..........

Kolme vuotta jo Liskon lähdöstä.
Kaipaan.

9

246

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LöysälänenAnzzy
    • Kun sanat eivät riitä...

      (taputtaa lohduttavasti olkapäälle)

    • Onneksi sinä olet täällä.

      • Oletko suunnitellut ratkaista tämä mysteeri miten voimme pelastaa ihmiset turhilta menetyksillä. Olen miettinyt todella.
        Olen vieläkin sitä mieltä lapsissa asuu tulevaisuus ihmisen mielen rakennetta pystyy muuttamaan istuttamalla oikea siemen minkä kantaa edukseensa.

        Mietimme esikoisen kanssa tänään miten voimme puolustautua sanoi kun taas ärsyttäminen teettää pojalle vaikeuksia pitää itseään kurissa ja olisi mennyt lyömään todella jos häntä ei oltais pidetty kiinni kolme aikuista pitää lasta kurissa. Jouduin hakemaan lapsen pois kesken koulun vanhimmaisella on vaikeuksia sosiaalisen kanssa käymisen kanssa.tunnekouhuissa tunne nousee niin korkealle ettei edes omin avuin pääse pois ja tarvitsee silloin aikuisen tuekseen. Politiikkojen päät olisi hyvä saada kääntymään ja lapsien koulutukseen kuin erityilapsien määrärahoja nostettava heidän tukemiseen kuntouttaviin.

        Tärkeintä on kasvattaa lapset oikein heidät välttäen mielenterveys ongelmat.


      • valtakunta kirjoitti:

        Oletko suunnitellut ratkaista tämä mysteeri miten voimme pelastaa ihmiset turhilta menetyksillä. Olen miettinyt todella.
        Olen vieläkin sitä mieltä lapsissa asuu tulevaisuus ihmisen mielen rakennetta pystyy muuttamaan istuttamalla oikea siemen minkä kantaa edukseensa.

        Mietimme esikoisen kanssa tänään miten voimme puolustautua sanoi kun taas ärsyttäminen teettää pojalle vaikeuksia pitää itseään kurissa ja olisi mennyt lyömään todella jos häntä ei oltais pidetty kiinni kolme aikuista pitää lasta kurissa. Jouduin hakemaan lapsen pois kesken koulun vanhimmaisella on vaikeuksia sosiaalisen kanssa käymisen kanssa.tunnekouhuissa tunne nousee niin korkealle ettei edes omin avuin pääse pois ja tarvitsee silloin aikuisen tuekseen. Politiikkojen päät olisi hyvä saada kääntymään ja lapsien koulutukseen kuin erityilapsien määrärahoja nostettava heidän tukemiseen kuntouttaviin.

        Tärkeintä on kasvattaa lapset oikein heidät välttäen mielenterveys ongelmat.

        Lapsesta kasvaa aikuinen kuin Lidlin tapaukset ja muut yksinäiset ihmiset. Galaktinen sankarimme tiedän että pystyt varmasti nousemaan tuhkasta uuden veroisena.


      • valtakunta kirjoitti:

        Lapsesta kasvaa aikuinen kuin Lidlin tapaukset ja muut yksinäiset ihmiset. Galaktinen sankarimme tiedän että pystyt varmasti nousemaan tuhkasta uuden veroisena.

        Lidlin eli suomennos liskon tapaukset. Muutenkin sairaus teettää mielenterveyden ongelmia ja ne me selätetään siten että kaikki lapset aavat näyttämään kykynsä ja kehittämään maailmaa ruumilliset sairaukset, voimme vielä selättää mitkä vaativat pienen pienen kehojemme korjauksia.


    • väliaika

      Tuleen ei saa jäädä makaamaan. Elämässä on mentävä eteenpäin. Loppujen lopuksi me ollaan kaikki madon ruokaa, mutta koetetaan nauttia ennen sitä.

      • hannuristojiimies

        OON SAIKULLA ENSIVIIKON JA KITISEN AIVOVAMMAANI NETTIIN.

        TÄYTYYKÖ AVATA LISÄÄ?

        TE OLETTA VUOSIA PIINANNEET!!!!! FB TULI JO ILMI NUO ASIAT. EN ENÄÄ TEE MUUTA KUIN KITISEN NETTIIN. EN MITÄÄN MUUTA. EN MEE KIRKKOO. EN USKONTOO. EN LIITY KIRKKOON. EN MEE PARISUHTEESEEN. EN NAIMISIIN.

        HALUAN ETTÄ VÄÄRYYS OIKAISTAAN!!!!!!!!

        JA SE OIKAISTAAN VAIKKA TAPPASITTA MINUT. LUIN SEN JO.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      307
      3441
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1639
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1490
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      1389
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1270
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1240
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1171
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1137
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      173
      1093
    Aihe