöntti alkaa vittuileen mulle vaikka mulla ei oo mitään tekemistä asian kanssa, mutta saapahan ainakin vittuilla ja osoittaa että todellakin ajattelee mua.

        Kyllä mulla on selkärankaa piruilla ihan tunnistettavasti enkä minä näihin pippelinmittaketjun tasoisiin mitään kommentoi.


      • Tulevamiljonääri
        Aviomiess kirjoitti:

        Sairasta.
        Hörhö aloittaa ja sitten asiantravelina fanittaa itseään.
        Itse tai joku heittää silaria.

        Sitte hörhelöntti alkaa vittuileen mulle vaikka mulla ei oo mitään tekemistä asian kanssa, mutta saapahan ainakin vittuilla ja osoittaa että todellakin ajattelee mua.

        Kyllä mulla on selkärankaa piruilla ihan tunnistettavasti enkä minä näihin pippelinmittaketjun tasoisiin mitään kommentoi.

        Älä sä selittele kaikki hpee sua.
        Sä itsekkin häpeät itseäso.
        Älä pura pahaa oloasi meihin viattpmiin me ei olla pilattu sun elämää vaan ohan itse olet syyllinen surkeaan osaasi.


      • OnkoKaikkiKotona
        Tulevamiljonääri kirjoitti:

        Älä sä selittele kaikki hpee sua.
        Sä itsekkin häpeät itseäso.
        Älä pura pahaa oloasi meihin viattpmiin me ei olla pilattu sun elämää vaan ohan itse olet syyllinen surkeaan osaasi.

        Hpee itseäso viattpmiin ohan ???


      • Mäoonparempimies
        Aviomiess kirjoitti:

        Sairasta.
        Hörhö aloittaa ja sitten asiantravelina fanittaa itseään.
        Itse tai joku heittää silaria.

        Sitte hörhelöntti alkaa vittuileen mulle vaikka mulla ei oo mitään tekemistä asian kanssa, mutta saapahan ainakin vittuilla ja osoittaa että todellakin ajattelee mua.

        Kyllä mulla on selkärankaa piruilla ihan tunnistettavasti enkä minä näihin pippelinmittaketjun tasoisiin mitään kommentoi.

        Sä olet olemassa on loukkaus suomalaisia kohtaan.


    • pervot_silarit

      Aika veijari että muka oli kiinnostunut tisseistä ja itellään oli poikakaverinsa laitatttamat silarit. Kuulostaa kahden hinaajan pahalta ja sairaalta pervoilulta.
      Mitä äijiä nämä on?

    • hähähähähähähäää

      28x:n jutut ovat hyväntuulisia eikä hän kenkkuile kenellekään.
      Lisäksi hän on täysipäinen ja osaa kirjoittaa ja sekös näitä taulapäitä ketuttaa.

      • rautareijo

        noh, jos tykkää homoilusta. ja sinähän tykkäät.


    • Mäoonparempimies

      Väärä palsta täällä ei saa puhua matkailusta.
      Tänne ei pattayan matkailijat kirjoita.

    • muistan_tämän

      heguli oli Tallinnan klinikan 1. mies jolle tehtiin silarit.

      • virutissi

        Ja 28x oli Aktiiviraha kourassa maksamassa niitä poikaystävnsä silareita Tallinnassa.
        Pahan näköistä kun tosi ruma mies tekeytyy naiseksi.


      • Lerpanhaaveet
        virutissi kirjoitti:

        Ja 28x oli Aktiiviraha kourassa maksamassa niitä poikaystävnsä silareita Tallinnassa.
        Pahan näköistä kun tosi ruma mies tekeytyy naiseksi.

        Näin se lerppa haaveilee


    • HegulinFanClub

      Go Heguli go

      Pattiksen mammat odottaa tissit ketunnokka pystyssä.

      • Klupinkovinpanija

        ootko kokeillu hegulin ketunnokkia?


      • nielekekäle
        Klupinkovinpanija kirjoitti:

        ootko kokeillu hegulin ketunnokkia?

        Lerputin, älä kerro enempää hengentuotoksistasi


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1585
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1234
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1147
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1076
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1047
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      582
      1015
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      930
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      912
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      796
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      710
    Aihe