12v peniksen koko

06poika

Nii että kuinka pitkä teillä on seisokissa itellä 11cm ja oon 12 ja puol vuotta? Onko normaalin pitune? Minkä pitusii muilla 12-13 vuotiailla?

82

3241

Vastaukset

• Asiallisia vastauksii kiitos! :)

• Juu 11v 10kk ja kovana just 9cm.

• 13v 14 cm

• Oon 12v ja mul on 12cm, ja onhan toi 11 normaali.

• Kiitos asiallisista vastauksistanne! :)

• Oon nähnyt iso veljen seisovan kalun se noin 11-12cm ja veli on 14v
      oon myös näynyt kavereiden kaluja eikä yhdelläkään ole mitään 15cm
      kuinka moni valehtelee kalunsa pituuden?

• 95% tällä palstalla.

• 13v 10cm

• Oon 14 v. ja 13cm.

• Ei teillä ole mitään huolta. Lusikkatestin tekemisen jälkeen kalu ja karvat rupeaa yleensä kasvamaan nopeammin

• Mitään lusikkatestejä ei tehdä eikä ole koskaan tehty.

• koululääkäri kirjoitti:

Mitään lusikkatestejä ei tehdä eikä ole koskaan tehty.

On totta, että lusikkatesteistä ei ole edes kuultu pienissä muuttotappiokuntien kyläkouluissa. Mutta suurissa, sivistyneissä kunnissa ja kaupungeissa ne ovat de facto "normi" . ne tehdään jokaiselle ja sillä selvä. Ei sitä tarvitse pelätä tai jännittää. Rentona vaan!

• Ei tehdä, asian voi tarkistaa MLL nuorten puhelimesta.

• Oikeasti ne karvat kasvaa kämmeniin

• Itse olen 13v 13 cm seisokissa

• 13v ja 9cm vähän karvaa, mutta toimii ja mälliä tulee, ei kai sillä mitalla oo välii? pääasia et toimii hyvin.

• On sil välii siinä vaiheessa ku muija nauraa noin lyhyelle nakille :D t. Iloinen 19cm omistaja!

• se on hyvin yksilöllistä mutta yleensä pituus vaihtelee 14 sentin ja 22 sentin välimaastossa
        ehkä uleisin on noin 19 senttiä

• Ja keskiarvo on 13–14cm. Siis aikuisilla miehillä. Eli toi 14–22cm on pötyä. Ei edes yhdellä tuhannesta olis 22.

• Ei sillä ole väliä ja sitäpaitsi en usko, että sun iässä koko olisi vielä lopullinen.

• Oldie kirjoitti:

Ei sillä ole väliä ja sitäpaitsi en usko, että sun iässä koko olisi vielä lopullinen.

Sitä voi venyttää painoilla pidemmäksi.

Kasvuvaiheen aikana , kun penis ottaa "spurtin" voi laittaa kassien ympäri narun johon sitten pistää levypainoa ym. esimerkiksi 15-30 kg ja antaa roikkua 30 minuutista noin kolmeen varttiin kerran-pari päivässä.

Jos ei ole levypainoja, ota faijan autotallista joku ämpäri ja vala betonit siihen.. Avot, ajaa saman asian!

Viikossa tulee noin tuuma pituutta lisää, Luomuna eli ilman ES:ää vähän vähemmän

• aika lyhyt... 12v 16 cm

• äläpuhupötyä kirjoitti:

Ja keskiarvo on 13–14cm. Siis aikuisilla miehillä. Eli toi 14–22cm on pötyä. Ei edes yhdellä tuhannesta olis 22.

keskimäärin kuitenkin monilla on 12 - 17 cm välillä

• 17cm 14v

• Nyt voit kehua iskälles että sulla on isompi.

• 14v 19cm suunillee

• Mitä vi*tua! Mun ikäinen (06) poika alotti tän! En tajuu, miks pojat on niin pervoi? Ja tytöt kehittyy aiemmin kuin te, eli 06 pojat on vielä lapsia 06 tyttöihin verrattuna! Seurusteleeko joku, vai onko teillä joku pakkomielle olla samanlainen? Mulla on luokan isoimmat tissit ja ainoo jolla on menkat, enkä oo mikä läski (154cm/39,2kg), mut en mä vertaile! Eikä mua kiinnosta minkä pitunen tai onko karvanen kalu... Mulla on rehellinen poikaystävä, joka on 15v, ja hän on maailman kohteliain ja ihanin ihminen!

Terveisin minä, jolta voitte kysyä mitä vaan, koska tiiän kaiken!

• yritä kovempaa, tää Suomi24 troll-yhteisö on kyl pulassa jos tää on tulevaisuus

• 15 v 20 cm toimii kunnol

• 14v ja mul on 13.5cm ku seisoo

• Mittansa antaneiden 14-15v poikien keskimitta on 17.6cm ja kaikkien ka on 14.05cm .
      Täytyy myöntää että suomalaisilla pojilla 14-15v on maailman suurimmat penikset ikäluokassaan, vain kongolaisilla miehillä on koko maailmassa isommat :)

Tuore tutkimus paljastaa. , että peniksen keskimääräinen pituus on velttona 9,16 senttimetriä, ojentuneena mutta rentona 13,24 senttimetriä ja jäykistyneenä 13,12 senttimetriä. Levossa keskimääräinen ympärysmitta on 9,31 ja erektiossa 11,66 senttimetriä.3.3.2015

• Uhontui edellisestä 12-13v poikien keskiarvo 13.3cm joka on myös koko Suomen keskiarvoa hiukan suurempi, siis suomalaisilla pojilla onkin maailmaan suurimmat penikset.

• paljonkovalehtelit kirjoitti:

Uhontui edellisestä 12-13v poikien keskiarvo 13.3cm joka on myös koko Suomen keskiarvoa hiukan suurempi, siis suomalaisilla pojilla onkin maailmaan suurimmat penikset.

tämä on tulevaisuus

• oon 11v ja mullon 20cm

• Ja kaikki tuon uskoo ;) hmm 11v pituusmitat normaalisti 140-150cm ja olet pituudessa varmaan 185-195cm?
        No 30-40kg painoisella 140-150cm ja penis 20cm, relaa vähän ja mittaa kalusi, eikä jalkapöytääsi ;)

• Hevosen penis on erektiossa keskimäärin 75 senttimetriä, elefantin 200 senttimetriä ja sinivalaan 240 senttimetriä mutta gorillan vain 6 senttimetriä.

• Ja hevosella kaiken lisäksi jo kaksivuotiaana! : )

• Nö on oimeesti jotai 16-65 vuotiaita jotka laittaa tällasii, ei nä ny mitää alle 16 vuotiaita ole.

• 14v 16cm

• Ite oon 14 ja mul on 19-20cm

• Poikakaverisi varmaan tykkään.

• 16v ja 14cm hyvin riittää panemisen

• Normi on sentti/ikävuosi 12-v. eteenpäin. Siis 12v - 12 cm, 16v - 16 cm. Itse olen 28, eikä kasvu ole vielä lakannut...

• Eli siis onko sinulla 28cm penis:D

• Ihmettelen miks niin moni väittää etteikö voisi olla +16cm jopa 13-16 vuotiaalla :D Itekki nyt 15 ja 17-18cm, joten ei se oo mahdotonta :D mitä ny omilta luokkalaisilt kuullu ni vaihtelee juuri sen 10-18 välillä...

• Nose on just se että osa on jo miehen mitoissa aikasin ja osa niitä 2cm karvattomia, jotka taas sit kateellisena jauhaa että ei voi olla 12 ikäsenä iso kyrpä.

• 13v ja erektios 17cm levos 10cm

• ihana nam

• Mun oikean pallin ympärysmitta on 14 senttiä pitkittäissuunnassa ja vasemman mita sama, mutta poikittaissuunnassa. Vasen painaa 5 grammaa vähemmän kuin oikea. Olenko ihan normaali tyyppi? Vastatkaa viimeistään puolen minuutin päästä tai soitan poliisille ja kysyn. Olen huolesta keltainen!

• 12, melkee 13 ja 13cm seisokki

• Itellä on löysänä 9cm ja kovana 15cm.
      Ikää on 14v

• normi koko oo huoleton tykkäänn ootko bi

• 40 075 km

• 11v 12cm

• 27,6 cm

• Seisokissa reilut 15 cm

• Hei millikiiturit :) itse olen 12v noin 10cm pehmeänä mutta sit ku o stondis nii noin 13,5

• Pikkupoikien pippelijuttuja kyllä! Melkein jokaisesta mitasta voi vähentää 50%.

• Anonyymi kirjoitti:

Pikkupoikien pippelijuttuja kyllä! Melkein jokaisesta mitasta voi vähentää 50%.

Itelläs kuiteki karvaton 2cm, eikä toi 13,5 vielä iso oo mutta sopivan kokonen kyllä.

• Anonyymi kirjoitti:

Itelläs kuiteki karvaton 2cm, eikä toi 13,5 vielä iso oo mutta sopivan kokonen kyllä.

Kiitos sulle kun kävit mittaamassa sen. (Tuntui kivalta).

• Itellä on 14.7 cm ja just täytin 13v

• Onks toi sun 14.7 cm seisokissa vai levos?

• Oon 14, muna noin 15 senttiä.

En tiedä onko normaalia paksumpi kuitenkin, koska terska ei mahdu talouspaperirullan sisään alkuunkaan.

• Oon 17v ja mun pippeli on 17 cm. Ite oon kans koittanu työntää talouspaperirullaan, mutta menee kyllä just sisään. Mul ei varmaa oo sitte niin paksu mut aika pitkä mulla on. Millai teillä muilla, onko jo karvat kasvan muniin?

• Täytin just 12-vuotta ja mulla on 12cm levos ja 14cm erektiossa. Kertokaa muut teijän omasta kun tuntuu et ois pieni. Tää ei oo läpällä haluisin vaan tietää onko mulla yli pieni , pieni ,normi ,iso,vai tosi iso. Ps oon 140cm ja ehk 40kg eli muistakaa se ennen kun kommentoitte

• Ei todellakaan oo pieni jos oot 140cm. Ite oon about 180cm ja mulla on 15-16cm erektiossa, levossa ehkä muutama sentti. Toivoisin et mulla ois vähän isompi levossa että pullottais paremmin ;)

• oon 53v ja mulla on 24cm pitkä
      m

• 11v ja löysänä 9cm ja kovana 16,5cm ympärysmitta 12

• Ihan ok

• vaikea uskoa

• Mitä ihmettä mä oon 13v ja löysän 9cm ja kovan 15.6cm

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä ihmettä mä oon 13v ja löysän 9cm ja kovan 15.6cm

13v:nä se alkaa jo olla uskottavampaa.

• 12 vuotta ja kovana 11 senttiä. Veli on 17 vuotta ja kovana 14 senttiä. Mulla on varmaan samanlainen tulevaisuus :)

• Teillä näyttää olevan suht harvinainen vika: olette normaaleja.

• 12 v ja minulla on seisokissa joku 4 cm ja velttona alle 3 cm mitä mun pitää tehä itse epäilen jotain on kovasti vialla.

• On se aika pieni. Onko uimahallin suihkussa vittuiltu?
        Onko mitää murrosiän merkkejä kuten kivesten tai karvojen kasvu?

• 4cm ja oon 18 sulla on normaalin pituinen

• Itellä oli 12vuotiaana lepotilassa noin 13cm ja , kun seisoi niin vähän yli 15cm eikä ole muuttunut tähän päivään mennessä muuta kuin, että näyttää nyt pienemmältä , kun mennyt vähän karvat kasvamaan päälle. Oon nyt 15v.

• No oon 12v ja mul kyl kovana 16,5cm onks normaalii??

• Liioittelu on kyllä tässä asiassa aika normaalia.

• Oli mullaki! Ei tarvii hävetä saunassa toisin ku 2cm poslari poikien :D

• Mä oon 05 ja mul on 6cm löysänä ja 11erektios

Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Greta Thunberg kritisoi Suomen hallitusta

”Tämä on epäonnistuminen”. https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006515088.html Thunberg on liittänyt mukaan perustamansa Fridays for Future -liikkeen
      Maailman menoa
      264
      10723
    2. Tiesikö Martina miehensä taustat?

Turkkilainen miljonääri onkin irakilainen jolla huikea rikostausta? Askarruttaa tiesikö Martina mistä on kyse vai tuliko yllätyksenä. Joka tapauksessa
      189
      5720
    3. Sedu Koskinen aikoo järjestää isot juhlat

Näihin julkkiksiin ei näköjään päde mitkään lait tai korona tartu. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007637821.html Kyllä esim. taviksen ylioppilas
      Kotimaiset julkkisjuorut
      121
      5500
    4. Stefu kärähti taas amfetamiinista!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Eikö tuolle sekoilulle näy loppua? https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/b3a29a6e-ac7d-460f-bd45-23ee51898a72
      Kotimaiset julkkisjuorut
      63
      4628
    5. Vapaavuorelle tuli kiire - Kaikki yleisötilaisuudet kielletään, mutta mites juottolat?

Pelimies Vapaavuoren loppupeli Helsingin johdossa meni kimuraiseksi koronakriisin vuoksi. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007637875.html "Vapaavuori
      Maailman menoa
      103
      3241