Lähtisikö taas pitkästä aikaa terassikierrokselle

KilttiMies89

Vaikka ei sieltä ätmi mitään naisia saa vaikka joiskin kuin pesusieni. Ei meinaa vaan enää oikein pystyä juomaan kun jo koko kesän juonut kaljaa ja hampaita vihloo niin perkeleesti. Varmaan jo hampaat mätänee suuhun vaikka ei ole vielä koskaan ennen ollut reiän reikää hampaissa?

23

368

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pillunhajutäti

      Kyllä terassien tuoleissa ainakin Pillunhaju löytyy

    • .. Mun piti Lähtee illal hikoilee Yöhön.. Mut Saas kattoo.. Kahen Vaiheil.. Luultavasti tulee kyllä käytyä ainakin kurkkaamas, että mikä meno.. ;P

      .. Saas kattoo Tuleeks SuperVäsy, kun ottaa PienetSievät VäsyPöhnän Piäl.. Vai mitä Tapahtuu.. ;D

      .. Olisi kyllä ehkä Fiksumpaa Jättää Menemäti ja Ottamati edes niitä PieniäSieviä.. Mut.. Luulis Ainakin Nukahtavan sen Jälkeen.. ;D

    • .. Mun piti Lähtee illal hikoilee Yöhön.. Mut Saas kattoo.. Kahen Vaiheil.. Luultavasti tulee kyllä käytyä ainakin kurkkaamas, että mikä meno.. ;P

      .. Saas kattoo Tuleeks SuperVäsy, kun ottaa PienetSievät VäsyPöhnän Piäl.. Vai mitä Tapahtuu.. ;D

      .. Olisi kyllä ehkä Fiksumpaa Jättää Menemäti ja Ottamati edes niitä PieniäSieviä.. Mut.. Luulis Ainakin Nukahtavan sen Jälkeen.. ;D


    • Panisin-mies

      Nussima miehet käy just terassilla.

    • Jaa. Mutta vielä on kesää jäljellä.

      Kun koko kesän imee kaljaa niin taatusti hampaatkin mätänee suuhun. Sisäelinten mätänemisestä puhumattakaan. Siinäpä sitten sopivasti haaskantunut lihanpala odottelee syksyn saapumista. Eihän sitä koskaan tiedä, mikä petoeläin sen pistelee suihinsa ohikulkumatkallaan ennen talviunille menoa.

      Onpahan mitä odotella.

      • KilttiMies89

        No onneks sisuskalut on yllättävän kestäviä ja kestää jopa kymmeniä vuosia jatkuvaa ryyppäämistä, hampaista en olisi niin varma.


      • KilttiMies89 kirjoitti:

        No onneks sisuskalut on yllättävän kestäviä ja kestää jopa kymmeniä vuosia jatkuvaa ryyppäämistä, hampaista en olisi niin varma.

        Hoitamattomat hampaat ovat rumat, anteeksi vaan. Puhumattakaan ientulehduksen ja juurihoidon tarpeessa olevasta mädän hajusta. Se jos mikä karkoittaa kyllä potentiaalisenkin naisseuran matkoihinsa.

        Eikä siitä pitkälti iloa olisikaan, kun sisuskalut sanoo sopimuksensa irti, on jo sitä ennen käytävä vaihe, kun moni muukaan asia ei enää toimi niinkuin pitäisi.

        Jos tuo hammasmätä ei ole vielä yltänyt ajattelun asteelle, niin voisit keksiä vaihtoehtoisia harrastuksia terassiliemen kiskontaan.

        Vielä on kesää jäljellä :)


      • suutärkeä
        KilttiMies89 kirjoitti:

        No onneks sisuskalut on yllättävän kestäviä ja kestää jopa kymmeniä vuosia jatkuvaa ryyppäämistä, hampaista en olisi niin varma.

        Reikäiset hampaat on koko elimistön kannalta terveysriski.


      • KilttiMies89
        suutärkeä kirjoitti:

        Reikäiset hampaat on koko elimistön kannalta terveysriski.

        Ei ole vielä koskaan ollut yhtäkään reikää vaikka olen jo melkein 30-vuotias. En tiedä mikä nyt on tilanne mutta ei tämä hampaiden vihlonta varmaan reiästä johdu? Luultavasti hammaskiille on vaurioitunut jatkuvasta kalja kittaamisesta. Täytyy varmaan syksyllä käydä hammaslääkärissä vaikka inhoan sitä ja yrittää pitää puoli vuotta taukoa juomisesta.


    • Viinamies---

      Olin perjantaina kolmella terassilla yhdessä tapahtumassa. Katsastin naistarjontaa ekalla terassilla mutta kaikki tuntui olevan varattuja. Toisella terassilla oli hyvännäköisiä naisia enemmänkin ja oli aika täyttää joten pyysin päästä istumaan pöytään jossa oli yksi nainen. Aloinkin heti juttelee naiselle että onpas ruuhkaa ja nainen oli samaa mieltä. Siinä sitten lämmittelin naista jutuillani pari tuntia mutta ei ottanut onkeen kiinni. Menin kolmannelle terassi anniskelu alueelle jossa oli lava ja maija maija vilkkumaa laulamassa. Juttelin siinä kolmekymppisen naisen kanssa jolla tuntui olevan meno päällä ja nainen myös tuli lähemmäs istumaan ja minusta se oli merkki että nainen etsii yhden yön juttua. Parin kaljan jälkeen kello oli jo yhden paikkeilla joten ehdotin naiselle että lähdetään minun luokse. Pääsin panemaan naista ja pantiin vielä aamullakin.

      • KilttiMies89

        Naistennaurattajat pääsee aina panemaan, itse en ole sellainen, en vaikka joisin kuinka paljon viinaa.


      • KilttiMies89
        KilttiMies89 kirjoitti:

        Naistennaurattajat pääsee aina panemaan, itse en ole sellainen, en vaikka joisin kuinka paljon viinaa.

        Tai saattaa naiset joskus nauraa mulle mutta ne nauraa mun rumuudella, kaljuudelle ja aralle olemukselle.


    • ätmelsson

      Nyt kun se oma vaatimatonkin naisonni on kääntynyt olemattomaksi (kiitos kaljuuntumisen) niin mielestäni kännien veto on turhaa. Tästä keskustelin erään lähes ätmin kanssa yks vknloppu. Oli samaa mieltä, et kännien vedossa tai "bilettämisessä" ei ole mitään mieltä, jos ei ole pienintäkään mahdollisuutta saada naista. Varsinkin kun käy vielä töissä ja krapula tuntuu 3kymppisillä keskiviikkoon asti. Toinen ktm kaveri tässä vähän aikaa sitten tokas, et meidän ikäsillä juna meni jo. Tarkotti mahdollisuutta saada lapseton ja täysjärkinen nainen. Hän tosin on nyt yh naisen saanut ja tuolla edellisellä lauseella ilmas selkeesti joutuvansa tyytymään siihen mitä nyt on. Eli selvinpäin meni lenkkeillessä ja leffoja kattoessa tämäkin vknloppu. Kirvestä en tosin vielä ole kaivoon heittänyt vaan minulle tehdään hius istutus nyt syksyllä heti pipo kelien alettua, joten pääsen ehkä kesästä nauttimaan ens vuonna. Odottelu ajan käyn ahkeraan salilla ja lenkillä.

      • Hyvä juttu, kun et ole mikään ahdasmielinen persujuntti. Ehkä ensikesä on sulla parempi ja kyllähän sun iässä vielä voi oikein hyvin sen naisen löytää, että ei kannata suinkaan vaipua epätoivoon.

        Etkä sä siinä mitään menetä, vaikka et baareissa enää kävisikään, sillä eipä niihin baareihin ole mitään mieltä yksin lähteä ja turhan kalliitakin ovat ne baarihinnat nykyään, niin aina sitä voi käyttää aikansa ja rahansa paremminkin.


      • KilttiMies89

        Mullakin on sitten toivo jo mennyttä kun en ole muutenkaan koskaan baareista naisia saanut ja olen kanssa kaljuuntunut. Mihinkään hiussiirtoon en mene vaan pidän pääni täyskaljuna eli täytyy ajella vähän väliä.

        Niin ja aivan varmasti aion äänestää Persuja seuraavissakin vaaleissa koska olen ahdasmielinen militaristi paska juntti. Olen Isänmaan puolella ja vihaan haittamaahanmuuttoa vaikka Suomikin on kyllä varmaan jo mennyt piloille ja taas lähes kaikki idiootit äänestää kuitenkin samoja puolueita kuin ennenkin eli Kokoomusta, Keskustaa ja Demareita. No sitten kärsitään seuraamukset viimeistään seuraavan 10 vuoden sisällä.


      • ätmelsson
        KilttiMies89 kirjoitti:

        Mullakin on sitten toivo jo mennyttä kun en ole muutenkaan koskaan baareista naisia saanut ja olen kanssa kaljuuntunut. Mihinkään hiussiirtoon en mene vaan pidän pääni täyskaljuna eli täytyy ajella vähän väliä.

        Niin ja aivan varmasti aion äänestää Persuja seuraavissakin vaaleissa koska olen ahdasmielinen militaristi paska juntti. Olen Isänmaan puolella ja vihaan haittamaahanmuuttoa vaikka Suomikin on kyllä varmaan jo mennyt piloille ja taas lähes kaikki idiootit äänestää kuitenkin samoja puolueita kuin ennenkin eli Kokoomusta, Keskustaa ja Demareita. No sitten kärsitään seuraamukset viimeistään seuraavan 10 vuoden sisällä.

        Miksi et menisi? Jos et vielä tiennyt niin ulkomailta tuon operaatiln saa noin 5000eurolla.
        -operaatiossa istutetut hiukset ovat ikuiset eli et tarvitse mitään lääkettä niiden ylläpitoon.
        - kaljuuntuminen vanhentaa ainakin 10v


      • KilttiMies89
        ätmelsson kirjoitti:

        Miksi et menisi? Jos et vielä tiennyt niin ulkomailta tuon operaatiln saa noin 5000eurolla.
        -operaatiossa istutetut hiukset ovat ikuiset eli et tarvitse mitään lääkettä niiden ylläpitoon.
        - kaljuuntuminen vanhentaa ainakin 10v

        5000 euroa on aika paljon rahaa varsinkin kun tässä on ollut muitakin terveysmurheita joihin uppoaa rahaa. Mulle on koko iän sanottu että olen baby face. Varmaan aika kauhea yhdistelmä baby face jolla on Spedekranssi ellei ajele jatkuvasti täysin kaljuksi.


    • Kyllä raparperimehun pitäisi riittää.
      Rauhalliset, ei liian jännät, ihmiset juovat raparperimehua pihahumalan katveessa.

      • Olen vetäissyt joskus itsekin kevyen pihahumalan, suosittelen.


    • Parisuhdemies-

      Olin eilen terassilla kun alkoi ukkostaa jumalattomasti.

    • Baaritypy22

      Terassilla on just hyvä iskeä naisia. Pitää olla rohkea ja mennä juttelee naisille-Naiset oikein toivoo että ätmit tulis juttelee mutta ätmit on pelkureita eivätkä usko itseensä.

      • KilttiMies89

        Vähän vaikea uskoa itseensä kun on itsetunto viety jo peruskoulussa eikä ole saanut juurikaan mitään vihreää valoa naisilta. Lähesty siinä sitten naisia kun pelkää saavansa vain nenilleen. Sitä ajattelee kuitenkin aina realistisesti että miksi kukaan kaunis nainen haluaisi juuri minut kun naisilla niitä on varmaan tuhansia parempiakin vaihtoehtoja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2612
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1988
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1786
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe