Kona? Corner?

Eila-mummo

Viime aikoina olen ihmetellyt kun lapset kylillä hokevat että "konaaa" ja "corner". Mitä tuo tarkoittaa? Tyhmän kuuloista. Ja yhtenä päivänä oli S-marketin pullonpalautusautomaatilla nuori poika palauttamassa tölkkejä ja koko toimitus kesti ja kesti. Ainakin 10 minuuttia meni yhden muovikassillisen tyhjentämisessä. Siinä se mutisi yksinään jotakin että "sukaa" tms.

Mikä näitä nykynuoria vaivaa mie kysyn vaan.

50

2725

Vastaukset

• Samaa miettinyt olen itsekkin.

• Se on tämä hullu joka kuvailee känni sekoilujaan youtubeenki.

• kkorner upi

• Kkool

• Kkona ukko. Kkorner isännyys Kkonabass

• Skriimin tarve alkaa olla kriittinen!

• kkong kkool aika pahat tilantteet sukaaa

• Melko suurella osalla on liian matala otsa, jolloin takaraivo alkaa suoraan kulmakarvoista. Tällainen syntrooma aiheuttaa monenlaisia oireita; persejalkaisuutta, luku- ja kirjoitustaidottomuutta, perussuomalaisuutta, usko MV- ja seiskalehden uutisointiin, epäasosiaalista käyttäytymistä ja niin edelleen. Vaivoista on vaikea parantua, koska ne ovat myötäsyntyisiä.

• Nyt kannattaa rajoittaa sitä alkoholinkäyttöä.

• Upi on kkona naistenmies. ei mikää jonneukko vaan AFLAisännyys

• MITÄ?

• Sairas se on päästään. Ei kukaan tervejärkinen käyttäydy noin.

• Kkonaaa

• Upi on jumala. Pieksänyt itse saatananki

• Viestebä poiatellaan sukaaa. Jonne ukkoja

• Normaaleja paltamolaisten jälkeläisiä.
    Ihme mossottajia koko sakki.

• Kornage

• Ae upi ppulkkinen on konaukko

• Pahattilanteet

• Maalaislapsien jollotuksie. Niistä niitä sitten kiusataan etelän yliopistoissa.

• Ei kkorner-isännyyksiä voi kiusata

• KKona KKorner KKong KKool. Upi on KKorner_isännyys.

• kkorner kkonabass :DD

• KKong KKona KKoin KKorner ukot jumankautsi :D

• KKK?

• Kkona

• Klukgg klugg klaani!

• Tietäähän nämä...Paltamolaiset...jyndeja, moalaisie, minä ite, kukahan se mennöö autolla, ja muuta...huoh

• Missä Dii? Dii heti tänne!

• KKoin

• Tässä on esimerkkiketju siitä, mitä vuosisatojen kainuulainen sukurutsa oikein tuottaa. Kun koskaan ei ole naitu pikkuserkkua kauempaa, niin degeneraatio välttämättä iskee ja tuloksen todella huomaa.

• Väestötieteilijä saattaa olla jäljillä, kun käytös lienee aika normaalia paltamon penikoille.

• upi on KKorner isännyys

• Arttu pulkkinen (Upi) voitti oikeasti vuoden kainuulainen äänestyksen.

• Tosijjaaan! Kkongg sexpätängg ! Upi vuoden suomalainen!

• Jos jotain kiinnostaa enemmän Upi aihe nii YouTuben puolelta löytyy hakusanoilla: Upi ja Kkona lisää kkontenttia.

• voittiks tuuba oikeesti vuoden kainuulainen äänestyxen

missää ei oo tuloxii

• Hälläpällä jos KKornerukot jumankautsi pinpottelee KKonnn KKornerukot

• Antaisin tolle ihana nörtti.

• Eli yhteenvetona keskustelusta tähän asti,arvoisat keskustelupalstan lukijat totean,ei siis mitään järkevää ja tärkeää,vaan jotain sellaista,jota ei kannata sen pidempää aikaa miettiä n.s.bullshittiä koko juttu!

• Olitko sä se Jonne-skodalla ajava hahaa

• hahaa ukon hupatusta

• kona on hyvä

• Onko hyvin myynyt pillereitä?

• Ö NYT ON KOPPA KOFFIA TOSIJJAA ÄIJIE ILTA DRUNK ALAVIIVA ISÄNTÄ MEININKI Ö

• En tiedä mutta sukaa tarkoittaa venäjäksi sukkaa.

• Kkon

• En tiijä yhtään,että mistä puhe mutta tuli sellainen olo,että kunhan pääsen tien päältä kottiin,niin keitän kattilallisen kuoripottuja ja syön ne voin ja sillin kanssa.Minä mitään hienompia ala tekemään.Tekee pyhän aikaan,jos on enemmän porukkaa koolla. Voipihan se velipoika käydä siellä mökillä itekseenkin,jos ei ole muita lähtijöitä.

• On muuten pirun huonossa kunnossa ja liukkaita sivutiet Paltamossa.Näin kertoo eräs,joka on sivuteitä tänään ajellut.Soramonttuja ja soraliikkeitä on kirkonkylä täynnä,mutta ei riitä hiekkaa liukkauden estoon.

Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.