Aihe

Etsin poikaystävää (10-12v)

joku.pirkanmaalta

Oon tämmöne 07/11 tyttö pirkanmaalta ja haluisin poikaystävän. Eka voitais jutella snäpissä ja sitten tavata tai jotain :).

Mä oon n.145-147cm pitkä ja n.46kg (omasta mielestä aika läski)
Mulla on silmälasit. Mun hiukset ovat ruskeat ja vähän yli hartioiden.

Toivottavasti joku huolii mut xd...
Tulkaa kertoo teiän snäpit kommenteissa :)

10

509

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joku.pirkanmaalta

Ja tulkaa kysyyn viä jos on jotai kysyttävää!

• 15v

Oon Pirkanmaalta mutta oon 15v. Haittaaks ?

• Xdddxd

Kerro snäp ;)

• Samanlaisiii

Ollaan aika samanlaisia

• bottibotti

Ei luulis olevan vaikeuksia...

• Anonyymi

@tuketzuxd oon 12v Juankoskella

• Anonyymi

Suosittelen itsetunto terapiaa ja äläkä hanki poikaystäävä jos väität että olet läski. Nuorilla on yhä useammin huono itsetunto ja luulevat olevansa rumia ja läskejä vaikka nuoren ei pidä ajatella sellaisia asioita mutta elämänne menee yhä pinnallisemmaksi ja 20-30 vuotiaana teillä on vaikeuksia löytää miestä koska hylkäätte jokaisen ehdokkaan koska sillä on väärän värinen paita ja väärän värinen tukka. Suomessa on yli miljoona yksinasuvaa aikuista jotka eivät löydä parisuhdetta koska naiset on todella pinnallisia ja niille merkkaa vain miehen ulkonäkö.. Miesten kannattaa hakea kumppani ulkomailta sillä naiset ei siellä katsele ulkonäkö todellakaan niin tarkkaan vaan luonne on tärkeintä.

• Oon tällänen 08 tyttö Lapinlahdelta. Vaalean ruskeet hiukset vähän yli hartioiden. Siniset silmät ja oon noi 149cm pitkä. Oon aika avoin ja tykkäisin vaik halailusta ja pussailusta. 🙈 Voi tulla snäpis jos kiinnostais....

• Anonyymi

Tuu snäp: juuso_merta2020

• Anonyymi

Mä oon kans 07 mun snäp Kait löytyy toivomikael2020 nimi merkillä

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      213
      13978
    2. Stefun Sofialle tarjoamat luxuskyydit maksamatta, velkaa niistä jo yli 17 000 euroa.

Seiskan mukaan limusiinikyyteihin erikoistunut yritys hakee Stefun yritykseltä oikeusteitse yli 17 000 € maksamattomista kyydeistä. Useat ajoista ova
      Kotimaiset julkkisjuorut
      223
      3681
    3. Maisa otti raskauskirtin esille

Viimeinen oljenkorsi.... Miten "yllättävää".. .. :D
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      2359