DarkFear on luopunut puolison ja parisuhteen

DF-fani

löytymisestä jo 20-vuotiaana nuorena miehenä! Tämä kävi minulle ilmi kun luin Darkkiksen vanhoja viestejä! Kannattaako oikeasti jo noin nuorena luovuttaa?

35

596

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En ole kyllä koskaan moista kirjoittanut. Helppohan se on aina muiden keksiä täällä kaikenlaisia perättömiä valheita ja väittää vielä sitten mun niitä muka kertoneen.

      Ei parikymppisenä vielä edes tiedä elämästä paljoakaan, eikä silloin voi vielä tulevaisuudesta mitään sanoa.

      • DF-fani

        Kyllä olet kirjoittanut. Myönnätkö vapaaehtoisesti vai heitänkö todisteet tiskiin?


      • DF-fani kirjoitti:

        Kyllä olet kirjoittanut. Myönnätkö vapaaehtoisesti vai heitänkö todisteet tiskiin?

        En kyllä ole kirjoittanut, enkä kyllä voi mitenkään muistaa jotain monen vuoden takaisia kirjoituksiani tänne palstalle. Mutta sulla varmaan ei taida itselläsi olla elämässä kovinkaan paljoa mitään sisältöä, tekemistä tai iloja, jos sä vaan jaksat kaiket päivät etsiä tällä Suomi24-palstalla jotain mun vanhoja kirjoituksiani.

        Helppo varmaan arvata, ettei sulla ole ketään naisia koskaan ollutkaan, sillä ei kukaan parisuhteessa oleva mies jaksaisi/ehtisi vaivautua etsimään jotain monen vuoden takaisia nettikirjoituksia.


      • DF-fani
        DarkFear kirjoitti:

        En kyllä ole kirjoittanut, enkä kyllä voi mitenkään muistaa jotain monen vuoden takaisia kirjoituksiani tänne palstalle. Mutta sulla varmaan ei taida itselläsi olla elämässä kovinkaan paljoa mitään sisältöä, tekemistä tai iloja, jos sä vaan jaksat kaiket päivät etsiä tällä Suomi24-palstalla jotain mun vanhoja kirjoituksiani.

        Helppo varmaan arvata, ettei sulla ole ketään naisia koskaan ollutkaan, sillä ei kukaan parisuhteessa oleva mies jaksaisi/ehtisi vaivautua etsimään jotain monen vuoden takaisia nettikirjoituksia.

        https://imgur.com/a/s0HZMau

        Kirjoitettu 2010 eli 8 vuotta sitten. Koska olet nyt 28-vuotias niin 8 vuotta sitten olit 20-vuotias.


      • Pelkäänpä

        Onkohan tuossa yläpuolella ollut setäraivoa minkä on ylläpito joutunut poistamaan? Ehkä siinä on kehoitettu ottamaan tummaihoisen miehen penis suuhun ynnä muuta yhtä sivistynyttä?


      • Markku_Näätä
        Pelkäänpä kirjoitti:

        Onkohan tuossa yläpuolella ollut setäraivoa minkä on ylläpito joutunut poistamaan? Ehkä siinä on kehoitettu ottamaan tummaihoisen miehen penis suuhun ynnä muuta yhtä sivistynyttä?

        Siinä oli ainakin faktaa darkkiksen trolliudesta ja vaihtelevasta iästä.


    • Kaisanoasaa

      Dark on ainakin 40 vuotias ja väittänyt monta kertaa että sillä ollut kymmeniä naisia parikymppisenä. Sitten se haukkuu muut ätmi luuserit täällä jolla eiole kavereita.

    • auts

      Nyt sattu pilkka omaan nilkkaan. Darkilla ei ole kavereita eikä se halua naisia.

    • 0857

      Huomattavasti alle 20 vuotiaana kun tuossa Darkin 2010 julkaistussa viestissähän lukee "jo vuosia sitten". Olettaen että hän siis on nyt 28 mitä en kyllä usko.

      • DF-fani

        Puhumattakaan siitä että Darkkis olisi kirjoitellut sivarit ja totaalit-palstalle jo 15-vuotiaana eli rippikouluiässä :D


      • DF-fani kirjoitti:

        Puhumattakaan siitä että Darkkis olisi kirjoitellut sivarit ja totaalit-palstalle jo 15-vuotiaana eli rippikouluiässä :D

        Mä kirjoittelin tonne Sivarit&totaalit-palstalle jo hyvin nuoresta alkaen, koska oon ollut kiinnostunut kaikista yhteiskunnallisista asiota jo nuoresta lähtien.


      • uhbk
        DarkFear kirjoitti:

        Mä kirjoittelin tonne Sivarit&totaalit-palstalle jo hyvin nuoresta alkaen, koska oon ollut kiinnostunut kaikista yhteiskunnallisista asiota jo nuoresta lähtien.

        Kylläkyllä, kuten myös tatuoiduista peniksistä.


    • Timppa-Turusta

      Kyllä tää dark tiedetään turussa. Ei ole koskaan uskaltanut yksin baariin koska naiset ajattelee kaikkea negatiivista yksinäisestä miehestä.

    • Reinhold_Pällinkutka

      Darkkiksellahan on jo oikein faniklubi.

    • hmmmmmmmmm

      DarkFear on jo v.2009 kirjoittanut Yksinäisyys-palstalle, että on lopettanut baareissakäymisen jo pari vuotta sitten. Miten se on mahdollista, kun Darkkishan on ollut v.2009 vasta 19-vuotias?

      DarkFear on myös kertonut joskus kertonut käyneensä baareissa yksin ollessaan 18-25-vuotias. Tämäkään ei täsmää kaiken kertomansa perusteella. Lisäksi hän on kertonut v.2011, ettei ole koskaan onnistunut saamaan naisseuraa baareista, mutta nykyään hänellä onkin kuulemma ollut useita kymmeniä naisia.

      Jokin ei siis täsmää...

      • vanhana_syntynyt_mies

        DarkFear on myös ilmaissut v.2005 kiinnostuksensa mennä johonkin K20-yökerhoon. Siis 15 vuoden iässä.


      • puhui.ehkä.ennen.totta

        Vuonna 2011 DarkFear vielä vaikuttikaan juttuineen oikealta ihmiseltä. Siitä alkaen, kun hahmon ikä putosi yhtäkkiä yli 30-vuotiaasta 27-vuotiaaksi (ja nyt hän on ollut jo yli kolmatta vuotta 28-vuotias), mikään muukaan hänen kirjoittelussaan ei enää ole muistuttanut millään tavalla todellista henkilöä, vaan hahmosta on tullut pelkkä typerä vitsi.


      • puhui.ehkä.ennen.totta kirjoitti:

        Vuonna 2011 DarkFear vielä vaikuttikaan juttuineen oikealta ihmiseltä. Siitä alkaen, kun hahmon ikä putosi yhtäkkiä yli 30-vuotiaasta 27-vuotiaaksi (ja nyt hän on ollut jo yli kolmatta vuotta 28-vuotias), mikään muukaan hänen kirjoittelussaan ei enää ole muistuttanut millään tavalla todellista henkilöä, vaan hahmosta on tullut pelkkä typerä vitsi.

        Mitä ihmettä sä oikein puhut? Kyllä mä oon ja vaikutan ihan todelliselta henkilöltä, enkä sanoisi itseäni mitenkään miksikään vitsiksi.


      • DarkFear kirjoitti:

        Mitä ihmettä sä oikein puhut? Kyllä mä oon ja vaikutan ihan todelliselta henkilöltä, enkä sanoisi itseäni mitenkään miksikään vitsiksi.

        Itsehän tiedät mistä on kyse, mutta on tuo aika hämmentävää kun aito ihminen on jossain vaiheessa eksynyt Liljalaakson kavereiden seuraksi.


      • scrg kirjoitti:

        Itsehän tiedät mistä on kyse, mutta on tuo aika hämmentävää kun aito ihminen on jossain vaiheessa eksynyt Liljalaakson kavereiden seuraksi.

        Miten niin hämmentävää?? Samalla tavalla ne Liljanlaakson ja Penetrators MC:n tyypit ovat myös ihan tavallisia ja aitoja ihmisiä. Onhan myös Peris kertonut usein heitä nähneensä milloin missäkin.


      • tarraIenkkari
        DarkFear kirjoitti:

        Miten niin hämmentävää?? Samalla tavalla ne Liljanlaakson ja Penetrators MC:n tyypit ovat myös ihan tavallisia ja aitoja ihmisiä. Onhan myös Peris kertonut usein heitä nähneensä milloin missäkin.

        Periksen satuhahmojen komppaaminen on varma todiste siitä, että DarkFear on trolli.


    • Viinamies---

      Oivoisentään. Dark on kyllä hullu kun ei ole koskaan baarissa käynyt.

    • Heikkovirta

      Minun on pakko sanoa että minun olisi pitänyt luopua parisuhteen toivosta jo 10 vuotiaana. Sen verran kokemusta takana. Se olisi ollut ainoa järkevä ratkaisu ja onnellisin, siis kaikin puolin oikea ja ihanteellisin ratkaisu. Vaan minkäs teet heikko kun on.

      • Mitä ihmettä?? Eihän nyt 10-vuotias tiedä vielä elämästä mitään, kun siinä iässä sitä on vielä ne parhaat lapsuusvuodetkin edessäpäin.


      • Khhhhg
        DarkFear kirjoitti:

        Mitä ihmettä?? Eihän nyt 10-vuotias tiedä vielä elämästä mitään, kun siinä iässä sitä on vielä ne parhaat lapsuusvuodetkin edessäpäin.

        Sähän jouduit pitämään aasinmyssyä 10-vuotis synttäreillä äitisi pakottamana. Sillä hän halusi piilottaa kaljuuntuneen pääsi synttärivieraiden katseilta.


      • Khhhhg kirjoitti:

        Sähän jouduit pitämään aasinmyssyä 10-vuotis synttäreillä äitisi pakottamana. Sillä hän halusi piilottaa kaljuuntuneen pääsi synttärivieraiden katseilta.

        Mulla itselläni kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka päässäni vielä näin aikuisiälläkin, kun mä olenkin nykyaikainen ja eurooppalaishenkinen mies.

        Mutta sä varmaan oletkin itse ollut ahdasmielinen persujuntti jo lapsesta asti.


    • 2209

      Mitä jos DarkFearilla onkin sama tauti kuin Benjamin Buttonilla samannimisessä elokuvassa. Hän nuortuu vuosien kuluessa.

      • Näin.on

        Mies nuorenee mutta kalju se vaan on ja pysyy.


      • ikätoverisi.lahdesta

        Muistatko silloin melkein pari vuosikymmentä takaperin, kun sait hepulin kutsuntatilaisuudessa? Militaristit pilkkasivat sinua, kun ilmaisit haluavasi sivariin, ja aloit itkeä, huutaa ja riehua. Paikalle piti kutsua poliisin erikoisjoukot. Tavallinen poliisi ei nimittäin uskaltanut rauhoittaa sinua, sillä kumipamppu olisi voinut kimmahtaa kaljustasi sivullisia vaarantavalla tavalla.


      • eikösseniinmennyt

        Eikös se mennyt niin, että Cheek kiusasi sua rankasti joskus 90-luvulla, kun kävitte samaa koulua?


      • Iugtu7yhjjytr

        Vaikea uskoa ettei kaltaistasi keharia olisi kukaan koskaan kiusannut.


    • enole.botti

      DarkFear on kuitenkin menettänyt poikuutensa myös 20-vuotiaana, eli kovinkaan kauaa ei ole tuon viestin kirjoittamisen jälkeen mennyt, että on tärpännyt :) Jonka jälkeen niitä naisia onkin ollut useita kymmeniä. Tässä se taas huomataan, että koskaan ei kannata luopua toivosta vaikka niin moni ätmi tällä palstalla onkin jo luopunut!

      • liipolan_homolutka

        Itse en usko, että Darkfear olisi koskaan ollut yhdynnässä. Treffeillä on kyllä saattanut käydä.


      • Iugtu7yhjjytr

        Neitsytsetä se on ja sellaisena pysyy. Tai sitten on saanut kaltaisiltaan keharinaisilta, mutta eiköhän noillakin joku taso ole.


    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      75
      3414
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      562
      3210
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      41
      2822
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2072
    5. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      315
      1876
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1855
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      12
      1835
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      140
      1460
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1281
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      65
      1260
    Aihe