Miksi naisia pitäisi lähestyä jotenkin erikseen?

Moni mies tuskailee tutustumisen vaikeutta suhteessa naisiin. Koetaan että lähestyminen on itselle heikko kohta ja kömpelyys siinä karkottaa naiset.

On varmasti totta että norsu saa paljon tuhoa aikaan porsliinikaupassa, mutta miksi yrittää tehdä mahdottomasta mahdollisen? Jos tietyt olosuhteet pelaavat aina sinua vastaan, niin miksi et pyri vaikuttamaan olosuhteisiin?

Ehkäpä pitäisi hakeutua tilanteisiin (=harrastuksiin) joissa sosiaalinen kanssakäyminen kuuluu osana siihen harrastukseen? On olemassa läjäpäin harrastuksia joissa tutustumista joutuu jopa välttelemään jos se ei kiinnosta.

37

634

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viinamies

      Harrastusten aloittaminen on aina melko työläs urakka ja jossain uudessa harrastuksessa tapaa ehkä korkeintaan 1-2 sopivan ikäistä naista. Hekin ovat useimmiten varattuja. Melko huono idea ja sellaisten ihmisten haihattelua jotka eivät haluaisi juoda viinaa ja kehittää bailaustaitojaan.

      Kun käy yökerhossa bailaamassa ja ryyppäämässä, ovat mahdollisuudet naisten tapaamiseen ovat aivan toiset. Joka ilta tapaa kymmenittäin sopivan ikäisiä naisia joista iso osa on vapaita.

      • Panoja löytää aina kapakoista, en sitä kiistä.

        Parisuhteen löytäminen alkaakin olemaan vaikeampaa kun ikää karttuu. Kuka haluaa suhteen puliukkoon/-akkaan? Ei kukaan.


      • viinamies

        Ei kukaan halua suhdetta puliukon kanssa. Ei vain ole vaihtoehtoja. On lähettävä yökerhoon ryyppäämään jotta voi tavata edes jonkun.

        Raitis on kokonaan yksin ja elää haavemaailmoissa joissa potentiaalisia kumppaneita tavataan jossain harrastuksissa.


      • liikaamoitetta

        monet ehkä toivoo vähän realistisempaa miestä. liika sliippaus laittaa kiertämään kauempaa. parempi jos tajuaa elämästä myös jotain


    • Minusta lähestymisellä tehdään silloin ongelma, kun ajatellaan/toivotaan sen olevan pelkkä suunta parisuhteen alkamiselle.

      Jos lähtökohtana vain tutustuttaisiin ihmisiin esim mainitsemissasi harrastuksissa tai muissa menoissa, kynnys keskustella naisten kanssa alenisi. Ja vastaavasti miesten.

      • Juuri näin.

        Rakastuminenhan on mahdollista niinkin, että löydät harrastuksesi parista jonkun kivan tyypin jonka kanssa huomaat viihtyväsi ja juttu luistaa. Puolen vuoden päästä tutustumisesta olette jo siinä pisteessä että on hyvin luontevaa poiketa kahvilla harrastuksen jälkeen.

        Ei se tarvi mennä aina niin, että 1,97 promillen humalassa pitäisi "iskeä" täysin tuntematon ihminen hetkellä jolloin tuo uhri ei edes älynnyt kaivata tulevansa isketyksi.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Juuri näin.

        Rakastuminenhan on mahdollista niinkin, että löydät harrastuksesi parista jonkun kivan tyypin jonka kanssa huomaat viihtyväsi ja juttu luistaa. Puolen vuoden päästä tutustumisesta olette jo siinä pisteessä että on hyvin luontevaa poiketa kahvilla harrastuksen jälkeen.

        Ei se tarvi mennä aina niin, että 1,97 promillen humalassa pitäisi "iskeä" täysin tuntematon ihminen hetkellä jolloin tuo uhri ei edes älynnyt kaivata tulevansa isketyksi.

        Olen samoilla linjoilla. Tuntuu että ihmisillä on vimmattu kiire. Esim parisuhde-, deitti-yms sovelluksissa takaa-ajatuksena on kokoajan mahdollinen parisuhde, ei ihmiseen tutustuminen. Ja koko tutustuminen menee siihen kun mielessä vertaillaan, miten tuo ja tuo toimisi jos hommasta tulee jotain pysyvämpää.

        Aitoon ihmiseen ei ehditä tutustua, ei anneta sille edes mahdollisuutta, kun ajatellaan vain tulevaisuutta.

        Ja humalapäissään ei tutustuta kehenkään. Nämä suhteet eivät välttämättä pidä kuin pidemmässä mittakaavassa alkaneet. Tuli kännissä pantua ja selvänä hävettää.


      • viinamies

        Suhteet alkavat siten, että ensin lihallinen himo herää yökerhon värivalojen loisteessa. Sen jälkeen voidaan tavata selvinpäin ja juttu lähtee siitä liikkeelle.


      • elisakettu kirjoitti:

        Olen samoilla linjoilla. Tuntuu että ihmisillä on vimmattu kiire. Esim parisuhde-, deitti-yms sovelluksissa takaa-ajatuksena on kokoajan mahdollinen parisuhde, ei ihmiseen tutustuminen. Ja koko tutustuminen menee siihen kun mielessä vertaillaan, miten tuo ja tuo toimisi jos hommasta tulee jotain pysyvämpää.

        Aitoon ihmiseen ei ehditä tutustua, ei anneta sille edes mahdollisuutta, kun ajatellaan vain tulevaisuutta.

        Ja humalapäissään ei tutustuta kehenkään. Nämä suhteet eivät välttämättä pidä kuin pidemmässä mittakaavassa alkaneet. Tuli kännissä pantua ja selvänä hävettää.

        Vaikka minä olen markkinointi-/myyntihenkinen ihminen, niin ihmissuhteisiin nuo kaupankäynnin lainalaisuudet eivät mielestäni sovi.

        Ihmisen tulee kolahtaa monella tasolla, ulkonäkö on vain yksi taso. Kumppanin tulisi tuntua hyvältä myös älyllisellä tasolla, huumorintajun tulisi natsata, tulevaisuuden haaveidenkin pitäisi olla sovitettavissa yhteen. Sitten on ne tunteet ja tuoksut, seksuaalinen yhteensopivuus, jopa hellyydentarvekin pitäisi olla osimoilleen samaa mittaluokkaa.

        Ei sitä yhteensopivuutta voi todeta pikatreffeillä. Ihmisten tulisi todellakin hakeutua aktiivisesti ja selvinpäin vastakkaisen sukupuolen kanssa tekemisiin.


      • viinamies kirjoitti:

        Suhteet alkavat siten, että ensin lihallinen himo herää yökerhon värivalojen loisteessa. Sen jälkeen voidaan tavata selvinpäin ja juttu lähtee siitä liikkeelle.

        Voihan se joillekin noinkin toimia.

        Itse kallistun siihen, että tutustutaan selvänä, päissään yliromantisoidaan kuvaa ja toista on helpompi harhauttaa. Sama seksin kanssa. Seksi on parempaa selvinpäin, kuin humalassa.


      • elisakettu kirjoitti:

        Voihan se joillekin noinkin toimia.

        Itse kallistun siihen, että tutustutaan selvänä, päissään yliromantisoidaan kuvaa ja toista on helpompi harhauttaa. Sama seksin kanssa. Seksi on parempaa selvinpäin, kuin humalassa.

        Joskus on joutunut itsekin teeskentelemään orgasmin että voi alkaa nukkumaan ilman että daami ajatteli olevansa huono sängyssä.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Joskus on joutunut itsekin teeskentelemään orgasmin että voi alkaa nukkumaan ilman että daami ajatteli olevansa huono sängyssä.

        Humalatila vie tuntoaistin. Aikamoinen vahinko kun sitä aistia tarvittaisiin enemmän.

        Tästä voi seurata aika puuduttavaa pa... hmm.. niin. Ja melkoiseksi pettymykseksi kokemus voi sitten osoittautua.


      • elisakettu kirjoitti:

        Humalatila vie tuntoaistin. Aikamoinen vahinko kun sitä aistia tarvittaisiin enemmän.

        Tästä voi seurata aika puuduttavaa pa... hmm.. niin. Ja melkoiseksi pettymykseksi kokemus voi sitten osoittautua.

        Yleensähän yhden yön suhteissa parasta on aamupa.ot.

        Yöllä voisi yleensä pistää suoraan nukkumaan. Toki joskus tulee vastaan yllätyksiä, yöllä ei malta silloin nukkua ollenkaan.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Yleensähän yhden yön suhteissa parasta on aamupa.ot.

        Yöllä voisi yleensä pistää suoraan nukkumaan. Toki joskus tulee vastaan yllätyksiä, yöllä ei malta silloin nukkua ollenkaan.

        No juu tietysti jos toinen ei ole ehtinyt häpeissään ehtinyt luikkia karkuun. Eikä ajattele sitä että muistuttaa todennäköisesti enempi peikkoa kuin hehkeää iltaseuralaista ja jos kuitenkin niin ainahan toinen voi pitää silmänsä kiinni.

        Krapulasessiot nyt on tietysti aivan oma luokkansa.


      • elisakettu kirjoitti:

        No juu tietysti jos toinen ei ole ehtinyt häpeissään ehtinyt luikkia karkuun. Eikä ajattele sitä että muistuttaa todennäköisesti enempi peikkoa kuin hehkeää iltaseuralaista ja jos kuitenkin niin ainahan toinen voi pitää silmänsä kiinni.

        Krapulasessiot nyt on tietysti aivan oma luokkansa.

        Hahhaa. Useinhan se kumppani ei näytä ihan yhtä hyvältä aamulla kuin illalla/yöllä, mutta toisinaan voi kyllä kiittää onneaan.

        Krapulajutuissa on toki riskinsä, niissä hommissa on sitten mukana muutakin kuin humalainen illuusio.

        Huomaan että vanha irstailija alkaa taas pääsemään minussa valloilleen, ja koetan muistuttaa itseäni että tässä ei ollut tarkoitus kehua irtosuhteilua baarituttavuuksien kanssa.

        Siis: tutustukaa selvinpäin, ja tehkää se ajan kanssa. Suhde on tukevammalla pohjalla kun toista voi arvostaa, yleensä kännisäätelyssä se kunnioitus toista kohtaan voi olla huterammalla pohjalla.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Vaikka minä olen markkinointi-/myyntihenkinen ihminen, niin ihmissuhteisiin nuo kaupankäynnin lainalaisuudet eivät mielestäni sovi.

        Ihmisen tulee kolahtaa monella tasolla, ulkonäkö on vain yksi taso. Kumppanin tulisi tuntua hyvältä myös älyllisellä tasolla, huumorintajun tulisi natsata, tulevaisuuden haaveidenkin pitäisi olla sovitettavissa yhteen. Sitten on ne tunteet ja tuoksut, seksuaalinen yhteensopivuus, jopa hellyydentarvekin pitäisi olla osimoilleen samaa mittaluokkaa.

        Ei sitä yhteensopivuutta voi todeta pikatreffeillä. Ihmisten tulisi todellakin hakeutua aktiivisesti ja selvinpäin vastakkaisen sukupuolen kanssa tekemisiin.

        Kuvailit todella hyvin, kuinka vaikeaa ja monimutkaista kaikki on. Alkuhuumassa toki kaikki helppoa, mutta sen jälkeen tulee usein monenlaista haastetta. Ei ihme, että lyhyitä tapailusuhteita ja sinkkuja on niin paljon.


      • ei_jatkoon

        Jos siirryttäisiin baareista harrastuksiin iskemismielessä niin mitä eroa olisi lähestymisessä?
        Se ero että sitten lähestyttäisiin selvinpäin, tekeekö se asian helpommaksi?
        Kuka jaksaisi piirittää huomaamattomasti viikosta toiseen kun harrastus on aloitettu vain iskemismielessä, itse harrastaminen ei kiinnostaisi yhtään.


      • elisakettu kirjoitti:

        Olen samoilla linjoilla. Tuntuu että ihmisillä on vimmattu kiire. Esim parisuhde-, deitti-yms sovelluksissa takaa-ajatuksena on kokoajan mahdollinen parisuhde, ei ihmiseen tutustuminen. Ja koko tutustuminen menee siihen kun mielessä vertaillaan, miten tuo ja tuo toimisi jos hommasta tulee jotain pysyvämpää.

        Aitoon ihmiseen ei ehditä tutustua, ei anneta sille edes mahdollisuutta, kun ajatellaan vain tulevaisuutta.

        Ja humalapäissään ei tutustuta kehenkään. Nämä suhteet eivät välttämättä pidä kuin pidemmässä mittakaavassa alkaneet. Tuli kännissä pantua ja selvänä hävettää.

        elisakettu: "Aitoon ihmiseen ei ehditä tutustua, ei anneta sille edes mahdollisuutta, kun ajatellaan vain tulevaisuutta."

        MItä tarkoitat tuolla lauseella? Itselläni siitä tulee seuraavaa mieleen omasta elämästäni.

        Itse tustuin marraskuun lopussa 2017 yhteen naiseen. Tykkästyin häneen ja aloin rukoilemaan hänen puolestaan. Hän pääsi jotenkin sydämeeni. Toukokuussa 2018 hän kävi luonani ja minä kävin ensimmäisen kerran hänen luonaan lokakuussa 2018. Olen tosissaan yllättynyt hänen kanssaan juttelusta. Hän ei ollutkaan sellainen kuin oletin vaan en tienytkään paljoa hänen menneisyydestään ja intohimoista. Yksi yhteinen intohimo meillä on - Taru Sormusten Herra -elokuvat - ne meinaamme katsoa ilmeisesti yhdessä (porukalla) pidennettynä versiona. Saan niillä ilmeisesti hänet houkuteltua luokseni. Tarkoitus on tutustua häneen todella. Mahdollisesti meillä ei ole muuta pitkässä juoksussa kuin intohimo elokuviin ja yhteinen tuttava piiri? Tähtään vuosien tuttavuuteen ja sen pohjalta voi syntyä ystävyys, että menemme joskus yhdessä pizzalle tai vaikka elokuvateatteriin elokuviin. Nyt on hankaluus, että asumme eri kaupungeissa, minkä takia mahdolliselle romanssille ei ole oikein kasvuedellytyksiä. Mutta minulla on tuntuu, että vähitellen tutustun aitoon ihmiseen tai siihen, mitä hän todella on? Mitä tarkoitat, sillä aitoon ihmiseen tutustumisella?


      • liikaonliikaa
        Faith.Hope.Love kirjoitti:

        elisakettu: "Aitoon ihmiseen ei ehditä tutustua, ei anneta sille edes mahdollisuutta, kun ajatellaan vain tulevaisuutta."

        MItä tarkoitat tuolla lauseella? Itselläni siitä tulee seuraavaa mieleen omasta elämästäni.

        Itse tustuin marraskuun lopussa 2017 yhteen naiseen. Tykkästyin häneen ja aloin rukoilemaan hänen puolestaan. Hän pääsi jotenkin sydämeeni. Toukokuussa 2018 hän kävi luonani ja minä kävin ensimmäisen kerran hänen luonaan lokakuussa 2018. Olen tosissaan yllättynyt hänen kanssaan juttelusta. Hän ei ollutkaan sellainen kuin oletin vaan en tienytkään paljoa hänen menneisyydestään ja intohimoista. Yksi yhteinen intohimo meillä on - Taru Sormusten Herra -elokuvat - ne meinaamme katsoa ilmeisesti yhdessä (porukalla) pidennettynä versiona. Saan niillä ilmeisesti hänet houkuteltua luokseni. Tarkoitus on tutustua häneen todella. Mahdollisesti meillä ei ole muuta pitkässä juoksussa kuin intohimo elokuviin ja yhteinen tuttava piiri? Tähtään vuosien tuttavuuteen ja sen pohjalta voi syntyä ystävyys, että menemme joskus yhdessä pizzalle tai vaikka elokuvateatteriin elokuviin. Nyt on hankaluus, että asumme eri kaupungeissa, minkä takia mahdolliselle romanssille ei ole oikein kasvuedellytyksiä. Mutta minulla on tuntuu, että vähitellen tutustun aitoon ihmiseen tai siihen, mitä hän todella on? Mitä tarkoitat, sillä aitoon ihmiseen tutustumisella?

        "Tykkästyin häneen ja aloin rukoilemaan hänen puolestaan. Toukokuussa 2018 hän kävi luonani ja minä kävin ensimmäisen kerran hänen luonaan lokakuussa 2018. "

        Rukoukset ei auta mitään, pelkkää huuhaata mutta älä nyt noin usein naista tapaile, kyllästyy pian jatkuvaan kanssakäymiseen.


      • liikaonliikaa kirjoitti:

        "Tykkästyin häneen ja aloin rukoilemaan hänen puolestaan. Toukokuussa 2018 hän kävi luonani ja minä kävin ensimmäisen kerran hänen luonaan lokakuussa 2018. "

        Rukoukset ei auta mitään, pelkkää huuhaata mutta älä nyt noin usein naista tapaile, kyllästyy pian jatkuvaan kanssakäymiseen.

        Kyllä se rukoileminen on kasvattavaa. Katsoo hänen kannaltaan asioita. Sitä paitsi ei ne tapaamiset ole niin romanttisia, jos tapaamme toisessa kaupungissa kirkossa, hänen luonaan raamattupiirissä ja Joensuussa silloin tällöin seurakuntatalolla, kun sattuu kaupunkiin eksymään. Meillä on yhteinen tuttavapiiri ja sitä kautta hän on kerran käynyt luonani katsomassa elokuvaa. Olen hänelle tuttava, mutta voisimme ehkä vuosien saatossa olla enemmänkin. Minulla on hänen puhelinnumeronsa.

        Meinaan tapailla häntä vuosia, sillä ilmeisesti käyn ainakin 2-3 vuotta satunnaisesti hänen luonaan tai jossain muualla raamattupiirissä. Oikeastaan menen aina hänen luokseen melkein puolituntia ennen tilaisuuden alkua, jotta minulla olisi kahden kesken aikaa jutella hänen kanssaan. Hänen äitinsäkin tuntee minut. Olen pari kertaa jutellut hänen äitinsä kanssa. Yhtenäistä meille on se, että olemme uskovaisia. Jeesus yhdistää meitä ennen kaikkea. Rukoilen Jumalaa siinä, että olisin hyvä tälle naiselle ainakin omalta osaltani sekä yleisesti hänellä menisi hyvin Jumalan siunauksessa.


    • voiollajoskatsoo

      Jos naiset liian saksalaisen karvaisia

    • No siksi kun ne on naisia. Jos ne näkisi niin miehet niin mitä ihmeen kiiinnostavaa niissä muka olisi? Jossain näkyy miesporukka, sinnehän tosiaan voi mennä ihan eri asenteella kuin naisporukkaan, voit sanoa mitä vaan ja kukaan ei loukkaannu, mene naisporukkaan läläkä sano juuuri mitään niin taatusti joku loukkaantuu. Naiset on hento0ja ja herklkiä astioita, ei niitä voi kohdella miten sattuu, pitää olla varovainen.

      • aivantotta

        joo totta homppelitkin kulkee eri porukoissa. en tunne


      • Ihmettelen välillä missä tynnyrissä palstalaiset oikein on kasvatettu? Siis kai nyt miehet kautta aikojen ovat naissukupuolen kanssa keskustellut koko ikänsä? Joten ymmärtää myös senkin, että ollaksesi tarpeeksi vakuuttava, keskustele yhden kanssa kerrallaan, intensiivisesti. Vaikka telkänpöntön rakentamisesta.

        Sitten toinen juttu. Missä on ihmisiä, siellä on naisia ja miehiä. Ei suinkaan joukkueena, vaan yksilönä tai ryhmän jäsenenä.


    • nihhhhhhhhhhhh

      Monet miehet lähestyy naisia, koska naiset eivät näitä miehiä lähesty usein tai ei koskaan. Ei onnistumisprosentti noissa lähestymisissä mikään korkea tietenkään ole ja naisia lähestymällä moni mies kyllä antaa itsestään epätoivoisen vaikutelman, mutta toisaalta eihän se onni tule näille miehille itsestäänkään ja moni ehkä kokee, että on parempi laittaa itsensä täysillä likoon niin turhaa kuin se onkin kuin olla tekemättä yhtään mitään.

      Toki monet ns. alfatkin tekevät lähestymisiä naisille, joista ovat kiinnostuneet, mutta he myös saavat vastaavasti paljon lähestymisiä myöskin naisten puolelta, joten näillä miehillä on paljon paremmat edellytykset olettaa, että heidän lähestymänsä naiset ovat myöskin vastavuoroisesti kiinnostuneita heistä itsestään.

      Ei se harrastuksiin meneminen ja ns. neutraali kanssakäyminen naisten kanssa oikein auta, jollei mies jo lähtökohtaisesti saa naisissa jonkinlaista värinää aikaan. Tuollaisissa tilanteissa miesten ja naisten kanssakäyminen kun tuppaa olemaan erittäin platonista, ja lisäksi naiset ovat yleensä hyvin passiivisia ottamaan miehiin minkäänlaista kontaktia edes missään ei-romanttisessa tai -seksuaalisessa kontekstissa.

      Harrastusten jne. kautta mies voi päästä kyllä ns. kamusektorille, mikäli onnistuu vakuuttamaan naisen omasta vaarattomuudestaan (yleensä tämä on helpompaa homo-kuin heteromiehille), mutta sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että nainen koskaan kiinnostuisi miehestä parisuhde-tai seksuaalisessa mielessä. Myöskin pelkäksi kaveriksi päästääkseen miehen pitää olla useimmiten itse se aloitteellinen ja asioita eteenpäin vievä osapuoli, koska naiset eivät tunnetusti halua lähtökohtaisesti olla missään sosiaalisessa kanssakäymisessä sellaisten miesten kanssa, joita eivät pidä seksuaalisesti haluttavina.

      Kaikissa koulutuspaikoissakin, joissa on paljon nuoria ja nuoria aikuisia, huomaa hyvin miten ne komeimmat ja suosituimmat pojat/miehet onnistuvat aina haalimaan naiset ympärilleen, siinä missä vähemmän tasokkaita miehiä ei juurikaan näe samoissa kaveriporukoissa tyttöjen/naisten kanssa, vaan heidän täytyy vaan tyytyä kaveraamaan oman sukupuolensa edustajien kanssa.

      • EisuosittuAinahyväole

        liikaa komeutta sex apealia tai huumorintaju naurattamista ni jo on käytetty ja kuppanen.
        et sopivasti parempi jokainen on mitä on


    • paukkupommi

      Saat multa pierun se sun oma paukku on

    • Mietin.vaan

      Miehillä ja naisilla on usein aika erilaiset harrastukset. Usein urheiluseuroissakin on ryhmät erikseen miehille ja naisille. Kuinka moni nainen pyörii esim. metsästysporukoissa, kuinka moni mies runopiirissä?

      • ei_jatkoon

        Kuntosalilla käy miehiä ja naisia. Siellä bodarien seassa erotut hyvin eduksesi kun aloitat saliharrastuksen naisen saamisen toivossa, hehheh.


      • Mietin.vaan
        ei_jatkoon kirjoitti:

        Kuntosalilla käy miehiä ja naisia. Siellä bodarien seassa erotut hyvin eduksesi kun aloitat saliharrastuksen naisen saamisen toivossa, hehheh.

        Lisäksi olen useammasta lähteestä lukenut, että kuntosali on juurikin sellainen paikka missä naiset ei mitään lähestymisyrityksiä edes halua. Jostain kumman syystä he eivät usko olevansa edukseen hikisinä ja punaisina.


      • fghjkl
        Mietin.vaan kirjoitti:

        Lisäksi olen useammasta lähteestä lukenut, että kuntosali on juurikin sellainen paikka missä naiset ei mitään lähestymisyrityksiä edes halua. Jostain kumman syystä he eivät usko olevansa edukseen hikisinä ja punaisina.

        Käy paikanpäällä. älä lue lähteistä. Jostain kumman syystä salilla kaikki naiset eivät kuntoile samoin kuin ei kaikki miehetkään hikisinä ja punaisina.
        Jotain pientä liikettä tekevät näön vuoksi tuodakseen parhaita paikkojaan esiin.


      • Pysy vain miehisissä harrastuksissa jos haluat sulkea mahdollisuuden tutustua naisiin harrastuksen kautta.


      • Mietin.vaan kirjoitti:

        Lisäksi olen useammasta lähteestä lukenut, että kuntosali on juurikin sellainen paikka missä naiset ei mitään lähestymisyrityksiä edes halua. Jostain kumman syystä he eivät usko olevansa edukseen hikisinä ja punaisina.

        Kuntosali ei ole sosiaalinen harrastus, en usko että sosiaalisesti rajoittunut ihminen saa sieltä muuta kuin pahan mielen.


    • naiset.on.vampyyreitä

      naiset pysyy aisoissa kun pitää valkosipulikorua kaulallaan ja ristiä toisessa kädessä ja tapaa van päiväsaikaan ja lausua rukouksia ja loitsuja niin paha pysyy ehkä poissa mutta kun saapuu yö niin pahuus eli nainen ottaa vallan ja imee miehestä elinvoiman ja veren ja elämän

      • ei_jatkoon

        Sulta on imetty kaikki välimerkit, muu ei kelvannut vampyyrillekaan.


    • Viinamies

      Naisia voi lähestyä kun ensin on juonut viinaa niin sitten voi mieskin saada naisen kiinnostumaan. selvinpäin naiset ei halua teitä miehiä tutustua. Kun menee baariin juomaan viinaa ja sitten lähestyy naisia niin voi saada sen parisuhteen. Niin se on aina ollut. Selvänä suomalaiset naiset on tylyjä eikä niitä voi iskeä.

      • "Selvinpäin naiset ei halua teitä miehiä tutustua."

        Puhut nyt vain itsestäsi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      15
      1158
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1109
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      2
      1097
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1084
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1083
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1075
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      0
      1066
    9. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1064
    10. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1057
    Aihe