Missä kaikki absolutisti&savuttomat miehet on?

Tuntuu, että suomi24:n treffit sovelluksessa ei ole ketään absolutistia. Missä te kaikki alle 30 v absolutistit olette jotka ei polta?
2
Ilmoita

Nuorten juominen on vähentynyt, ei loppunut. Suuri valtaosa tuon ikäisistä miehistä juo kohtuudella.

Toisaalta suurin osa keski-iän ylittäneistä miehistä, jotka eivät juo lainkaan ovat alkoholisteja, joilla ainakin toistaiseksi on riittänyt tahdonvoima toipumiseksi sairaudestaan.

Monet ovat sitä mieltä, että täysin absolutisti, joka ei koskaan ei ole juonut lainkaan, on vähän "epäilyttävä". Monet heistä toki ovatkin esimerkiksi uskonnollisia fundamentalisteja, joiden seurassa ollaan sitten omalla vastuulla.
3 VASTAUSTA:
Eli, jos ei juo niin ihmisessä on silloin jotakin vikaa?

Aika karu ajattelutapa, kun huomioi sen faktan ettei ihminen kuitenkaan tarvi alkoholia elääkseen ja ite en ole koko 27 vuotisen elämäni aikana koskenut kertaakaan koko myrkkyyn. Ja ei en ole uskonnollinen ihminen vaan vannoutunut ateisti.
Miestä_etsimässä_ kirjoitti:
Eli, jos ei juo niin ihmisessä on silloin jotakin vikaa?

Aika karu ajattelutapa, kun huomioi sen faktan ettei ihminen kuitenkaan tarvi alkoholia elääkseen ja ite en ole koko 27 vuotisen elämäni aikana koskenut kertaakaan koko myrkkyyn. Ja ei en ole uskonnollinen ihminen vaan vannoutunut ateisti.
Olen törmännyt tähän useinkin, että kun et juo niin olet outo. Tai se lopettanut alkoholisti!

Olen siis absolutisti, kuten miehenikin, ja olemme yli 5kymppisiä.
Emme ole uskonnollisia eikä juomattomuuteemme ole mitään "oikeaa" syytä.
Kummallekaan ei vain ole viina koskaan maistunut ja ainakin vielä olemme keksineet rahoillemmekin parempaa käyttöä!

Aikuiset lapsemmekin käyttävät alkoholia varsin kohtuullisesti. Onneksi!
"Toisaalta suurin osa keski-iän ylittäneistä miehistä, jotka eivät juo lainkaan ovat alkoholisteja, joilla ainakin toistaiseksi on riittänyt tahdonvoima toipumiseksi sairaudestaan."

Kirjoitatko nyt omasta puolestasi? Tuskin tiedät muiden juomisesta tai juomattomuudesta tuon taivaallista, kunhan lässytät niitänäitä.

Itsellä ei ole ollut koskaan mitään tarvetta vetää perjantaikännejä, ja suhde alkoholiin ei aiheuta minkäänlaisia patoutumia. Mitään tarvetta saati pakkoa humalahakuiselle juomiselle ei ole, ja ilman alkoholia pystyy olemaan hyvin kuukausikaupalla. Ennen kaikkea, ei tarvitse kysyä keltään lupaa omaa juomattomuuteen/alkoholin käyttöön.
+Lisää kommentti
Kotona, harrastuksissa, milloin missäkin. Eipä ole kauheasti kiinnostusta Suomi 24:n tai vastaavien foorumeiden karjamarkkinoita kohtaan. Kun on aikanaan touhua nähnyt, ei kauheasti kiinnosta juosta "treffeillä"
1
Ilmoita
"Toisaalta suurin osa keski-iän ylittäneistä miehistä, jotka eivät juo lainkaan ovat alkoholisteja, joilla ainakin toistaiseksi on riittänyt tahdonvoima toipumiseksi sairaudestaan"

Kirjoitatko nyt omasta puolestasi vai jauhatko paskaa lämpimikseen? Onhan se joillekin ihmisille tietysti täysin käsittämätöntä ymmärtää, että jokaosella ihmisellä on täysi vapaus itse päättää omasta juomisesta ja tupakoimisesta ilman, että tarvitsee kysyä lupaa keneltäkään muulta. Itse en polta (koskaan) ja alkoholin suhteen olen melkein absolutisti, joka tarkoittaa sitä, ettei ole mitään pakonomaista tarvetta vetää joka perjantaisia kalsarikännejä. Hyvin pystyy olemaan ilman alkoholia vaikka kuukausia, eikä se vaikuta juomakäyttäytymiseen mitenkään. Kaikille ihmisille alkoholi kun ei yksinkertaisesti ole se koko elämää hallitseva asia.
2
Ilmoita
Raittiutta ei arvosteta. Ennen vanhaan koulussa annettiin raittiuskasvatusta ja nyt sille nauretaan. Mitä hyvää päihteissä on! Jos joku hoippuu kadulla päihdehöyryissä, kukaan "kohtuukäyttäjä" ei mene ojentamaan auttavaa kättään.

Ajan henki on, juo viinaa ja vedä huumeita ja menesty ja naura heikoimmillesi, jos itse onnistut jotenkuten pyörimään omassa marsun pyörässäsi.

Vanhana aivojesi pehmettyä voitkin sanoa: Seurustelen vain rikkaiden ja menestyneitten kanssa.
1
Ilmoita
Aikoinaan oli ilmoitus useaankin otteeseen näin raittiina, mutta todettuani tilanteen ettei ole "kysyntää" siis yhtäkään niin poistuin vähin äänin. Mutta eipä sitä enää ollakaan alle 30v, vaan ikää jo tullut useampi vuosi päälle. No s24 treffeihin en enää mene.
Ilmoita
Eihän täällä kukaan ole absolutisti, on turha vaatiakkaan . Ei aloittajakaan ole absolutisti ole!! jos ruvetaan syitä hakemaan tarkasti mitä kysyjä haluaa absolutistilta.
Ilmoita
juominen ja kalja(olut)on ihanturha keksintö, ruokajuoman sillon tällöin ymmärrän minä joka pärjään vedellä.
1
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Missä kaikki absolutisti&savuttomat miehet on?

Tuntuu, että suomi24:n treffit sovelluksessa ei ole ketään absolutistia. Missä te kaikki alle 30 v absolutistit olette jotka ei polta?

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta