Mitä hyötyä kiltistä & kunnnollisesta miehestä on?

kiltinmiehenoikeudet

Miksi naisen kannattaisi seurustella kiltin ja kunnollisen miehen kanssa?

57

995

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voisihan sille marmattaa...huolettomammin.

      Äkkiottonen nostaa seinälle.

      • Marmuli

        tarkoitat siis kiltti on tylsä kun taas äkkiottoneb on jännä ja haluttava


    • Pillujen--asiantuntija

      Kunnollinen mies ei lähde haulikolla perään kun jätät.

      • Tai sitten se on just se, just se, josta ei pysty ennalta yhtään arvaamaan. Siihen asti kiltti ja kunnollinen, ja sen jälkeen yhtä pelkkää jännää.


      • Kunnollinen mies oivaltaa, että haulikko on tehokas ainoastaan lähietäisyydeltä.
        Kunnollinen mies oivaltaa, että kannattaa valita rynnäkkökivääri, koska sillä pystyy vaikuttamaan kohteeseen moninkertaisen etäisyyden päästä. Kunnollinen mies on fiksu ja valitsee rynkyn haulikon sijaan. Eikö niin?

        Täällä on muuten tosi rakentavat keskustelun aiheet nykyään.


      • ghhht
        MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        Kunnollinen mies oivaltaa, että haulikko on tehokas ainoastaan lähietäisyydeltä.
        Kunnollinen mies oivaltaa, että kannattaa valita rynnäkkökivääri, koska sillä pystyy vaikuttamaan kohteeseen moninkertaisen etäisyyden päästä. Kunnollinen mies on fiksu ja valitsee rynkyn haulikon sijaan. Eikö niin?

        Täällä on muuten tosi rakentavat keskustelun aiheet nykyään.

        Sullako on rynkky vai mistä ajattelit hommata sellaisen?


      • Suatarvitaan
        MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        Kunnollinen mies oivaltaa, että haulikko on tehokas ainoastaan lähietäisyydeltä.
        Kunnollinen mies oivaltaa, että kannattaa valita rynnäkkökivääri, koska sillä pystyy vaikuttamaan kohteeseen moninkertaisen etäisyyden päästä. Kunnollinen mies on fiksu ja valitsee rynkyn haulikon sijaan. Eikö niin?

        Täällä on muuten tosi rakentavat keskustelun aiheet nykyään.

        No kun et oo tehnyt fiksumpia aloituksia.


      • ghhht kirjoitti:

        Sullako on rynkky vai mistä ajattelit hommata sellaisen?

        En mä sellasia tartte.


    • ViisasJari

      Kiltissä ja kunnollisessa miehessä on se hyvä puoli, ettei naisen tarvitse pelätä. Tosin joidenkin naisten mielestä kunnollinen mies on tylsä...

      • Ootko ihan varma ekasta lauseesta? Olen kuullut, että kiltit kilahtaa koviten..

        Parempi tylsä & tasaisen leppeä kuin piilovihanen (niinku hevosissakin).


      • Kakkossmiess

        Eihän se sitten olisi kiltti ja kunnollinen.


      • tietönnä
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Ootko ihan varma ekasta lauseesta? Olen kuullut, että kiltit kilahtaa koviten..

        Parempi tylsä & tasaisen leppeä kuin piilovihanen (niinku hevosissakin).

        Olen kuullut että hevosilla on iso se varmaan siksi nainen puhuu aina hevosista kun kaipaa isoa.


    • jrt

      Sellaisesta saa esim. lampunjalan, vaatetelineen tai nojatuolin. Tai sitten vaan lannoitetta puutarhan kasveille.

      • Joo..
        Sen päällähän vois kuivattaa vaikka pyykkiä..
        Asentaa sen niin, että sillä on sormetkin harallaan, niin siinä voi kuivatella sukkia ja alkkareita.. ja vois tuo hätätilassa toimia myös vaikka pöytänä ja suussa vois kasvatella kukkia..


    • JännämiesOnPanomies

      Jännämies vetää viikseen kun haluaa. Kilttimies pyytää lupaa vetää viikseen. Siinä ero.

    • naisen.hyvä.olla

      siitä nainen saa hyvän aviomiehen ja seksiä riittää ja nainen on oikeasti onnellinen ja välittää aidosti naisesta

      • Nainen39vee

        Eli naisesta tulee siis lesbo? Kun kirjoitat, että nainen on oikeasti onnellinen ja välittää aidosti naisesta.


      • mies.ja.nainen
        Nainen39vee kirjoitti:

        Eli naisesta tulee siis lesbo? Kun kirjoitat, että nainen on oikeasti onnellinen ja välittää aidosti naisesta.

        tarkoitin että nainen on onnellinen ja mies välittää aidosti naisesta


    • olinpakerrankiltti

      Olin minäkin kiltti ja kunnollinen siihen asti, kunnes ensimmäisen tyttökaverini mukiloin. Oli sen ilme näkemisen arvonen rappusten välitasanteella pyörittyään ensimmäiset raput alas. :"Et ole se sama jonka tunsin" .

      Toisen naisystävän mukiloin aika pitkälle sairaslomalle. Kaadoin maahan ja potkin säären siihen kuntoon, että käveli kepeillä kuukauden. Valehteli muille kaatuneensa kevät jäillä.

      • Ikisinkkunainen

        Eli sinkkuna paras jatkossakin. Miehet on mulle näkymättömiä.
        Eikös pahoinpitely ole julkisen syytteen alainen juttu. Lääkärissä kerta on käynyt.


      • .. Niin.. MrNiceGuy, elikkäs TekoKiltti.. ;P

        .. Jos tuo pitää paikkansa, niin.. Suljettuun TurpaHoitolaan Kuuluisit.. Toivotaan, että VeliKarma järjestää asian.. ASAP.. ;P


      • olinpakerrankiltti
        Ikisinkkunainen kirjoitti:

        Eli sinkkuna paras jatkossakin. Miehet on mulle näkymättömiä.
        Eikös pahoinpitely ole julkisen syytteen alainen juttu. Lääkärissä kerta on käynyt.

        Olishan se ollu, mutta ei uskaltanu sen käsittelyn jälkeen yrittää pokkuroida ja nykyään vanhentunu se keissi. Muijahan kehu mua niin kiltiks ja kaikkee, mutta tämmösiä me itseämme kiltiksi kutsuvat usein ollaan, et välillä tulee pieniä ylilyöntejä


      • Ikisinkkunainen
        olinpakerrankiltti kirjoitti:

        Olishan se ollu, mutta ei uskaltanu sen käsittelyn jälkeen yrittää pokkuroida ja nykyään vanhentunu se keissi. Muijahan kehu mua niin kiltiks ja kaikkee, mutta tämmösiä me itseämme kiltiksi kutsuvat usein ollaan, et välillä tulee pieniä ylilyöntejä

        Ei ole noita huolia.


      • Etoleollut
        olinpakerrankiltti kirjoitti:

        Olishan se ollu, mutta ei uskaltanu sen käsittelyn jälkeen yrittää pokkuroida ja nykyään vanhentunu se keissi. Muijahan kehu mua niin kiltiks ja kaikkee, mutta tämmösiä me itseämme kiltiksi kutsuvat usein ollaan, et välillä tulee pieniä ylilyöntejä

        Minusta tarvitset ulkopuolista apua jos kuvittelet muuttavasi ihmisiä väkivallan keinoin.
        Ja olen entisen tyttöystäväsi kanssa samaa mieltä et ole enää sama mikä ennen ehkä olit.
        Jos ottaisit vastuun omista tekemistäsi ja vierittäisi sitä muiden vastuulle sinusta saattaisi kasvaa jopa mies.
        Ei kiltit tee ylilyöntejä eikä kiltit ole usein näitä. Sinä haluat julistaa heidät sellaisiksi, älä yritä luistaa vastuistasi.
        Jos sun tyttöystävä ei sinua tuntenut miksi syytät häntä siitä.
        Olisi riittänyt sanoa hänelle ettei tunne sinua ja ettet ole sellainen kun hän luulee.
        Se tosin olisi vaatinut selkärangan olemassaoloa. Miksi piiloutua kiltiksi jos ei ole sitä, jos et pidä itsestäsi onko se muiden vika.


    • Ei siitä ole hyötyä jos vaan esittää olevan kiltti ja kunnollinen.🧐

      • Sitä kun on oikeasti, ihmiset voi hyvin ympärillä.


      • valtakunta kirjoitti:

        Sitä kun on oikeasti, ihmiset voi hyvin ympärillä.

        Sellaisen ihmisen kanssa on hyvä olla ja älykkö tämän tietää, jolloin sitä on tahdosta ei vain ainoastaan esitä.


    • selvähän.tämä

      Rahan takia tietysti.

      • Kysyy

        Minkä rahan?


    • hyviä.puolia.on

      Jos haluaa pitkän ja kestävän parisuhteen niin siinä tapauksessa kannattaisi valita tuollainen mies.
      Mies ei petä eikä jätä ja kohtelee kuin kukkaa kämmenellä.

      • crux

        Totta. Esimerkiksi pappavainaani oli kiltti ja kunnollinen mies. Ei suuttunut mistään, virsiä veisasi kuorossa ja sähköurkujen ääressä. Oliko hän surkea nössö? Ehkä oli mutta parisuhde kesti koko aikuisiän ja ilmeisesti häntä myös jäätiin vähän kaipaamaan kun nukkui pois.


      • Kukat kuihtuu ja kuolee kämmenellä..


    • KilttiMies2

      Kiltti mies on tosi hyvä ponnahduslauta elämään.

      Kiltin miehen kanssa nukkuu hyvin, syö hyvin ja on muutenkin aikaa panostaa yhdessä omaan hyvinvointiin.

      Kunnollisen miehen kanssa saa elämän hyvin tasapainoon. Saa vaikkapa hyvän ja mieleisen työpaikan kun kotona on kaikki hyvin.

      Kunnollinen mies on helppo jättää, kun on elämä kunnossa. Kunnollinen mies auttaa eroamaan ja hoitaa aiat nätisti vielä eron jälkeen.

      Kunnollisesta miehestä on helppo vaihtaa jännäJooseppiin ;)

      • ätmelsson

        jos elämässä tulee notkahdus niin kiltti ja kunnollinen voi nostaa naisen taas jaloilleen. esim belorffin sohvi olis kilttiä vailla tuohon ylösnousu vaiheeseen


      • Ikisinkkunainen

        Sinkkuus on paras ponnahduslauta elämään. Ei ole riskiä että henki lähtee miehen takia ennenkuin elämä on edes kunnolla alkanut.


    • Pillujen--asiantuntija

      Kiltti ätmi kunnioittaa naista, ei petä eikä ole jännämies.

    • hgfgf

      Kenenkään kanssa ei kannata seurustella, jos ei ole tunteita sitä ihmistä kohtaan. Siispä aloittajan kysymys on typerä. Normisti ihmiset ei seurustele seurustelun vuoksi vaan siinä täytyy olla tunteitä.
      Kiltti ja kunnollinen sellaista ei ole olemassakaan.
      Kiltin ja kunnollisen saa koneesta, jolla ei ole mitään tunteita.

    • hienoahienoa

      Kiltti ja kunnollinen ei petä.
      Kiltti ja kunnollinen ei hakkaa naistaan (vaikka tosin varmasti puolustaa itseään tarvittaessa, jos ei ihan täysi nössö ole).
      Kiltti ja kunnollinen ei raiskaa naistaan, vaan panee yhteisymmärryksessä (tosin jostain syystä moni nainen kiihottuu kun mies ottaa väkisin).
      Killtti ja kunnollinen ei ole narsisti, eli kuuntelee myös muiden mielipiteitä.
      Kiltti ja kunnollinen mies ei vedä joka vkl räkäkännejä, mutta jos ei myöskään ole nössö, niin ei välitä jos nainen välillä vähän valittaa miehen satunnaisista ryyppyreissuista yms.

      • Nuo nyt ovat perusedellytyksiä eivätkä kerro mistään mainittavasta k&k.:sta.


    • Kiltti-ätmi

      Semmoista hyötyä että sinulla on rakastava luotettava kumppani jonka kanssa on hyvä suunnitella elämää. Elämässä tärkeintä on hyvä ja luotettava kumppani, ei elämää ole tarkoitettu yksin elämiseen.

      • Ikisinkkunainen

        Kunnes näyttää todellisen nahkansa ja saamme taas lukea mitä jännämies on tehnyt.


    • Äläkerrosatuja

      Kiltti ja kunnollinen=satuhahmo.
      Mies voi olla kauankin "kiltti ja kunnollinen", mutta pinnan alla kytee.
      Ei enää ikinä tyyppiä, joka itseään kyseisillä sanoilla kuvailee. Hallitsevia, omistushaluisia pettureita olleet loppujen lopuksi.

    • No nainenhan voi raahata sen ryysykaupopaan ja käyttää sitä makutuomarina ostoksilla, voi laittaa oven pönkäksi, voi köllötellä pää sen sylissä telkkkari katsoesssa, laittaa sen vaihtamaan talvirenkaat, huutaa ja möykätä sille jne. K & K miehen käyttötarkoitukset on moninaiset.

    • Naiset

      Naisetnaiset.

    • No minä ainakin voisin tehdä naiselle polttopuut, ja jos naisella on perunoita kasvamassa, niin voisin nostaa ne koneellisesti

      • luulenvaan

        Taitaa miehellä olla eräs miss mielessä :D


    • Totuus-

      Kysyi mitä hyötyä. Kiltti mies auttaa kodin askareissa, vaihtaa talvirenkaasi, kohtelee hyvin, halaa ja pussaa joka päivä, maksaa laskuja kanssasi puoliksi. Jännämiehen kanssa nainen maksaa yksin laskut. Kiltti mies lähtee kanssasi kaverisi häihin kun jännämiestä et kehtaa sinne viedä koska kaikki tietää miten arvaamaton jännämies on.

    • KiltteysKunniaan

      Ehkä paras hyöty on että nainen saa kumppanuutta; Siis jos nainen on itse kiltti ja kunnollinen, niin eiköhän se yhteinen maailma rakennu tyydyttävimmin saman tyylisen miehen kanssa.

      Miksi ”kiltteys” olisi jotenkin negatiivinen omnaisuus? Parhaimmillaanhan kiltteys on tervettä itsevarmuutta ja toisten ihmisten ottamista huomioon. Aggressiivinen ”jännäily” kertoo ensisijaisesti pinnan alla kytevistä epävarmuuksista.

    • hyväkuntoinenmies

      Hienoa, mikään näistä ei sovi muhun vaikka en olekaan kiltti ja kunnollinen.

    • uktykyketykeyk

      Palstan "kilttien ja kunnollisten" mallin mukaan saisi rasistisen ja pihin peräkammarin pojan.

    • kukaaneikuitenkaanlyö

      Olen sinkkunainen ja minulla on todella korkeat kriteerit miesvalinnoissa. Siis miltei sairaan korkeat. En millään voi luovuttaa vapauttani pysyvään parisuhteeseen. Olen opetellut pärjäämään kodin teknisissä asioissa itse. Onhan minulla sama määrä aivosoluja kuin miehelläkin. Olen vain hieman lyhyt ja kevyt niin etten yllä esim. palovaroittimen paristoa vaihtamaan tavallisella keittiöjakkaralla tai vääntämään jotain rasksta. Niihinkin tehtäviin aina on löytynyt ratkaisu. Minulla on kokemuksia kilteistä ja kunnollisista miehistäkin, mutta he, kuten kaikki muutkin miehet haluavat sitoutua. Siinä särkyy sydämiä jos ei avioon tai yhteisasumiseen suostu. Sitten täytyy aina toipua............

    • useinmiehetihania

      Minä rakastan melkein kaikkia miehiä. Joskus himoitsenkin heitä. Saan usein miehiltä hyväileviä ja hyväksyviä katseita. Naisena se tuntuu pirun hyvältä!. Ne ovat kohteliaita ja romanttisia katseita. Eivät julkeita ja riisuvia. Suhteisiin ryhtyminen onkin sitten taas toinen juttu. Siinä pitäisi mennä intiimiyttäkin pidemmälle.

    • Tiedän_kokemuksesta

      Kilttiä ja kunnollista miestä on helppo käyttää hyväksi. Siitä saa hyvä palvelijan, kuljettajan ja lapsen vahdin sekä laskujen maksajan. Silloin jää aikaa tapailla oikeita miehiä.

      • Kokemustamyös

        Jopa kiltinkin pitää ymmärtää oman arvonsa ja edellyttää sen arvossa pitämistä.
        Kun sen sisäistää niin tuollaista ei pääse tapahtumaan


    • lempeä_herätys

      Vain kiltti ja kunnollinen voi ymmärtää toista kilttiä ja kunnollista.

    • ketätahansahuoli

      Jos pitää kysyä, ei ansaitse kilttiä ja kunnollista.

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1955
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1650
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1158
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe