BB-Janita Lukkarinen

Ihmettelijä

Ihmettelen yhtä asiaa.... Silloin kun olin itse syöpähoidoissa niin multa lähti myös kulmakarvat sytostaattejen takia...

Tällä neidillä ei ole lähtenyt, wonder why?

Hän sai 15 minuuttia julkisuudessa...

Onko tämä sama Janita joka on harrastanut seksiä televisiossa? Martina ja hengenpelastajat?

142

13243

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kikkelikokkelis

      Juuri sama tytön hupakko kyseessä. Janitalla todennäköisesti microblading kulmat tai tatuoidut, joten pysyvät tuon näköisenä vaikka omat karvat lähtisi

    • Huomioh..ranhiukset

      Janitahan ajoi hiuksensa pois ja kertoikin siitä ihan avoimesti. Eivät siis lähteneet ainakaan kokonaan sytostaattien myötä.

      • Muuanukkeli

        Joo.
        Minäkin v*ttuunuin kun hapsut alkoivat tukkia viemäriä.
        Vaikka ei niitä ikäloppu-ukolla niin kovin paljon ollutkaan.
        Joten ajelin nappini kaljuksi.
        Vähän kyllä hävetti julkisilla paikoilla olla ilman päähinettä.
        Naiselle hiusten menettäminen on kova juttu.
        Syöpäosastolla näki niitä peruukkeja lojumassa sängyillä jos tuolilla.
        Kannattaisi käydä tutustumassa syöpäosaston arkeen.
        Ei minulla muuta.


      • Anonyymi

        Nyt halutaan kuulemma tehdä ”ihmiskokeita” Janitalla. Hän miettii kannattaako suostua, koska ei yhtään tiedetä, miten lääkkeet vaikuttavat 👀 Uutta settiä tulee tytöltä joka päivä ja aina vaan ihmeellisempää juttua 😨 Jos, siis JOS kyseessä on huijaus, niin tuossa olisi kunniallinen perääntyminen esim. siinä tapauksessa, että ennen kokeilematon lääke ”alkaisikin vaikuttaa” parantavasti 🤔 Voi olla siteeksi totuuttakin...tai sitten ei. Voin rehellisesti sanoa, että itse suhtaudun skeptisesti tämän tytön sairaskertomuksiin. Muuttuvaa tarinaa joka päivä. Surullista on aina nuoren ihmisen kuolema, mutta on todella irvokasta tehdä siitä farssia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt halutaan kuulemma tehdä ”ihmiskokeita” Janitalla. Hän miettii kannattaako suostua, koska ei yhtään tiedetä, miten lääkkeet vaikuttavat 👀 Uutta settiä tulee tytöltä joka päivä ja aina vaan ihmeellisempää juttua 😨 Jos, siis JOS kyseessä on huijaus, niin tuossa olisi kunniallinen perääntyminen esim. siinä tapauksessa, että ennen kokeilematon lääke ”alkaisikin vaikuttaa” parantavasti 🤔 Voi olla siteeksi totuuttakin...tai sitten ei. Voin rehellisesti sanoa, että itse suhtaudun skeptisesti tämän tytön sairaskertomuksiin. Muuttuvaa tarinaa joka päivä. Surullista on aina nuoren ihmisen kuolema, mutta on todella irvokasta tehdä siitä farssia.

        Joo Janita on tehnyt asiasta täyttä farssia. Tavaraa ja varmaan rahaakin saa tulla tuomaan paikan päälle, varsinaista anekauppaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt halutaan kuulemma tehdä ”ihmiskokeita” Janitalla. Hän miettii kannattaako suostua, koska ei yhtään tiedetä, miten lääkkeet vaikuttavat 👀 Uutta settiä tulee tytöltä joka päivä ja aina vaan ihmeellisempää juttua 😨 Jos, siis JOS kyseessä on huijaus, niin tuossa olisi kunniallinen perääntyminen esim. siinä tapauksessa, että ennen kokeilematon lääke ”alkaisikin vaikuttaa” parantavasti 🤔 Voi olla siteeksi totuuttakin...tai sitten ei. Voin rehellisesti sanoa, että itse suhtaudun skeptisesti tämän tytön sairaskertomuksiin. Muuttuvaa tarinaa joka päivä. Surullista on aina nuoren ihmisen kuolema, mutta on todella irvokasta tehdä siitä farssia.

        Etkö muka huomaa, kuinka hänen kasvonsa on muuttunut kortisonista. Hänellä on täysi oikeus kertoa omasta tuntemuksestaan... miten viittitte epäillä... ei kai noi sairaalakuvat ole tekaistuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo Janita on tehnyt asiasta täyttä farssia. Tavaraa ja varmaan rahaakin saa tulla tuomaan paikan päälle, varsinaista anekauppaa

        Hei,

        Onko sinulla kaikki aivan hyvin?
        Minkälainen ihminen olet?

        Itselleni hän on ainakin tuonut mieleen, miten haurasta elämä on... Miten tärkeätä on nauttia pienistä asioista elämässä. Kun tekisi mieli itse valittaa jostakin muistan hänet.... Ja saan perspektiiviä omaan elämään. Mitä sitten vaikka minulla on joskus niin kiire, että tuntuu, että ei ehdi ja stressiä jostain DListä...

        Hänellä tätä mahdollisuutta tehdä näitä asioita ei ole vaikka haluaisi.. Joten olen hänen ansiostaan saanut paremman asenteen arkisiin asioihin ja arvostan terveyttäni joka päivä... Vaikka sen arvostaminen usein unohtuu, kun se tuntuu itsestään selvyyseltä...

        Toivon, että nämä pahat ihmiset loppuisivat, kuinka julmia ihmiset voivat olla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo Janita on tehnyt asiasta täyttä farssia. Tavaraa ja varmaan rahaakin saa tulla tuomaan paikan päälle, varsinaista anekauppaa

        En usko teitä. Kuten Janita sanoi, hän antaa kaikkien sanoa mielipiteensä, koska kaikki ovat Jumalan lapsia. Itse en ole uskonnollinen mutta osaan lukea hänen hienon ajatuksen rivien välistä. Aika sairasta, että vielä kuolemaa tekevästä keksitään syytöksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö muka huomaa, kuinka hänen kasvonsa on muuttunut kortisonista. Hänellä on täysi oikeus kertoa omasta tuntemuksestaan... miten viittitte epäillä... ei kai noi sairaalakuvat ole tekaistuja.

        Kiva että joku osaa olla ystävällinen ja myötätuntoinen. Olen ihmetellyt täällä kuinka hirveän julmia nuoret ja ihmiset yleensäkin ovat. Tyttö ei oo kolmeakymmentäkään on vakavasti sairas, omaiset rinnallaan valmiina hyvästelemään ja suomi24:lla sallitaan tämänkaltainen sättiminen. Jokaisen pitäisi mennä itseensä ja miettiä sama omalle kohdalleen. Antakaa kuolevan olla ja kirjoittaa pahaa oloaan pois. Kirjoittakaa viestejä joissa toivotte hänelle ja perheelle jotain hyvää ja jos ette osaa niin jättäkää ilkeät viestit kirjoittamatta. Tyttö voisi olla oma lapsenne tai siskonne. Näinkö tahtoisitte häntä kohdeltavan?
        Toivon Janitalle voimia ja myös hänen omaisilleen voimia. Toivon että äiti jaksaa niin läheltä katsoa jotain noin hirveää ihan loppuun saakka. Antakaa ihmisille anteeksi sillä he eivät tiedä mitä tekevät...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva että joku osaa olla ystävällinen ja myötätuntoinen. Olen ihmetellyt täällä kuinka hirveän julmia nuoret ja ihmiset yleensäkin ovat. Tyttö ei oo kolmeakymmentäkään on vakavasti sairas, omaiset rinnallaan valmiina hyvästelemään ja suomi24:lla sallitaan tämänkaltainen sättiminen. Jokaisen pitäisi mennä itseensä ja miettiä sama omalle kohdalleen. Antakaa kuolevan olla ja kirjoittaa pahaa oloaan pois. Kirjoittakaa viestejä joissa toivotte hänelle ja perheelle jotain hyvää ja jos ette osaa niin jättäkää ilkeät viestit kirjoittamatta. Tyttö voisi olla oma lapsenne tai siskonne. Näinkö tahtoisitte häntä kohdeltavan?
        Toivon Janitalle voimia ja myös hänen omaisilleen voimia. Toivon että äiti jaksaa niin läheltä katsoa jotain noin hirveää ihan loppuun saakka. Antakaa ihmisille anteeksi sillä he eivät tiedä mitä tekevät...

        Olen täysin samaa mieltä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva että joku osaa olla ystävällinen ja myötätuntoinen. Olen ihmetellyt täällä kuinka hirveän julmia nuoret ja ihmiset yleensäkin ovat. Tyttö ei oo kolmeakymmentäkään on vakavasti sairas, omaiset rinnallaan valmiina hyvästelemään ja suomi24:lla sallitaan tämänkaltainen sättiminen. Jokaisen pitäisi mennä itseensä ja miettiä sama omalle kohdalleen. Antakaa kuolevan olla ja kirjoittaa pahaa oloaan pois. Kirjoittakaa viestejä joissa toivotte hänelle ja perheelle jotain hyvää ja jos ette osaa niin jättäkää ilkeät viestit kirjoittamatta. Tyttö voisi olla oma lapsenne tai siskonne. Näinkö tahtoisitte häntä kohdeltavan?
        Toivon Janitalle voimia ja myös hänen omaisilleen voimia. Toivon että äiti jaksaa niin läheltä katsoa jotain noin hirveää ihan loppuun saakka. Antakaa ihmisille anteeksi sillä he eivät tiedä mitä tekevät...

        Et Janita viitsisi kirjoitella puolustuspuheita itsestäsi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko teitä. Kuten Janita sanoi, hän antaa kaikkien sanoa mielipiteensä, koska kaikki ovat Jumalan lapsia. Itse en ole uskonnollinen mutta osaan lukea hänen hienon ajatuksen rivien välistä. Aika sairasta, että vielä kuolemaa tekevästä keksitään syytöksiä.

        Kaikki ovat Jumalan luomia, mut ei kaikki välttämättä jumalan luo matkalla. Vain ne, joilla on asiat laitettu kuntoon Jumalan suuntaan. Siihen tarvitaan Jeesuksen sovitustyön vastaanottaminen. Tämä on elämän tärkein asia.


    • Itikkf

      Joo on se niin väärin kun kaunis Janita sairastaa eri lailla kun aloittaja! Janita sairastaa väärin! Janita ei osaa edes sairastaa oikein!

      Aloittajan puolesta kyllä harmittaa. On kokenut vakavan sairauden mutta ei näköjään saanut prioriteettejaan järjestykseen kun tulee tänne halveksimaan sairasta naista. Toivottavasti tuli hyvä mieli.

      • Emmia

        Veit sanat suustani.


      • Anonyymi

        Hyvä rva herne-nenu. Kiinnittäisin huomiotanne lukemaan aloittajan tekstin ihan sinällään ja tulkitsemaan samalla sitä vähemmän, niin huomionne saattaisi kiinnittyä siihen, että aloittaja ei halveksinut mitään tai ketään. Hän ihmetteli vain asiaa karvanlähdöstä. Kiitos... ja nyt voitte laittaa herneen sille kuuluvalle paikalleen.


      • Anonyymi

        Terminaalivaiheen syöpä näkyy naamasta, meikitkään ei sitä poista. Miksi tässä donnassa ei näy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Terminaalivaiheen syöpä näkyy naamasta, meikitkään ei sitä poista. Miksi tässä donnassa ei näy

        Kortisoni vaikuttaa kasvoissa, ei mene posket kuopalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä rva herne-nenu. Kiinnittäisin huomiotanne lukemaan aloittajan tekstin ihan sinällään ja tulkitsemaan samalla sitä vähemmän, niin huomionne saattaisi kiinnittyä siihen, että aloittaja ei halveksinut mitään tai ketään. Hän ihmetteli vain asiaa karvanlähdöstä. Kiitos... ja nyt voitte laittaa herneen sille kuuluvalle paikalleen.

        Karvanlähdöstä?
        Itselleni moinen asia ei edes voisi tulla mieleenkään?

        Ja mitä sitten vaikka eivät olisi lähteneet, mikä on asian pointti. Jokainen on yksilö ja keho toimii ja reagoi eri tavalla.

        Ihmeen katkeria ihmisiä täällä. Itse olen miettinyt miten voisi auttaa..... Pohdin isomman summan lahjoittamista vaikka olenkin opiskelija, jos vain jotenkin voisi auttaa. Joka päivä toivon hänelle parannusta. Hänellä olisi paljon annettavaa jatkossa, esimerkiksi muille syövän kanssa kamppaileville.

        Uskon, että hän olisi entistä parempi versio itsestään jos tämän kamppailun voittaisi. Elämän arvon tämmöinen koettelemus laittaa väistämättä uusiksi.

        Tsemppia, olet ollut niin rohkea ja ihailen sinua!
        Olet muistuttanut miten toissijaisia muut asiat ovat mikäli sairastuu. Mitään ei ole ilman terveyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Terminaalivaiheen syöpä näkyy naamasta, meikitkään ei sitä poista. Miksi tässä donnassa ei näy

        Kyllä näkyy. Jos vertaa muutaman vuoden takaisia kuvia Janitasta nykyisiin, erottaa kyllä lääkkeiden vaikutuksen ulkonäköön. Kauniissa kasvoissa näkyy pientä pöhöttyneisyyttä.
        Olen jo vähän vanhempi ja nähnyt paljon kaikenlaista, myös syöpää sairastavia ihmisiä.
        Olen lukenut Janitan kirjoituksia. Hän on myös sisäisesti erittäin kaunis ja ansaitsisi saada hyvän kohtelun.
        Ihmettelen nykynuorisoa, joka haukkuu ja syyttää julkisesti kuolemansairasta, jota ei edes tunne. Sairastahan pitää tukea eikä masentaa. Toivotteko itsellenne samanlaista kohtelua, jos sairastutte vakavasti? Teidän olisi syytä katsoa peiliin. Sieltä näkyy pahantahtoinen, sisäisesti ruma, pikkusieluinen, sydämetön ihminen. Osaatteko edes hävetä?
        Tsemppiä ja hyvää vointia Janita, olet upea ihminen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä näkyy. Jos vertaa muutaman vuoden takaisia kuvia Janitasta nykyisiin, erottaa kyllä lääkkeiden vaikutuksen ulkonäköön. Kauniissa kasvoissa näkyy pientä pöhöttyneisyyttä.
        Olen jo vähän vanhempi ja nähnyt paljon kaikenlaista, myös syöpää sairastavia ihmisiä.
        Olen lukenut Janitan kirjoituksia. Hän on myös sisäisesti erittäin kaunis ja ansaitsisi saada hyvän kohtelun.
        Ihmettelen nykynuorisoa, joka haukkuu ja syyttää julkisesti kuolemansairasta, jota ei edes tunne. Sairastahan pitää tukea eikä masentaa. Toivotteko itsellenne samanlaista kohtelua, jos sairastutte vakavasti? Teidän olisi syytä katsoa peiliin. Sieltä näkyy pahantahtoinen, sisäisesti ruma, pikkusieluinen, sydämetön ihminen. Osaatteko edes hävetä?
        Tsemppiä ja hyvää vointia Janita, olet upea ihminen!

        Maksa itsesi sisään Janitan yksityiselle Instagram-tilille ja tsemppaa häntä siellä.
        Tuskin seuraa tätä palstaa.


    • Kantapää

      Ajattelin pitäisikö Janitalle vihjata että pahoinpitelyn kohteena olo riippuvuussuhteessa saattaa sairastuttaa kehoa lisää. Ig videoilla hän kuitenkin kertoo saaneensa palautetta ja tehneensä itse päätöksensä. Niinhän se on, jokainen joutuu kulkemaan oman tiensä.

    • Lööppi

      Jansku väittää ettei halunnut kertoa medialle sairaudesta mutta joku kuulema sisäpiiristä vinkkasi kolmelle lehdelle. Jansku ei saa sairastaa rauhassa. Instassa kylläkin Jansku on kertonut ensin syövästään ja siitä Seiska jne. tekivät seuraavana päivänä uutisen.

      Ihan väkisinkö siis Seiskan reportterin tunkivat sairaalaan ja tekivät useamman jutun. Sai Jansku rahaakin. Ja tahtomattaan Jansku julkaisee syövästään kanavaa? Saisi sairastaa ihan rauhassa, mutta haluaa julkisuutta, siinä se.

      • Kyläntyttö

        Miksihän valehtelee? Janitan instasta tosiaan kopioitiin juttu Seiskaan ja iltislehtiin. Ja Janita kutsui Seiskan sairaalaan. Raha vaihtoi omistajaa. Erikoista väittää ettei saa sairastaa rauhassa ja että joku vuoti sairauden, kun selkeästi näkyi että kopioitu instasta.


    • Lopuk

      Janita: ”Yksi asia on ainakin varmaa, meillä kaikilla on tämä yksi elämä, tehdään siitä mahdollisimman hyvä positiivisuudella ja asioilla, jotka tekevät meidät onnellisiksi. Negatiivisuus ja katkeruus kasvattaa oravanpyörän, josta ei välttämättä enää löydä ulospääsyä. ”

      Olisipa pystynyt jättämään sen väkivaltaisen miehen lopullisesti, löytänyt ulospääsyn. Mutta jäi kiinni oravanpyörään. Kolme vuotta pahoinpitelyä ei tee onnelliseksi, ei silloin, ei nyt, eikä jatkossakaan. Ei vaikka miten paljon instassa yrittää hehkuttaa onnellisuutta. Feikkaaminen ei vaan toimi.

      • Keskittyminen

        Janita saa kuulema instaan vain pienen määrän negaa. Aika useasti se keskittyy siihen pieneen osaan,sehän on just sitä negan hakua. Pointsihan oli Janitan kauniiden kasvojen antaminen syövälle, positiivisuus ja kaikkien esikuvana oleminen.


      • feikkisome

        Kuka on Janita Lukkarinen ?


      • Kysyn.minävaan

        Somevaikuttaja?
        Nykynuori?
        Tyhjänpäiväistä elämää elävä?
        Satuelämää elävä?
        Esikuva nuorille syöpäsairaille?


      • Anonyymi
        Kysyn.minävaan kirjoitti:

        Somevaikuttaja?
        Nykynuori?
        Tyhjänpäiväistä elämää elävä?
        Satuelämää elävä?
        Esikuva nuorille syöpäsairaille?

        Ei käy esikuvaksi yhtään kenellekään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei käy esikuvaksi yhtään kenellekään

        sanoi olevansa esikuva ja suunnan näyttäjä nuorimmille sisarilleen.

        mulla nousi iho kananlihalle kun luin tuota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei käy esikuvaksi yhtään kenellekään

        EI todellakaan mikään esikuva kenellekään! Päinvastoin!


      • Anonyymi
        Kysyn.minävaan kirjoitti:

        Somevaikuttaja?
        Nykynuori?
        Tyhjänpäiväistä elämää elävä?
        Satuelämää elävä?
        Esikuva nuorille syöpäsairaille?

        Ei elä mitään satuelämää, kerjää muilta rahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EI todellakaan mikään esikuva kenellekään! Päinvastoin!

        Juu ei ole mikään esikuva muussa kuin huonossa, ottaa ulkolaiset silikonipaskat, teeskentelijä ja teennäinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EI todellakaan mikään esikuva kenellekään! Päinvastoin!

        Se on VAIN SINUN mielipide.Minä koen,että Janita on minun eräs esikuva ja tulee olemaan. Hnä on minun maanpäällinen enkeli. Täällä ei anneta Janitan sairaastaa, koska ei uskota, että hän on sairas tai jos on sairas, ei hän ainakaan oikealla tavalla ole sairas tai vaikka on sairas ja oikeasti sairas, hän on silti huono. Ihan sairasta tämä. Kaikkea rakkautta ja ihanaa Janitalle. Olet minun elämäni loppuun saakka mielessäni.


    • Kummin.kaima

      Kun katsoo sitä kaljukuvaa ja peruukkikuvaa, on pakko ihmetellä paria asiaa. Kalju vaikuttaa shopatulta tai feikatulta. Ei ole luonnollinen. Ei hiusrajaa, takana ja yläreunassa varjostumia, päälaki hyvin "ruskettunut", vaikka makasi sairaalassa ja tukka juuri ajeltu. Peruukkikuvassa taaskuva juuri tukan yläreunasta rajattu, mistä voisi erottaa juurikasvun. Jotain hämärää näissä joka tapauksessa on, mutta ei siitä sen enempää.

      • omaa..elämääkin..on

        Lopeta jo! Tämä ei ole mikään salapoliisitehtävä.


      • Älä.päivystä
        omaa..elämääkin..on kirjoitti:

        Lopeta jo! Tämä ei ole mikään salapoliisitehtävä.

        Ei ole pakko lukea, eikä varsinkaan vastata. Mene elämään sitä omaa elämääsi.


      • Talliltaterkut

        Miks kulmakarvat ei lähde?


      • Anonyymi

        Tuota samaa ihmettelin kun näin kuvan. Jotenkin epäaidon näköinen.


    • Rondstadt

      Toi koko juttu on hörö, hörö !!!! Täyttä fuulaa!!!

      • Anonyymi

        Niin on!


    • Rotteninside

      Miettikää sitten kun osuu omalle kohdalle....

    • Feklöää

      Osui kohdalleni 1970 ja lääkäri antoi 3kk elinaikaa. Sain 5v sytostaatteja ja olen vieläkin hengissä, mutta ei ole tarvinnut ratsastaa sairaudellani. On tuhansia syöpäsairaita eikä he ole koko ajan iltalehden palstoilla. Ärsyttää tuo julkisuuspaska.

      • Kyllä syövästä saa ja pitääkin puhua . Janita on juuri oikea ihminen puhumaan asiasta. Jos sä olet jymähtänyt sinne "enti-vanhaan-aikaan", niin ei se tarkoita sitä, ettäkö muut elää siellä. Tule sieltä luolakaudelta päivänvaloon paistattelemaan ja päivitä itsesi nykyaikaan.

        Niin ja tsemppiä ja halit Janitalle!


      • Feklöää

        En todellakaan ole jymähtänyt mihinkään vanhaan. Elän täysillä kun olen saanut uuden elämän melkein 50v sitten. Vietän espanjassa hienoa elämää. Inhottaa vaan toi somepaska. Itse atk opettajana huomasin onneksi mihin tämä yhteiskunta on menossa ja lopetin opettamisen. Jos julkisuus parantaa syövästi niin ok. Minä jouduin käymään töissä joka päivä ja oksentamaan 5v.


      • Feklöää kirjoitti:

        En todellakaan ole jymähtänyt mihinkään vanhaan. Elän täysillä kun olen saanut uuden elämän melkein 50v sitten. Vietän espanjassa hienoa elämää. Inhottaa vaan toi somepaska. Itse atk opettajana huomasin onneksi mihin tämä yhteiskunta on menossa ja lopetin opettamisen. Jos julkisuus parantaa syövästi niin ok. Minä jouduin käymään töissä joka päivä ja oksentamaan 5v.

        Ihmiset ovat yksilöitä ja hoidot vaikuttavat heihin eri tavalla. Miten musta tuntuu vaikealta uskoa, että sait viisi vuotta sytöjä suoraan suoneen kahden viikon välein.

        Viisikymmentä vuotta sitten sait varmaankin sen aikaista parasta mahdollista hoitoa, mutta nykypäivänä sen aikaiset syöpähoidot ovat auttamattomasti historiaa. Nykyään annetaan todella rankat hoidot nopeaan tahtiin ja sen jälkeen, jos tarve vaatii, niin jokin estolääkitys useiksi vuosiksi. Mun kaveri oli ainakin niin huonossa hapessa aina sytöjen annon jälkeen muutaman päivän. Toka viikko oli aina helpompi. Hoitojen jälkeen hän söi sytöjä muutaman vuoden ja niitä syödessä kävi ihan normaalisti töissä.


      • Anonyymi
        Feklöää kirjoitti:

        En todellakaan ole jymähtänyt mihinkään vanhaan. Elän täysillä kun olen saanut uuden elämän melkein 50v sitten. Vietän espanjassa hienoa elämää. Inhottaa vaan toi somepaska. Itse atk opettajana huomasin onneksi mihin tämä yhteiskunta on menossa ja lopetin opettamisen. Jos julkisuus parantaa syövästi niin ok. Minä jouduin käymään töissä joka päivä ja oksentamaan 5v.

        Voi Herran jestas!

        On meitä niin moneksi. 😁
        Mihinköhän pyrit, toivottavasti nämä kommenttisi parantavat elämänlaatuasi, sillä ne ovat rumaa luettavaa? Ihminen voi olla kovin julma ja itsekäs.

        Somepaskaa hyvinkin, kaikilta muilta instassa paitsi Janitalta. Hänellä on oikeaa asiaa. Minulla on hieno elämä, enkä ikinä korostaisi sitä instassa tai muualla. En edes halua, että ihmiset tuntevat minua, koska ovat niin kateellisia.

        Tosin jos olisin Janita toimisin täysin samoin!


      • Anonyymi

        Turha ottaa esille mitään laukkujen tai matkojen esittelyä, Tämä donna on esitellyt kauneuttaan ja puhunut siitä vielä viime metreillä


      • Anonyymi

        Minä arvostan valtavasti, että sairas ihminen kuten Janita jaksaa ja haluaa kertoa asian meille muille. Pakko ei ole Janitan juttuja lukea jos ei ole muuta kuin rumaa sanottavaa ja syytöksiä. Minä arvostan just eniten sitä, millainen Janita on ja miten hän on tuonut meille kaikille syövän esiin. Sairastavien ei ole pakko olla piilossa. Jos joku haluaa sairastaa yksin, sallin myös sen. En lähde kommentoimaan että on ärsyttävää kakkaa, kun yksin haluaa vaan sairaastaa. Se on sen ihmisen oikeus.


      • Anonyymi

        Se on sinun ajatuksesi. Minun ajatus on taas se, että Janita on aivan ihana, rohkea, kiltti ja sitkeä ja uskomaton enkeli maan pääälle. ToivonJanitalle kuuroja korvia näille loamheitoille . Ei sinun tartte tyhmyydestä maksaa, kyllä ihan riittää että jaat iloa ja valoa ja hyvää mieltä ympärillesi ja kannustusta ja haleja ja suukkoja niin se riittää. Suuri virtuaalihali Janitalle!! En unohda sinua ikinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on sinun ajatuksesi. Minun ajatus on taas se, että Janita on aivan ihana, rohkea, kiltti ja sitkeä ja uskomaton enkeli maan pääälle. ToivonJanitalle kuuroja korvia näille loamheitoille . Ei sinun tartte tyhmyydestä maksaa, kyllä ihan riittää että jaat iloa ja valoa ja hyvää mieltä ympärillesi ja kannustusta ja haleja ja suukkoja niin se riittää. Suuri virtuaalihali Janitalle!! En unohda sinua ikinä.

        Jakaa iloa ja valoa ja hyvää mieltä haukkumalla maan rakoon kaikki jotka ei sitä palvo eikä tee mitä se haluaa, kuten vaikka nyt se kampaaja ja viime viikolla poliisit.


    • olemitäolet

      tämä tuote tulee sairaalasta "kuolettavan" kipukohtauksen jälkeen
      ja missä välissä hän meikkaa - siis todella meikkaa!!!
      jotta voi ottaa HETI autossa kotimatkalla itsestään kuvan
      jossa paistaa kuin marsin ja venuksen DHINAMIITTI.
      Hiukset ja meikki kuin elokuvarooliin valmistuessa

      Tiedän miestyypin joka tykkää tämän tyylisestä ulostulosta.

      ja mihin tarpeeseen tämä figuuri lähettää sairaalasta itsestään "tule ja pane mua" nakukuvia?


      Äitiäkin sanallistetaan ensin kauniiksi. Ei ihanaksi, tukevaksi, loistavaksi, kullaksi, suuremmoiseksi, upeaksi, vaan kauniiksi.

      Joo - ulkonäköpainotteista, sellaista tää kimkardasdian sukupolvi on.
      Hän tekee uraa ominaisuuksillaan.

      Mut tässä on nyt jokin vahva kontrasti läsnä.

      Yleensä ihmiset eivät näe vaivaa näyttääkseen kympiltä vaikka oksettaisi
      Miksi pahoinvointi pitää peittää meikillä?
      Vai oliko se "...jee otetaan ilo irti meikkaamalla..."
      Vai oliko se duunipäivitys?

      Tottakai saa tehdä kuten tekee,
      mutta onko se ihan ok sanoa "kateellinen eläin"
      ...ketä hän tarkoitti sillä?

      Ja tästä - kö syystä naiset alilääkitään ja niiden kipua vähätellään myös lääkärissä.
      Miehet otetaan vakavasti ja niitä kuunnellaan.
      Millaisen mallin tää antaa nuorille ja lapsille?

      ei ihme että juhanat ja sipilät kohtelee
      kansaa kuin elotonta karjaa

      • Anonyymi

        Juuri näin!


    • Aivot_narikassa

      En sano, että hän ei ole sairas. Mutta.

      Heti alussa ihmetytti nuo paljastavat kuvat sairasvuoteelta. Paita nostettu ylös, rinnat ja vatsa esillä - vaikka juuri on todettu vakava sairaus?

      Täällä mainittiin outo peruukkikuva. Kiinnitin huomiota samoihin asioihin. Todella käsitelty kuva. Joko kaljua ei ole ollut tai ehkä hän häpesi ja käsitteli kuvaa yli tästä syystä, mikä toki hänelle sallittakoon.

      Kaikkien noiden kummallisten Instapostausten jälkeen eniten kysymyksiä on herättänyt tämä haastattelu. Todella kummallisia, ympäripyöreitä vastauksia, kuin yrittäisi antaa vastausta aiheesta josta ei ole lukenut tarpeeksi.

      Jos todella kokee kipua, käy hoidoissa ja käsittelee isoja tunteita sairauden ympärillä luulisi osaavan kuvailla tuntemuksia tarkasti ja harkitusti.
      Mutta tietysti, ihmiset ovat erilaisia. Ehkä hän ei osaa kuvata kokemuksiaan kovin selvästi.

      Kysymyksiä nostaa hänen ristiriitaisuutensa - ollaan avoimesti kaikki esillä somessa ja kerrotaan sairastumisesta kuitenkaan kertomatta mitään.

      Mutta. Kuten sanottu, en halua epäillä hänen totuudenmukaisuuttaan. Ihmettelen tapaa tuoda asia esille.

      • Kyllä mun mielestä Janita siinä haastiksessa kuvasi varsin hyvin tuntojaan, sairauttaan ja hoitojen ikäviä haittavaikutuksia. Eihän hän kesken hoitojakson vielä edes tiedä kovinkan paljon sairaudestaan/sen etenemisestä, pysähtymisestä yms. mitään.

        Täällä on kritisoitu myös sitä, että Janita meikkaa ja huolehtii ulkonäöstään vakavan sairaudenkin aikana. Mitä väärää siinä on, että meikkaa ja pukeutuu nätisti? Säkkiinkö se pää pitäisi työntää ja kulkea jokin juuttisäkki niskassa ja mieluummin vielä pimeässä?

        Jos Janita saa siitä lohtua, että näyttää hyvältä, niin kaikki hyvää mieltä tuottavat asiat ovat sairaalle enemmän, kuin tervetulleita. On se ihan oikeesti kumma, kun joidenkin mielestä Janita sairastaa väärin. Mua oikeesti jo naurattaa noiden kouhkaajien ts. oikein sairastavien nalkutus.


      • Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

        Kyllä mun mielestä Janita siinä haastiksessa kuvasi varsin hyvin tuntojaan, sairauttaan ja hoitojen ikäviä haittavaikutuksia. Eihän hän kesken hoitojakson vielä edes tiedä kovinkan paljon sairaudestaan/sen etenemisestä, pysähtymisestä yms. mitään.

        Täällä on kritisoitu myös sitä, että Janita meikkaa ja huolehtii ulkonäöstään vakavan sairaudenkin aikana. Mitä väärää siinä on, että meikkaa ja pukeutuu nätisti? Säkkiinkö se pää pitäisi työntää ja kulkea jokin juuttisäkki niskassa ja mieluummin vielä pimeässä?

        Jos Janita saa siitä lohtua, että näyttää hyvältä, niin kaikki hyvää mieltä tuottavat asiat ovat sairaalle enemmän, kuin tervetulleita. On se ihan oikeesti kumma, kun joidenkin mielestä Janita sairastaa väärin. Mua oikeesti jo naurattaa noiden kouhkaajien ts. oikein sairastavien nalkutus.

        Miten se kuolemansairas ihminen jaksaa päivittäin pakkeloida naamaansa ja kiinnitellä irtoripsiään. Miksi on niin tärkeää että ne muovipompulat on esillä joka kuvassa. Minusta hän on rikollinen jonka toimintaan virkavallan pitäisi puuttua. Käyttää uskovaisia ja mielenterveyspotilaita hyväkseen rahastamalla hyväuskoisia. Virkavallan pitäisi ottaa haltuunsa tuo hänen instatilinsä ja estää uuden aloittaminen.
        Jos nyt niin käykin, että menehtyy tuohon tautiinsa, niin äiti pitää huolen että Janitan muistolla aletaan mällätä yhteistyössä tämän paskalehden kanssa, joka nytkin pitää huolen siitä että lööppikamaa löytyy. Siinä on toinen taho jonka olemassa olo pitäisi lailla kieltää. Pelkkää sontaa suoltaa ja elää paskasta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten se kuolemansairas ihminen jaksaa päivittäin pakkeloida naamaansa ja kiinnitellä irtoripsiään. Miksi on niin tärkeää että ne muovipompulat on esillä joka kuvassa. Minusta hän on rikollinen jonka toimintaan virkavallan pitäisi puuttua. Käyttää uskovaisia ja mielenterveyspotilaita hyväkseen rahastamalla hyväuskoisia. Virkavallan pitäisi ottaa haltuunsa tuo hänen instatilinsä ja estää uuden aloittaminen.
        Jos nyt niin käykin, että menehtyy tuohon tautiinsa, niin äiti pitää huolen että Janitan muistolla aletaan mällätä yhteistyössä tämän paskalehden kanssa, joka nytkin pitää huolen siitä että lööppikamaa löytyy. Siinä on toinen taho jonka olemassa olo pitäisi lailla kieltää. Pelkkää sontaa suoltaa ja elää paskasta.

        Onko se sulta pois, jos syöpäsairas jaksaa pitä huolta ulkonäöstään? Janitalla on varmasti ollut sellaisia hetkiä kun ei ole jaksanut nousta edes sängystä. Joskus menee paremmin ja joskus taas ei jaksa mitään. Se kuuluu tuon taudin kuvaan.

        Varmasti nuo paskalehdet mässää ja hakee uutisaiheita keinoja kaihtamatta. Mutta onko sun pakko niitä lukea, jos niin ottaa kupoliin? En mä ainakaan lue sellaista, mistä en tykkää tai ei kiinnosta. Telkustakin vaihdan kanavaa, jos ei kiinnosta. Kokeilepa joskus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten se kuolemansairas ihminen jaksaa päivittäin pakkeloida naamaansa ja kiinnitellä irtoripsiään. Miksi on niin tärkeää että ne muovipompulat on esillä joka kuvassa. Minusta hän on rikollinen jonka toimintaan virkavallan pitäisi puuttua. Käyttää uskovaisia ja mielenterveyspotilaita hyväkseen rahastamalla hyväuskoisia. Virkavallan pitäisi ottaa haltuunsa tuo hänen instatilinsä ja estää uuden aloittaminen.
        Jos nyt niin käykin, että menehtyy tuohon tautiinsa, niin äiti pitää huolen että Janitan muistolla aletaan mällätä yhteistyössä tämän paskalehden kanssa, joka nytkin pitää huolen siitä että lööppikamaa löytyy. Siinä on toinen taho jonka olemassa olo pitäisi lailla kieltää. Pelkkää sontaa suoltaa ja elää paskasta.

        Idiootit jakaa rahaa senkin jälkeen kun enkeliprinsessa on poistunut. Hän saa olla prinsessana pöydän päässä, on siellä muilla kuolevilla kestämistä, jos näin on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten se kuolemansairas ihminen jaksaa päivittäin pakkeloida naamaansa ja kiinnitellä irtoripsiään. Miksi on niin tärkeää että ne muovipompulat on esillä joka kuvassa. Minusta hän on rikollinen jonka toimintaan virkavallan pitäisi puuttua. Käyttää uskovaisia ja mielenterveyspotilaita hyväkseen rahastamalla hyväuskoisia. Virkavallan pitäisi ottaa haltuunsa tuo hänen instatilinsä ja estää uuden aloittaminen.
        Jos nyt niin käykin, että menehtyy tuohon tautiinsa, niin äiti pitää huolen että Janitan muistolla aletaan mällätä yhteistyössä tämän paskalehden kanssa, joka nytkin pitää huolen siitä että lööppikamaa löytyy. Siinä on toinen taho jonka olemassa olo pitäisi lailla kieltää. Pelkkää sontaa suoltaa ja elää paskasta.

        Olet todella paha ja ilkeä ihminen, hyi.


      • Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

        Onko se sulta pois, jos syöpäsairas jaksaa pitä huolta ulkonäöstään? Janitalla on varmasti ollut sellaisia hetkiä kun ei ole jaksanut nousta edes sängystä. Joskus menee paremmin ja joskus taas ei jaksa mitään. Se kuuluu tuon taudin kuvaan.

        Varmasti nuo paskalehdet mässää ja hakee uutisaiheita keinoja kaihtamatta. Mutta onko sun pakko niitä lukea, jos niin ottaa kupoliin? En mä ainakaan lue sellaista, mistä en tykkää tai ei kiinnosta. Telkustakin vaihdan kanavaa, jos ei kiinnosta. Kokeilepa joskus.

        Janitalle on laitettu upeat hiustenpidennykset aidolla hiuksella. Oli oma tukka jo kasvanut sen verran. Varmaan miellyttävämmän tuntuiset kuin peruukit ja joku köyhä aasialaisnainen on saanut muutamaksi viikoksi lapsilleen ruokaa.
        https://hymy.fi/uutiset/talta-nayttaa-syopaa-sairastava-janita-lukkarinen-nyt-ennen-jalkeen-kuvat/


      • Anonyymi

        Joo, ei tässä maailmassa lääkäreitä tartte. Katsoo vaan tuleeko ruumista.


      • Anonyymi

        Olispa otattanut silarit pois heti syövän alkuvaiheissa. Ehkä olisi syöpäkin saatu nujerrettua. Muutenkaan en ymmärrä miksi hän silarit hankki. Ihan normaalit tissit hänellä oli ennen niitä. Tyrkkytissit piti saada ja siitä joutuu maksamaan kovan hinnan.
        Voi turhamaisuutta.


    • Sanonpa.Vain

      Antaa Janitan nyt nauttia julkisuudesta. Kun tuo syöpä on selätetty, veikkaan että tämäkin daami unohtuu taas aika nopeasti. Janita ei pelkillä tissikuvilla kauaa jaksa mediaa kiinnostaa, joten hänen on pakko keksiä jotain uutta ja mielenkiintoista. Tissikuvat ei sitä ole, niitä kun tulee joka tuutista muutenkin. Se on siis haettava uudet tissit Tallinnasta, iskettävä varattu julkkismies tai vastaavaa, niin sitten voi taas iltapäivälehdetkin kiinnostua. Syövällä Janita ei voi ikuisesti rahastaa.

    • Kkkkk

      Miksi ihmiset puhuvat pahaa melkein joka palstalla janitasta.

      • Kyssäriä

        En tiedä. Ehkä hänessä on jotain turhaa tai erityisen pinnallista, mikä ns. normaalisti tuntevia ajattelevia ihmisiä ärsyttää.


      • Hohohohoh

        Jos on vain julkisuuden kipee ja puhuu koko ajan täyttä potaskaa niin ei voi olla tykätty ihminen. Menis peilin eteen ja miettis mitä suudtaan päästää ulos.


    • buytelo

      eikös tää tipi ollu keväällä saattohoidossa.tämä on ihmettäkin suurempi ihme joita tapahtuu useimmiten ns.julkkiksille

    • Anonyymi

      En väheksy kenenkään syöpää, esim. oma isä on syöpään kuollut..mutta en voi ymmärtää tämän Janitan meikkauskuvia ja silikonirintojen esittelyä piukoissa vaatteissa, samalla kun hän kertoo hoidoistaan...

    • Anonyymi

      Milloinkas se leikkaus oli? Iltalehden juttu 8.10.
      https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/3b8b8401-3f9c-4abd-9bbb-72155cd9420c
      –Mun vasen keuhko rakennettiin uudelleen ja sydänpussi operoitiin oletettua isommin. En uskaltanut puhua aiheesta ennen kuin ollaan selkeämmillä vesillä eikä tule jälkikomplikaatioita, Lukkarinen kirjoittaa Instagramissa.

      1.10. ei mitään jälkiä rintakehässä? Vai onko viillot jossain alempana sitten?
      https://www.instagram.com/p/B3EtHkJpaO9/
      eikä sen jälkeenkään:
      https://www.instagram.com/p/B3zcWykJ15u/
      https://www.instagram.com/p/B4FNh2hpnaC/

      • Anonyymi

        Juttujen perusteella ainakin vaikeasti narsistinen henkilö, jos ei muuta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juttujen perusteella ainakin vaikeasti narsistinen henkilö, jos ei muuta...

        Siinäpä taitaa se ainut sairaus ollakin. Julkisuudessa täytyy roikkua, vaikka näin törkeillä jutuilla!!?


      • Anonyymi

        Keuhkot leikataan selkäpuolelta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keuhkot leikataan selkäpuolelta.

        Mutta ei sydänpussia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keuhkot leikataan selkäpuolelta.

        Keuhkot leikataan kyljestä, kylkiluiden läpi. Joskus kylkiluu jopa poistetaan tieltä. Näin ison operaation jälkeen ei todellakaan olla salilla. Varsinkin kun sydäntäkin operoitu.

        Siinä on niin isot riskit tulehduksineen ja kipuineen.


    • Anonyymi

      MTVn mukaan keräystili on suljettu, vihdoin on viranomaiset tehneet sen mikä heille kuuluu

    • Anonyymi

      On kyllä uskomaton tapaus, instassa pyytää tililleen rahaa. Ei ymmärrä et poliisit voi tutkia tilitiedotkin

    • Anonyymi

      Aivan hullua Janita saattohoidossa ja katsoin toissapäivänä ohimennen hänen instatiliään ja hänellä oli joku tuhat seuraajaa vähentynyt alkuperäisestä mitä olin ehtinyt nähdä ja nyt oli tullut lisää n 3000. Eli ostanut feikkiseuraajia lisää jopa saattohoitopotilaana.

      • Anonyymi

        Kerää rahaa, jotta voi häipyä ulkomaille ja palata sieltä ihmeparantuneena. Miksi valehteli, että keräyslupa on kunnossa. Jos on, miksi Gofund sulki tilin


    • Anonyymi

      Nyt on muutama yritys lähtenyt tukemaan, mutta eipä kerro yritysten nimiä. Ylistää jotan Og Kuismaa OG Pupunen, guuglaamalla löytyy joku tuomio. Kaikki on niin saatanan pupua

      • Anonyymi

        Julkisuudenkipeä loppuun asti. Nyt yksi toive olisi päästä naimisiin. Kyllä varmaan onnistuu, hääyön viettoon kärkkyjiä riittää


    • Anonyymi

      Kannattiko ottaa silarit.

    • Anonyymi

      Mielestäni väärin perustein Janita kuolinvuoteellaan kiristää ihmisiä maksamaan hänelle rahaa.Jos rahasta on kiinni, päösetkö yksityiseen instatiliin seuraamaan, en tarvitse seurailla.En maksa muillekaan instan käyttäjille ropoja siitä, että he päivittävät itsestään.Mun mielestä epäreilu veto.On ihmisiä, jotka tukevat ja kannustavat muulla tavalla.Ovat laittaneet kauniita kannustavia viestejä jo pitkänkin aikaa puhtaasta sydämestään.Sitten lävähtää tilinumero et minimi 2 euroa.Jos joku ilkeä haluaa seurata, sehän maksaa sen 2 euroa.Ei tuo rahasumma poista seuraajista todellisia ja epätodellisia ihmisiä.Todella säälittävää hyväksikäyttää tukijoita kohtaan.En ole maksanut syöpää sairastuneille ennenkään.Tosin siksi, että olin vielä aika nuori kun siihen kaksi ihmistä menetin.Jos syöpä on terminaalivaiheessa, siihen ei enää maksella mitään.Rahat menevät hautajaisiin ja äidille.Entäs muut ihmiset....mites heidän omaisten kuoltua...kerjäävätkö rahaa selviytymiseen ja kiristävät ihmisiä.Soskun luukku auttaa ja mahdolliset säästötkin.Jos on vielä voimia käyttää hyväksi ihmisiä, on voimia todella jäljellä. Antais kannustusten vyöryä ilman pakotetta rahasummasta.Moni varmasti aidosti laittaisi rahaa.Mulla meni mielenkiinto tämänpäiväisen päivityksen jälkeen.Haisee läpi rahastus oman tilanteensa kustannuksella.Olin juuri eilen maksamassa 10 euroa.Nyt en enää maksa.
      Miettis tyttö vähän.

      • Anonyymi

        Niin ne netflixit ym. kiristävät kun eivät näytä leffojaan ilmaiseksi. Mutta se kaksi egeä varmastikin poistaa aika paljon trolleja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ne netflixit ym. kiristävät kun eivät näytä leffojaan ilmaiseksi. Mutta se kaksi egeä varmastikin poistaa aika paljon trolleja.

        Höpö höpö! 2 euroa ei estä ketään trollaamasta.Miettiä esim. syöpäsairaita nuoria, lapsia, joille Janita toimii vertaistukena tai esimerkkinä.Hekin joutuvat rahaa kaivamaan kupeistaan toiselle, joka jollain ihmeen oikeutuksella sitä kiristää häntä tukeneilta .Olis pitänyt vaihtoehtoisena maksun ja päätellyt muiden asioiden kautta, kuka häntä aidosti tukee tai ei .Tukemiseen ei tarvita automaattisesti rahaa, mutta ilmiselvästi tämä neiti ystävystyy vain rahalla.Sairasta.Todella!!Tuen mielellään niitä, jotka rahaa pyytävät, mutta eivät aseta ystävyydelle sen kautta tiukkoja ehtoja.


      • Anonyymi

        On kyllä sairasta ja tyhmää antaa tuolle "sairaalle" rahaa...ajatelkaas nyt vähän.


    • Anonyymi

      Minä ihmettelen et miten on niin reipas ja pirteä vaikka onkin kuolemaisillaan. Ketään ei oteta Terhokotiin kuukausiksi. ennen tätä ”sairastumista” Janitalla ei ollut mitään julkisuusarvoa, pelkillä silikoneillä ei kauhean kauaa siellä olla

    • Anonyymi

      Ei ole lähtenyt ja oikein suu supulla jaksaa toivottaa hyvää päivää kaikille vaikka näkeekin kaiken monena. Tässä tulee vielä ihmeparantuminen. Ja meikit jaksaa itse ottaa tai toisten laittamana. Jos ole vakavasti sairas, et kyllä jaksa

    • Anonyymi

      "Kivut kovenee päivä, päivältä" sanoo seiskassa, miksi tuolla "Terhokodissa" ei anneta kipulääkkeitä tarpeeksi, jos kerran kuolemaa tekee. Täällähän nimenomaan kehutaan, miten saa tarpeeksi lääkkeitä, ettei tarvitse tuskissaan huutaa. Meikata jaksaa joka päivä, vai naamariko on päässä, vähän näyttää naamarille!

      • Anonyymi

        Lääkitystä on vähennetty, luin jostain.
        Lisäksi ihmetyttää se, että valittaa kun ei jaksa olla hereillä kuin 2 t/pvä. Silti vastailee julkisella installa näköjään ihmisille yötä päivää. Luulisi jo sellaisen valvomisen näkyä kasvoilla, saatikka kun on kyse sairaasta ihmisestä. Mutta ei, on pirteä ja hyvin meikattu.


      • Anonyymi

        Lääkitystä on vähennetty, luin jostain.
        Lisäksi ihmetyttää se, että valittaa kun ei jaksa olla hereillä kuin 2 t/pvä. Silti vastailee julkisella installa näköjään ihmisille yötä päivää. Luulisi jo sellaisen valvomisen näkyä kasvoilla, saatikka kun on kyse sairaasta ihmisestä. Mutta ei, on pirteä ja hyvin meikattu.


    • Anonyymi

      Koko ajan jaksaa kerjätä rahaa tai tavaraa tai vongata hiustenpidennyksiä, on ihme terminaalivaihe

    • Anonyymi

      Janitan Instatili on janitalionhart.
      Sinne ei ole ilman rahaa asiaa.
      Pitää vielä näyttää suoritus maksusta🤣ennenkuin sut hyväksytään.

      • Anonyymi

        Niin oksettavaa ettei mitään rajaa. Sekin ihmetyttää, että kerjuukohde vaihtuu koko ajan! Milloin kerjää vaihtoehtohoitoihin, milloin silarienpoistoon, milloin studioon, yms... mihin seuraavaksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin oksettavaa ettei mitään rajaa. Sekin ihmetyttää, että kerjuukohde vaihtuu koko ajan! Milloin kerjää vaihtoehtohoitoihin, milloin silarienpoistoon, milloin studioon, yms... mihin seuraavaksi?

        Muistetaan kumminkin, että kysymyksessä on pelosta ja kipulääkkeistä sekaisin oleva nuori ihminen. "Jokainen tekee mitä parhaiten osaa", kuten hän on jossain tosi-tv-ohjelmassa todennut hölmöilystään.


    • Anonyymi

      Seuraamaan pääse yksityiselle tilille kun maksaa 5 e. Hinta noussut näemmä :D Ilmeisesti tuo rahastus on luvallista koska siihen ei ole puututtu. Kohta muut julkimot ottaa mallia ja alkaa rahastamaan yksityisillä tileillä. Seuraajat ja fanit maksaa koska haluaa tietää viimeisemmät kuulumiset jne.

      • Anonyymi

        JOS olisi niin huonossa kunnossa, kuin antaa ymmärtää, ei varmasti toisten hyväksikäyttö olisi noin voimakkaana mielessä! Vaan, mistäpä tuon älykääpiön hommia tietää, tyrkyltä voi tollainenkin onnistua. Muistutan vaan, ei hullu ole se, joka pyytää, vaan se joka maksaa!!


      • Anonyymi

        Joo, ja ainakin 2 Gofundme avointa keräystiliä neidillä on. Ei ymmärrä ei! Mihin hän rahoja tarvii?


      • Anonyymi kirjoitti:

        JOS olisi niin huonossa kunnossa, kuin antaa ymmärtää, ei varmasti toisten hyväksikäyttö olisi noin voimakkaana mielessä! Vaan, mistäpä tuon älykääpiön hommia tietää, tyrkyltä voi tollainenkin onnistua. Muistutan vaan, ei hullu ole se, joka pyytää, vaan se joka maksaa!!

        Voisiko olla niin, että vaikka hän tietää ja hänelle on lääkärit sanoneet, että parannuskeinoa ei enää ole, niin hän ei ole sitä vielä sisäistänyt? Hän pitää kynsin hampain kiinni elämästään, mikä on aivan luonnollista tuossa tilanteessa. Ei silloin halua antaa periksi, vaan uskoo ihmeen tapahtuvan.

        En hyväksy tuota rahankeräystä, mutta on se toisaalta ihan ymmärrettävää monestakin syystä. Ensinnäkin media myy monen julkkiksen instaa seuraamalla. Hänen instastaan otetaan juttuja ja ne sitten julkaistaan milloin missäkin mediassa ja Janita ei siitä hyödy yhtään mitään. No eihän toi vitonen ole median edustajille mikään este, mutta sillä pystyy kontroloimaan, jotta kuka on kulloinkin kärkkymässä juorua.


      • Viranomaiset ovat hitaita liikkeissään.


      • Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

        Voisiko olla niin, että vaikka hän tietää ja hänelle on lääkärit sanoneet, että parannuskeinoa ei enää ole, niin hän ei ole sitä vielä sisäistänyt? Hän pitää kynsin hampain kiinni elämästään, mikä on aivan luonnollista tuossa tilanteessa. Ei silloin halua antaa periksi, vaan uskoo ihmeen tapahtuvan.

        En hyväksy tuota rahankeräystä, mutta on se toisaalta ihan ymmärrettävää monestakin syystä. Ensinnäkin media myy monen julkkiksen instaa seuraamalla. Hänen instastaan otetaan juttuja ja ne sitten julkaistaan milloin missäkin mediassa ja Janita ei siitä hyödy yhtään mitään. No eihän toi vitonen ole median edustajille mikään este, mutta sillä pystyy kontroloimaan, jotta kuka on kulloinkin kärkkymässä juorua.

        Tässä vaiheessa lääkkeet ovat jo ns. huumausaineita, joten potilas ei ole aina ihan realiteeteissa. Terhossa monikin suunnittelee ulkomaan matkaa, ensi joulua Thaimaassa, kesää kalastellen, ihan vaikka mitä. Älkää nyt aikuiset ihmiset takertuko näihin, haaveilu on ihan sallittua - ja ilmaista.


      • Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

        Viranomaiset ovat hitaita liikkeissään.

        Janita oli nyt kyselemässä asianajajaa, joten voi olla että jotain on tapahtumassa tämän kerjuun suhteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, ja ainakin 2 Gofundme avointa keräystiliä neidillä on. Ei ymmärrä ei! Mihin hän rahoja tarvii?

        Haloo, hän vie ne arkussaan tuonpuoleiseen ja sieltä niitä ei takaisin saa. No, tuo oli huono vitsi, mutta raha ei ole teiltä pois. Teillä on terveys ja tulevaisuus. En kadehtisi Janitaa enkä jäljelle jääviä, vaikka miljoona tilille kertyisi. Ja jättäkää viranomaisten tehtäväksi keräystilien valvonta, keskittykää täällä vain juoruiluun.


      • Anonyymi

        Hyvä juttu tuo 5e maksumuuri! Kenelläkään täällä ei olisi varaa sitä maksaa ja mitä sanottavaa teillä kiusaajilla edes olisi sanottavaakaan Janitalle. Ja eikös teidän mielestänne hän ole esillä ihan liikaa muutenkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tässä vaiheessa lääkkeet ovat jo ns. huumausaineita, joten potilas ei ole aina ihan realiteeteissa. Terhossa monikin suunnittelee ulkomaan matkaa, ensi joulua Thaimaassa, kesää kalastellen, ihan vaikka mitä. Älkää nyt aikuiset ihmiset takertuko näihin, haaveilu on ihan sallittua - ja ilmaista.

        Nimenomaan noin. Vahvat lääkkeet tekevät tehtävänsä ja ihminen on suunnilleen "päissään" 24 h/7. Ei täällä ymmärrretä sitä, että Janita ei ole oma itsensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä juttu tuo 5e maksumuuri! Kenelläkään täällä ei olisi varaa sitä maksaa ja mitä sanottavaa teillä kiusaajilla edes olisi sanottavaakaan Janitalle. Ja eikös teidän mielestänne hän ole esillä ihan liikaa muutenkin.

        Täytyy kyllä sanoa, että ei todellakaan olisi mitään sanottavaa tuolle turhakkeelle. Sinäkin teiniraukka annat ainoat viikorahasi tuommoiselle hömppämaakarille, käyttäisit nekin roposet vaikka karkkipussiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä vaiheessa lääkkeet ovat jo ns. huumausaineita, joten potilas ei ole aina ihan realiteeteissa. Terhossa monikin suunnittelee ulkomaan matkaa, ensi joulua Thaimaassa, kesää kalastellen, ihan vaikka mitä. Älkää nyt aikuiset ihmiset takertuko näihin, haaveilu on ihan sallittua - ja ilmaista.

        Sama mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JOS olisi niin huonossa kunnossa, kuin antaa ymmärtää, ei varmasti toisten hyväksikäyttö olisi noin voimakkaana mielessä! Vaan, mistäpä tuon älykääpiön hommia tietää, tyrkyltä voi tollainenkin onnistua. Muistutan vaan, ei hullu ole se, joka pyytää, vaan se joka maksaa!!

        En euroakaan pistä sen pussiin!!


      • Anonyymi

        Ei oikeiden julkkisten tarvii laittaa maksua, se on ennemminkin niinpäin että vähempikin huomio riittäs. oikeasti kiinnostava julkkis on ehkä tehnyt jotain, mistä sille maksetaan. ihmettelen miksei tilinumeroa enää tykitetä, eikä keräyksestä puhuta. Jokainen lahjoittanut haluaa varmaankin tietää mitä apua rahalla on saatu tai saadaan. Ja siihen heillä on oikeus.


      • Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

        Nimenomaan noin. Vahvat lääkkeet tekevät tehtävänsä ja ihminen on suunnilleen "päissään" 24 h/7. Ei täällä ymmärrretä sitä, että Janita ei ole oma itsensä.

        Haloo!!!
        Hänellä on siellä äiti lähes 24/7. Joka oletettavasti selvinpäin ja järjellinen aikuinen....
        miksei hän puutu tälläkin palstalla kritisoituihin Janitan holtittomiin puheisiin/käytökseen, jos haluaa tyttärensä parasta?
        Ja varmasti seuraa ihan livenä vieressä näitä instastoryja, joissa itsekin mukana.
        Jos Janitan höpöjuttuja nyt puolustellaan morfiinihöyryillä, niin samaa juttua tuo tyttö nyt on jo vetänyt pari vuotta.
        Nyt on myös äitinsä mukana meiningeissä.

        Btw. Terhokodissa on nykyään psykososiaalisen tuen osasto, jonne pääsee lähetteellä silloin esim kun ei osaa käsitellä omaa sairauttaan ja julkinen ei enää pysty tarjota psykoterapeuttista hoitoa....

        Just wonder.....


      • Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

        Voisiko olla niin, että vaikka hän tietää ja hänelle on lääkärit sanoneet, että parannuskeinoa ei enää ole, niin hän ei ole sitä vielä sisäistänyt? Hän pitää kynsin hampain kiinni elämästään, mikä on aivan luonnollista tuossa tilanteessa. Ei silloin halua antaa periksi, vaan uskoo ihmeen tapahtuvan.

        En hyväksy tuota rahankeräystä, mutta on se toisaalta ihan ymmärrettävää monestakin syystä. Ensinnäkin media myy monen julkkiksen instaa seuraamalla. Hänen instastaan otetaan juttuja ja ne sitten julkaistaan milloin missäkin mediassa ja Janita ei siitä hyödy yhtään mitään. No eihän toi vitonen ole median edustajille mikään este, mutta sillä pystyy kontroloimaan, jotta kuka on kulloinkin kärkkymässä juorua.

        Omg mitä juttua.... ai janita ei hyödy mitään mediasta???
        Oletko RAILI katsonut Janitan instastoryja???
        Tänä vuonna jo 4 kertaa hän pyytämällä pyytää seiskaa nappaamaan kopin storyistaan ja tekemään jutun hänen syöttämästään aiheesta?
        Miksi puolustelet, kun kaikki näkee silmillään ja kuulee itse korvillaan kuinka tuo oikein kerjää, että tehkää juttu tästä ja tästä?!!

        Janita nauttii julkisuudesta, kunhan se hyväilee häntä ja kirjoittaa sitä, mitä hän haluaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haloo!!!
        Hänellä on siellä äiti lähes 24/7. Joka oletettavasti selvinpäin ja järjellinen aikuinen....
        miksei hän puutu tälläkin palstalla kritisoituihin Janitan holtittomiin puheisiin/käytökseen, jos haluaa tyttärensä parasta?
        Ja varmasti seuraa ihan livenä vieressä näitä instastoryja, joissa itsekin mukana.
        Jos Janitan höpöjuttuja nyt puolustellaan morfiinihöyryillä, niin samaa juttua tuo tyttö nyt on jo vetänyt pari vuotta.
        Nyt on myös äitinsä mukana meiningeissä.

        Btw. Terhokodissa on nykyään psykososiaalisen tuen osasto, jonne pääsee lähetteellä silloin esim kun ei osaa käsitellä omaa sairauttaan ja julkinen ei enää pysty tarjota psykoterapeuttista hoitoa....

        Just wonder.....

        Miksi kysyt moista sinua piinaavaa asiaa täällä? Miksi et kysy Janitan äidiltä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Omg mitä juttua.... ai janita ei hyödy mitään mediasta???
        Oletko RAILI katsonut Janitan instastoryja???
        Tänä vuonna jo 4 kertaa hän pyytämällä pyytää seiskaa nappaamaan kopin storyistaan ja tekemään jutun hänen syöttämästään aiheesta?
        Miksi puolustelet, kun kaikki näkee silmillään ja kuulee itse korvillaan kuinka tuo oikein kerjää, että tehkää juttu tästä ja tästä?!!

        Janita nauttii julkisuudesta, kunhan se hyväilee häntä ja kirjoittaa sitä, mitä hän haluaa.

        Et nyt tainnut oikein ymmärtää asian pointtia.

        Jos media ottaa juttuja Janitan julkisesta instasta, niin ei ne siitä mitään maksa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä juttu tuo 5e maksumuuri! Kenelläkään täällä ei olisi varaa sitä maksaa ja mitä sanottavaa teillä kiusaajilla edes olisi sanottavaakaan Janitalle. Ja eikös teidän mielestänne hän ole esillä ihan liikaa muutenkin.

        Ei näköjään pääse ees maksulla sisään. Porukka valittaa instassa kun antaneet rahaa eivätkä pääse sisään tai on poistettu. Haisee haisee....


    • Anonyymi

      Sanoi tänään olevansa paremmassa kunnossa kuin joulun aikaa. Siis mitä? Eikö Terhokodissa mennä huonompaan suuntaan.

      • Anonyymi

        Se ei ole oikeasti saattohoidossa vaan psykososiaalisella puolella minne otetaan muitakin sairaita eikä vain kuolemassa olevia.


      • Anonyymi

        Ei jos ollaankin psyko-osastolla, eikä saattohoidossa......


    • Anonyymi

      Antakaa toisen sairastaa rauhassa, tehdä niitä asioita mitkä hänestä tuntuu oikealta ja iloa tuovalta. Jos hän haluaa jakaa tarinansa, en ymmärrä mitä pahaa siinä on. Jos hän haluaa olla julkisuudessa ja saakin siitä vaikka joskus jotain rahaa, mitä sitten. Antaa hänen nauttia edes niin pienistä asioista jos se tuo edes vähän iloa tähän elämään. Hänellä kun sitä voi olla paljon vähemmän jäljellä kuin meillä monella muulla.... Typeriä mollaajia ja epäilijöitä täällä. Jotain kunnioitusta!!!!

      • Anonyymi

        Sisäänpääsymaksu 5 ekua, kaiken huippu. Nuoret syöpäpotilaat, joille tuokin summa voi olla iso, jäävät nyt sitten ulkopuolelle, jos eivät maksa. Ja nimenomaan heille Janita halusi kertomansa mukaan olla vertaistukena, että voihan typeryys tuota rahanahneutta.


      • Anonyymi

        Pyydät kunnioitusta tuommoiselle...ja haukut kokoajan muita, katsoppas teini peiliin, ehkä se älli vielä joskus sullekin kasvaa, tai ilmeisesti ei, jos tuommoinen on sinun arvomaailmaasi!


    • Anonyymi

      Onko sillä oikeasti syäpää. Ja miten kuolemansairas on rahanahne. En oikein jaksa uskoa. Eipä tuo minulle toki kuulu. Ehkä sitten uskon,jos hää tän vuoden sisällä kuolee. Vaikka eihän me kukaan tiedetä koska viikatemies hakee.....

    • Anonyymi

      Se on keksinyt härskin tavan rahastaa hölmöjä. Ja sen äiti peesaa... Että fyrkkaa vaan sinne molemmille. te tyhmät.

      • Anonyymi

        Vastenmielinen otus, joka on pilannut Terhokodin maineen!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vastenmielinen otus, joka on pilannut Terhokodin maineen!

        Osaatko hokea mitään muuta, kuin tuota yhtä ja samaa? Ei se Terhokodin maine siitä kolhuja saa, jos joku sen potilaista kirjoittaa somessa kuoleman läheisyydestä/läsnäolosta. Terhokotihan on nimenomaan kodinomainen viimeinen "koti". Siellä pyritään siihen, että myös potilaalla on kodinomaiset olot. Janita on elänyt koko ikänsä somemaailmassa, joten miksi hänen pitäisi muuttaa viimeisinä hetkinään käyttäytymistään teidän kalkkisten haluamaan "muottiin"?


      • Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

        Osaatko hokea mitään muuta, kuin tuota yhtä ja samaa? Ei se Terhokodin maine siitä kolhuja saa, jos joku sen potilaista kirjoittaa somessa kuoleman läheisyydestä/läsnäolosta. Terhokotihan on nimenomaan kodinomainen viimeinen "koti". Siellä pyritään siihen, että myös potilaalla on kodinomaiset olot. Janita on elänyt koko ikänsä somemaailmassa, joten miksi hänen pitäisi muuttaa viimeisinä hetkinään käyttäytymistään teidän kalkkisten haluamaan "muottiin"?

        Kukahan ne olot siellä maksaa, melko kallista ilmeisesti kun ei aikanaan eräs lääkäri pystynyt maksamaan äitinsä muutaman päivän hoitoa siellä. Eikä saanut maksusitoumusta sinne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukahan ne olot siellä maksaa, melko kallista ilmeisesti kun ei aikanaan eräs lääkäri pystynyt maksamaan äitinsä muutaman päivän hoitoa siellä. Eikä saanut maksusitoumusta sinne.

        Veronmaksajat maksaa. Loput kerjätään instassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kukahan ne olot siellä maksaa, melko kallista ilmeisesti kun ei aikanaan eräs lääkäri pystynyt maksamaan äitinsä muutaman päivän hoitoa siellä. Eikä saanut maksusitoumusta sinne.

        En oikein ymmärrä, jotta miten tuo kommenttisi liittyy tuohon mun kirjoitukseeni. No vastaanpa kuitenkin. Täällä on ollut Terhokodin hinnastosta tietoa, että vuorokausi siellä maksaa 419 Euroa.

        Oletetaan, että kertomasi muutama päivä ei voi olla yli viikkoa. Aika outoa on, jos lääkärin palkalla ei pysty maksamaan noin 3000 Euron laskua äitinsä hoidosta. Jos ei ole saanut maksusitoumusta, niin silloin on katsottu, että hänellä/tai hänen äidillään on sen verran hyvät tulot, että sitä ei voitu myöntää.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Harvinaisen kaunis ja silleen.....voi tsiisus kraist näitä yksinkertaisia bimboja!


      • Anonyymi

        Perus pissikseltä tuo näyttää ja kuulostaa. Nykyään tuksuuntumassa hyvää vauhtia.


      • Anonyymi

        Vähän liiankin tietoinen... Liia nuorena liian paljon, liikaa kehuja jne. ja jälki voi olla aika pahaa. Sen lisäksi ei ainakaan minun mittarilla ole mitenkään kaunis, siihen kun vielä lisää tuon luonteen niin ei kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän liiankin tietoinen... Liia nuorena liian paljon, liikaa kehuja jne. ja jälki voi olla aika pahaa. Sen lisäksi ei ainakaan minun mittarilla ole mitenkään kaunis, siihen kun vielä lisää tuon luonteen niin ei kiitos.

        Kaikenkaikkiaan surullista että hänen sairaus on siinä tilanteessa että ei auta mikään ja hän on Terhokodissa. Mutta ei se oikeuta kuitenkaan olemaan epärehellinen, jos pyytää rahaa, okei olisi sanonut rehellisesti että haluan saada nyt kivaa itselleni ja nauttia elämästä vielä kun voin. Tämä on silloin hyväksyttävää. Sen sijaan että valehtelee, hautajaiskuluista, sekä loput menevät nuorten syöpää sairastavien tutkimus työhön. Mutta ne meni hänen omiin huvi juttuihin. Tämä suututti ihmisiä. Miksi hän halusi että hänet muistetaan huijaamisesta? Se ei ole kaunis muisto. Jotenkin tuntuu että, hänen kohdallaan asiat menee koko ajan alaspäin. Mikä on inhottavaa, itsellä on suuri säälin tunne häntä kohtaan, vaikka hän haukkuu jatkuvasti niitä ihmisiä jotka edelleen pysyy hänen vieressä, miksi edes tekee niin? Missä on se kiitollisuus? Sitten sanoo kun nyt on kadonnut ystäviä ympäriltä, että on katkeria ihmisiä ja ei edelleenkään näe itsessään vikaa, silti tekee näin.. Ei vanhemmat voi sääliä noin paljon ettei sano että nyt Janita, pysähdy vähän ja kuuntele, kaikki mitä teet ei ole oikein. Asioita voi korjata vielä. Missä on hänen tukihenkilöt? Lehdistöt takertuu noihin hänen kuluneisiin teksteihin (vanhoihin) liian kaunis sairastamaan. Oliko tuo hänen oma juttu loppujen lopuksi? Tuo oli anna lehden blogissa tänään. Mikä on oikea tapa sairastaa /kuolla, puhui Lukkarisesta.. Noukittuja pätkiä sieltä täältä, hänen instasta


    • Anonyymi

      Tänään instastoryssa neiti ilmoitti että hän menee hakemaan passia. Siis passia. Vieläkö joku uskoo että hän on saattohoidossa? Psykopuolella hän on ja kerää itselleen rahaa ohi ulosoton. Saattohoidossa ei lääkitystä vähennetä eikä siellä tarvitse kivuista kärsiä. Luin että hän oli ollut tiedottomana ja hoitajat antaneet liuosta joka neutralisoi elimistössä olevat kipulääkkeet.? Niin että mitä? Tais olla vatsahuuhtelu kuiteskin. Julkisuutta julkisuutta.

      Ottakaa ihmiset nyt maalaisjärki käyttöön!

    • Anonyymi

      Antakaa ihmisten olla. Jos teillä on niin paha itsellä että haukutte täällä syöpäsairasta, hakeutukaa hoitoon. Miksi teillä Janitan rahankeräys kiinnostaa? Minulle on aivan sama vaikka saisi miljoonan. Lahjottaa kuka haluaa, ei ole multa pois. Oletteko kateellisia jos hän sattuukin saamaan enemmän rahaa? Inhoan tuommosia kateellisia ihmisiä. Hyi.

      • Anonyymi

        Sulle sit sopii kaikenlainen ihmisten rahojen huijaaminen? Valepoliisi vie vanhuksen rahat, 'seurue' jallittaa kassaa vaihtamaan ison setelin ja kassaan tulee 100 euron vajaus, puhelinmyyjä myy turhan luontaistuotteen huippukalliin kokeilupakkauksen, joka onkin kestotilaus jota ei pysty peruuttamaan? Mitä väliä?
        Mulle on ihan sama, onko rikollisella jalka poikki, syöpä tai vain narsistinen persoonallisuushäiriö. Laki on kaikille sama ja narautan ja teen rikosilmoituksen, jos kohdalle osuu. Ei säälitä, vaikka olisi 39 asteen kuumeessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulle sit sopii kaikenlainen ihmisten rahojen huijaaminen? Valepoliisi vie vanhuksen rahat, 'seurue' jallittaa kassaa vaihtamaan ison setelin ja kassaan tulee 100 euron vajaus, puhelinmyyjä myy turhan luontaistuotteen huippukalliin kokeilupakkauksen, joka onkin kestotilaus jota ei pysty peruuttamaan? Mitä väliä?
        Mulle on ihan sama, onko rikollisella jalka poikki, syöpä tai vain narsistinen persoonallisuushäiriö. Laki on kaikille sama ja narautan ja teen rikosilmoituksen, jos kohdalle osuu. Ei säälitä, vaikka olisi 39 asteen kuumeessa.

        Eikös Terhokodissa hoideta yleensä o i k e a s t i sairaita, vai onko muuttunut hotelliksi?


    • Anonyymi

      Jansku bansku taitaa nyt luullaa että saa käärittyä isot rahat kun tekee kaikesta nettikirjoituksesta rikosilmoituksen. Luulee varmaan saavansa kirjoittajilta kunnon korvaukset kunnianloukkauksesta :D

    • Anonyymi

      No voihan kulmakarvatkin olla feikit. Se nyt on pieni asia tekotissien rinnalla.

    • Anonyymi

      IHMETTELEN SAMAA.EIKÄ HIUKSENI OLLUT KUNNOSSA JOKA PÄIVÄ LÄHTI TUPPU HARJAAN.SE OLI KAUHEATA.

    Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6489
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4193
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2597
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1538
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1046
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe