Haluan unet todeksi

UnienVankiValveillakin

Heräsin taas hetki sitten ja vieläkin tunnen unessa olleen kosketuksesi ihollani. Miten paljon voikin puoli tuntematon ihminen rakastuttaa itseensä. Tunnen vieläkin kätesi lämmön ja huultesi tutkivan, pehmeän kosketuksen huulillani. Antaisitpa mahdollisuuden näyttää miten paljon haluan sinut elämääni. Miten haluaisin tehdä sinusta onnellisen miehen. Olla rinnallasi tukena, kannustaa, hoivata, huolehtia ja rakastaa. Sinä et sitä ehkä halua tai uskalla antaa mahdollisuutta... Mieti vielä miltä käteni tuntuisi takataskussasi, kun painautuisin sinuun kiinni. Käteni polvellasi tai kosketukseni niskassasi. Intohimoiset kädet ihollasi, kädet jotka haluavat koskea vain sinua. Silmieni tuike kun näen sinut ja joka kerta tiedät silmien näkevän sen juuri minun unelmieni miehen. Jos me nähdään ensi viikolla... tartu ole rohkea. Anna mennä jos sisälläsi on pienikin halu tai kipinä. Anna mahdollisuus jollekin kauniille, ehkä rakkaudelle. Tiedät, että haluan sinut! Muu on kompromisseja.

5

1300

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mistä mä muka voisin tietää että haluut mut elämääsi, et oo antanut mitään vinkkiä kunhan vaan tuijottelet joskus.

    • eitarvitse

      Miettiä uudelleen miltä kätesi tuntuisivat... ylipäänsä millaista olisi olla sinun kanssasi. Eipä nämäkään kädet halua muuta koskea... just viimeyönä viimeksi mietin asiaa... rehellisesti sanottuna mietin eilen kuinka kivaa olisi jos olisi joku vieressä kainalossani. Oli vain niin haikea olo... silti kun mietin asiaa niin en keksinyt kuin kaksi ihmistä ketkä sopisivat korvikkeeksi. Kaikki muut olisivat sellaisia että se olisi ihan sama olisivatko vieressä vai ei... mutta eipä noistakaan kahdesta ole kumpikaan hän.

      • UnienVankiValveillakin

        Miksi et kerro tuota naiselle? Sille yhdelle joka tuntuu oikealta? Itse olen kertonut tunteeni uneni miehelle, mutta tulin torjutuksi.


      • eitarvitse
        UnienVankiValveillakin kirjoitti:

        Miksi et kerro tuota naiselle? Sille yhdelle joka tuntuu oikealta? Itse olen kertonut tunteeni uneni miehelle, mutta tulin torjutuksi.

        En mä jaksa selittää.


      • UnienVankiValveillakin kirjoitti:

        Miksi et kerro tuota naiselle? Sille yhdelle joka tuntuu oikealta? Itse olen kertonut tunteeni uneni miehelle, mutta tulin torjutuksi.

        En ole torjunut sinua, mutta et ottanut yhteyttä. vaikka jätin tänne etsintäkuulutus, ikävä ym. viestiä sinulle ihastukseni. Kesä kuluu, olet kai lomalla, mutta tulethan kainalooni syksyn tullen, niin lämmitetään toisiamme viimaa ja pimeyttä vastaan


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      60
      3110
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      546
      2967
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      37
      2155
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1972
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1805
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      304
      1781
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1542
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      99
      1267
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1208
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1172
    Aihe