Annaa kituutetaan? Mites Inka Ässää?

JeesikääPliis

Anna kokee kovia, mutta kukaan ei ajattelee Inkaa, vaikka Inka on kaikkien kaveri ja tulee kaikkien kanssa toimeen. Inka ei ole kuin autistiveljensä, joka tiedä vittuakaan mistään.

Inkaa on vainonnut viime vuodesta asti eräs mustasukkainen nainen. Se nainen tulee välillä hevosiehentiele uhittelee, kovistelee ja huutaa paskaa. Nainen on juorunnut kavereilleen inkasta. Inka on mukamas lorttoillut naisen miesystävää. Ei ole totta. Inka ei ole kuin pari kertaa hetken puhunut sille miehelle samoin kuin muille kavereille. Inka on kunnollinen mimmi ja inkalla on kirkas tulevaisuus lakimiesopinnoissa toisin kuin tmä nainen joka ei osaa olla kuin mustasukkainen ja raivota kiroilla ja olla muuten vain kuin haistatteleva vittupää. Nainen on väittänyt, että inka on muka vittänyt naisen pudottaneen koiranpaskaa hänen juomaansa mm. jodelissa. Nainen on myös trollannut miesystävänsä hahmossa inkan hakiessa apua näiltä foorumeilta.

Auttakaa nyt oikeesti inkaa ja levittäkää sanaa, että mustasukkainen nainen puhuu paskaa kaikista selän takana. Se on oikea häirikkö, ei inka.

33

336

Vastaukset

• ÖÖööööööööööö...... Mitä vittuu nyt oikeesti :D

Ja ikä oli se 17v.

• Erimielisyydet jonkun kaa paisunut yli äyräiden ja kerta kiellon päälle vielä parin muun kaa sama kuvio.Pakkohan sitä selitellä itelleen että tulee silti kaikkien kaa toimeen paitsi täyshuligaanien, joita lähipiirit on täynnä.

• Loppuu se draamailu, SIP***.

• Mitä sitten jos olen? Mäpä sanon teille kaikille miten sairaita te ootte!

Ja ihan teidoks etttä se joku Vaasanketjun draama on täysin eri juttu eikä liity mtienkään tähän. Se on eri ihmisen kirjottama. Jotkut vaan yrittää kiusata mua lisää jankkaamalla niiden valesyytöksiä. Ne on samat tyypit laitellu ladellu keksiny vittu vaikka mitä mun pään menoks kun ne on niin kateellisia mulle kaikesta.

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä sitten jos olen? Mäpä sanon teille kaikille miten sairaita te ootte!

Ja ihan teidoks etttä se joku Vaasanketjun draama on täysin eri juttu eikä liity mtienkään tähän. Se on eri ihmisen kirjottama. Jotkut vaan yrittää kiusata mua lisää jankkaamalla niiden valesyytöksiä. Ne on samat tyypit laitellu ladellu keksiny vittu vaikka mitä mun pään menoks kun ne on niin kateellisia mulle kaikesta.

Peili on kylppärissä, ei oo oman kuvan ihasteluun. Shokker, uus juttu mut opitpaha.

• Tätä on jatkunu viime vuodesta!!!! Se oli se yks jätkä, joka kerto naisystävälleen miten sä yritit lorttoilla ja sä oot nyt niin marttyyriä. Et malttanu olla juoruilematta siitä näin jälkikäteen eiiiiii, et vaan voinu malttaa, sun piti ja yritit levittää paskajuttuu sun toista. Vitun säälittävää! Keistä kaikista sä et jauha paskaa!?

Tää nainen ei oo ees vainonnu sua, se on yrittäny puhuu sulle järkee, mutta kun oot niin omistautunu sille, että sun oma versios on aina se oikee ja kaikki muut on väärässä vaikka sanois mitä. Ja kaikki, jotka kritisoi foorumilla mitä sä sanot on tää nainen, no voi pyhät hyssykät, mees nyt oikeesti takas sinne lastentarhaan. Turhaan huutelet miten oot nuori ja kypsä ja lallallaa. Alkaa vähän niinku käydä vanhaks, Inka.

• Kukkuuko pään sisällä käkikello?

NO EI SULLA VAA MUILLA AINA!!! XD

• Olkaa kiltit hiljaa!

• Jösses eikö ois leikin loppu???

• Mä en oo ladellu mitään paskaa kenestäkään...

ja se toisen paikkakunnan ketjukin on täysin keksittyy valepaskaa jolla eräät kiusaajat haluu nolata mut. Mä en oo ikinä provonnu ketään tai aukonu päätä mä en oo tehny yhtään mitään pahaa kellekään ikinä!

• Anonyymi kirjoitti:

Mä en oo ladellu mitään paskaa kenestäkään...

ja se toisen paikkakunnan ketjukin on täysin keksittyy valepaskaa jolla eräät kiusaajat haluu nolata mut. Mä en oo ikinä provonnu ketään tai aukonu päätä mä en oo tehny yhtään mitään pahaa kellekään ikinä!

Joo et varmaa!

• Anonyymi kirjoitti:

Mä en oo ladellu mitään paskaa kenestäkään...

Joo et varmaa!

• Inka on kypsempi kuin kaikki muut. T. Inkan kaverit

• Mitä jos et Inka siinä tapauksessa niinku niinku juoruilis täällä kaikista rändomeista? Shokeeraava ajatus tiiän.

• Siis onko joku gang stalking juttu iha?????

• Ei oo keksitty juttu vaan ihan totta. Vois joku käskee niitä heeboja lopettaa sen narsuilun. Inkaa ei oo tehny kellekään yhtikäs mitään. Jos joku mitään paskaa on lietsonu niin pari sekopäätä, jotka Inkaa on vainonnu systemaattisesti viimeiset pari vuotta. On rekrytoinu ihmisiä mukaan rahalla, ystävyyssuhteilla, ehkä lupauksilla seksistä/viinasta/oluesta/tupakasta/ruoasta/kahvista ja ne seurailee pitkin Kouvolaa, junassa ja ympäri Suomea ellei olla ihan korvessa jonne kukaan ei löydä edes vahingossa. Karmeeta!

• Anonyymi kirjoitti:

Ei oo keksitty juttu vaan ihan totta. Vois joku käskee niitä heeboja lopettaa sen narsuilun. Inkaa ei oo tehny kellekään yhtikäs mitään. Jos joku mitään paskaa on lietsonu niin pari sekopäätä, jotka Inkaa on vainonnu systemaattisesti viimeiset pari vuotta. On rekrytoinu ihmisiä mukaan rahalla, ystävyyssuhteilla, ehkä lupauksilla seksistä/viinasta/oluesta/tupakasta/ruoasta/kahvista ja ne seurailee pitkin Kouvolaa, junassa ja ympäri Suomea ellei olla ihan korvessa jonne kukaan ei löydä edes vahingossa. Karmeeta!

Nyt neidillä heittää niin yli, että vois mennä ihan moukarinheittokisoihin noilla mentaaligymnastiikoilla, on niin toisesta ulottuvuudesta juttua että huhhuh. Ehkä vähän matkaa ummeljoen natsiin, mut silti..... Come the f**k on mademoiselle s***** tiiätkös arvon neiti ite miten korkealentosiksi oot juttus päästäny??? Ketkä kaikki sua nyt vainoaa jossain Suomen maan rajalta toiselle ulottuvassa kauhujännäridraamasalaliitossa? Hei lamo, ei oo siistii tommonen.

Et oo koskaan kuullu sitä "poika, joka narras kuinka susi tulee" -faabelia. Joku opetuskin oli. Hakukoneta.

Tai jos sua oikeesti näyttää vainoovan kokonaiset puoli suomea niin ehkä sitten psykalla on joku neuvon sana. Ne auttaa mielellään

• Olen Inkan exä. Inka on mahtava ihminen ja kaikin puolin ihanteellinen.

• Tosi uskottavaa..... -huoh-

• Oots Inka kännis- eipäs vaan kunnos?

• Onks sul joku kompleksi sun takakenosta?

• Näkiks kukaan muu mitä noissa poistetuissa kommenteissa luki?

• Ässä karjui syytteitä yksittäisiä ihmisiä kohtaan. Kaikki Hyvinkään Lahen Riksun Tampereen Espoon Kauniaisen Vaasan peikot on salaliitossa sitä vastaan.

• Hei ässä voitsä nykyään paremmin?

• Paljon paremmin kuin tek aksinaama kenkkuilijat!!!

• Anonyymi kirjoitti:

Paljon paremmin kuin tek aksinaama kenkkuilijat!!!

Chill S***ra, sun pitää jaksaa yliopistohommatkin. Jos käyttäisit enempi aikaa siihen, et roskapuheisiin kuinka joku muu sitä ja tätä? Jooko?

• Anonyymi kirjoitti:

Chill S***ra, sun pitää jaksaa yliopistohommatkin. Jos käyttäisit enempi aikaa siihen, et roskapuheisiin kuinka joku muu sitä ja tätä? Jooko?

Mä pärjään miljoona kertaa paremmin kuin te kaikki yhteensä et voitte pitää turpanne kiinni!

• Anonyymi kirjoitti:

Mä pärjään miljoona kertaa paremmin kuin te kaikki yhteensä et voitte pitää turpanne kiinni!

Kanttisko mennä lääkärille sen selän kanssa kun noin kaaliin menny??

• Ja puhuu koko ajan pahaa sen asperger(?)-veljestä ja jostain tyypeistä jotka ei tienny paskaakaan mistään.

Oppis miks draama sitä seuraa niin kaikkialle pitkin maita ja mantui.

• Juu juu ota pillerit kyllä se siitä.

• Tiiä mikä menny elämässä pieleen..... Tokenis.....

• Loppuu se huomionkerjuu.

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttäviä Paljastuksia Nikon TV-sarjasta

Tänään se sitten alkaa, sarja nikosta ja katiskasta. Ennakkotietojen mukaan sisältö paljon ikävämpää kuin luulin. Niko käyttänyt huumeita jo 13 vuotia
      Kotimaiset julkkisjuorut
      135
      4240
    2. Kuka maksaa ei-turvallisesta maasta tulevan pakkokatanteenin..

..eivät kai veronmaksajat Kelan ansiosidonnaisella päivärahalla? Vastuuton mokailija maksakoon mokiensa kulut itse! Se on Ruotsin risteilyltä tai Balk
      Maailman menoa
      144
      4226
    3. Henna ja Tauski jälleen yhdessä onnellisina

Kihlatkin hankittu. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/503fdd42-5bef-4519-ae07-de01ca6aa9ba
      Viihde ja kulttuuri
      24
      2399
    4. Suomi olisi itse tarvinnut kehitysapua

suomen koronatalous ja sannan lahjarahat italiaan on kestämätön setti. Suomen julkinen ajetaan alas, teitä ei kunnosteta, omaa taloutta ei elvytetä..
      Maailman menoa
      197
      2192
    5. Heti alkoivat "asiantuntijat" sössöttämään

ettei hallituksella ole oikeus pistää ihmisiä pakkokaranteeniin https://yle.fi/uutiset/3-11487500
      Maailman menoa
      191
      1232