Teknodonna lähetti pikaviestin

moottorisonni

..."Mullei oo pikkuhousuja jalas nyh"

--mitä hän tarkoittaa sillä????

29

389

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Teknodonna

      Sitä että mulla ei ole pikkuhousuja nyt jalassa, mutta punaviinilasi kädessä.

      (Naurua)

      • sniffsniff

        Ai-van --ainoa sana, jossa on paino molemmilla tavuilla

        pöksyt löytyivät jo smokkini rintataskusta

        huomasin, kun puin päälle agadeemisen asuni tilaisuuteen

        jonka kutzukortissa luki: Black tie......

        tuoksu on kiehtova


      • punkunuuhkija

        Viinilasistasistanne tuoksuu chateu Medoc 1969 vuosikertaviini

        ajalta, jolloin oli viininpolkijoitten istumalakko

        aromi pitkään viipyvä hareng baltic


    • Se on hukannut pikkuhousunsa?

      • Teknodonna

        Netti on hyvä paikka pestä kaikenlaista pyykkiä. Eihän kukaan mikään täydellinen luomus ole, koska meillä on valinnanvapaus.


      • Teknodonna kirjoitti:

        Netti on hyvä paikka pestä kaikenlaista pyykkiä. Eihän kukaan mikään täydellinen luomus ole, koska meillä on valinnanvapaus.

        En ryhtyisi pyykkäämään netissä.


      • sonarhaistelu
        Teknodonna kirjoitti:

        Netti on hyvä paikka pestä kaikenlaista pyykkiä. Eihän kukaan mikään täydellinen luomus ole, koska meillä on valinnanvapaus.

        Kyseessä olikin ns."mummokalsarit"

        joita käytetään märkäpuvun alla vetenalaisessa toiminnassa


    • Olisi konkreettisempaa jos olis lähettänyt ne pikkuhousut

    • myyty

      Se on myyny rahapulassa pikkuhousunsa ”käsityön” harrastajalle.

      • Teknodonna

        Mjoo

        Oikeastaan tämä kommentti kiinnosti eniten, sillä mä aina näen asiat samalla hetkellä kun ne luen. Tapahtuma on eräälla tavalla jo valmis, ennen kuin sen luen. Tämän jälkeen sitä ei enää voi muuttaa, ja jos haluaisikin, niin havaitsisi sen mahdottomaksi.

        Koko kuva on valmiina päässä, tapahtumineen kaikkineen. Ja jos sen nyt haluasi kirjoittaa esmes tänne, niin se olisi täysin mahdollista. Alusta loppuun.


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Mjoo

        Oikeastaan tämä kommentti kiinnosti eniten, sillä mä aina näen asiat samalla hetkellä kun ne luen. Tapahtuma on eräälla tavalla jo valmis, ennen kuin sen luen. Tämän jälkeen sitä ei enää voi muuttaa, ja jos haluaisikin, niin havaitsisi sen mahdottomaksi.

        Koko kuva on valmiina päässä, tapahtumineen kaikkineen. Ja jos sen nyt haluasi kirjoittaa esmes tänne, niin se olisi täysin mahdollista. Alusta loppuun.

        Mjoo

        Erityisen huomioitavaa tässä kuvassa on sen lähtöpiste. Lähtöpisteessä tuntematon mies nostaa pyykkikoristani alushousut, ja viikkaa ne kauniisti punoskorin päälle. Hän suorastaa asettelee ne sille. Oikoo niitä ja silittelee nitä. Hän suorastaan rakastaa niitä. Luulen, että hän jumaloi niitä, sillä ne ovat olleet sellaisen ympärillä, joka on kantanut mukanaan kaiken tarkoitusta, merkitystä ja ideaa.

        Mutta alushousut ovat turvallisemmat. Mies riisuu omansa ja aloittaa rytmikkään tanssin kätensä kanssa. Alushousuni odottavat korin päällä vaiti.

        Ai vittu kaikki pyörii koneessa!

        (Naurua)


      • flanellistringit
        Teknodonna kirjoitti:

        Mjoo

        Erityisen huomioitavaa tässä kuvassa on sen lähtöpiste. Lähtöpisteessä tuntematon mies nostaa pyykkikoristani alushousut, ja viikkaa ne kauniisti punoskorin päälle. Hän suorastaa asettelee ne sille. Oikoo niitä ja silittelee nitä. Hän suorastaan rakastaa niitä. Luulen, että hän jumaloi niitä, sillä ne ovat olleet sellaisen ympärillä, joka on kantanut mukanaan kaiken tarkoitusta, merkitystä ja ideaa.

        Mutta alushousut ovat turvallisemmat. Mies riisuu omansa ja aloittaa rytmikkään tanssin kätensä kanssa. Alushousuni odottavat korin päällä vaiti.

        Ai vittu kaikki pyörii koneessa!

        (Naurua)

        Tyynyliinani ei ole mikään punoskori!

        Tarkoitus kaiketi on kaipuun tuottaminen....


      • WiFittäjä
        Teknodonna kirjoitti:

        Mjoo

        Oikeastaan tämä kommentti kiinnosti eniten, sillä mä aina näen asiat samalla hetkellä kun ne luen. Tapahtuma on eräälla tavalla jo valmis, ennen kuin sen luen. Tämän jälkeen sitä ei enää voi muuttaa, ja jos haluaisikin, niin havaitsisi sen mahdottomaksi.

        Koko kuva on valmiina päässä, tapahtumineen kaikkineen. Ja jos sen nyt haluasi kirjoittaa esmes tänne, niin se olisi täysin mahdollista. Alusta loppuun.

        Kommenttinne on pätemätön ilman hihitystä


      • Teknodonna
        flanellistringit kirjoitti:

        Tyynyliinani ei ole mikään punoskori!

        Tarkoitus kaiketi on kaipuun tuottaminen....

        En ole vielä päässyt loppuun.

        Saatuaan itsensä tyydytetyksi, mies levähtää hetken. Olo on raukea, mutta samalla jännittynyt, jopa hätääntynyt, sillä asunnon omistaja saattaisi tulla paikalle hetkenä minä hyvänsä. Kuitenkin, vastoin kaikkea todennäköisyyttä, mies kiihottuu uudelleen. Tällä kertaa hän päättää tyhjentää koko pyykkikorin lattialle, ja etsiä juuri sitä konseptia, joka on Donna. Hän päättää luoda Donnan tyhjästä. Hän tietää suurinpiirtein, kuka ja millainen Donna on, ja näillä eväillä tuntematon mies kahlaa pyykkikasassa, valikoi, tutkii, haistelee ja maistelee, ja saa lopulta tuloksensa leviteltyä olohuoneen matolle.

        Siinä on Donna. Hieman litistyneenä, mutta kuitenkin.

        Mies riisuu alushousunsa ja aloittaa rytmikkään tanssin kätensä kanssa.

        (prkl viini loppu)

        (Naurua)


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        En ole vielä päässyt loppuun.

        Saatuaan itsensä tyydytetyksi, mies levähtää hetken. Olo on raukea, mutta samalla jännittynyt, jopa hätääntynyt, sillä asunnon omistaja saattaisi tulla paikalle hetkenä minä hyvänsä. Kuitenkin, vastoin kaikkea todennäköisyyttä, mies kiihottuu uudelleen. Tällä kertaa hän päättää tyhjentää koko pyykkikorin lattialle, ja etsiä juuri sitä konseptia, joka on Donna. Hän päättää luoda Donnan tyhjästä. Hän tietää suurinpiirtein, kuka ja millainen Donna on, ja näillä eväillä tuntematon mies kahlaa pyykkikasassa, valikoi, tutkii, haistelee ja maistelee, ja saa lopulta tuloksensa leviteltyä olohuoneen matolle.

        Siinä on Donna. Hieman litistyneenä, mutta kuitenkin.

        Mies riisuu alushousunsa ja aloittaa rytmikkään tanssin kätensä kanssa.

        (prkl viini loppu)

        (Naurua)

        Juuri sillä hetkellä, kun tekeillä oleva fantasia on äärimmillään, ja vauhti hurjin, satun itse paikalle. Pyykkini ovat hujan hajan, ja olohuoneessa tuntematon mies ei ole tilanteen tasalla, vaan masturboi sekä vaatteilleni että kalliille matolle. Olen sanaton. En keksi mitään sanottavaa. Olisko minun soitettava poliisille, vai mediheliin, Korkeasaareen?

        Tarinan yllättävin käänne on oma reaktioni. Kuumeisena pyykkieni kanssa puuhastellut mies hulmahtaa eteiseen, taluttaa minut olohuoneeseen, riisuu minut, ja asettelee matolle vaatteiden tilalle. Hän näkee suurta vaivaa asetellessaan Donnaa erilaisiin asentoihin, sillä hän on esteetikko luonteeltaan, ja hän välittömästi huomaa, missä kulmassa näytän parhaimmalta. Kuin lasteasiantuntija, mies käy kaikki paikat läpi ja kostuttaa minut lopuksi omalla syljellään.

        Sitten hän aloittaa rytmikkään tanssin kätensä kanssa.

        Ajattelen, että mitähän tästäkin ikinä tulee.

        (Naurua)


      • omankädenkautta

        Donnan kalsarit tuoksusta tunnistanut Teknosonni

        ejakuloi jo tunnistaessaan Donnan stringit

        eikä näinollen tarvitse fyysistä hyväilyäkään


      • Kölninukkeli
        Teknodonna kirjoitti:

        En ole vielä päässyt loppuun.

        Saatuaan itsensä tyydytetyksi, mies levähtää hetken. Olo on raukea, mutta samalla jännittynyt, jopa hätääntynyt, sillä asunnon omistaja saattaisi tulla paikalle hetkenä minä hyvänsä. Kuitenkin, vastoin kaikkea todennäköisyyttä, mies kiihottuu uudelleen. Tällä kertaa hän päättää tyhjentää koko pyykkikorin lattialle, ja etsiä juuri sitä konseptia, joka on Donna. Hän päättää luoda Donnan tyhjästä. Hän tietää suurinpiirtein, kuka ja millainen Donna on, ja näillä eväillä tuntematon mies kahlaa pyykkikasassa, valikoi, tutkii, haistelee ja maistelee, ja saa lopulta tuloksensa leviteltyä olohuoneen matolle.

        Siinä on Donna. Hieman litistyneenä, mutta kuitenkin.

        Mies riisuu alushousunsa ja aloittaa rytmikkään tanssin kätensä kanssa.

        (prkl viini loppu)

        (Naurua)

        Viinin huvetessa Donna myy pikkuhousunsa rappioalkolisteille

        Eau De Colonge pullosta 500CL


      • pultzari
        Kölninukkeli kirjoitti:

        Viinin huvetessa Donna myy pikkuhousunsa rappioalkolisteille

        Eau De Colonge pullosta 500CL

        hohotusta

        (hohohoo)


      • napapolkkaa
        Teknodonna kirjoitti:

        Juuri sillä hetkellä, kun tekeillä oleva fantasia on äärimmillään, ja vauhti hurjin, satun itse paikalle. Pyykkini ovat hujan hajan, ja olohuoneessa tuntematon mies ei ole tilanteen tasalla, vaan masturboi sekä vaatteilleni että kalliille matolle. Olen sanaton. En keksi mitään sanottavaa. Olisko minun soitettava poliisille, vai mediheliin, Korkeasaareen?

        Tarinan yllättävin käänne on oma reaktioni. Kuumeisena pyykkieni kanssa puuhastellut mies hulmahtaa eteiseen, taluttaa minut olohuoneeseen, riisuu minut, ja asettelee matolle vaatteiden tilalle. Hän näkee suurta vaivaa asetellessaan Donnaa erilaisiin asentoihin, sillä hän on esteetikko luonteeltaan, ja hän välittömästi huomaa, missä kulmassa näytän parhaimmalta. Kuin lasteasiantuntija, mies käy kaikki paikat läpi ja kostuttaa minut lopuksi omalla syljellään.

        Sitten hän aloittaa rytmikkään tanssin kätensä kanssa.

        Ajattelen, että mitähän tästäkin ikinä tulee.

        (Naurua)

        Teknodonnan pikaviesti tarkoittaa siis englanninkielellä:

        Shall we dance on my bed?


      • Teknodonna
        pultzari kirjoitti:

        hohotusta

        (hohohoo)

        Mjoo

        No mutta eikös tuossa nyt ollut sitä kuuluisaa "psykologista särmää?"

        Selvä kehityskaari ja toiminan muuttumaton kohde: oma fantasia.

        Nainen ei kuulkaas pojat ole mikään fantasia.


        (Hihitystä)


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Mjoo

        No mutta eikös tuossa nyt ollut sitä kuuluisaa "psykologista särmää?"

        Selvä kehityskaari ja toiminan muuttumaton kohde: oma fantasia.

        Nainen ei kuulkaas pojat ole mikään fantasia.


        (Hihitystä)

        Niin siis paitsi minä. Minä olen fantasia.

        (Reps)


      • Teknodonna

      • NeliMarkka

        Teknodonna vaikuttaa kognitiivisesti kyvykkäältä tietäessään sen

        että sukupuolitoimituksen objektiksi soveltuva suominainen

        on silkkaa fantasiaa vain.....

        pelkkiä mustaleskihämähäkkejä lisääntymiseen


      • IlRuhtinas

        Nyt onkin kyseessä bluffi Bella Donnasta/belladonna=kaunis nainen

        tätä huumetta jo renesanssin naiset käyttivät silmätippoina

        laajentuneilla pupilleilla riemudonnat vaikuttivat rakastuneilta

        cavalljerin keppanakupissa tyrmäystippoina

        jo itse Macchiavelli menetti rahakukkaronsa


      • savusukeltaja1

        Teknodonnan aromikkaat pikkuhousut aiheuttivat

        minulle sydämen tykytystä<3<3....Phuketissa

        sukeltajien lääkäri halusi kuunnella ->heart..

        märkäpuku päällä kuulin -->fart

        ja annoin näytteeni .......fart....

        lääkäri antoi ikuisen lentokiellon:(((


      • ItseBuddha

        Farangi Teknodonna alias Luoladonna sai honourbadgen l. Kunnia-amuletin

        TPS:ltä , Thaimaan Potkupallo Seura ansioistansa Tham Luangin luolaan

        loukkuun jääneiden potkupallopoikien aidsista, ensiavusta sukellusoperaation aikana

        Kestoerektioiset pojat olivat jääneet vaille ruokaa ja juomaa, siis lonkerot loppu

        ennenkaikkea vaille Pilua, järkyttävää!!!111!!!...huooh.......

        Kunnianarvoisa donna ehti ensimmäisenä tuomaan Bonnel patjan ja jyystöpenkiksi

        alushousujen tuoksu valtasi luolan ja pojat saivat eniten tarvitsemaansa ..naista

        Hesekiel 21, sisarukset Ohola ja Oholiba: "Heidän neitseellisiä nisiä likisteltiin

        ja peppua läpsyteltiin alushousuja nuuhkien, luolan pojat, joilla oli jäsen,

        kuin aasilla ja vuoto, kuin orhilla"

        Nuruhieronta happy endillä auttoi poikia kestämään sekä stressiä

        että Pilun pulaa


    • Eihän pyjaman alla pidetäkään mitään pikkuhousuja.

      Tollot.

      Hyvää yötä.

      • foxtail

        Ketut pitävät häntiänsä kainaloissansa


    • Trollipeikko

      Ei tarvitse muuta kuin tulla tänne niin löytää pikkuhousut jalastaan hyvin pian. Täällä ei pikkuhousuttomia naisia katsella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      2646
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1996
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1991
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1786
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe