Siitä teidät tunnetaan minun opetulapsikseni, että

usko.vainen.en.kirjaudu

teillä on keskinäinen rakkaus 💕
Tämä toteutui kristittyjen välillä eduskunnassa kun äänestettiin Soinin luottamuksesta.
KD tuki oppositiosta luittamusta Soinille yhtenä rintamana.

43

356

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uskovainenmies

      Kyllä, KD:lla on rakkaus, muut eivät olleetkaan opetuslapsia.

      • Haluatko täsmentää 🤔❓


    • Pampampam

      Joka liittoon ryhtyy, on valmis töihin menemään jo seuraavana arkena.

    • Entä muut, jotka äänestivät luottamusta, vai äänestivätkö vain kd: n ihmiset luottamuksen puolesta?

      • Selvitä sinä heidän motiivinsa😉 Minä puhuin vain kristittyjen kaudesta. Kerro sitten kun tiedät.


      • Selvitä sinä heidän motiivinsa😉 Minä puhuin vain kristittyjen rakkkaudesta. Kerro sitten kun tiedät.


      • usko.vainen kirjoitti:

        Selvitä sinä heidän motiivinsa😉 Minä puhuin vain kristittyjen kaudesta. Kerro sitten kun tiedät.

        Eli aloitus on sinun. Minua ei niin kauheasti kiinnosta mistä lähtökohdista, puoluetaustasta, arvopohjasta äänestyspäätös syntyy. Se lopputulos on ratkaisevampi.


      • Eerikatässämoi kirjoitti:

        Eli aloitus on sinun. Minua ei niin kauheasti kiinnosta mistä lähtökohdista, puoluetaustasta, arvopohjasta äänestyspäätös syntyy. Se lopputulos on ratkaisevampi.

        Eikös siinä lue, että se on minun ilman kirjautumista😳❓
        Minua kiinnostaa kovastikin kristillinen arvopohja ja miten se näkyy mm. ko. asiassa.


      • usko.vainen kirjoitti:

        Eikös siinä lue, että se on minun ilman kirjautumista😳❓
        Minua kiinnostaa kovastikin kristillinen arvopohja ja miten se näkyy mm. ko. asiassa.

        Kuten hyvin tiedät noista rekkaamattomista ei voi tietää juuri mitään, vaikka siinä joku rekattu mainittaisi.
        Myös minua kiinnostaa se, että äänestyksen lopputulos sopisi mahdollisimman hyvin minun uskonnäkemyksiini. Kuten tiedätkin, uskon tunnustaminen ei ole mikään tae siitä, että arvot osuvat yhteen, eikö kristilliseen puolueeseesn kuuluminen takaa , että uskoo Jumalaan. Mikä muuten on kristillinen arvopohja, meidän kahden arvot nousevat kristinuskosta ja Raamatun sanasta, mutta eivät ole kaikilta osin yhteneviä.


      • Eerikatässämoi kirjoitti:

        Kuten hyvin tiedät noista rekkaamattomista ei voi tietää juuri mitään, vaikka siinä joku rekattu mainittaisi.
        Myös minua kiinnostaa se, että äänestyksen lopputulos sopisi mahdollisimman hyvin minun uskonnäkemyksiini. Kuten tiedätkin, uskon tunnustaminen ei ole mikään tae siitä, että arvot osuvat yhteen, eikö kristilliseen puolueeseesn kuuluminen takaa , että uskoo Jumalaan. Mikä muuten on kristillinen arvopohja, meidän kahden arvot nousevat kristinuskosta ja Raamatun sanasta, mutta eivät ole kaikilta osin yhteneviä.

        Mitä merkitystä on kuka aloituksen on tehnyt😳❓

        Sinun arvopohjasi on kovin selektiivinen jos sanot sen perustuvan Raamattuun😉❓ Kaipaatko esimerkkejä❓


      • usko.vainen kirjoitti:

        Mitä merkitystä on kuka aloituksen on tehnyt😳❓

        Sinun arvopohjasi on kovin selektiivinen jos sanot sen perustuvan Raamattuun😉❓ Kaipaatko esimerkkejä❓

        Ei mitään merkitystä paitsi siinä tapauksessa, jos vastaa esim.aloittajan kysymykseen tai kysyy häneltä jotain tai kommentoi aloittajan ajatuksia.

        Et vastannut niihin krisillisiin arvoihin.

        Varmasti sinulla on antaa esimerkkejä asioista, joissa ajattelet olevasi oikeammassa kuin minä:)


      • Eerikatässämoi kirjoitti:

        Ei mitään merkitystä paitsi siinä tapauksessa, jos vastaa esim.aloittajan kysymykseen tai kysyy häneltä jotain tai kommentoi aloittajan ajatuksia.

        Et vastannut niihin krisillisiin arvoihin.

        Varmasti sinulla on antaa esimerkkejä asioista, joissa ajattelet olevasi oikeammassa kuin minä:)

        Minähän jo vastasin.
        Sinun arvopohjasi on kovin selektiivinen jos sanot sen perustuvan Raamattuun😉❓ Kaipaatko esimerkkejä❓


      • usko.vainen kirjoitti:

        Minähän jo vastasin.
        Sinun arvopohjasi on kovin selektiivinen jos sanot sen perustuvan Raamattuun😉❓ Kaipaatko esimerkkejä❓

        Et vastannut. Sinä kerroit käsityksesi minun arvoistani, et kertonut mitä ovat ne kristilliset arvot , joihin viittaat.


      • Toivon usko.vainen, ettet ole tallentanut ihan kaikkia kommenttejani :)


      • Eerikatässämoi kirjoitti:

        Et vastannut. Sinä kerroit käsityksesi minun arvoistani, et kertonut mitä ovat ne kristilliset arvot , joihin viittaat.

        Toki se oli vastaukseni.
        Mutta kerrohan nyt niistä arvoistasi. Onko homoseksuaalisen seksin harjoittaminen Jumalan tahdon mukaista tai sen vastaista🤓❓


      • usko.vainen kirjoitti:

        Toki se oli vastaukseni.
        Mutta kerrohan nyt niistä arvoistasi. Onko homoseksuaalisen seksin harjoittaminen Jumalan tahdon mukaista tai sen vastaista🤓❓

        Vastaus se kyllä oli, mutta ei kysymykseen niistä kristillisistä arvoista joihin viittasit ja joista kysyin.


      • Eerikatässämoi kirjoitti:

        Vastaus se kyllä oli, mutta ei kysymykseen niistä kristillisistä arvoista joihin viittasit ja joista kysyin.

        Onko homoseksuaalisen seksin harjoittaminen Raamatun mukaan ja sinun arvoissasi Jumalan tahdon mukaista tai sen vastaista🤓❓


      • naurunpaikka_
        usko.vainen kirjoitti:

        Onko homoseksuaalisen seksin harjoittaminen Raamatun mukaan ja sinun arvoissasi Jumalan tahdon mukaista tai sen vastaista🤓❓

        Siihen loppui Eerikan vakaumus.....


      • naurunpaikka_ kirjoitti:

        Siihen loppui Eerikan vakaumus.....

        Juu, helppo on esittää uskovaa mutta kun pitää ottaa oikeisiin asioihin kantaa niin suu meneekin suppuun 🙄


      • usko.vainen kirjoitti:

        Juu, helppo on esittää uskovaa mutta kun pitää ottaa oikeisiin asioihin kantaa niin suu meneekin suppuun 🙄

        Sinä olet hupaisa. Et vieläkään ole kertonut mitäovat ne kristilliset arvot, joita peräänkuulutit. Ilmeisesti niitä ei ole, koska et kykene niitä nimeämään vaan jutustelet hassuja.


      • Eerikatässämoi kirjoitti:

        Sinä olet hupaisa. Et vieläkään ole kertonut mitäovat ne kristilliset arvot, joita peräänkuulutit. Ilmeisesti niitä ei ole, koska et kykene niitä nimeämään vaan jutustelet hassuja.

        Onko homoseksuaalisen seksin harjoittaminen Raamatun mukaan ja sinun arvoissasi Jumalan tahdon mukaista tai sen vastaista🤓❓


    • Voisitko uskis tehdä aiheesta vielä muutamia avauksia? Aiheesta ei ole vielä tarpeeksi avauksia tehtykään?

    • "Siitä teidät tunnetaan minun opetulapsikseni, että teillä on keskinäinen rakkaus"

      Tämän mukaan Huhtasaari ja Niikko eivät tätä "rakkautta" osoittaneet kun äänestivät tyhjää eli eivät ole "opetuslapsia".

      • aika.yllättävää

        Yllättävää etteivät kaksi eduskunnan takuufanaatikkoa tukeneetkaan Soinia.


      • aika.yllättävää kirjoitti:

        Yllättävää etteivät kaksi eduskunnan takuufanaatikkoa tukeneetkaan Soinia.

        Ei nyt niinkään yllättävää, tyhjää äänestäminenhän oli politiikkaa vaikka Soinin arvomaailman he varmasti paljolti jakavatkin mutta Soini ei ole kovinkaan korkeassa kurssissa Sinisten puolueessa (jos nyt nykyisin missään).

        Puheet Soinin uskonnon- ja sananvapuden loukkaamisesta ym. eivät realisoituneet vaan jäivät pelkän puheen asteelle vaikka kovinkin tuntuivat aikanaan kaksikkoa vaivaavan. Äänestettiin siis siten, että se oli poliittisesti mahdollimman korrektia tasapainoilua politiikan ja arvomaailman välillä, ei siis sanottu juuta eikä jaata.

        Eli tässä absurdissa poliittisessa teatterissa olivat täysillä mukana myös Huhtasaari sekä Niikko.


      • a-teisti kirjoitti:

        Ei nyt niinkään yllättävää, tyhjää äänestäminenhän oli politiikkaa vaikka Soinin arvomaailman he varmasti paljolti jakavatkin mutta Soini ei ole kovinkaan korkeassa kurssissa Sinisten puolueessa (jos nyt nykyisin missään).

        Puheet Soinin uskonnon- ja sananvapuden loukkaamisesta ym. eivät realisoituneet vaan jäivät pelkän puheen asteelle vaikka kovinkin tuntuivat aikanaan kaksikkoa vaivaavan. Äänestettiin siis siten, että se oli poliittisesti mahdollimman korrektia tasapainoilua politiikan ja arvomaailman välillä, ei siis sanottu juuta eikä jaata.

        Eli tässä absurdissa poliittisessa teatterissa olivat täysillä mukana myös Huhtasaari sekä Niikko.

        Juuri näin homma toimii. Eli se periaatteista...


      • jopasnyton
        InhottavaRealisti kirjoitti:

        Juuri näin homma toimii. Eli se periaatteista...

        yhä täällä !??

        eikö ole elämää foorumin ulkopuolella häh!


      • jopasnyton kirjoitti:

        yhä täällä !??

        eikö ole elämää foorumin ulkopuolella häh!

        Jos minä vaikkapa "valvon jotakin päivitysprosessia koneen äärellä"?


      • matalapalkka-ala
        InhottavaRealisti kirjoitti:

        Jos minä vaikkapa "valvon jotakin päivitysprosessia koneen äärellä"?

        Oletko taas kateellinen uskikselle kun itse olet vain kapinen kaparoitten kiusaama alipalkattu opettaja?


      • matalapalkka-ala kirjoitti:

        Oletko taas kateellinen uskikselle kun itse olet vain kapinen kaparoitten kiusaama alipalkattu opettaja?

        Mistä päättelet, että vastaukseni oli suunnattu uskikselle?


      • viimeinen.tuomio.2
        InhottavaRealisti kirjoitti:

        Mistä päättelet, että vastaukseni oli suunnattu uskikselle?

        "Kaparot" paljastaa aika selkeästi, kuka on kateellinen ja kuka sulle vastasi puskanikillä, kun omallaan ei uskaltanut.


      • viimeinen.tuomio.2 kirjoitti:

        "Kaparot" paljastaa aika selkeästi, kuka on kateellinen ja kuka sulle vastasi puskanikillä, kun omallaan ei uskaltanut.

        Sehän nyt oli selvää heti.


      • evita-ei.kirj

        Tavallaanhan he puolustivatkin. Tyhjä ääni tarkoittaa, ettei olla puolesta, eikä vastaan. Ei ääni, että vastustaa.


      • evita-ei.kirj
        evita-ei.kirj kirjoitti:

        Tavallaanhan he puolustivatkin. Tyhjä ääni tarkoittaa, ettei olla puolesta, eikä vastaan. Ei ääni, että vastustaa.

        Niin, ja eiväthän he olleet epäluottamuslausetta tekemässäkään. Siihen osallistu vain vihervasemmisto ja ruotsalaiset.


      • evita-ei.kirj kirjoitti:

        Tavallaanhan he puolustivatkin. Tyhjä ääni tarkoittaa, ettei olla puolesta, eikä vastaan. Ei ääni, että vastustaa.

        Tyhjä ei ole puolustamista, se on vain tyhjää.


      • evita-ei.kirj kirjoitti:

        Niin, ja eiväthän he olleet epäluottamuslausetta tekemässäkään. Siihen osallistu vain vihervasemmisto ja ruotsalaiset.

        Eivätkä puolustaneet Soinia "vihervasemmistoa" vastaan vai mitä?


      • YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:

        Eivätkä puolustaneet Soinia "vihervasemmistoa" vastaan vai mitä?

        Jos esittää epäluottamuslauseen esittämistä, eikö se silloin ole epäluottamuslauseen puolustamista. Tätähän Ps eivät tehneet.


      • evita- kirjoitti:

        Jos esittää epäluottamuslauseen esittämistä, eikö se silloin ole epäluottamuslauseen puolustamista. Tätähän Ps eivät tehneet.

        Ja äänestämällä tyhjää eivät siis puolustaneet Soinia "vihervasemmistoa" vastaan vai mitä?


    • Raamatussa kehoitetaan, tai käsketään, mikäli oikein muistan, rakastamaan myös vihollistakin. Sehän ei meille julkijumalattomille, jotka rikomme kaikkia kehoituksia ja käskyjä, merkitse kai mitään, mutta luulis niiden, jotka täällä vannovat olevansa jo pelastettuja, että niille se olisi edes jonkinlainen huomionarvoinen kehoitus, tai käsky.

      • Sinun on ihan tieha olla huolissasi uskovista😉 Pidä vain huoli itsestäsi.


      • Sinun on ihan turha olla huolissasi uskovista😉 Pidä vain huoli itsestäsi


    • heh-heh-heh-heh

      Siitä teidät tunnetaan minun opetulapsikseni, että teillä on keskinäinen rakkaus 💕
      Tämä toteutui kristittyjen välillä eduskunnassa kun tasa-asrvoisesta avioliittolaista äänestettiin.

      KD vastusti Jumalaa yhtenä rintamana. Eivät ole Jumalan opetuslapsia, vaan haluavat opettaa Jumalalle luomistyön aakkoset. Jumalahan loi homot, mutta se ei KD:lle kelpaa.

      VÄÄRIN LUOTU?

      Häntä haluaa heiluttaa koiraa?

      Persereikä (KD) haluaa näyttää tietä, vaikka kukaan heistä ei osaa kävellä edes vetten päällä?

    • todellakin

      Aamen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5750
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3637
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      221
      1836
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1752
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1202
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1155
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      278
      929
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      867
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe