Jännämies löysi 30v nuoremman

ÄtmiToteaa

https://www.is.fi/viihde/art-2000005692900.html

Jännämies löysi ja sai 30 vuotta nuoremman naisen.
Ätmille tällainen ei olisi koskaan mahdollista totetaa 47v ätmi.
Sehän tarkoittaisi periaattessa meikäläisen kohdalla 17 vuotiasta naista, joka on vielä alaikäinen.
Erikoisia suhtautumisia IS mielipiteissä asiaa kohtaan, muka oikein hyvä, eikä noin suuri ikäero muka haittais, no varmasti on haittaa noin suuresta ikäerosta.
Ajatelkaa nyt naisenkin osaa asiassa.
Juu, kuka muka uskoo, että yksikään nainen vanhaa papparaista haluaa puolisokseen.
Samanikäisiä ne naisetkin toivoo puolisokseen.

34

601

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Juha on maailman kiltein mies. Arki tai juhla, hän tuo minulle aamiaisen sänkyyn. Juha ei koskaan komentele. Hän kulkee perässäni ja siivoaa sotkujani. Hän myös tiskaa meillä aina, "

      Jännämies?

      • pitkätukka-68

        Niin, kyllä mullekin jännämiehestä tulee aivan toisenlainen kuva.


      • Jännämies? Kysytään googlelta. Just tuollainen naisten ihailema reppana, niin kuin kaikki päihderiippuvaiset aina on. Ja sitten vielä tilittämässä kaikkea julkisuuteen akkainlehdistä alkaen.

        https://www.mtv.fi/viihde/muut/artikkeli/jussi-gaalassa-mokaillut-juha-veijonen-menee-osittain-viinin-piikkiin/2967872#gs.1ZVuLg4
        https://www.mtv.fi/viihde/elokuvat/artikkeli/juha-veijonen-avoimesti-alkoholismistaan-kuukausi-katkaisuhoidossa/2948798#gs.RKe4D1o
        https://www.mtv.fi/viihde/elokuvat/artikkeli/juha-veijonen-taman-syvemmaksi-suhteeni-ei-muutu/2948058#gs.=KOL9AE

        Mä en luottaisi tuohon tyyppiin.


      • jooo
        scrg kirjoitti:

        Jännämies? Kysytään googlelta. Just tuollainen naisten ihailema reppana, niin kuin kaikki päihderiippuvaiset aina on. Ja sitten vielä tilittämässä kaikkea julkisuuteen akkainlehdistä alkaen.

        https://www.mtv.fi/viihde/muut/artikkeli/jussi-gaalassa-mokaillut-juha-veijonen-menee-osittain-viinin-piikkiin/2967872#gs.1ZVuLg4
        https://www.mtv.fi/viihde/elokuvat/artikkeli/juha-veijonen-avoimesti-alkoholismistaan-kuukausi-katkaisuhoidossa/2948798#gs.RKe4D1o
        https://www.mtv.fi/viihde/elokuvat/artikkeli/juha-veijonen-taman-syvemmaksi-suhteeni-ei-muutu/2948058#gs.=KOL9AE

        Mä en luottaisi tuohon tyyppiin.

        Miehiinhän ei voi luottaa. Tavismiesten tekosista ei voi lukea mistää. Kaikki on pimennossa jos mies ei kerro itse. Ei yleensä kerro ennenkuin nyrkki heilahtaa


      • ÄtmiMolostock

        Miten naiset arvostaa, jos aamiainen tuodaan sänkyyn.
        Eikö se ole vähän hankalaa nauttia aamiasita sängyssä. Vähänkin, kun aamiaistarjotin naisen sylissä kallistuu, niin siinä on kahvikuppi, puurolautanen, maitolasi nurin ja kuumat ruoat pitkin naisen syliä ja sänkyä.
        Eikö se ole myös epämukava asento pehmeässä sängyssä aamiaista nauttia. Kyllä keittiön pöytä on paljon parempi paikka aamiaisen syömiseen.


      • ÄtmiMolostock kirjoitti:

        Miten naiset arvostaa, jos aamiainen tuodaan sänkyyn.
        Eikö se ole vähän hankalaa nauttia aamiasita sängyssä. Vähänkin, kun aamiaistarjotin naisen sylissä kallistuu, niin siinä on kahvikuppi, puurolautanen, maitolasi nurin ja kuumat ruoat pitkin naisen syliä ja sänkyä.
        Eikö se ole myös epämukava asento pehmeässä sängyssä aamiaista nauttia. Kyllä keittiön pöytä on paljon parempi paikka aamiaisen syömiseen.

        Kuule, arvostaa...

        Onnellinen ihminen tuottaa hyvää mieltä ympärilleen.

        (hymyä)


      • ÄtmiMolostock kirjoitti:

        Miten naiset arvostaa, jos aamiainen tuodaan sänkyyn.
        Eikö se ole vähän hankalaa nauttia aamiasita sängyssä. Vähänkin, kun aamiaistarjotin naisen sylissä kallistuu, niin siinä on kahvikuppi, puurolautanen, maitolasi nurin ja kuumat ruoat pitkin naisen syliä ja sänkyä.
        Eikö se ole myös epämukava asento pehmeässä sängyssä aamiaista nauttia. Kyllä keittiön pöytä on paljon parempi paikka aamiaisen syömiseen.

        Siksihän juuri valkoritarit ja aisurit saa naisia kun osa naisista varmaan tykkää kun on palveleva mies. Mutta joo, että aamiaista alkaisin roudaamaan vuoteeseen....no ehkä jonakin äitienpäivänä voisi jos nainen on tehnyt mulle lapsia. Tai pitkänb suhteen kunniaksi, vaikka siinä 30v. yhdessä merkkipäivän kunniaksi voisi pullakahvit viedä punkkaan jos nainen on illalla ne pullat valmiiksi leiponut.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Siksihän juuri valkoritarit ja aisurit saa naisia kun osa naisista varmaan tykkää kun on palveleva mies. Mutta joo, että aamiaista alkaisin roudaamaan vuoteeseen....no ehkä jonakin äitienpäivänä voisi jos nainen on tehnyt mulle lapsia. Tai pitkänb suhteen kunniaksi, vaikka siinä 30v. yhdessä merkkipäivän kunniaksi voisi pullakahvit viedä punkkaan jos nainen on illalla ne pullat valmiiksi leiponut.

        Sinusta on tullut viime aikoina ihan mahdoton. Kesä se kiusaa sinuakin.
        Mä tulen illalla ottamaan aina nauruterapiaa. Hassu..

        Joutuu jo ääneen kikattelemaan. On pantava ikkunat kiinni ettei ulos kuulu. :D

        Mistä sie olet tuommoisen sarkasmin oppinutkaan?
        Onneksi olen pudonnut kuuluisiin rivienväleihin..


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Sinusta on tullut viime aikoina ihan mahdoton. Kesä se kiusaa sinuakin.
        Mä tulen illalla ottamaan aina nauruterapiaa. Hassu..

        Joutuu jo ääneen kikattelemaan. On pantava ikkunat kiinni ettei ulos kuulu. :D

        Mistä sie olet tuommoisen sarkasmin oppinutkaan?
        Onneksi olen pudonnut kuuluisiin rivienväleihin..

        Ei tuo kyllä mitään vitsailua ollut, se on hankalaa jos tulee murusia sänkyyn niin saa olla hyvä syy sänkykahvitteluille...tai no joo, ehkä yks murunen sinne sopis :)


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Ei tuo kyllä mitään vitsailua ollut, se on hankalaa jos tulee murusia sänkyyn niin saa olla hyvä syy sänkykahvitteluille...tai no joo, ehkä yks murunen sinne sopis :)

        Uuu...heh, viimeinen lause paljastaa, että Harmaaritari viettää kesää jo i-ihan täysillä.
        En olekaan ainoa. :)

        Taidat olla yhtä makeeta ku tervajätski..

        (kikatusta)


      • wuhwuh
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Kuule, arvostaa...

        Onnellinen ihminen tuottaa hyvää mieltä ympärilleen.

        (hymyä)

        Minä antaisin aivan muuta sängyssä aamulla ja sitten kahvipöytään, voisin keittääkin jopa itse.


      • wuhwuh kirjoitti:

        Minä antaisin aivan muuta sängyssä aamulla ja sitten kahvipöytään, voisin keittääkin jopa itse.

        Ihanko totta :'D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Uuu...heh, viimeinen lause paljastaa, että Harmaaritari viettää kesää jo i-ihan täysillä.
        En olekaan ainoa. :)

        Taidat olla yhtä makeeta ku tervajätski..

        (kikatusta)

        Eeen minä, vakavamielistä puurtamista vaan näköpiirissä, helteistäakin vaan haittaa kun ei ole edes ilmastointia meidän päivähoitopaikassa :(

        Ei kai terva kivon makeaa ole? No kai kuitenkin ehkä parempi valinta kuin Omar-puikko:

        https://www.mtv.fi/lifestyle/makuja/artikkeli/kesan-jaatelouutuuksia-julki-mukana-omar-puikko-ja-aino-mansikkapulla/6778792#gs.R2Yf5SY

        Hitto mikä jädennimi, kyllä jää omar-puikot miehiltä varmaan ostamatta :D Aino mansikkapullaa voisi kyllä maistaakin, herättää mukavan maalaismaisia mielikuvia :) No ny mie meen suihkuun ja sitten nukkumaan, öitä :)


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Eeen minä, vakavamielistä puurtamista vaan näköpiirissä, helteistäakin vaan haittaa kun ei ole edes ilmastointia meidän päivähoitopaikassa :(

        Ei kai terva kivon makeaa ole? No kai kuitenkin ehkä parempi valinta kuin Omar-puikko:

        https://www.mtv.fi/lifestyle/makuja/artikkeli/kesan-jaatelouutuuksia-julki-mukana-omar-puikko-ja-aino-mansikkapulla/6778792#gs.R2Yf5SY

        Hitto mikä jädennimi, kyllä jää omar-puikot miehiltä varmaan ostamatta :D Aino mansikkapullaa voisi kyllä maistaakin, herättää mukavan maalaismaisia mielikuvia :) No ny mie meen suihkuun ja sitten nukkumaan, öitä :)

        Joo uskon, että mieluummin sinä Ainomansikkapullaa nuolaiset kuin tuota toista...mikä se nyt oli, Omarin puikkoa. :D Damn, keitä markkinointipuolella istuu (naurua), on tainnut ajatus karata kun jätskejä nimesivät. Nooh..

        Öitä senkin suihkurimpsastelija :'D Muista suihkumyssy!

        (hyrinää heh)


    • Tyhmäkysyy

      Jännä?? Onko piereskelijä?

      • Varmaan kiroillut joskus...


    • kaisanoasaa

      Aika mummon oloinen 28-vuotiaaksi naiseksi. No mummojahan sen ikäiset jo ovatkin.

    • nainen.40-v

      Siis ei jumalauta!!! JUMALAUTA!!!!!!!!

      • Hiljaa.

        Ei pidä arvostella toisten elämää.


    • Mjaa-a...jahas jahas.

      Etten sanoisi, että aika mielenkiintoista.
      Toisaalta 30 vuotta, no se tuntuu suht isolta...ehkä 10-15 vuotta ikää enemmän vielä menisi?

      Mutta onhan tuo nyt aika suloista, hehän näyttävätkin onnellisilta:)

      (surinaa&kurinaa)

    • huhhellettä
      • kylhäsenäinmenee

        Yleensä reippaasti vanhemman miehen kanssa seurustelevat on ulkomuodoltaan ikäistään vanhemman oloisia ja tyyliltään vanhan tyylisiä, usein lihavia. Mutta sitten löytyy vanhempi mies, joka arvostaa sitä nuoruutta ja näkee senkin naisen kauniina.


    • Sugar12

      Eihän sitä ikäeroa nyt mieti,mutta sitten,kun toinen on78v ja toinen 48v niin kyllähän,se alkaa näkyä. Kotona odottaa raihnainen vanhus ja tuskin fyysisestikkään kovin puoleensa vetävä..ja toinen vielä parhaassa iässä ja menevä,no onpahan omaishoitaja jo valmiiksi katsottu. En ymmärrä,miks jotkut nuoret naiset ottaa noita kulahtaneita vanhoja pieruja,kun olis nuoria ja komeita miehiäkin tarjolla?

      • ÄtmiToteaa

        Ei ne nuoret naiset huoli itseään vanhempia tavis miehiä, vaan heille kelpaa vanhempi mies, joka on julkkis eli kuuluisa.
        Tosin ätmillä ei ole mahdollisuuksia, vaikka olisi miljardööri.
        Myös omaisuudella on merkitystä, eikä nyt puhuta mistään muutamasa sadasta tonnista, vaan omaisuutta täytyy olla tuntuva määrä eli miljoonista puhutaan.
        Sata tonnia on nykysuomessa taskuraha, sillä saa jonku vaatimattoman asunnon, mut siihen se sit meneekin.
        Jos mies on miljonääri, niin kelpaa nuorelle naiselle, vaikka ukon käppänä olis 70V.
        Nainen ei ukonkäppänästä perusta, vaan tämän omaisuudesta ja toivoo, ettei ukonkäppänä elä kovin vanhaksi ja 10-20 vuoden kuluttua onkin sitten mukava omaisuus, jolla elää kuin kuningattaret.
        Nuori nainen vielä antaa pillua ukonkäppänälle kovaa tahtia, että ukonkäppyrän sydän pettäisi.
        Ei siitä mitään tuomiota saa, kun ukonkäppyrä sai kuolla saadessaan pillua ja varmasti kuoli onnellisena.


    • naisia-on-monenlaisia

      Kyllä vaan on miun liki viisikymppinen naiseni seksikkäämpi. Ei kelpaisi ulkonäkönsä puolesta tuo miulle.

    • Ananias

      Juha Veijonen ei täytä jännämiehen määritelmää miltään osin.

      Ihmettelen naisvalintaa, daami on aika "rehevässä" kunnossa. Olisiko nuo aamupalat sänkyyn vähän liian kaloririkkaita?

      Olen pariin otteeseen ollut viihteellä samassa ravintolassa herran kanssa, siitä lienee kymmenkunta vuotta takaperin, ja silloin Veijosen ympärillä pörräsi aika kuumia kissoja.

      • Musta_Mhärkä

        Itsekin satuin koksupäissäni kerran samaan yökerhoon Veijarisen kanssa ehkä viitisen vuotta sitten. Hän heitti ihan hauskan läpänkin kun kulkureittimme viistesivät ihmisvilinässä ja tuopit meinasivat kopsahtaa toisiinsa. Siinä todennäköisesti vanha leijona haki vaivihkaa hyväksyntää savannin uudelta kuninkaalta. Mitä sivusilmällä seurasin niin nuoria naisia parveili paljon ympärillä, mutta ilmapiiri vaikutti enemmän Hei julkkis!-meiningiltä kuin kiimaisilta soidintansseilta.

        Luonnonlait ovat kuitenkin luonnonlakeja. Viina nousee päähän eikä mikään ole ikuista. Loppuillasta heppu lompsi hoippuen yksin taksiin, kun itse hain ihanan etnohupakon kanssa kimpsuja narikasta malttamattomina matkalla panemaan kuin villieläimet.


      • ddddffffdddd
        Musta_Mhärkä kirjoitti:

        Itsekin satuin koksupäissäni kerran samaan yökerhoon Veijarisen kanssa ehkä viitisen vuotta sitten. Hän heitti ihan hauskan läpänkin kun kulkureittimme viistesivät ihmisvilinässä ja tuopit meinasivat kopsahtaa toisiinsa. Siinä todennäköisesti vanha leijona haki vaivihkaa hyväksyntää savannin uudelta kuninkaalta. Mitä sivusilmällä seurasin niin nuoria naisia parveili paljon ympärillä, mutta ilmapiiri vaikutti enemmän Hei julkkis!-meiningiltä kuin kiimaisilta soidintansseilta.

        Luonnonlait ovat kuitenkin luonnonlakeja. Viina nousee päähän eikä mikään ole ikuista. Loppuillasta heppu lompsi hoippuen yksin taksiin, kun itse hain ihanan etnohupakon kanssa kimpsuja narikasta malttamattomina matkalla panemaan kuin villieläimet.

        Kyllä te ätmit aina vain jaksatte fantasioida.


    • jtyjetyjeyyjyeyjyje

      Niinhän se on että jos on julkkis niin on saumaa. Läskillä Kasmirillakin on kymmenen vuotta nuorempi tyttöystävä, johon ilman julkkisarvoa ei olisi ollut mitään saumaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      164
      2783
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2011
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      88
      1816
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      68
      1557
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe