Hot devils salad

EpätietoinenHki

Saako Kristuksen oma pitää asunnossaan tuollaista purkkia?

Kyseessä on dippikäyttöön oleva purnukka, joka on täynnä punaista ainetta.Mitä jos uskovainen tuttava näkee sen?Miten Jeesus suhtautuu asiaan?

Nykyään on näitä devils kirjoituksia välillä nenän edessä kaupoissa.

13.24

https://www.youtube.com/watch?v=y6WpYdLs9hM

10

334

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EpätietoinenHki
    • Senplönn

      No Henki on selkiyttänyt mulle sen P:n toimintaa. Uskaltaisin sanoa, että P toimii väärän evankeliumin puolesta. Aluksi P toimi jotta saatiin oikea evankeliumi koska sitä kautta alkaa vääränkin evankeliumin houkutus heti. Jos ei ole sinusta väärän evankeliumin mukaista julistaa, että tuollaiset devil jutut ei ole ihan ok, niin sillon sen voi tuoda esiin. Mutta mietityttääkö sinua, että saattaa olla väärän evankeliumin mukaista sanoa sitä synniksi kuitenkaan? Synnistä sanoisin näkyyni perustuen, että synti on sellainen joka tulee jostakin asiasta jonkinlaisen ikäänkuin elimen kautta. Se elin on ikäänkuin jonkinlainen "kierrätyslaitos" jossa evankeliumia kierrätetään ja sitä kautta vatkataan se päinvastaiseen muotoon. Synti ei siis ole suoraan purkissa vaan se on siinä jos se saa vatkaamaan tätä evankeliumia, ikäänkuin vääristelemään Totuutta mielessään. Jos se herättää ajatuksen siitä kun Jeesus sanoi, että yksi tulee kavaltamaan Hänet, niin silloin se on mitä ilmeisimmin suuri riski edes ajatella koko purkkia ja on syytäkin kimpaantua jos näkee sitä kerta toisensa jälkeen. Ei kannata ajatella sitä Juudasta koska sehän se on alkusyy koko väärälle evankeliumille. Näin minä sanoisin tästä aiheesta. Väärin sanottu evankeliumi myöskin pettää ystävän tietysti.

    • Pakkohan tuota on ollut maistaa. Hyvää oli :-)

      • AjatollahKhomeini

        Ajatellaan näin: Jeesus tulee kylään luoksesi 30.9.2019 jKr. Menet keittiöön keittämään kahvia.Jeesus sanoo : " minun on nälkä." Kaapissasi olsii tuo devils tuote.Tarjoaisitko tacojen kanssa Jeesukselle jos ei muutakaan olisi?

        Olen minäkin hells fire ketsuppia ostanut kokeilumielessä ja salaten ostokseni ptäen sen omana tietona. Pidän enemmän Heinzin ketsupista, joten se jäi yhteen kertaan mutta en tykännyt kun se oli jääkaapissa.


      • AjatollahKhomeini kirjoitti:

        Ajatellaan näin: Jeesus tulee kylään luoksesi 30.9.2019 jKr. Menet keittiöön keittämään kahvia.Jeesus sanoo : " minun on nälkä." Kaapissasi olsii tuo devils tuote.Tarjoaisitko tacojen kanssa Jeesukselle jos ei muutakaan olisi?

        Olen minäkin hells fire ketsuppia ostanut kokeilumielessä ja salaten ostokseni ptäen sen omana tietona. Pidän enemmän Heinzin ketsupista, joten se jäi yhteen kertaan mutta en tykännyt kun se oli jääkaapissa.

        Totta kai!!! ;-)


    • Kai se riippuu siitä mitä purkki sinulle markitsee. Jos se on dippi, ei kai siinä ole mitään ongelmaa, uskovakin voi dippailla.

    • Rahanhimo ja rikkauden tavoittelu vie helvettiin.

    • TaskuissaReiät

      Minäkään en tiedä mutta arastelisin esitellä tai tarjota Herralle paholaisen salaattikastike. Kun miettii nyt niin tosiaan näin toimia uskaltaisi.

    • TaskuissaReiät

      Siis en uskalla.Onhan paholainen ykkösvihollinen Jeesukselle ??

    • kui2

      Ja eräs grillimerkki on Lusifer, voiko sellaisen ulkogrillin hankkia? - Hm, siinäpä miettimistä. No se ainakin kuvaa kuumuutta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5650
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3587
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      207
      1710
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1702
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      92
      1166
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1119
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      917
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      72
      839
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      828
    Aihe