Trump on hologaust tarinan uhri!

Trumpin käytös osoittaa että noissa evankelisten joukoissa USAssa on laajalle levinnyt juutalaisuuden ihanne joka on jo syrjäyttänyt Jumalan ja jeesuksen,niin että kääntymätöntä juutalaiskansaa palvotaan kuin he olisivat jo pyhiä ja yli-ihmisiä.

8

89

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Varsinkin Merkelin tapaamisssa Trump paljasti pelikorttinsa ja oman taustansa kun julkisesti kertoi vihaavansa sakuja joka taas paljasti sen että sodanjälkeinen elokuvateollisuus oli luonut syvän vaikutuksen 70 vuotiaaseen mieheen ja antanut kuvan sakuista jonain hirviöinä ei ihmisinä,sellaisinahan heidät brittisarjoissakin esitettiin.

    • Trumpin ajatusmaailmaan on niin syvästi piintynyt hologaustitarina ja sen väittämä 6miljoonan grillatun juutalaisen hirveä kuolema että yhdessä hänen tyttärensä naimakauppa juutalaismiehen kanssa on tehnyt USAn presidentistä pelkän juutalaisuuden markkinamiehen johon kuuluu Saksan ja eurooppalaisen vallan tuhoaminen ,niin hirveältä kuin se kuullostaakin,mutta se on tosi ku vesi.

    • Itse olen Trumpin julmaa kohtaloa seuratessa lisääntynyt entistä suurenpi epäilys koko hologaustin olemassaolosta siinä mittakaavassa kuin sodanjälkeinen historia sen osoittaa ja senhän kirjoittivat voittajavallat joista suurin oli USA ja Neuvostoliitto jossa juutalaislla oli valtava valta varsinkin Kenedyn murhan jälkeen.

      • lkiuyhjljoiuydl

        Hologaustihan on mennyttä asiaa ei kaikkia asioita voi satoja vuosia muistella, kun on lopulta kirkossakin käyty ja kädet laitettu ristiin.

        Miten sitä voisi tai pitäisi koko ajan, jatkuvasti muistella?

        Uh ho


    • Sven-Dufva

      Odotamme seuraavaa Wannsee konferanssia :)

      • Trumpin takana ei ole ainoastaan hänen tyttärensä joka tiettävästi on kääntynyt juutalaisuuteen,mitä se sitten oikeastaan onkaan,vaan juutalaispiirit joilla on suuret intressit Ukrainassa joka on aina ollut juutalaisten luvattu maa ja jossa heillä on lähes saman verran vaikutusvaltaa kuin USAssa.Esim Trumpin syy vastustaa pohjoista kaasuputkea perustellaan sillä että Ukraina menettäisi lopultakin vallan kiristää Venäjää sen läpi menevällä kaasulla ja varastaa tarvittavan määrän kuten on tehnyt ennekin.


    • Sven-Dufva

      Toivotaan että Mutti ja Putte sopivat :)

      • Italia on jo ottanut hallitusohjelmaan venäjäpakotteiden purkamisen ja kansalaispalkan 750 euroa kuussa.
        Finanssimiehet laulavat vanhaa virttä että maa velkaantuu,mutta EKP toimii loistavasti ostamalla noita valtioiden ongelmapapereita sillä sehän pitää meidän koko rahajärjestelmän pystyssä ja korot matalalla,antaa USAn nostaa korkonsa vaikka 18% kuten meilläkin 100 vuotta sitten.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      353
      4006
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1749
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1520
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1497
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1328
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1305
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      199
      1268
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1177
    Aihe