kelpaako kenellekkään?

eli tosiaan. olen 13v muijja pikkukylästä keskisuomesta. minulla on puolipitkät ruskeat hiukset keskijakauksella. silmät on vihreet, ei kauheen erikoiset. mulla on vähän normaalia tummempi iho ja rusketun tosi helposti. oon 170senttii pitkä ja painan 50 kiloo. en sanois itteeni läskiks, mutta en toisaalta haluu olla mikää tikkulaiha. pidän mun kehosta, vaikka tissit on vielä aika pienet. perse on iha semi okei.
ja luonteesta sitten. oon hieman (paljon) ylivilkas. oon aina viihtyny enemmän poikien kanssa, koska tytöille ei oikeestaan voi puhua mitään ilman että ne ottaa itteensä. saatan puhua aika paljon ja olla ärsyttävä, ja juosta ympäriinsä, mutta sitten toisaalta tulee niitäkin hetkiä, kun jään makaamaan nurmikolle enkä liiku siitä. koulu on mulle vähän liianki helppoo. lukuaineista viimevuonna vaan yks oli ysi, loput kymppejä. käyttäytymine oliki sitte vitonen.
harrastan kitaransoittoo, rumpujen soittoo sekä maastoautoilua. meillä on vähän vanhempia autoja, land rover defender vm 2000, toyota land cruiser prado 1990 ja hankinnassa range rover 2000. jasiis tosiaan snäppiä voi laittaa @tosi.fiksu
Ilmoita

ei kelpaa paitsi jos laihdutat 20 kiloa
1 VASTAUS:
Vähintään 48 kg pois ni sit ehkä ihan menevää tavaraa
+Lisää kommentti
Olet kyllä aika paksu. Ihme jos jollekkin kelpaat.
Ilmoita
Tuon ikäinen ja noin paksu. Voivoi... Taitaa pekoni ja suklaa olla lempiruokiasi.
Ilmoita
lihasta se on.
Ilmoita
ja muutes, huomaisittehan että mun paino johtuu suurilta osin pituudesta, lihaksista ja tisseistä. ei lihavuudesta.
Ilmoita
Sinulla on niin iso maha että näytät siltä kuin olisit raskaana.
Ilmoita
Mulle kyllä kelpais
Ilmoita
Miks kaikki täällä selittää, että alottaja ois kauheen painava. Mä painan 45 kg oon 160 cm ja olin kuulemma lievösti alipainoinen.
Ilmoita
nauran. niin iso maha, että näytän siltä kuin olisin raskaana? en kestä tätä palstaa. en oo ylipainonen, ja tässä iässä tyypit yleensä painaakin vähän eri verran, koska murrosikä alkaa eri aikaan. oon harrastanu urheilua aktiivisesti koko elämäni, ja oon aika hyvässä kunnossa. joten en, en todellakaan näytä siltä kuin olisin raskaana. paitsi jos olet joskus nähnyt raskaana olevalla naisella pyykkilautavatsan.
Ilmoita
kelpaa :)
Ilmoita
aleksa, älä välitä amisviiksien puheista. painon ja pituuden puolesta olet varsin hyvä kroppainen nuori nainen. rintojen koolla ei ole mitään väliä. ole ylpeä itsestäsi
Ilmoita
tuu minulle...tex..045...1.5.813..0..9
Ilmoita

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Ilmoita
kelpaat :) <3
Ilmoita
et muuten kelpaakkaan nyt kun tarkemmin luin tekstis :(
Ilmoita
Hei, aleksa!
Olet hyvä ja riittävä tuollaisena, kuin olet! Iässäsi ihminen kehittyy vielä niin fyysisesti, kuin henkisestikin, eikä paino ja pituus kerro ihmisestä, kuin vain numeroita. Älä turhaan stressaa, riitätkö muille, kunhan vain riität itsellesi, niin se on tarpeeksi!
Mukavaa syksyä toivottaen,
Saapas, Kalajoen rovastikunta,
Sonja & Venla
Ilmoita
Moi mistä päin keski suomee oot koska kiinnostus sua kohtaan heräs. Voit olla aika mehukas :)
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

kelpaako kenellekkään?

eli tosiaan. olen 13v muijja pikkukylästä keskisuomesta. minulla on puolipitkät ruskeat hiukset keskijakauksella. silmät on vihreet, ei kauheen erikoiset. mulla on vähän normaalia tummempi iho ja rusketun tosi helposti. oon 170senttii pitkä ja painan 50 kiloo. en sanois itteeni läskiks, mutta en toisaalta haluu olla mikää tikkulaiha. pidän mun kehosta, vaikka tissit on vielä aika pienet. perse on iha semi okei.
ja luonteesta sitten. oon hieman (paljon) ylivilkas. oon aina viihtyny enemmän poikien kanssa, koska tytöille ei oikeestaan voi puhua mitään ilman että ne ottaa itteensä. saatan puhua aika paljon ja olla ärsyttävä, ja juosta ympäriinsä, mutta sitten toisaalta tulee niitäkin hetkiä, kun jään makaamaan nurmikolle enkä liiku siitä. koulu on mulle vähän liianki helppoo. lukuaineista viimevuonna vaan yks oli ysi, loput kymppejä. käyttäytymine oliki sitte vitonen.
harrastan kitaransoittoo, rumpujen soittoo sekä maastoautoilua. meillä on vähän vanhempia autoja, land rover defender vm 2000, toyota land cruiser prado 1990 ja hankinnassa range rover 2000. jasiis tosiaan snäppiä voi laittaa @tosi.fiksu

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta