Isänmaallisuus on demonisoitu tarkoituksellisesti!

HerääSuomi

Länsimaiden ns. vasemmistoliberaalit eli kulttuurimarxistiset tahot ja niiden valtamediat ja tilaustutkijat ovat tarkoituksella demonisoineet perinteisen ja tervehenkisen isänmaallisuuden.

Oman maan, kansan, kulttuurin, kielen ja uskon puolustaminen ja arvostaminen on leimattu jopa natsirasismiksi!? Ja vain siksi, että merkityksettömän pienet ääriryhmät väittävät edustavansa isänmaallisuutta. Tai siis se on se hyvä tekosyy leimaajille!

Ihan sama kuin vasemmistoliberaalius ja "suvaitsevaisuus" määriteltäisiin tunnetusti väkivaltaisten äärivasemmistolaisten ja anarkistien mukaan. Niinhän ei kuitenkaan tapahdu!?

Näin meitä isänmaallisia, sinivalkoisia ja suomenmielisiä TAVALLISIA kunnon suomalaisia leimataan ja aivopestään olemaan puolustamatta suomalaisuutta Suomessa!

38

655

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • läpinäkyvä_salajuoni

      Niinpä. Perinteinen isänmaallisuus ei edes ole poliittista! Se on vain oman kansallisuuden arvostamista ja oman kansan puolustamista.

      Mutta nykyään tervehenkinen ja rauhallinen isänmaallisuus esitetään olevan vain oikeistolaisuutta ja nimenomaan äärioikeistolaisuutta???

      Jotta peloteltaisiin tavalliset epäpoliittiset suomalaisuuttaan arvostavat suomalaiset, jotta he eivät uskaltaisi tai kehtaisi puolustaa omaa Suomeaan!

    • Lillepi

      Niinpä, ja se fiksu isänmaallisuus jota edellä esiintyneet huutajat eivät ilmeisesti ole sisäistäneet päissään on sitä ettei ole tarvetta torvisoittokunnalle kun olen kaupan jonossa
      tai nautin kirjaston palveluja etc. -Isänmaallinen ihminen ei tarvitse selittelyjä.

      • IsänmaallinenSuomalainen

        MUTTA pitää se suomalaisen isänmaallisuus JOTENKIN näkyä tai kuulua!

        Muuten koko isänmaallisuus-käsite on täysin tyhjä. Mihin tietysti epäisänmaalliset ja suomalaisvastaiset tahot ja etenkin valtamedia pyrkivätkin.


    • hyvä.Suomi

      Massiivinen trollien propaganda yrittää saada aikaan levottomuutta ja eripuraa suomalaisten keskuudessa. Todella vastenmielinen ilmiö, jonka taustalta löytyy ammattimaiset propagandan levittäjät.

    • öööhörrrrps

      Se tuli heti selväksi, kun tämä vihervasurivinoutuneisuus alkoi nostaa päätään. Propaganda oli niin karmeeta räkimistä ja huutoa, että meinasi moneen kertaan leuka revähtää ihmetyksestä. Nopeesti kyllä teilattiin perinteiset suomalaiset arvot ja niiden kannattajat. Kyllä tämä mädätys, eli "monikulttuuristaminen" ja "kansainvälistäminen" on niin karmeeta sisältöä, että normaalisti sellainen tyrmättäisiin jo porteilla. Sen sallimisella on vain yksi tarkoitus.

    • PohjiltaItseNoussutUhri

      Sain juuri bannin eräälle näennäis-kristilliselle foorumille, tuodessani aihetta käsittelevässä ketjussa julki tietoni siitä, mistä todella on kysymys nk. monikultturismissa, Ukrainan sodassa ym.

      Tämä ei ollut eka banni heiltä, mutta viimeinen. Kysymys on päämäärästä, etenkin kristittyjen, kristinuskon ja kirkkojen vainoista, kristillisen länsimaailman hajoittamisesta, jopa nk. valkoisen rodun aktiivista hävityspyrkimyksestä.

      Samoin kuin myös täällä S24:llä, tietyt videot ja faktat ovat liian vahvoja todisteita. Laittamani pätkä Talmudia sai nuo modet kantapäilleen. Eihän sellaista sovi näyttää kristityille, etenkään "Israelin ystäville" ja sen rahallisille tukijoille!

      Välittömästi bannin luettuani koin helpotuksen ja vapauden tunteen. Pääsin irti valhekristillisestä valhemediasta. Tietynlainen muotokristillisyys saa elämässäni myös jäädä entisestäänkin. Olen kristitty - Herra varjele! - mutta minulla on myös älyä korvien välissä (kauan tosin kesti saada pari tiettyä pikkuratasta käyntiin).

      Hyvästi lopullisesti, Suomen Evankelis-kommunistinen luterilainen valhekirkko!

      Video "Juutalaiset monikulttuurin taustalla". Videolla on alussa varoitus, että se ehkä loukkaa joitain katsojia. Saattaa hämmästyttää, tyrmistyttää ja suututtaa, pikemminkin. On kuitenkin varsin valaiseva. Juutalaiset ja mustat aktivistit siellä vain julistavat alkuperäiskansojemme ja -kulttuuriemme tuhoa. Kannattaa katsoa:

      https://www.youtube.com/watch?v=5pFbkTbQiSM&bpctr=1533551751

      En ole antisemitisti enkä natsi, olen ollut jopa erityisen juutalaismielinen (järkiinnyttyäni, en enää niinkään) mutta minua ei "rasismi"-syytöksillä pelotella olemaan hiljaa omiani kohtaan suunnitteilla olevasta "salajuonesta"! Etenkin kun itselläni on omakohtaiset, väkivaltaiset kokemukseni myös talmudisteista. Muutoin, puolestani juutalaiset eläkööt tavallaan. Olen itse joskus kauan sitten, kristittynä, ollut myös osa tuota elämäntapaa, joten tunnen heidät ja heidän ajattelunsa ja tapansa hyvin.

      Mutta totta tosiaan, vanhat jätkät puhuivat sittenkin totta: näillä todella on suunnitelmansa, joita julistavat jopa internetissä! On hämmästyttävää ja järkyttävääkin havaita, että itse, hyväksi uskomansa asia, onkin päävihollisten juoni! Ja he, joita aiemmin piti paholaistakin pahempina: heidän puheissaan olikin myös totta toinen puoli.

      Maailma on menossa kaaokseen, se tietoisesti johdetaan siihen. Vaikkemme voisi itse asialle mitään, on meidän kuitenkin hyvä tietää tosiasiat, faktat, joita valhemediat ja jopa näennäiskristilliset valhekirkotkin, yhteistyössä rikollisten, väkivallan ihmisten kanssa pyrkivät salaamaan, sensuroimaan, bannaamaan totuudenpuhujat ja varoittajat.

      *Juutalaiset: minä en enää pelkää teitä. Te pyritte vaientamaan totuuden, syyllistämällä uhrinne jotka alkavat kertoa totuutta teistä. Tulkitkaa kirjoitukseni vaikkapa kostoksi, jos haluatte. Minulla, uhrillanne, kun sattuu olemaan perkeleellisen pitkä muisti ja joissain asioissa anteeksiantamaton mieli. Etenkin teihin vuosikymmeniä sitten luottanutta nuorta, lähes lasta vastaan tekemienne rikostenne kohdalla. Eikös tämä ole myös juutalainen mielenlaatu?

      Mutta: NYT OLEN HENGESSÄNI VAPAA!

      Juutalaisen kommunismin aikaansaannoksia:
      https://www.youtube.com/watch?v=IRhKR4-w-3Q

      Tänä päivänä Venäjä on taas vapaa.

      https://www.youtube.com/watch?v=Tw7P5tY4SqY

      Brother Nathanael youtube-videoita kannattaa myös katsoa.

      • SuomessaUudetSäännöt

        Sääntöjenvastainen, suomalainen sotilasmarssi, joka ensimmäisenä kajahtaa itsenäisyyspäivän juhlissa presidentinlinnassamme.

        Juutalaisjohtoinen S24 latelee uusia sääntöjä suomalaisille.


    • > ns. vasemmistoliberaalit eli kulttuurimarxistiset

      Upeaa! Kerrankin melkein onnistunut määritelmä kulttuurimarxismille! Nyt on pakko todeta, että minä todellakin olen sitten varmaan kulttuurimarxisti, koska kannatan julkisen sektorin laajennettua tehtävänhoitoa — ja vieläpä perustulon ja miksei palveluseteleidenkin kautta!

      Klassinen kulttuurimarxisti olisi tuon mukaan esimerkiksi John Stuart Mill.

      Kiitos. Olen tivannut kultturimarxismin määritelmää jo useamman kerran näillä palstoilla, koskaan ei ole vastausta tullut. Tosin termi vasemmistoliberaalit on hieman epäselvä, mutta yleensä sillä tarkoitetaan sosiaaliliberaaleja...

      • GospodiPomiluj

        Marxilaiseen opetukseen, eli koko maailmanlaajuiseen, mutta myös meillä nähtävään, suomalaiseen kommunismiin kuuluu tarkoitusperä levittää marxilainen kommunismi ja tuhota kaikki sen tarkoitusperien vastainen aatteellisuus, kulttuuria apunakäyttäen eli kautta. Kulttuuria ovat kaikki nämä ja paljon muuta: kansallinen muinaiskulttuuri, kieli, kansalliset perinteet, käytöstavat, tiede, taide, koulutus, elokuvat, teatterit, mediat, uskonto. Nk. monikulttuurisuus, jossa kommunistien todellisena tarkoitusperänä on hyväksikäyttää aggressiivista islamia maltillista kristinuskoa vastaan.

        Kommunismi on ateistinen talousoppi. Siihen ei sovi jumalat. Sen päämäärät ovat siis talousopin lisäksi myös uskontovastaiset, ateistiset. Kommunismin omia jumalia, eli aatteen kohteita ovat mystinen "Kansa Kaikkivaltias", sekä tiede.

        Kommunismin uskontovastaisuus on alunalkaen kohdistunut nimenomaan kristinuskoa ja kristinuskotaustaista länsimaailmaa vastaan. Kommunismin luoja, juutalainen Karl Marx: "Uskonto on ooppiumia kansalle." Hyvin näyttävin menoin kommunistit murhasivatkin sitten koko Venäjän tsaariperheen, Venäjän kristillis-ortodoksisuuden keulakuvan, sittemmin pyhiksi (pyhimyksiksi) julistetut.

        "In ale gasn":
        https://www.youtube.com/watch?v=1ft9iuZu0AI

        "Sisällissodan (valkoisille) kenraaleille":
        https://www.youtube.com/watch?v=jUKQIlHu3tk

        Väitetään tätä kirjoitusta rasismiksi tai ei (kirjoitukseni eivät ole rasistisia vaan meihin kohdistuvan rasismin vastaisia), meidän on tiedettävä se tosiasia, että tämä sama henki ja aktivismi elää vahvasti edelleen, on toiminnassaan, kuten ed. viesteissä laittamassani linkeissä voi nähdä.

        Sensuuri medioissa todistaa, että itse suomalaisilla Suomessa alkaa oikeudet vähetä. Etenkin luterilainen kirkkomme ja sen luopiopapisto ovat uhranneet Kristuksen islamille, monikultturismin alttarilla, joka ei ole monikultturismia, sillä se ei suvaitse toisinajattelijoita.

        Kirkolla, ainakin aiemmin oli yhteiskunnassamme sananvaltaa. Kuinka moni enää ottaa sitä todesta, kristillisenä kirkkona? Itse erosin siitä jo kaksi vuotta sitten, viimeisen kerran.
        .


      • GospodiPomiluj kirjoitti:

        Marxilaiseen opetukseen, eli koko maailmanlaajuiseen, mutta myös meillä nähtävään, suomalaiseen kommunismiin kuuluu tarkoitusperä levittää marxilainen kommunismi ja tuhota kaikki sen tarkoitusperien vastainen aatteellisuus, kulttuuria apunakäyttäen eli kautta. Kulttuuria ovat kaikki nämä ja paljon muuta: kansallinen muinaiskulttuuri, kieli, kansalliset perinteet, käytöstavat, tiede, taide, koulutus, elokuvat, teatterit, mediat, uskonto. Nk. monikulttuurisuus, jossa kommunistien todellisena tarkoitusperänä on hyväksikäyttää aggressiivista islamia maltillista kristinuskoa vastaan.

        Kommunismi on ateistinen talousoppi. Siihen ei sovi jumalat. Sen päämäärät ovat siis talousopin lisäksi myös uskontovastaiset, ateistiset. Kommunismin omia jumalia, eli aatteen kohteita ovat mystinen "Kansa Kaikkivaltias", sekä tiede.

        Kommunismin uskontovastaisuus on alunalkaen kohdistunut nimenomaan kristinuskoa ja kristinuskotaustaista länsimaailmaa vastaan. Kommunismin luoja, juutalainen Karl Marx: "Uskonto on ooppiumia kansalle." Hyvin näyttävin menoin kommunistit murhasivatkin sitten koko Venäjän tsaariperheen, Venäjän kristillis-ortodoksisuuden keulakuvan, sittemmin pyhiksi (pyhimyksiksi) julistetut.

        "In ale gasn":
        https://www.youtube.com/watch?v=1ft9iuZu0AI

        "Sisällissodan (valkoisille) kenraaleille":
        https://www.youtube.com/watch?v=jUKQIlHu3tk

        Väitetään tätä kirjoitusta rasismiksi tai ei (kirjoitukseni eivät ole rasistisia vaan meihin kohdistuvan rasismin vastaisia), meidän on tiedettävä se tosiasia, että tämä sama henki ja aktivismi elää vahvasti edelleen, on toiminnassaan, kuten ed. viesteissä laittamassani linkeissä voi nähdä.

        Sensuuri medioissa todistaa, että itse suomalaisilla Suomessa alkaa oikeudet vähetä. Etenkin luterilainen kirkkomme ja sen luopiopapisto ovat uhranneet Kristuksen islamille, monikultturismin alttarilla, joka ei ole monikultturismia, sillä se ei suvaitse toisinajattelijoita.

        Kirkolla, ainakin aiemmin oli yhteiskunnassamme sananvaltaa. Kuinka moni enää ottaa sitä todesta, kristillisenä kirkkona? Itse erosin siitä jo kaksi vuotta sitten, viimeisen kerran.
        .

        Olipas läjäys. Ensi kerralla, tähtää pönttöön.


      • HerääSuomi

        Rotta ei muka huomannut, että käytin ns.-lyhennettä "vasemmistoliberaali"-sanan edessä!?
        Koska kulttuurimarxistit eivät missään tapauksessa ole ollenkaan mitään liberaaleja. Ja eivät välttämättä aina kovin vasemmistolaisiakaan.

        Kulttuurimarxistiset yhteiskuntatieteilijät ovat kehittäneet kaunistelu- ja valheilmaisuja, kuten propagandan teossa aina on tapana. USA:ssa heitä on jo alettu kutsumaan vain "liberaaleiksi"!?

        Kyllä Rotta HYVIN tietää, mitä kulttuurimarxismi on ja ketkä sitä edustavat. Mutta umpikierona äärivasurina ei ole tietävinään ja ei ole huomaavinaan lainausmerkkejä käsitteiden yhteydessä.


      • HerääSuomi kirjoitti:

        Rotta ei muka huomannut, että käytin ns.-lyhennettä "vasemmistoliberaali"-sanan edessä!?
        Koska kulttuurimarxistit eivät missään tapauksessa ole ollenkaan mitään liberaaleja. Ja eivät välttämättä aina kovin vasemmistolaisiakaan.

        Kulttuurimarxistiset yhteiskuntatieteilijät ovat kehittäneet kaunistelu- ja valheilmaisuja, kuten propagandan teossa aina on tapana. USA:ssa heitä on jo alettu kutsumaan vain "liberaaleiksi"!?

        Kyllä Rotta HYVIN tietää, mitä kulttuurimarxismi on ja ketkä sitä edustavat. Mutta umpikierona äärivasurina ei ole tietävinään ja ei ole huomaavinaan lainausmerkkejä käsitteiden yhteydessä.

        No hitto. Ei siis sittenkään määritelmää.

        Ei, minä en tiedä mitä kulttuurimarxismi on, enkä tiedä ketkä sitä edustavat. Tämä johtuu siitä, että *kukaan* ei ole koskaan suostunut tuota termiä määrittelemään. Edes googlaamalla ei löydy mitään määritelmää termille.

        Tai siis löytyyhän sille määritelmä. Esimerkiksi tämä: https://fi.wiktionary.org/wiki/kulttuurimarxismi

        Se ei vain vastaa millään tavalla tämän palstan (ja monien muiden palstojen) sekopäiden juttuja.


      • KommunistinenManifesti
        TheRat kirjoitti:

        Olipas läjäys. Ensi kerralla, tähtää pönttöön.

        Läjäys mikä läjäys, mutta ilmaisi tosiasiat. Tunnen jossain määrin, voisi sanoa: aika paljonkin kommunismia, myös vanhoja kommunisteja - nykykommareiden huutokonserttia olen omin silmin ja korvin todistanut ensin kommareiden omilla marsseilla, nykyään mm. isänmaallisten mielenosoituksissa: "Fasistit ja rasistit, syökää paskaa!" - ja tuo läjäys / pläjäys on itseopittua tietoa, keskustelujen ja muun opetuksen, kommareiden omien puheiden ja tekojen kautta.

        Joten se, minkä haluat tähdätä suoraan pönttöön, on kommunismi itse.

        Ja ajatella: itsekin joskus kauan sitten, muun vasemmiston lisäksi äänestin muutaman kerran myös kommunisteja, marssin joukoissa, itsekin kantaen punalippua, mutta juuri samalla kuunnellen ja katsellen "keiden joukoissa seisoin, keiden lippua kannoin": teitä kommunistit ja tajusin, etten itse kuulu noin alatyyliseen joukkoon.

        Tämän päivän tekojenne ja omien kirjoitustenne kautta internetissä, olen alkanut tajuta toisin myös vuoden 1918 tapahtumia. Ette liene tuolloinkaan olleet tosisankareita, kuten aiemmin uskoin. Kun luen kotipaikkakuntieni (juurieni) historioita löydän tietoa punikkien kuoliaiksi kiduttamista kunniallisista valkoisista. Kun luen noiden alueiden esim. tämän päivän vasemmistoliittolaisten kirjoituksia, löydän faktaa todellisesta törkyjengistä, tämän päivän rikoksistanne sekä niiden aikeista eli suunnitelmistanne. Olette mm. seksuaalirikollisia ja eläinrääkkääjiä. Ei ihme, että islam (joka ei ole aito uskonto) vetoaa teihin. Saa olla "sika" ja ihan luvan kanssa.

        Vetäkää itse itsenne alas pöntöstä. Te ette ole rehellistä työkansaa vaan rikollisia ja pummeja. Moniko teistä on elättänyt itse itsensä ja perheensä aidolla työnteolla, vuosikymmenien ajan, heräten aamulla aikaisin töihin ja sieltä rättiväsyneenä kotiin laahautuen? Harvempi. Te olette loisia. Te ja ulkomaan kaverinne, suomalaisen työkansan todellisia riistäjiä.

        "Työmiehet, kyntäjät ja kaikki
        työkansa joukko nälkäinen!
        Maa meidän on ja olla täytyy
        vaan ei laiskain lurjusten!
        Nälkä meill' on aina vieraanamme
        vaan kuin korpit haaskoiltaan
        me kerran kaikki karkoitamme
        ja päivä pääsee paistamaan!"

        Edes vanhan ajan sosialistit eivät tunnustaisi teitä, muka työkansan nimissä roikkuvat, oman kansanne riistäjät, pummit, loiset ja laiskat lurjukset, yhdessä kansamme vihollisten, ulkomaan rikollisten kanssa.
        .


      • KommunistinenManifesti kirjoitti:

        Läjäys mikä läjäys, mutta ilmaisi tosiasiat. Tunnen jossain määrin, voisi sanoa: aika paljonkin kommunismia, myös vanhoja kommunisteja - nykykommareiden huutokonserttia olen omin silmin ja korvin todistanut ensin kommareiden omilla marsseilla, nykyään mm. isänmaallisten mielenosoituksissa: "Fasistit ja rasistit, syökää paskaa!" - ja tuo läjäys / pläjäys on itseopittua tietoa, keskustelujen ja muun opetuksen, kommareiden omien puheiden ja tekojen kautta.

        Joten se, minkä haluat tähdätä suoraan pönttöön, on kommunismi itse.

        Ja ajatella: itsekin joskus kauan sitten, muun vasemmiston lisäksi äänestin muutaman kerran myös kommunisteja, marssin joukoissa, itsekin kantaen punalippua, mutta juuri samalla kuunnellen ja katsellen "keiden joukoissa seisoin, keiden lippua kannoin": teitä kommunistit ja tajusin, etten itse kuulu noin alatyyliseen joukkoon.

        Tämän päivän tekojenne ja omien kirjoitustenne kautta internetissä, olen alkanut tajuta toisin myös vuoden 1918 tapahtumia. Ette liene tuolloinkaan olleet tosisankareita, kuten aiemmin uskoin. Kun luen kotipaikkakuntieni (juurieni) historioita löydän tietoa punikkien kuoliaiksi kiduttamista kunniallisista valkoisista. Kun luen noiden alueiden esim. tämän päivän vasemmistoliittolaisten kirjoituksia, löydän faktaa todellisesta törkyjengistä, tämän päivän rikoksistanne sekä niiden aikeista eli suunnitelmistanne. Olette mm. seksuaalirikollisia ja eläinrääkkääjiä. Ei ihme, että islam (joka ei ole aito uskonto) vetoaa teihin. Saa olla "sika" ja ihan luvan kanssa.

        Vetäkää itse itsenne alas pöntöstä. Te ette ole rehellistä työkansaa vaan rikollisia ja pummeja. Moniko teistä on elättänyt itse itsensä ja perheensä aidolla työnteolla, vuosikymmenien ajan, heräten aamulla aikaisin töihin ja sieltä rättiväsyneenä kotiin laahautuen? Harvempi. Te olette loisia. Te ja ulkomaan kaverinne, suomalaisen työkansan todellisia riistäjiä.

        "Työmiehet, kyntäjät ja kaikki
        työkansa joukko nälkäinen!
        Maa meidän on ja olla täytyy
        vaan ei laiskain lurjusten!
        Nälkä meill' on aina vieraanamme
        vaan kuin korpit haaskoiltaan
        me kerran kaikki karkoitamme
        ja päivä pääsee paistamaan!"

        Edes vanhan ajan sosialistit eivät tunnustaisi teitä, muka työkansan nimissä roikkuvat, oman kansanne riistäjät, pummit, loiset ja laiskat lurjukset, yhdessä kansamme vihollisten, ulkomaan rikollisten kanssa.
        .

        Katos, annoin palautetta esimerkkien kera ja ylläpito poisti sääntöjen vastaisena. Ilmeisesti koska en haukkunut mitään kansanryhmää.

        Jännä palsta.


      • HerääSuomi
        TheRat kirjoitti:

        No hitto. Ei siis sittenkään määritelmää.

        Ei, minä en tiedä mitä kulttuurimarxismi on, enkä tiedä ketkä sitä edustavat. Tämä johtuu siitä, että *kukaan* ei ole koskaan suostunut tuota termiä määrittelemään. Edes googlaamalla ei löydy mitään määritelmää termille.

        Tai siis löytyyhän sille määritelmä. Esimerkiksi tämä: https://fi.wiktionary.org/wiki/kulttuurimarxismi

        Se ei vain vastaa millään tavalla tämän palstan (ja monien muiden palstojen) sekopäiden juttuja.

        Linkissäsi on ihan suppea, mutta osuva kulttuurimarxismin määritelmä. Tyydy vain siihen, jos et jaksa "jostain syystä" ottaa enempää selkoa.


      • HerääSuomi kirjoitti:

        Linkissäsi on ihan suppea, mutta osuva kulttuurimarxismin määritelmä. Tyydy vain siihen, jos et jaksa "jostain syystä" ottaa enempää selkoa.

        Okei.

        Kyse on siis jonkinasteisesta mielenterveysongelmasta. Termin käyttäjien puolelta. Niputetaan yhteen kaikki mikä pelottaa ja lätkäistään sille termi päälle.

        Sääli. Mutta vahvistit sen minkä tiesin. Ei voi ottaa vakavasti kulttuurimarxismista sönkkääviä.


      • KulttuuriMurhaajat
        TheRat kirjoitti:

        Okei.

        Kyse on siis jonkinasteisesta mielenterveysongelmasta. Termin käyttäjien puolelta. Niputetaan yhteen kaikki mikä pelottaa ja lätkäistään sille termi päälle.

        Sääli. Mutta vahvistit sen minkä tiesin. Ei voi ottaa vakavasti kulttuurimarxismista sönkkääviä.

        TheRat osottautuu ihan valehtelijaksi. Uskoo, että täällä kirjoittavat ovat aivan tyhmiä. Samaa suunsoittajajengiä kuin kiljupunkkariystävänsä.

        Toki hän tietää mitä on kulttuurimarxilaisuus. Tässä esimerkki Kiinasta, mutta sama kulttuurivallankumous on meneillään parastaikaa ympäri maailmaa, myös euroopassa ja Suomessa. Koska se on veretön - vielä toistaiseksi, ennenkuin kommunistit jo taas julkisesti ovat omina itsenään - tätä vallankumousta ei tunnista, etenkään sellaiset jotka eivät tunne aihetta. Kirjoitin tuolla edellä kuinka se tapahtuu: kulttuurivaikuttamisen kautta, vaientaen toisinajattelu.

        Kommunistit ovat vailla omaatuntoa olevia murhaajia, tämä on syytä aina pitää mielessä. Heidän käsissään on pelkkää verta.

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Kulttuurivallankumous
        .


      • RättienVallankumous
        KulttuuriMurhaajat kirjoitti:

        TheRat osottautuu ihan valehtelijaksi. Uskoo, että täällä kirjoittavat ovat aivan tyhmiä. Samaa suunsoittajajengiä kuin kiljupunkkariystävänsä.

        Toki hän tietää mitä on kulttuurimarxilaisuus. Tässä esimerkki Kiinasta, mutta sama kulttuurivallankumous on meneillään parastaikaa ympäri maailmaa, myös euroopassa ja Suomessa. Koska se on veretön - vielä toistaiseksi, ennenkuin kommunistit jo taas julkisesti ovat omina itsenään - tätä vallankumousta ei tunnista, etenkään sellaiset jotka eivät tunne aihetta. Kirjoitin tuolla edellä kuinka se tapahtuu: kulttuurivaikuttamisen kautta, vaientaen toisinajattelu.

        Kommunistit ovat vailla omaatuntoa olevia murhaajia, tämä on syytä aina pitää mielessä. Heidän käsissään on pelkkää verta.

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Kulttuurivallankumous
        .

        Tässä stadilaisia kulttuurimarxisteja: loisia, pummeja, kiljun ja huumeiden läträäjiä. Ovatko koskaan tehneet oikeaa työtä, eli kuulunevatko aitoon työväenluokkaan ollenkaan, vaikka sen nimissä siipeilevätkin yhteiskuntaa?

        Kiitettävästi he kuitenkin työllistävät ainakin poliisia.

        https://www.youtube.com/watch?v=vNz3aQuLYtM
        .


      • KulttuuriMurhaajat kirjoitti:

        TheRat osottautuu ihan valehtelijaksi. Uskoo, että täällä kirjoittavat ovat aivan tyhmiä. Samaa suunsoittajajengiä kuin kiljupunkkariystävänsä.

        Toki hän tietää mitä on kulttuurimarxilaisuus. Tässä esimerkki Kiinasta, mutta sama kulttuurivallankumous on meneillään parastaikaa ympäri maailmaa, myös euroopassa ja Suomessa. Koska se on veretön - vielä toistaiseksi, ennenkuin kommunistit jo taas julkisesti ovat omina itsenään - tätä vallankumousta ei tunnista, etenkään sellaiset jotka eivät tunne aihetta. Kirjoitin tuolla edellä kuinka se tapahtuu: kulttuurivaikuttamisen kautta, vaientaen toisinajattelu.

        Kommunistit ovat vailla omaatuntoa olevia murhaajia, tämä on syytä aina pitää mielessä. Heidän käsissään on pelkkää verta.

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Kulttuurivallankumous
        .

        Ahaa, kulttuurimarxilaisuus on maolaista teologiaa. Uusi määritelmä, hyvä tietää.


      • SaisKeisaritVähäHoivata
        TheRat kirjoitti:

        Ahaa, kulttuurimarxilaisuus on maolaista teologiaa. Uusi määritelmä, hyvä tietää.

        Jälleen väärensit asian. Kulttuurimarxilaisuus ei ole ainoastaan kiinalaista marxilaisuutta, joka muuten ei ole teologiaa ollenkaan.

        Sinulla selvästikin on rajallinen sivistys, asiat ja termien merkitykset hukassa. Et varmaankaan käynyt koulun uskontotunneilla, vaan luotit ateistien elämäntapa-sepustuksiin?

        "Teologia" = jumaluusoppi, on uskonnollinen termi, oppi Jumalasta, Jumalaan liittyvästä uskosta, kustakin jumaluutta tunnustavasta uskonnosta. Ei ole poliittinen termi.

        Sitten ovat erikseen olemassa "filosofiat". Ihmisviisauteen / ateismiin perustuvat elämäntapa-opit.

        Marxismi, kuten politiikka yleensäkin, taas kuuluvat käsitteeseen "aate".

        Aina voi oppia uutta! Mutta Råtta ei taida olla tätä lajia viisastelija.

        Kiinan kulttuurivallankumous on esimerkki kulttuurivallankumouksen toteutuksesta Kiinassa. Eri maissa kulttuurivallankumous toteutetaan näiden maiden ja alueellisten perinteiden sisällä ovelasti ujuttaen se kansan ajatteluun.

        Ihan, lähes säälittää miten epärehellisiksi ihmiset osoittautuvat, sillä "rehellistä ihmistä ei voi huijata". Jos joku tarttuu johonkin täkyyn, hänellä on siihen jo oma taipumus.

        Rehellinen on rehellinen alusta loppuun. Epärehellinen lähtee mukaan kaikkeen valheeseen, kun se sopii hänen motiiveihinsa.

        Tätä näkee yhteiskunnissamme jatkuvasti: julkkisten ja medioiden toiminnassa tietyn valheen ja epädemokratian syöttämiseksi niille vastaanottavaisiin mieliin. Sillä eurokommunismi on kaikkea muuta kuin todellista demokratiaa. Se on rikollisten pummien harvainvalta.
        .


      • VasemmistoTappaa
        SaisKeisaritVähäHoivata kirjoitti:

        Jälleen väärensit asian. Kulttuurimarxilaisuus ei ole ainoastaan kiinalaista marxilaisuutta, joka muuten ei ole teologiaa ollenkaan.

        Sinulla selvästikin on rajallinen sivistys, asiat ja termien merkitykset hukassa. Et varmaankaan käynyt koulun uskontotunneilla, vaan luotit ateistien elämäntapa-sepustuksiin?

        "Teologia" = jumaluusoppi, on uskonnollinen termi, oppi Jumalasta, Jumalaan liittyvästä uskosta, kustakin jumaluutta tunnustavasta uskonnosta. Ei ole poliittinen termi.

        Sitten ovat erikseen olemassa "filosofiat". Ihmisviisauteen / ateismiin perustuvat elämäntapa-opit.

        Marxismi, kuten politiikka yleensäkin, taas kuuluvat käsitteeseen "aate".

        Aina voi oppia uutta! Mutta Råtta ei taida olla tätä lajia viisastelija.

        Kiinan kulttuurivallankumous on esimerkki kulttuurivallankumouksen toteutuksesta Kiinassa. Eri maissa kulttuurivallankumous toteutetaan näiden maiden ja alueellisten perinteiden sisällä ovelasti ujuttaen se kansan ajatteluun.

        Ihan, lähes säälittää miten epärehellisiksi ihmiset osoittautuvat, sillä "rehellistä ihmistä ei voi huijata". Jos joku tarttuu johonkin täkyyn, hänellä on siihen jo oma taipumus.

        Rehellinen on rehellinen alusta loppuun. Epärehellinen lähtee mukaan kaikkeen valheeseen, kun se sopii hänen motiiveihinsa.

        Tätä näkee yhteiskunnissamme jatkuvasti: julkkisten ja medioiden toiminnassa tietyn valheen ja epädemokratian syöttämiseksi niille vastaanottavaisiin mieliin. Sillä eurokommunismi on kaikkea muuta kuin todellista demokratiaa. Se on rikollisten pummien harvainvalta.
        .

        ... omaa kansaansa.

        Ja esim. tätä omaa vihalauluaan (joita on lukemattomia) ei vihavihervasemmistolainen yhteiskuntamme ole koskaan tuominnut. Tällaista murhaa saa kyllä kaduilla julistaa.

        Warhavjanka:
        https://www.youtube.com/watch?v=QlWeWLzX7fE

        https://www.iltalehti.fi/uutiset/2015100220455321_uu.shtml


      • SaisKeisaritVähäHoivata kirjoitti:

        Jälleen väärensit asian. Kulttuurimarxilaisuus ei ole ainoastaan kiinalaista marxilaisuutta, joka muuten ei ole teologiaa ollenkaan.

        Sinulla selvästikin on rajallinen sivistys, asiat ja termien merkitykset hukassa. Et varmaankaan käynyt koulun uskontotunneilla, vaan luotit ateistien elämäntapa-sepustuksiin?

        "Teologia" = jumaluusoppi, on uskonnollinen termi, oppi Jumalasta, Jumalaan liittyvästä uskosta, kustakin jumaluutta tunnustavasta uskonnosta. Ei ole poliittinen termi.

        Sitten ovat erikseen olemassa "filosofiat". Ihmisviisauteen / ateismiin perustuvat elämäntapa-opit.

        Marxismi, kuten politiikka yleensäkin, taas kuuluvat käsitteeseen "aate".

        Aina voi oppia uutta! Mutta Råtta ei taida olla tätä lajia viisastelija.

        Kiinan kulttuurivallankumous on esimerkki kulttuurivallankumouksen toteutuksesta Kiinassa. Eri maissa kulttuurivallankumous toteutetaan näiden maiden ja alueellisten perinteiden sisällä ovelasti ujuttaen se kansan ajatteluun.

        Ihan, lähes säälittää miten epärehellisiksi ihmiset osoittautuvat, sillä "rehellistä ihmistä ei voi huijata". Jos joku tarttuu johonkin täkyyn, hänellä on siihen jo oma taipumus.

        Rehellinen on rehellinen alusta loppuun. Epärehellinen lähtee mukaan kaikkeen valheeseen, kun se sopii hänen motiiveihinsa.

        Tätä näkee yhteiskunnissamme jatkuvasti: julkkisten ja medioiden toiminnassa tietyn valheen ja epädemokratian syöttämiseksi niille vastaanottavaisiin mieliin. Sillä eurokommunismi on kaikkea muuta kuin todellista demokratiaa. Se on rikollisten pummien harvainvalta.
        .

        Kiinan maolainen kulttuurivallankumous oli todellakin teologiaa. Mao oli tuolloin jumala.

        Huvittavaa, että joku edes yrittää vetää yhtäläisyyksiä uskonnonopetuksen (taikauskon tunnustuksellinen humputus) ja sivistyksen välille. Harvoin käytän, mutta nyt on pakko todeta, että LOL.


      • VasemmistoTappaa kirjoitti:

        ... omaa kansaansa.

        Ja esim. tätä omaa vihalauluaan (joita on lukemattomia) ei vihavihervasemmistolainen yhteiskuntamme ole koskaan tuominnut. Tällaista murhaa saa kyllä kaduilla julistaa.

        Warhavjanka:
        https://www.youtube.com/watch?v=QlWeWLzX7fE

        https://www.iltalehti.fi/uutiset/2015100220455321_uu.shtml

        Haluatko ostaa vokaalin? Mitä tarkoittaa "... omaa kansaansa"?

        Et kai kuulu niihin, jotka käyttävät nimimerkkiä osana viestiä? Niin järjetön tapa, ettei mitään rajaa. Yritä keksiä nimimerkki ja kirjoittaa se nimimerkille varattuun kohtaan ja viesti sitten viestille varattuun.


      • Asia_on_tärkein
        TheRat kirjoitti:

        Haluatko ostaa vokaalin? Mitä tarkoittaa "... omaa kansaansa"?

        Et kai kuulu niihin, jotka käyttävät nimimerkkiä osana viestiä? Niin järjetön tapa, ettei mitään rajaa. Yritä keksiä nimimerkki ja kirjoittaa se nimimerkille varattuun kohtaan ja viesti sitten viestille varattuun.

        Tieto asiassa on opettanut, että pysyvän nickin käyttäjät, etenkin Suoli24:llä, voivat joutua nettirikosten, kuten herjaavien false flag-kirjoittelujen kohteiksi. Itselläni ei ole eikä tule mitään pysyvää nickiä. Nickinä, eli asian otsikointina, voi käyttää mitä tahansa, vaikkapa viestin alkuosaa, numero- tai kirjainsarjaa ja vaihdella näissä. Asia on tärkein, ei niinkään se, kuka sen on kirjoittanut.


      • Asia_on_tärkein kirjoitti:

        Tieto asiassa on opettanut, että pysyvän nickin käyttäjät, etenkin Suoli24:llä, voivat joutua nettirikosten, kuten herjaavien false flag-kirjoittelujen kohteiksi. Itselläni ei ole eikä tule mitään pysyvää nickiä. Nickinä, eli asian otsikointina, voi käyttää mitä tahansa, vaikkapa viestin alkuosaa, numero- tai kirjainsarjaa ja vaihdella näissä. Asia on tärkein, ei niinkään se, kuka sen on kirjoittanut.

        Tieto on sen verran surkea firma, ettei sen opetuksiin kannata uskoa. Mitä False Flag -hyökkäyksen kohteeksi joutumiseen tulee, siltä on *äärimmäisen* helppo suojautua. Itse asiassa, riittää ettei tee mitään. Tärkeintä on, ettei hyökkää itsensä kimppuun.

        Nikkinä ei voi käyttää otsikkoa, koska nikki on nikki eikä otsikko. Mikään ei takaa, etteikö seuraavssa uudistuksessa taas muokata jotakin, jonka jälkeen viestisi on lukukelvoton (ennen oli otsikko, jolloin kaltaisesi neropatit kirjoittivat viestin alkuosan otsikkokenttään, sitten seuraavan osan nikkikenttään ja loput tekstikenttään - sitten noiden kahden järjestys vaihdettiin ja lopulta otsikko poistettiin kokonaan, nyt viestit ovat lukukelvottomia).

        Asia voi olla tärkein, mutta nimimerkiltä "VasemmistoTappaa" tuntui puuttuvan sekin. Vaikka hyväntahtoisesti lukisin otsikon osaksi viestiä, on tuo pelkästään populistinen ja vähintäänkin harhaanjohtava väite.


    • Ai niin, mitä tuohon "puolustamiseen" tulee, siinä suurin piirtein meneekin se raja isänmaallisuuden ja nationalismin välillä:
      > Patriootti on ihminen, joka rakastaa maataan, mutta on avoin muille. Nationalisti
      > on ihminen, joka rakastaa maataan, mutta haluaa käpertyä rajojen sisään, sulkea rajat muilta.

      Isänmaallisuudessa ei tietenkään ole mitään vikaa. Minäkin olen hyvin isänmaallinen. Suomi on hieno maa, tervetuloa!

      • RottaTaasPihalla

        Rotta yrittää taas tyypilliseen äärivasureiden tapaan sekoittaa keskustelua sekoilemalla käsitteiden kanssa.

        Kyllä isänmaallisuus, suomenmielisyys ja kansallismielisyys tarkoittavat kaikki ihan samaa. Ne kaikki puolustavat suomalaista Suomea. Patriotismi-käsite on outo lisäys, joka ei kuuluu suomalaiseen kielenkäyttöön.

        Ei voi olla isänmaallinen suomalainen, jos kannattaa Suomen mahdollisimman suurta "monikulttuuristamista" eli ei-suomalaistamista. "Avoin muille" saa ja pitääkin olla, mutta ei avata Suomen rajoja apposen auki kaikille mahdollisille tulijoille, joita on satoja miljoonia ja pian miljardeja maailmalla.

        Suomen rajat eivät koskaan ole olleet suljettu. Ja tuskin kukaan kansalainen edes halaaisi rajoja täysin kiinni! Suomeen on aina tultu ja Suomesta menty lähinnä työn perässä. Lisäksi avioliiton takia. Kyllä kansallismieliset eli "nationalistit" sen hyväksyvät.


      • NationalAnthem

        Itse en näe sitä kovin nationalistisena toimintana, että aletaan ravaamaan ulkomailla avioliittojen perässä. Toki joku näistä lihapäistä haluaa jotain thaikkuvaimoa itselleen, vaikka muuten eivät monikulttuurisuudesta piittaisikaan. Ovat itse kyllä kinuskiin ja suklaaseen kallellaan, vaikka suomalainen nainen vastaavassa tilanteessa olisi kauhistus.

        Pidetääs se kansallismielisyys sitten ihan kunnolla linjassa, jos ollaan kansallismielisiä. Nämä ovat niitä sivistyneitä "pieniä" tekoja katsos ;)


      • RottaTaasPihalla kirjoitti:

        Rotta yrittää taas tyypilliseen äärivasureiden tapaan sekoittaa keskustelua sekoilemalla käsitteiden kanssa.

        Kyllä isänmaallisuus, suomenmielisyys ja kansallismielisyys tarkoittavat kaikki ihan samaa. Ne kaikki puolustavat suomalaista Suomea. Patriotismi-käsite on outo lisäys, joka ei kuuluu suomalaiseen kielenkäyttöön.

        Ei voi olla isänmaallinen suomalainen, jos kannattaa Suomen mahdollisimman suurta "monikulttuuristamista" eli ei-suomalaistamista. "Avoin muille" saa ja pitääkin olla, mutta ei avata Suomen rajoja apposen auki kaikille mahdollisille tulijoille, joita on satoja miljoonia ja pian miljardeja maailmalla.

        Suomen rajat eivät koskaan ole olleet suljettu. Ja tuskin kukaan kansalainen edes halaaisi rajoja täysin kiinni! Suomeen on aina tultu ja Suomesta menty lähinnä työn perässä. Lisäksi avioliiton takia. Kyllä kansallismieliset eli "nationalistit" sen hyväksyvät.

        > Rotta yrittää taas tyypilliseen äärivasureiden tapaan
        > sekoittaa keskustelua sekoilemalla käsitteiden kanssa.

        Ei, vaan parannan keskustelun laatua määrittelemällä käsitteet. Isänmaallisuus (patriotismi) ja kansallismielisyys (nationalismi) ovat eri asioita. Rajakkien tapa toimia on sekoittaa nämä ja väittää olevansa isänmaallisia, vaikka ovatkin kansallismielisiä.


      • RottaTaasPihalla
        TheRat kirjoitti:

        > Rotta yrittää taas tyypilliseen äärivasureiden tapaan
        > sekoittaa keskustelua sekoilemalla käsitteiden kanssa.

        Ei, vaan parannan keskustelun laatua määrittelemällä käsitteet. Isänmaallisuus (patriotismi) ja kansallismielisyys (nationalismi) ovat eri asioita. Rajakkien tapa toimia on sekoittaa nämä ja väittää olevansa isänmaallisia, vaikka ovatkin kansallismielisiä.

        Ei voi olla isänmaallinen olematta myös kansallismielinen! Tai päinvastoin.

        Siis ei voi olla Suomen puolesta, jos ei ole suomalaisuuden puolesta. Koska Suomi ei ole yksinkertaisesti oikea Suomi ilman vahvaa suomalaisuutta, Muuten kyse on vain Suomi-nimisestä alueesta. Kuten vaikka sekakansaisesta ja sekakulttuurisesta EU:n osavaltiosta. Ei voi olla isänmaallinen sellaisen suhteen!

        Tämä logiikka on täysin selvää kaikille muille kuin suomalaisvastaisille vasurisuvakeille ja kiihkohurreille .Piste.


      • RottaTaasPihalla kirjoitti:

        Ei voi olla isänmaallinen olematta myös kansallismielinen! Tai päinvastoin.

        Siis ei voi olla Suomen puolesta, jos ei ole suomalaisuuden puolesta. Koska Suomi ei ole yksinkertaisesti oikea Suomi ilman vahvaa suomalaisuutta, Muuten kyse on vain Suomi-nimisestä alueesta. Kuten vaikka sekakansaisesta ja sekakulttuurisesta EU:n osavaltiosta. Ei voi olla isänmaallinen sellaisen suhteen!

        Tämä logiikka on täysin selvää kaikille muille kuin suomalaisvastaisille vasurisuvakeille ja kiihkohurreille .Piste.

        Totta kai voi. Jos et sitä ymmärrä, olet luultavasti niitä surullisia öyhöttäjiä.

        Minä annoin jo määritelmän. Lue se. Kyse on siitä, miten suhtaudutaan muihin. Yleensä myös siitä, miten suhtaudutaan muutokseen. Isänmaallinen ihminen haluaa Suomesta vielä paremman. Se tarkoittaa tällä hetkellä avoimuutta ja ulospäinsuuntautuneisuutta.


    • NationalAnthem

      Ja siihen vielä päälle nämä SKE-öyhöttäjät ja Youtubeen kännistriimejä tehtailevat hörhöt, jotka nolaavat itsensä lisäksi ne sivistyneet nationalistit, jotka tekevät kaikkensa, että homma saataisiin pysymään kasassa ja kansallismielisiä kyettäesiin ottamaan edes jollakin tavalla vakavasti.

      Olen loppuun saakka iloinen siitä, että olen saanut elää näin hienossa valtiossa ja surullinen siitä, että noiden Panujen, Marcojen ja muiden sekopäiden toimesta homma ei tule olemaan jälkipolville samaa. Persujen jatkuva sekoilukaan ei auta asiaa. Häpeä ja kasvojen menetys on suomalaisille se asia, joka saa luovuttamaan.

      Surullista

      • vasuritrolli_taas

        Taas tyypillinen olkiukon rakentelu näennäisen suomenmieliseltä, mutta selvästi suomalaisvastaiselta vasurisuvakilta!

        Ensin hän tuo esimerkeiksi isänmaallisista suomalaisista pari äärityyppiä ja sitten alkaa ampumaan heitä alas. Ja se muka on jokin argumentti isänmaallisuutta, kansallismielisyyttä ja suomenmielisyyttä vastaan!?

        Tuo persu-kommentti vain vahvisti asian: Suomalaisvastainen vasurisuvakki ja trolli taas asialla.


      • YöLokanAltailla

        Ja Panuja ja Marcoja saa vapaasti mollata mutta heistä puolittain kiittävä kirjoitus sensuroitiun "sääntöjen vastaisena".

        Vai Junes Lokanko nimi hälyyttää suvakkisensuurin?


      • NationalAnthem

        "Taas tyypillinen olkiukon rakentelu näennäisen suomenmieliseltä, mutta selvästi suomalaisvastaiselta vasurisuvakilta!"

        Jos en pidä tietyistä, äänekkäistä pöpipäästä, niin olen suomalaisvastainen? :D

        "Ensin hän tuo esimerkeiksi isänmaallisista suomalaisista pari äärityyppiä ja sitten alkaa ampumaan heitä alas. Ja se muka on jokin argumentti isänmaallisuutta, kansallismielisyyttä ja suomenmielisyyttä vastaan!?"

        Niin. Nimenomaan ammuin nämä äärityypit alas, koska en koe heitä tarpeelliseksi vahvistaakseni omaa suomalaista identiteettiäni. Mikä sinä olet määrittelemään miten suomenmielinen minä olen? Alat tuomaan tuota sekopääleiriläisten sielunmaisemaa todella hienosti esille yrittäessäsi määritellä miten isänmaallinen, kansallismielinen ja suomenmielinen olen.

        "Tuo persu-kommentti vain vahvisti asian: Suomalaisvastainen vasurisuvakki ja trolli taas asialla."

        Persut ovat ainoa puolue, jota kaikesta huolimatta äänestän koska äänestämättä jättäminen ei ole vaihtoehto. Minä voin puhua "persuista" ihan siinä missä itse Perussuomalaisetkin niin tekee. Löysää foliohattuas.


    • Isänmaallinen.tavis

      Isäm maaliset persu natsit, Soldiers of Odin, Marcoskene, PVL yms. hörhöt häpäisevät aidon isänmaallisuuden Suomessa.

      • KiitosIsänmaallinenSuomi

        Ja lisänä tahdon siis muistuttaa ja korostaa, että monet (eivät kaikki) nimenomaan poliisin ja mahd. armeijankin sisällä toimivat vihervasemmistolaiset ym. nk. maahanmuuttoa kannattavat yksilöpoliisit ovat osoittaneet eli syyllistyneet virkarikoksiin, toimimalla vastoin oman virkansa vaatimalla tavalla. Sallien näiden isänmaallisten, esim. terrorisminvastustajien, viranomaisilta laillisella luvalla saatuja mielenosoituksia ja sananvapautta mm. huudoin, soittimin ja herjauksin häiritsevät, ilman viranomaisten laillista lupaa toimivat vihervassareiden, yhdessä monien nk. maahanmuutajien kanssa ja johtamina "vastamielenosoitukset". Mutta pidättäen jopa suoraan kadulta, ilman asiallista syytä, isänmaallisen dokumentoija, faktantarkistaja Junes Lokan.

        Näistä tapahtumista löytyy hakusanoilla runsaasti videota eli youtubea.
        .


      • Tosiasiat.pysyvät
        KiitosIsänmaallinenSuomi kirjoitti:

        Ja lisänä tahdon siis muistuttaa ja korostaa, että monet (eivät kaikki) nimenomaan poliisin ja mahd. armeijankin sisällä toimivat vihervasemmistolaiset ym. nk. maahanmuuttoa kannattavat yksilöpoliisit ovat osoittaneet eli syyllistyneet virkarikoksiin, toimimalla vastoin oman virkansa vaatimalla tavalla. Sallien näiden isänmaallisten, esim. terrorisminvastustajien, viranomaisilta laillisella luvalla saatuja mielenosoituksia ja sananvapautta mm. huudoin, soittimin ja herjauksin häiritsevät, ilman viranomaisten laillista lupaa toimivat vihervassareiden, yhdessä monien nk. maahanmuutajien kanssa ja johtamina "vastamielenosoitukset". Mutta pidättäen jopa suoraan kadulta, ilman asiallista syytä, isänmaallisen dokumentoija, faktantarkistaja Junes Lokan.

        Näistä tapahtumista löytyy hakusanoilla runsaasti videota eli youtubea.
        .

        Tuossa edellä oli niin vahvaa faktaa, että valhemediamme sensuroivat sen "sääntöjen vastaisena". Kaikki todistettua Suomen historiaa, vasemmistomme jatkuvasta, maanpetoksellisesta toiminnasta, itsenäisyytemme alkuajasta alkaen.

        Äärivasemmiston teot eivät kestä päivänvaloa.

        On "sääntöjen vastaista" kirjoittaa totta.

        Tämäkin sensuuri on fakta, tosiasia, äärivasemmiston harjoittamasta, sananvapauden vastaisesta toiminnasta Suomessa. Tämäkin poisto (joka on itselläni tallessa) on fakta, todiste.

        Jos kirjoitus olisi ollut perätön, siihen olisi peruskommarimme välittömästi vastannut, mutta meni jätkällä jauhot suuhun ja ilmoitti ylläpidolle!

        "Minut pidätä! Hae poliisi!
        Samantekevää se olisi, sillä ruumiini on koskematon.
        Voit minua sä määrätä, niin tärkeänä häärätä,
        voin olla vanki, kunhan sielu vapaa on!"

        V. Vysotski: Leningradin leirit
        .


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1739
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1654
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      71
      1495
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      59
      1482
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      56
      1370
    6. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      1370
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      17
      1342
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      18
      1186
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe