Onko 172 cm mies lyhyt?

Onkolyhytheight

Onko sinusta lyhyt?

28

410

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lempeä_herätys

      Riippuu vähän, keneltä kysyt.

      Itseäni alkaisi pistää silmään vasta, jos mies olisi alle 150 cm. Eikä sekään tutustumista estäisi, kunhan toteaisin hiljaa mielessäni, että onpa lyhyt mies.

      Mutta että 172 cm? Mistä sinä olet tuollaisen kysymyksen repäissyt?

      • Tämä on vakiokysyjä... Tasaisen tappavaan tahtiin vaan kysyy tätä...


      • lempeä_herätys
        Dissident kirjoitti:

        Tämä on vakiokysyjä... Tasaisen tappavaan tahtiin vaan kysyy tätä...

        Mitähän hän oikeasti haluaa saada selville? Vai yrittääkö kertoa meille jotain? :D


      • lempeä_herätys kirjoitti:

        Mitähän hän oikeasti haluaa saada selville? Vai yrittääkö kertoa meille jotain? :D

        Enpä tiedä? Joku vimma hällä vaan kysellä pituutta ja painoa... Varmaan hän epäilee mittojaan syynä naisettomuuteen. Täällähän näitä jankkaajia riittää. Joku jankuttaa viinanjuonnista, joku näitä jännämiesjuttuja.... Vaikea sanoa, että onko ne tosissaan, vai huvikseen vaan jankuttavat...???


      • mikä.ärsyttää
        Dissident kirjoitti:

        Enpä tiedä? Joku vimma hällä vaan kysellä pituutta ja painoa... Varmaan hän epäilee mittojaan syynä naisettomuuteen. Täällähän näitä jankkaajia riittää. Joku jankuttaa viinanjuonnista, joku näitä jännämiesjuttuja.... Vaikea sanoa, että onko ne tosissaan, vai huvikseen vaan jankuttavat...???

        Miksi juuri sinulle on kova paikka nämä pituus ja alkoholi ketjut?


      • mikä.ärsyttää kirjoitti:

        Miksi juuri sinulle on kova paikka nämä pituus ja alkoholi ketjut?

        Onhan ne nyt helvetin ärsyttäviä...

        Mikään ei ole niin tylsä kuin yhtä ja samaa asia jankuttava mies, tai nainen.

        Monomaanit perkele 😊


      • eikä.niin.vähän
        Wwuwuw kirjoitti:

        Onhan ne nyt helvetin ärsyttäviä...

        Mikään ei ole niin tylsä kuin yhtä ja samaa asia jankuttava mies, tai nainen.

        Monomaanit perkele 😊

        Selityksen makua.


      • Dissident kirjoitti:

        Enpä tiedä? Joku vimma hällä vaan kysellä pituutta ja painoa... Varmaan hän epäilee mittojaan syynä naisettomuuteen. Täällähän näitä jankkaajia riittää. Joku jankuttaa viinanjuonnista, joku näitä jännämiesjuttuja.... Vaikea sanoa, että onko ne tosissaan, vai huvikseen vaan jankuttavat...???

        Minuakin huvitti tämä kysymys sen takia, että sitä on kysytty monta kertaa aikaisemmin. Tulipahan luettua mitä täällä on. Itse olen 194 cm ja pikemminkin liian pitkä, mutta ei sitä tule täällä kyseltyä - onko 194 cm mies liian pitkä?


      • DissiFear_on_kääpiö
        mikä.ärsyttää kirjoitti:

        Miksi juuri sinulle on kova paikka nämä pituus ja alkoholi ketjut?

        Koska tuo tissipoika on itse lyhyt eikä ole koskaan juonut alkoholia ja on vielä kaiken lisäksi neitsyt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • mikä.ärsyttää kirjoitti:

        Miksi juuri sinulle on kova paikka nämä pituus ja alkoholi ketjut?

        Joskus vaan niin kiva pistää jotain lekkeriksi.


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Minuakin huvitti tämä kysymys sen takia, että sitä on kysytty monta kertaa aikaisemmin. Tulipahan luettua mitä täällä on. Itse olen 194 cm ja pikemminkin liian pitkä, mutta ei sitä tule täällä kyseltyä - onko 194 cm mies liian pitkä?

        No kaveri on 198 cm pitkä ja nyt vasta hän alkaa löytää sopivia kuteita helposti, eikä niitä tarvitse tilata. Sänky pitää olla erikoispitkä ja niin....kyllä hän vähän jokapaikassa mun talossa joutuu varomaan päätään. Ei se pitkänä olokaan aina helppoa ole...


      • DissiFear_on_kääpiö kirjoitti:

        Koska tuo tissipoika on itse lyhyt eikä ole koskaan juonut alkoholia ja on vielä kaiken lisäksi neitsyt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        No virallinen mitta on 173, tosin eiköhän tuo sentin ole maanvetovoima vaikuttanut, että hyvinkin voin olla nykysellään sen 172 cm. Mutta ei ole haitannut missään. Keittiöjakkara ja tikkaat on keksitty. Alkoholia kun ei olis ikinä juonutkaan ja eläis vaan ilman, niin olis kyllä aika fiksua, mutta vielähän tuo osaa maistua, tosin ei enää hirvitä, että se veis koko miehen mennessään. Neitsyyskin ois kyllä kiva menettää vasta nyt, kun on sellainen ihminen vierellä, kelle sen olis mukava ollut menettää, mutta toisaalta enpä olis sama ihminen, jos en ois sitä hukannut muuallle.


      • Dissident kirjoitti:

        No kaveri on 198 cm pitkä ja nyt vasta hän alkaa löytää sopivia kuteita helposti, eikä niitä tarvitse tilata. Sänky pitää olla erikoispitkä ja niin....kyllä hän vähän jokapaikassa mun talossa joutuu varomaan päätään. Ei se pitkänä olokaan aina helppoa ole...

        "Ei se pitkänä olokaan aina helppoa ole..."

        Ei niin ole. Myös varmaan alle 160 cm miehenä ja alle 150 cm naisena saattaa olla myös hankaluuksia, kun on reilusti keskimääräistä lyhyempi. Ehkä liian lyhyt on vasta 152 cm mies tai alle sen? Turhaan tämä 172 cm kyselee, kun on melkein keskimääräisen mittainen ja 170 senttimetrillä alkavia miehiä taitaa olla eniten, jos kysytään pituusjaukamaa. Vasta sen jälkeen tulevat 180 pituudella alkavat!

        Hyvät viikonloput! Itse kohta lähden kirkkoon ja sitten tulee kavereita katsomaan luokseni futista. Mitä viikonloppuna olet puuhannut?


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        "Ei se pitkänä olokaan aina helppoa ole..."

        Ei niin ole. Myös varmaan alle 160 cm miehenä ja alle 150 cm naisena saattaa olla myös hankaluuksia, kun on reilusti keskimääräistä lyhyempi. Ehkä liian lyhyt on vasta 152 cm mies tai alle sen? Turhaan tämä 172 cm kyselee, kun on melkein keskimääräisen mittainen ja 170 senttimetrillä alkavia miehiä taitaa olla eniten, jos kysytään pituusjaukamaa. Vasta sen jälkeen tulevat 180 pituudella alkavat!

        Hyvät viikonloput! Itse kohta lähden kirkkoon ja sitten tulee kavereita katsomaan luokseni futista. Mitä viikonloppuna olet puuhannut?

        No minusta mittaa saa aina noista apuvälineistä, mutta vaikea sitä ylimääräistä on pois saada... Vähän kuten kuumuus...sitä on vaikea saada pois, mutta kylmyyteen voi lisätä edes vaatetta tms.

        No niin. No mä vähän mökkeilin tuossa ja sitten mulla mennyt eilinen ja tämä päivä menee myös ihan töissä. Ja huomenna, sekä ylihuomenna yövuorot. Sitten meinasin ruveta rakentamaan ulkohuussia eräälle mökille. Tekee nyt vaan mieli rakentaa jotain. Ja sen olen päättänyt tehdä, vaikka mikä tulisi...


      • Dissident kirjoitti:

        No minusta mittaa saa aina noista apuvälineistä, mutta vaikea sitä ylimääräistä on pois saada... Vähän kuten kuumuus...sitä on vaikea saada pois, mutta kylmyyteen voi lisätä edes vaatetta tms.

        No niin. No mä vähän mökkeilin tuossa ja sitten mulla mennyt eilinen ja tämä päivä menee myös ihan töissä. Ja huomenna, sekä ylihuomenna yövuorot. Sitten meinasin ruveta rakentamaan ulkohuussia eräälle mökille. Tekee nyt vaan mieli rakentaa jotain. Ja sen olen päättänyt tehdä, vaikka mikä tulisi...

        Vai olet töissä. Itse en täällä kerkiä enää aamupäivällä kirjoittelemaan, kun on tuo kirkko ja yhtä tietokonepeliä pitäisi pieni peli ennen kirkkoa pelata. Kiva kuulla kuulumisesi. Tuleeko siitä ulkohuusista iso monella istuin reiällä? Kun minä olin lapsi niin meillä oli Nurmijärvellä maaseudun puolella kesämökki, jossa oli ulkohuussi.


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Vai olet töissä. Itse en täällä kerkiä enää aamupäivällä kirjoittelemaan, kun on tuo kirkko ja yhtä tietokonepeliä pitäisi pieni peli ennen kirkkoa pelata. Kiva kuulla kuulumisesi. Tuleeko siitä ulkohuusista iso monella istuin reiällä? Kun minä olin lapsi niin meillä oli Nurmijärvellä maaseudun puolella kesämökki, jossa oli ulkohuussi.

        Ihan "yksipyttyinen malli tulee.


    • ootsäihanhyvä

      Taitaa tyypit jo pikku hiljaa tajuta sun pointin... Pitäisikö jo? Jokaisella meillä on omat haaveemme pituudesta, painosta, rakkaastamme, hyväksytyksi tulemisesta...

    • nallikarintäti

      Melkeimpä voisi sanoa, että kyllä siinä ovat pussit silmien alla.

    • rehelliinen

      Hyvä mies, tuohan on hattivatin pituus.

    • elobujt

      Miehen lyhyys ei sinänsä ongelma, mutta
      pätkien huono itsetunto on...ja se purkautuu ulos
      vittumaisena luonteena...pitkät miehet siksi parempia.

    • HauSanoRakki

      Mitä lyhyempi mies, sitä kovempi räksyttäjä.

    • Naisasialooser11

      Ei ole milliäkään lyhyempi kuin saman pituinen nainen.

    • sadfgsdf

      Onko joku vastuussa pituudestaan?

    • 171cm71kg

      Onko lyhyys paha tai ruma asia?
      Sanotahan notta hollantilaiseksi tai nilootiksi lyhyt, mutta pygmiksi pitkä.
      Kuinka pahasti sua itseäsi häiritsee toisten miesten pituudet? Ootko silleen että tuo on liijan lyhyt, mäe ala tota. Tai että muuten jes tyyppi mutta en voi puhua sille ku se on 10 cm keskimääräistä pitempi.
      Oletko nyt ihan varma että nyttäisit paremmalta jos olisit vaikka sen 13 senttiä pitempi tai lyhempi. Jospa näytät luonnollisimmalta sen pituisena kuin mikä nyt olet?
      Pitäkäämme huoli asioista joista olemme enemmän vastuussa kuin pituudestamme. Siis painosta, terveydestä ja vetreydestä!

    • Ala_pellex

      Bodaa ja tatuoi itseäsi, niin ne muutkin pituusvammaiset tekevät. Näkee paljon naurettavaksi palloksi itsensä bodanneita kääpiöitä, nahka täynnä junttikuvia. Yrittävät epätoivoisesti leikkiä oikeaa miestä, vähän hymyilyttää tuollaiset. Tai no ei niin vähänkään, lol!!!!!

      • Siihen vielä pitbull, tai joku muu paskakoira egon jatkeeksi.


    • Riippuu kokonaan tarkoituksesta.

      Mun alle 160 cm on kelvannut joillekuille. Joillekuille ei.

      Se on vaan pare hyväksyä :)

    • Sop

      Hyvä pituus

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1382
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1170
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1052
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1006
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      993
    8. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      971
    Aihe