Erään uskovan näky Suomen ja Ruotsin lipuista maas

Erään uskovan näky Suomen ja Ruotsin lipuista maassa

Minut valtasi suuri suru ja raskas murhe Suomen puolesta, kun näin sieluni silmin maassa olevan Suomen lipun, jota ihmiset ja karja sotkivat. Suomalaiset itse potkivat ja talloivat Suomen lippua liejuun hurjan kiihkon vallassa juoden samalla viinaa ja näin juhlien tekoaan.

Näin myös, että Suomen lippu oli vedetty pois eri rakennuksien saloista. Tilalla oli eri maiden lippuja.

Kaikki, mikä oli Suomessa hyvää ja pyhää, oli häpäisty.

Näin sorrettujen kyyneleet eikä lohduttajia ollut.

Hulttiokansa veti lokaan vanhukset ja lapset.

Rikkaat mahtimiehet ahnehtivat kiireesti rahaa pankkitileilleen.

Periaatteet olivat ojassa. Kaikki oli muuttunut. Pato oli murtunut.

Poliisi oli myyty ja laittomuus vallitsi kaikkialla. Jokainen valtion virasto oli korruption vallassa.

Myös Ruotsin revitty lippu oli maassa tomussa.

Mutta Norjan lippu liehui vapaana ja uljaana, mistä lippujen häpäisijät suuttuivat ja päättivät kaataa sen, muta se ei onnistunut. Näin Norjan lippusalossa useita eri maiden, kuten Japanin, pieniä lippuja kuin Norjaa tukemassa.

Sillä välin tuli vanhempia viisaita naisia esiin ja he alkoivat pestä Suomen lippua, josta tuli kauniimpi ja puhtaampi kuin koskaan ennen. Suomen lippu loisti Norjan lippuakin kirkkaampana.

Mutta Ruotsin lippu jäi likaiseksi ja tomuiseksi vuosien ajaksi. Kukaan ei uskaltanut tarttua siihen. Vasta aikojen kuluttua Ruotsin lippua alettiin puhdistaa.

Jouko Pihon kommentti 7.11.2018

Tämä erään uskovan lippunäky kuvaa hyvin jo nykyistä aikaamme, kun perinteisiä arvoja ja isänmaallisuutta ajetaan alas, mutta ilmeisesti tilanne tulee vieläkin pahenemaan, kunnes Suomen siniristilippu puhdistetaan ja uskonnolliskansallismielinen herätys muuttaa viinaan menevän hulttiokansan Jumalan kansaksi, joka loistaa kirkkaasti silloinkin, kun koko muu Eurooppa vajoaa pimeyteen.

24

471

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Salanimi_Vasili

      Voi kauheuksien kanahäkki!
      Eikö venäläisten, useaan kertaan vuodessa suorittamat hyökkäykset olisi muka riittäneet, niin vielä nämä kaikki muut Jahven langettamat rangaistukset on yllemme tuleva! Ne joilla on vielä tuhkaa uunissa entisten rukousten jälkeen, ottakoon sitä ja heitelköön päällensä painaen kasvonsa maatapäin ja suureen ääneen väkevin rukouksin huutakoon Herraa vielä tämän kerran armahtamaan tätä hulttiokansaa!
      =
      Suomen lippu revitään alas vuonna 2018

      Profeettain seuraajana minun on tuotava tämä melko ikävähkö asia kansan tietoon, ettei tuomio sen salaamisesta ylleni lankeaisi!
      Jäämme seuraamaan tilanteen kehittymistä, joten raportoin asiasta seuraavan kerran kun vuosiluvuksi merkitään 2019.

      Leif Norgård, profeettanimeltään Yakov, tuo Herran maanpällinen linkkimasto ja kaikkein luotettavimpiin profeetoihin kuuluva yksilö, sai useita vuosia sitten näyn missä Daavid*** puhui hänelle: Suomen lippu revitään alas vuonna 2018.
      Luonnollisestikaan kyseessä ei voi olla mikään muu tapahtuma kuin venäläisten valtaama Suomi.

      ***Olettakaamme asialla olleen sama Daavid josta tarinoita on löydettävissä mm. Raamatun sivuilta.

    • KuinkahanNytKäy

      Voi voi..nyt the leader of Finland ja -oman profetiansa mukaan- Suomen suurimman puolueen eli Kansalaispuolueen johtaja Piho unohti ilmoittaa vastuuvapaudestaan!

      • En ole Kansalaispuolueen vaan Siniristin Liiton johtaja.


      • liberaali-lohja

    • lastdayxxx

      Kappas vain! Näkyy Poliitikko-Piho taas vaihtavan nuttua Proteetta-Pihoon!
      Kun ei politiikassa pärjää niin, koettaa taas onneaan profetioissa?
      Kasassa ilmoittaa olevan reilut 800 kannattajakorttia, mut eiks puolueeseen tarvita 5000...
      No, uskottavuus on mennyttä tällä tyylillä... mites se meni- - et "suola käy mauttomaksi".
      Poltiikan sivulla näkyy olleen koostetta Pihon seikkailuretkistä...
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/15434603/poliitikko---profeetta---vai-mika#comment-95536307

      • Piho_Suomen_kuninkaaksi

        Kiitos erinomaiseta tiivistelmästä Pihoa koskien!
        Varsin vakuuttavaa, etten paremmin asiaa ilmaisisi.


      • Pihoilla_tuulee

        "Kappas vain! Näkyy Poliitikko-Piho taas vaihtavan nuttua Proteetta-Pihoon!"

        Tarpeen mukaan, tarpen mukaan.. Noin toimii oikea monialayrittäjä


      • En vaihda nuttua. Olen sekä profeetta että poliitikko.


    • kauvvan-nähny

      Saapihan sitä meinoon yrittee! Mut nähty on jo kauvvan. Ja nyt näkkee yhä usiampi. Moni on kakku kaunispäältä, mut akanoita alla kuoren, sano entinen mummo.

    • Lippu lippu lippotankon nuppi isoisän päähän puutoosi lippu lippu lipputankon nuppi juhlaa tunnelman piilaasi. Näin Lapinlahden Linnut takavuosina. Rohvetia on tosi ja luotettava.

    • 895kjt8

      Että ei aloittajalla yhtään suhteellisuustajua!!! Vuodesta toiseen tuo julki näkyjä ja profetioiksi nimeämiään sielullisia tuotoksia. Kuinkahan monta - sataa - unta ja näkyä pitäis uskoa, ja mikä niistä on se OIKEA? Hyi olkoon että yököttää moinen soheltaminen, Ja muka profeetallista!!

      Suola on tosiaan käynyt niin mauttomaksi, etteivät fiksut uskovat muuta kuin säälittelevät juttua. Aina löytyy kuitenkin niitä, jotka metsästävät unia ja näkyjä, kuin iltapäivälehtin lööppejä! Ja sellaisiin epävakaisiin höynäytettäviin ihmemarkkinoitsijat vetoavat. J.P.st
      ä kun ei tiedä onko hää profeetta vai poliitikko, vai polittinen profeetta, vai profeetallinen poliitikko? Ja mitä aatetta? Nyt on joku sininen, mutta voi voi miten monta väriä on tyyppi koettanu ottaa? No, saapihan sitä touhuta ja silleen....

      Monialayrittäjä?
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/15434603/poliitikko---profeetta---vai-mika#comment-95536307

      • Minä olen sekä profeetta että poliitikko. Sellainen oli Raamatun aikana hyvin yleistä. Nykyään toki harvinaisempaa, joten ihmiset eivät käsitä, että sellainen on mahdollista.


      • tarerth
        JoukoPiho kirjoitti:

        Minä olen sekä profeetta että poliitikko. Sellainen oli Raamatun aikana hyvin yleistä. Nykyään toki harvinaisempaa, joten ihmiset eivät käsitä, että sellainen on mahdollista.

        Et edes ansaitse kommentointia, vastausta... Olet täynnä omaa itseäsi, illuusioitasi vailla mitään uskottavuutta....


      • Tässä_on_totuus
        JoukoPiho kirjoitti:

        Minä olen sekä profeetta että poliitikko. Sellainen oli Raamatun aikana hyvin yleistä. Nykyään toki harvinaisempaa, joten ihmiset eivät käsitä, että sellainen on mahdollista.

        Et ole yhtään mitään muuta kuin erittäin sairas ja monilla tavoin kieroutunut persoona, vaikka et itse sitä ymmärrä ja tajua tilannettasi! Vaan niinhän se on aina vastaavanlaisten persoonien kyseen ollessa. Muille ihmisille asia on ollut täysin selvä jo vuosikymmeniä!
        Lisäksi erehdytät ja johdat harhaan uskovaisia houreillasi, sekä kotisivujesi kautta annat muillekin kaltaisillesi siihen mahdollisuuden.
        Sinusta ei kuitenkaan liene katsottu olevan välitöntä vaaraa ympäristölle koska olet välttänyt joutumassta suljetun psykiatrisen osaston asukkaaksi . Niin aiheellista kuin se muuten olisikin.


      • 98erowe
        JoukoPiho kirjoitti:

        Minä olen sekä profeetta että poliitikko. Sellainen oli Raamatun aikana hyvin yleistä. Nykyään toki harvinaisempaa, joten ihmiset eivät käsitä, että sellainen on mahdollista.

        Kuules Piho, jos kanttisi kestää niin lue historiikkia omasta oudosta tietäsi. Itse olet noista teksteistä valtaosan sanonut. Muun muassa vakuutit, että olet kokonaan poissa politiikasta!! eikä siitä ole montakaan vuotta.

        On todella säälittävää, ettei kukaan edes lähipiirisi ihmisistä ole saanut sinua järjen raiteille? Kaahotat vuodesta toiseen, milloin politiikkaa, milloin profeetallaisia konferensseja, milloin euroviisuehdokkaana, milloin missäkin. Itsekeskeistä (narsistista) lajia on, että joka paikassa tunget omia kuviasi! Minä tässä, minä tuossa, minä, minä...
        Kukaan ei sinulle kai edes enää kehtaa kertoa, että Jumala ei ole kanssasi noissa pelien pelaamisissa! Ei profeettakuvitteluissasi, eikä senkään vertaa politiikan kilparadalla.
        Nähty on. Mutta itse vain elät illuusioidesi saippuakuplassa, ja näet unia että Olet Suomen Vapahtaja (EU:sta) olet karjalan palauttaja, olet tärkein nokkamies mitä Suomen asioihin tulee...olet Erikoinen Profeetta-Poliitikko tyyppi? Vertaansa vailla oleva raamatullinen merkkihenkilö? ( Ja --- voivoi - kukaan ei minua ymmärrä!! Niin selität kaiken kritiikin...)

        Saati toki jatkaa ja iskeä päätäsi mihin milloinkin? Mutta on aika lopettaa toisten syyttely - ongelmiisi! Kun puoluepelisi ei edisty, syynä olet ihan itse. Katso hyvä tyyppi peiliin! Kun olet Minä Itse, tullen mennen - niin ei sinun lähellesi mahdu muita! Minä-minä-minä...

        Mutta, koska olet valinnut elää saippukuplassasi, ja olet piiloutunut moien defenssien taakse, KUKAAN ei voi sinua auttaa. Ei edes Jumala. Ennenkuin rehellisesti myönnät, että olet itse valinnoillasi keittänyt tämän sopan, jossa uskottavuutesi on nollatasoa.

        Koeta kestää.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15434603/poliitikko---profeetta---vai-mika#comment-95536307


      • KaikkiOikein
        98erowe kirjoitti:

        Kuules Piho, jos kanttisi kestää niin lue historiikkia omasta oudosta tietäsi. Itse olet noista teksteistä valtaosan sanonut. Muun muassa vakuutit, että olet kokonaan poissa politiikasta!! eikä siitä ole montakaan vuotta.

        On todella säälittävää, ettei kukaan edes lähipiirisi ihmisistä ole saanut sinua järjen raiteille? Kaahotat vuodesta toiseen, milloin politiikkaa, milloin profeetallaisia konferensseja, milloin euroviisuehdokkaana, milloin missäkin. Itsekeskeistä (narsistista) lajia on, että joka paikassa tunget omia kuviasi! Minä tässä, minä tuossa, minä, minä...
        Kukaan ei sinulle kai edes enää kehtaa kertoa, että Jumala ei ole kanssasi noissa pelien pelaamisissa! Ei profeettakuvitteluissasi, eikä senkään vertaa politiikan kilparadalla.
        Nähty on. Mutta itse vain elät illuusioidesi saippuakuplassa, ja näet unia että Olet Suomen Vapahtaja (EU:sta) olet karjalan palauttaja, olet tärkein nokkamies mitä Suomen asioihin tulee...olet Erikoinen Profeetta-Poliitikko tyyppi? Vertaansa vailla oleva raamatullinen merkkihenkilö? ( Ja --- voivoi - kukaan ei minua ymmärrä!! Niin selität kaiken kritiikin...)

        Saati toki jatkaa ja iskeä päätäsi mihin milloinkin? Mutta on aika lopettaa toisten syyttely - ongelmiisi! Kun puoluepelisi ei edisty, syynä olet ihan itse. Katso hyvä tyyppi peiliin! Kun olet Minä Itse, tullen mennen - niin ei sinun lähellesi mahdu muita! Minä-minä-minä...

        Mutta, koska olet valinnut elää saippukuplassasi, ja olet piiloutunut moien defenssien taakse, KUKAAN ei voi sinua auttaa. Ei edes Jumala. Ennenkuin rehellisesti myönnät, että olet itse valinnoillasi keittänyt tämän sopan, jossa uskottavuutesi on nollatasoa.

        Koeta kestää.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15434603/poliitikko---profeetta---vai-mika#comment-95536307

        Oikein!
        Nyt ollaan niiden perimmäisten totuuksien äärellä jotka koskevat itseään täynnä olevaa, mutta täysin tyhjänpäivästä huru-ukkoa nimeltään Jouko Piho!


    • feikkia-vain

      Niin, säälix käy.... kun joku toimii kuin tuuliviiri, kuin pelinoppa, pomppien niin ja näin.

      Mut ne jotka tuntevat J.P:n henkilönä, yli 35 vuoden takaa, eivät ihmettele! Harhaisuuden merkit olivat näkyvissä. Suuruudenhulluus, unelmat blondivaimosta... (kertoo itse kirjassaan) päähän iskostunut näky olla Jokin Suuri ja Tärkeä. Valitettavasti tyyppi on ITSE tuottanut tekemistensä historian, joka vahvistaa varhaisen suunnan! Kaikille on tullut selkeä toteamus, että tyyppi on kuin itsensä korokkeelle nostanut pylväspyhimys, joku niin erikoinen, ettei saisi sormella hipaista? Mikään ei mene perille, J.P. katsoo olevansa kuin erehtymätön paavi muinoin.

      Moni ymmärtää, ettei tilanteelle mitään mahda. Mut päätulee vetävän käteen, ja se tila ei naurata. Eksymystä on monta lajia.

    • Laulettiinennen

      "Uskottehan että,vesi ei oo mettä.Älä sitä juo ystäväin."

    • Älkääsnykuulkaas

      Hei, Piho on viihdyttävä ja piikki luotettavimman tuntuisten profeettojen lihassa jotka ovat hänen kanssaan (no, kaikkien kanssa) aina täysin vastakkaista mieltä. Piho jatkakoon niin kauan kuin henki pihisee!

      Ja Piho on sympaattinen eikä hauku muita kuten luotettavimman tuntuiset profeetat.

      • Mr.Molotov

        Onhan se noinkin edes pieneltä osin, sillä Piho tekee halventamisen vain toisella tapaa eli hieman siistimmin.
        "Alienit eivät ole koskaan tehneet minulle perstähystystä" -väitteeseen on kuitenkin suhtauduttava erittäin varauksella kuten Pihon muihinkin tarinoihin.
        Alienit on varmaan kehuneet kotona nähneensä "ihmisiä joilta tulee ylä- ja alapäästä samanlaista pärinää ja niitä nimitetään kaikkein luotettavimman tuntuisiksi profeetoiksi."


    • asiaa-asiaa
      • PihostaSuomenKuningas

        Linkistä avautuu hyvä ja asiallinen kirjoitus.

        Herran tahto on mainitut asiat, ja näenäisestä epäonnistumisesta huolimatta niillä varmaankin on joku suurempi tarkoitus jota me kaikkein luotettavimman tuntuisten profeettain uskosta osattomat emme kykene ymmärtämään. Vielä.
        Jo vuosia sitten Piho on tiedotti kansalaisille varsin hämmästyttävän sanoman, eikä Herra kutsumustaan kadu, joten epäilijöille muistutan kertauksen vuoksi
        "Minä olen Suomen vapauttaja ja johtaja. Sain ylhäältä sanat "You are the leader of Finland"


    • syksy-on-nyt

      Onpas kummaa, että Herra puhuu englanniksi? Mutta nii taikka näin:
      MINÄ voi tarkoittaa vain Herraa itseään!

      Piho on ymmärtänyt sen itsekkäästi ja kunnianhimoisesti tarkoittavan itseään?
      Sanoisin, pitkän matkan uskovana - että kyse on Piholle Tyypillisestä Itsensä korottamisesta.

      Ja. kovin yleisestä ns. Messias-syndroomasta, jossa ihmiselle syntyy harhainen kuvitelma omasta itsestä. Omninpotenssin tunne, taikka hirveä kunnianhimo?
      Tällaiset kuvitelmat ovat jo psyykkistä lajia, mutta usein valhehenkien eksytystä.

      _ Katso, sinä olet suuri, jopa kansasi vapauttaja, johtaja!

      Hui olkoon, tuollaiseen eksyy jos on kunnianhimoa, salainen vallanhalu olla Jokin Suuri!
      Niin näyttää J.P:lle käyneen?

      Kontrolli puuttuu. Terve suhteellisuustaju, terve itsekritiikki!

      Ja kun on tuon "valheen" itsestä joskus niellyt, pahuus on pannut koukkuihin, niin sellainen illuusio ei ota irti?

      Jos Jumala olisi sanonut Joukolle jotakin, niin se olisi Raamatun mukaista:
      - Älkää kukaan kutsuko itseänne "mestariksi" (= johtaja) sillä te olette kaikki palvelijoita!

      - Kansojen Vapauttaja olen MInä - Vapahtaja!
      - Kansojen johtajat???

      Voi perustellusti sanoa, että ihmisen suuruudenhulluutta ja kunnianhimoa kiihottava Valheen Henki on ujuttanut valheen tälle J-P:lle? Kunnian-ja vallnahimoisena hän tehnyt siitä Uskon Kappaleen, ja raataa sen valheen toteutumiseksi...

      Ei tarvitse olla profeetta eikä profeetan oppilas, eikä ennustaja sanoakseen tämän:

      - Jouko P. tavoittelee tuulimyllyjä, ja kuluttaa energiansa vain Valheen koukussa!

    • Keltaliivit

      ottavat vallan täälläkin.
      Jumalan tai Stalinin tai Hitlerin ehkä Antikristuksen kolmas valtakunta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      4042
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2348
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1327
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe