Nettihuijari

Lisää nettihuijareita Jukka Petteri Ahokas puhelin numero 0465384795 ja tilinumero FI22 1182 3500 0322 73 Seurailee nettivaraosia ja soittaa että mulla löytyy nuo osat, laita rahat heti tilille kun se auto menee paaliin huomenna. Pitää päästä romusta eroon.
Ei kannata laitaa rahaa, mulla meni 340 ja osia ei tule.
Vastaili ensin viesteihin ja puheluihin, nyt ei vastaa enää mihinkään. En tiedä missä päin asuu Rikosilmoitus tehty
Ilmoita

Mikäli en voi varmistua myyjän luotettavuudesta (palautejärjestelmä) niin en minä kyllä yhden puhelinkeskustelun perusteella siirtäisi satoja euroja kellekään.

Ehdottakaa tuollaisissa tilanteissa että laittaa postiennakolla ja maksatte postikulut myyjälle etukäteen tilille niin ette sitten häviä kuin ne postikulut jos mitään tulekaan. Tosin nykyään kun posti ei virallisesti anna avata pakettia tiskillä ennen maksua niin postiennakko ei sinänsä estä huijausta mitenkään.
Ilmoita
Käyttää myös numeroita 040 8777769, 0408109827, 0413621669.
Ilmoita
Asustelee varmaa Turussa tai sen läheisyydessä.
1 VASTAUS:
Mäkin sain sellaisen käsityksen että jossain siellä suunnalla, jos joku tietäs tarkemmin niin vois poiketa päivä kaffeella ja kyselis kuulumisia ;)
+Lisää kommentti
Pankaahan tietoa missä "kauppias" kulkee!!!!!!!!
2 VASTAUSTA:
Juuka Ahokas!. minuakin huijasi sanoi asuvan Kustavissa, sanoi tavaroiten tulevan loppu viikossa, jos ei tulee maanantaina pitää tehdä rikosilmoitus.
Niin sano mullekin ja tavara ei tule, lupailee vaan muutaman kerran ja lopulta ei vastaa enää puhelimeen. Just soitti poliisi (näköjään lauantainakin tutkinta hoitaa tälläsiä asioita) :) ja kysy onko puskuri ym. tavarat tullut....sanoin ei ole, lupasi että alkavat nyt tutkia tarkemmin kaverin touhuja. :) Hyvä Poliisi :)
+Lisää kommentti
Asuu Turun suunnalla, varma tieto.
Ilmoita
Soitti myös mulle. Meinasin soittaa ja kysellä kuvia lisää , mutta sitten aattelin googlettaa numeron ja tämä löytyi! Kiitos ilmoittajalle, olis menny rahaa hukkaan.
Ilmoita
Harmi juttu ,,,jouduin itse saman huijarin uhriksi. Huomenna menen poliislaitokselle tekemään rikosilmoituksen.
Ilmoita
Kaikki nuo edellä mainitut puhelin numerot on salaisia. No,,, 250 todennäköisesti meni. Oppirahat tuli maksettua.
3 VASTAUSTA:
Miksi maksatte koko summan etukäteen vain puhelimessa rupattelun tai parin viestin jälkeen? Ei ymmärrä, kertakaikkiaan. Suomessa(kin) on olemassa kauppafoorumi jossa pystyy näkemään miten aiemmat kaupat ovat sujuneet vai ovatko ne sujuneet ollenkaan...sen mukaan voi sitten arvioida kannattaako maksaa mitään myyjälle.
Huijarit kirjoittelevat sinne eri tileillä arvosteluja itsestään.
Toki sekin on mahdollista, mutta yhdeltä käyttäjältä voi saada vain yhden pisteen eli pistepörssin nousu vaatisi useammalla tilillä kommentointia. Palautepörssiä täytyy toki osata jonkinverran tulkita, mutta loppupeleissä ei ole siltikään vaikeaa nähdä kenen kanssa kauppa sujuu ja kenen kanssa voi varautua ongelmiin. Pelkkä puhelinkeskustelu ei kerro mitään, tottakai huijarin mukaan tuote on erinomaisessa kunnossa jne. ja toki tavara lähtee heti maksun jälkeen, mistään et kuitenkaan näe miten aikaisemmissa kaupoissa on todellisuudessa käynyt. Kun luet näitä foorumeita ja nettiä yleensäkin niin huomaat että kusetuksia tehdään enemmän tori.fi:ssä kuin muualla ja ihan puhelinnumeron avulla. Palautepörssin puuttuminen on ongelma, mutta sehän toki passaa kusettajille.
+Lisää kommentti
Laittakaa miehen osoite tänne. Kyllä joku varmasti tietää.
1 VASTAUS:
Koditon tapaus ollut jo viimeiset 3vuotta
+Lisää kommentti
Kyllä tekis mieli käydä jätkällä kylässä, mutta poliisi ei anna osoitetta. Ainut varma tieto on että tyyppi asuu turun suunnalla, koska rikos tutkinta siirtyi turun rikospoliisille täältä etelä-karjalasta.
Ilmoita
http://www.yritystele.fi/haku/yritykset/"Jukka Petteri Ahokas"
Tällanen löytyi Yritystelestä, Paimio olis kyllä Turun suunnilla, mutta lieneekö sitten sama kaveri...
Ilmoita
Menetin noin 35€ parille tori.fi:n huijarille ja tässä heidän tilinumeronsa + emailinsa

FI8052541040000747 Jaakkoperse007@gmail.com
FI17 1519 3500 6927 16 tikrupipru@suomi24.f

Kannattaa vältäää
Ilmoita
Tori.fi ostoilmon kautta +358 45 1492220, FI1353580620375730 on huijari! VAROKAA!!!
Ilmoita
Sami nurminen

0401570986
0401858177
0401251186
0401993369
0401422407
0465563870

https://www.kukasoitti.fi/numero/0401251186
Ilmoita
taitaa ahoskas jukka olla hämeenlinnassa sieltä voi löytyä
Ilmoita
ompa erikoinen luikuri että ei virkavalta saa nalkkiin,kun montavuotta sitten oli jo PETTURI LUIKURI

AINA VAAN PÄIVITTÄÄ ETTÄ ON PINNALLANIMI VAROITUKSESI.
Ilmoita
Laittakaa viranaomaisiin tieto.
https://www.poliisi.fi/nettivinkki
Ilmoita
Mistähän päin tämä NURMINEN kertoo olevansa?
1 VASTAUS:
Vaihtanut kuulemma asuinpaikkaa Pälkäne. Viimeksi osoite löytyi puhelinnumerolla. "myy" tällä hetkellä kirjoja joita ei sitten maksun saatuaan lähetä 😁. Varmaan tämä koijari on velkaa jo liian monelle ettei voi harjoittaa taipumuksiaan Vehmaalla. Poliisikin vaikuttaa olevan voimaton tämmöisten surkimusten kanssa. Virkavaltaa kiinnostaa enemmän puuttua siihen jos näistä kunnia kansalaisista puhutaan pahaa täällä netissä...
+Lisää kommentti

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Ilmoita

Ilmoita
Lisää oululaisia. Jessica Koskela. Käräjillä tuomittu, korvaukset maksamatta.
Ilmoita

Ilmoita
Torissa pyörii huijari Hilkka Väisänen. Tarjoaa ostoilmoituksiin olemattomia Vallilan verhoja. Rahat menee,mutta mitään verhoja ei koskaan näy eikä kuulu..!
9 VASTAUSTA:
Huijaa myös ryijyillä.
Sain tältä Hilkka Väisäseltä rahat takas kun kerroin meneväni seuraavaksi poliisin juttusille asian tiimoilta.
Verhotkin on kuulemma tulossa mutta enpä tiedä.. 2kk tehty verho kauppaa nyt..
Mäki sain maksamani rahan takas, ku aikani kyselin ja painostin. Ja uhkasin rikosilmotuksella. Lisäksi "verho on kyllä sinulle tulossa. Ja kun se tulee, niin saat pitää sen hyvityksenä kaikesta pahasta mielestä yms."
Noh, tiesin totta kai ettei mitää verhoa ole tulossa, ku ei sitä ole edes olemassa!
Loppupeleissä akka veti herneet nenää, ja alko uhkailemaa MUA rikosilmotuksella, ku lähetin sille muutaman totuudensanan. Sanoin, et siitä vaa, anna mennä. Näkyy kyllä siellä poliisin tiedoissa kenestä niitä ilmotuksia on tehty, ja kuka tässä se rikoksen tekijä on.
Eipä ole viel poliisi soitellu, eikä pyytäny kuulusteluihin... 😄
Verhojenosto kirjoitti:
Sain tältä Hilkka Väisäseltä rahat takas kun kerroin meneväni seuraavaksi poliisin juttusille asian tiimoilta.
Mistä päin myyjä sanoi olevansa ja mitä verhoa möi?
Mä en tiedä paikkakuntaa, kun ei puhelinnumerolla löydy mitää tietoja. Mulle ainaki möi Kelohonka-verhoja.
Verhojenosto kirjoitti:
Samoja verhoja odotan ja rahat sain takaisin
Varokaa tätä! Minulle on nyt luvannut rahat palauttaa, saa nähdä. Jos ei palauta niin tehtävä rikosilmoitus. Harmittaa nämä huijarit..
Ite sain takasinmaksuun vauhtia, ku sanoin tiukasti, että nyt nimittäin rahat takasin! Aikaa on tasan ja täsmälleen "klo tähän ja tähän asti". Ja jos rahoja tai kuvaa maksusta ei näy siihen mennessä, teen rikosilmotuksen! Seuraavana aamuna sain kuvan, ja iltapäivällä oli rahat tilillä.
Itse sain myös kuvan pankin sivuilta ja vannoi maksaneensa rahat. Nyt jännityksellä odotan tuleeko rahat. Kiitos myötäelämisestä :)
+Lisää kommentti
Toinen Torissa olemattomia tavaroita tarjoava on "Matti Virtanen Paimiosta".
Vastailee ostoilmotuksiin,että minulla on myydä juuri tätä sinun haluamaasi asiaa. Rahojen siirron jälkeen kohteliaasti kiittää kaupoista,ja sitten vaikenee iäksi. Keskustelut käydään nimenomaan Torissa,ei anna puhelinnumeroa.
Tein tästä tyypistä rikosilmotuksen. Ja niin on tehny moni muukin,sano poliisinainen kenen kanssa asioin.
Ilmoita
Tanskanen Sanna Johanna
Huijari puh loppu 8005 ehkä Lohjalla asuu. Torissa tekee ainakin kauppaa
1 VASTAUS:
Miten tämä henkilö toimii? Myykö se olemattomia tavaroita myynti-ilmotuksilla, ja netistä kopioiduilla kuvilla? Mitä tavaroita esimerkiksi? Vai vastaileeko ostoilmotuksiin tyyliin "mulla on myydä sulle tämä kyseinen esine"?
+Lisää kommentti
Lisään Henkilön HILKKA VÄISÄNEN! Pistin ostetaan ilmoituksen toriin noin kuukausi taaksepäin ja hän vastasi todella nopeasti,että minulta löytyy karhunkierros verhot maksoin verhot heti pois ja sitten hän alkoi kauppaan vaikka mitä. Ihmettelin, että miksei tavaroita kuulu ssnoi että auto on huollossa ettei saa vietyä postiin. Aikaa kului kyselin taas ja hän oli muka joutunut sairaalahoitoon. Sit laitoin viesti , että kiitos tavaroista jotka eivät koskaan tule. Eikä mitään vastaista. Älkää ostako häneltä mitään.
5 VASTAUSTA:
Hei, tuossa ylempänä keskustelua henkilöstä... Itse sain tältä eilen rahat takaisin!
Onko tuo naisen oikea nimi vai onko rahat tulleet eri nimellä
On oikea nimi. Väisänen Hilkka A. luki pankkisiirrossa. En laita tota toista nimeä kokonaa, ku en tiiä kuinka sallitua on julkasta näitä nimiä... 🙄

Hyvä P.Y. että sait rahat takas!!

Kuulostaa tutulta toi Mymmelimisun kokema kaupankäynti. Paketin kuittia ja seurantakoodia kyselin. Milloin ei ollu kotona, ei voinu laittaa koodia. Milloin mitäki selitystä, ja lopulta koko koodia ei ees löytyny! Ei kai, ku ei sitä ikinä ollukka.

Kaikki tän eukon huijauksen uhriks joutuneet tekemää rikosilmotus, ja ilmottakaa myös Torin ylläpidolle!
Juu, olen samaa mieltä, että porukalla tekemään ilmoitus!
Mymmelimisu kirjoitti:
Juu, olen samaa mieltä, että porukalla tekemään ilmoitus!
Onko kellään tietoa missä päin tämä huijari vaikuttaa, että pystyisin tekemään netissä rikosilmoituksen,kun on laittanut luurinsa kii. Kiitos jo etukäteen!
+Lisää kommentti
Suoraa poliisin sivulta kopioitu:
Palvelusta lähetetty ilmoitus ohjautuu poliisilaitokselle rikoksen tapahtumapaikkakunnan perusteella. Poliisi tarkastaa järjestelmän kautta saapuneen rikosilmoituksen ja kirjaa sen poliisiasiain tietojärjestelmään. Ilmoituksia käsitellään pääasiassa virka-aikana ja tarvittaessa poliisi tiedustelee lisätietoja ilmoituksen tekijältä.

Eli laitat sinne tapahtumapaikaks oman kaupungin/kunnan/kylän. Poliisi kyl näkee nimen ja tilinumeron perusteella missä päin huijari asuu, ja siirtänee tutkinnan ko. alueen poliisilaitokselle.
Luulisin näin. Korjatkaa,jos oon ihan väärässä.
1 VASTAUS:
Suuret kiitokset tiedosta! Ämmällä edelleen puhelin kii tai vaihtanut numeroo. Perjantaina piti maksaa rahat takaisin . Kiitos kaikille vastanneille!
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Nettihuijari

Lisää nettihuijareita Jukka Petteri Ahokas puhelin numero 0465384795 ja tilinumero FI22 1182 3500 0322 73 Seurailee nettivaraosia ja soittaa että mulla löytyy nuo osat, laita rahat heti tilille kun se auto menee paaliin huomenna. Pitää päästä romusta eroon.
Ei kannata laitaa rahaa, mulla meni 340 ja osia ei tule.
Vastaili ensin viesteihin ja puheluihin, nyt ei vastaa enää mihinkään. En tiedä missä päin asuu Rikosilmoitus tehty

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta