Haisuvedet

pitkätukka-68

Tokihan minä pitkälti tykkään että naiset käyttävät tuoksuvesia. Silti liika on liikaa. Vaikken ole allerginen millekään, on joskus teinitipujen ohimennessä aivastuttanut kympillä.

Miehet silti tekee pahimmat överit kaataessaa oksettavaa partavettä kamalat määrät.
Käytän minäkin partavettä, mutta vähätuoksuista.
Ekenäsissä istuin kerran strandenilla, ja oli pakko laittaa pyyhettä nenän päälle kun 50 metrin päässä oli teinipoikia. Jäk sitä hajua, ja vielä rannalla.

Mut ihmetyttää mua miestuoksutkin. Joskus olen lainannut kaverilta dödöä, ja musta tuntuu koko loppuillan et joku mies on mun kainalossa. Emmä sitä halua, mut munkainalot vaan döfää sille.

Ite käytän aika unisexhajuja.

Niin se kysymys, millasia döfäreitä käytätte ja miten paljon?

35

475

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rakastan parfyymeja

      Pelkkä pullo on jo paljasta estetiikkaa

      Saati tuoksu.

      Naisella ei koskaan voi olla liikaa tuoksupurtiloita.

      Minulla on kolme luottotapausta; C.Herrera 212 (harmaa), H. Bossin Femme ja Burberryn Body mist.

      Namkurnmaisk

      On äärimmäisen tärkeää, että mieskin tajuaa tuoksua hyvältä...

      Muistakaa. Perussaippuakin voi tuoksua hyvältä.

      : )

      Käyttömäärä pitää molemmin puolin pysyä kohtuudessa.

      • Mä luin "peppusaippua" voi tuoksua hyvältä:D Mulla toi Burberryn weekend on kyllä lemppari,tulee muistoja vuosikymmenten takaa,sellanen lempeä tuoksu:)


      • peppupupu kirjoitti:

        Mä luin "peppusaippua" voi tuoksua hyvältä:D Mulla toi Burberryn weekend on kyllä lemppari,tulee muistoja vuosikymmenten takaa,sellanen lempeä tuoksu:)

        Nii, ei sitä saiputta nyt ihan suoraan sinne saa...

        Joo nuo parfyymit on hyvät, voi käyttää päiväkäytössä eikä tule migreeniä. Semmoinen ohut siipaleviipale sitä...

        Femme on kenties ihanin omasta mielestä, mutta Burberrystä ihmiset ovat kysyneet, mitä tämä on, nnuuh, hyvää :)

        Kenenkään ei tarvitse aivastella eikä yskiä.
        Migreeni-ihmiset tietävät. Pitää valita tarkkaan.


    • Ei mitään hajua.

      🤗

      • Aikoinaan polttelin usein tähän aikaan vuodesta tuoksukynttilöitä..Sitten uutisoitiin niiden myrkyistä ja nyt alkaa yskittämään pelkkä ajatus.

        Vanilja ja kahvi..tuoksukynttilöistä siis. Miksi puhutaan hajuvesistä?


      • lumoava.tuoksu

        eikö edes pimpin hajua


    • Kroonisena migreenikkona mun pitää olla vähän varovainen hajusteiden kanssa,jotkut tuoksut on totaalinen KO saman tien haha. Mä huomasin että ns."oikeat" tuoksut ovat ihan hiton jämäköitä,ei ne ennen ollut noin voimakkaita,kai? Mä nykyään suihkautan ilmaan ja kävelen siitä:) Ei olis kivaa myöskään aiheuttaa jollekkin slaagia kun dunkkailee hajusteille. jaa a,just testasin Goldea-the roman night..voi hyvä jumala tää tuoksu saa mut hyrisemään,aivan ihana.
      sitten Thierry Mugler- Alien ja Aura,molemmat mun iholla aivan hurmaavat aaaah,mä voisin nuuskia koko päivän:D Tuoksut on mulle tärkeitä,mä muistan asioita ja aikoja : p

      • Käsirasvojenkin kanssa pitää olla varovainen. Saattaa tulla aikamoinen jysäri jos tuubi hyvin käryää. Niissä on joskus tosi voimakas tuoksu uh..

        Oon laittanut tsitte hunajavoidetta.


      • Sama juttu! Muistan tuoksuista asioita ja aikoja!


    • Mä käytän maustettua/hajustetettua hammastahnaa, mutta siihen se jääkin. En tiedä kenen ajatus on se, että mun pitäisi tuoksua/haista ruusun terälehdille tai nautaeläimelle.

      Valkosipulia käytän sisäisesti:)

    • Hyvälle tuoksuvat naiset on iha n ok, mieluiten saisivat tuoksua kedon kukkasille. Itse en hajusteita käytä kun en tarvitse, peseydyn joka päivä.

      • Tuo voi olla aika hyvä... : )

        Ihan vaan tuoksua omalta itseltään. Oikeastaan miehissä on yksi jännä hyvä tuoksuyhdistelmä, jota en pysty selittämään (järjellä)

        -Sopivasti hikinen mies hyttysmyrkyllä, metsässä.

        Että silleen :)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Tuo voi olla aika hyvä... : )

        Ihan vaan tuoksua omalta itseltään. Oikeastaan miehissä on yksi jännä hyvä tuoksuyhdistelmä, jota en pysty selittämään (järjellä)

        -Sopivasti hikinen mies hyttysmyrkyllä, metsässä.

        Että silleen :)

        Niin, minä en kyllä hirveästi tuoksu, no sitten jos on hikoillut niin toki sitten mutta pyrin kyllä ne tuoksut sitten ensitilassa pesemään pois niin ei ole kovin pitkäaikainen haitta. Jos metsässä on itikoita en halua mennä sinne :D


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Niin, minä en kyllä hirveästi tuoksu, no sitten jos on hikoillut niin toki sitten mutta pyrin kyllä ne tuoksut sitten ensitilassa pesemään pois niin ei ole kovin pitkäaikainen haitta. Jos metsässä on itikoita en halua mennä sinne :D

        No voihan hyttysmyrkkyä (punkki- ja hyttyskarkote) olohuoneessakin suihkauttaa parin punnerruksen jälkeen.

        Ja voihan sitä pihkaakin hieroa ukkeliin...

        Kyllä kerrostaloon eräretkitunnelma saadaan.

        oHo...
        anteeksi, tämä kuullostaa jo marinoinnilta

        (leijuu kuvitelmissa, haha...)

        Ei sitä hikeä aina saa heti pestä pois. Ei ei. Minusta ei. Siinähän on just se idea.
        Mies on sillon siltään ihan hyvä. Ei liian kliininen.


    • Mahdollisimman mietoja tuoksuja, eikä mitään vaniljaa. Vaniljasta pämähtää pää kipeeksi, hedelmäiset tuoksut on jees.

      Mulla ei montaa putelia ole, ikivanha samba ja ispahan. Rolloneilla tuun toimeen, en haise kovin vahvasti ja hikoakaan kovin paljon.

      Vanhemmiten tuoksut alkanut ahdistaa, käy henkeen ja päähän, särkee.

      • Vanilja on kenties pahin kaikkialla muualla paitsi pullassa.

        (naurua)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Vanilja on kenties pahin kaikkialla muualla paitsi pullassa.

        (naurua)

        Kuis sun massu voi?☺️


      • Jaa, Ispahania saa vielä.. Eikö se ole aika voimakas tuoksu?


      • Mariaaaaaa kirjoitti:

        Jaa, Ispahania saa vielä.. Eikö se ole aika voimakas tuoksu?

        En tiedä saako vielä, tuo on vanhaa vuoskertaa. Enkä kyllä käytä kun harvoin, varmaan pilalla jo koko hajuvesi.

        On voimakas, mutta sormenpäällä tippa decolteelle, avot. Iholla tuoksu muuttuu siedettäväksi. Pullossa haisee pahalle.☺️


      • mazy kirjoitti:

        Kuis sun massu voi?☺️

        Kiitos kysymästä mazy, massu sikseenkin on ok, mutta toi ruokatorvi kiukkuaa...

        Pidän välillä 'vellikuuria' ja sitten kokeilen jos sais alas kiinteää. Kohta on lopetettava närästyslääkkeet kun ohjeissa luki ettei saa viikkoon ennen tähystystä niitä kitusiin mättää.

        Aina on parempi kun jättää kuplavedet, rasvaiset, tuliset, mausteiset pois...ja pitäis syödä tosi rauhallisesti/hitaasti.

        Stressi näyttää vähän pahentavan, mutta kun sitäkään ei voi kieltää tulemasta.

        Miten sinun vointi?


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Kiitos kysymästä mazy, massu sikseenkin on ok, mutta toi ruokatorvi kiukkuaa...

        Pidän välillä 'vellikuuria' ja sitten kokeilen jos sais alas kiinteää. Kohta on lopetettava närästyslääkkeet kun ohjeissa luki ettei saa viikkoon ennen tähystystä niitä kitusiin mättää.

        Aina on parempi kun jättää kuplavedet, rasvaiset, tuliset, mausteiset pois...ja pitäis syödä tosi rauhallisesti/hitaasti.

        Stressi näyttää vähän pahentavan, mutta kun sitäkään ei voi kieltää tulemasta.

        Miten sinun vointi?

        No ehin jo miettiä mihinkä on Pönttis paennu, kun ei oo palstallaa näkyny! Tulipa sitten mieleen se sun masuvaivakin siinä samassa ja hiukka huoletti! Ruokavaliolla justiinsa pystyy hillitsemään oireita, niinkin paljon että kestää närästämättä. Mutt jos pahaksi menny niin viekin kuule aikaa lepytellä. :(

        Minä oon jonossa leikkuriin, eikä mulla ihan hirveesti nyt olekaan ollu mitään hankalempaa.. :)


    • flowersreally

      Hyväntuoksuinen shampoo riittää.

    • Nainenvastaa

      Minulla on greipin tuoksuinen kevyt EDC.

      Parfyymit (EDP:t) sopivat harkitusti käytettyinä lähinnä iltajuhlissa. On toki päiviä jolloin en käytä edes EDC:tä.

    • Rakastan sitrustuoksuja. Lancomen O de Lancome on ollut suosikkini niin kauan kuin muistan. Pidän myös epätrendikkäästä kasarituoksusta Guerlainin Shalimar. Makeat kukkaistuoksut ovat sellaisia, joita en pysty käyttämään yhtään.

    • Tervas tuoksua ei taida olla? Sellaista voisin käyttää

      • No saippuat ja shampoot.☺️


      • mazy kirjoitti:

        No saippuat ja shampoot.☺️

        Juu, tervashampoota on joskus ollut


      • pujotteIija kirjoitti:

        Juu, tervashampoota on joskus ollut

        Meilläkin on tervashampoota käytössä. Tuli mieleen, että pirskota vaatteille vähän tervaista löylytuoksua tai eteeristä öljyä...ehkei pyhäpaidalle kumminkaan. Jos jää vaikka tahra.😋


      • pihallatipunen

        Terva on yks parhaista tuoksuista mitä maa päällään kantaa ns. Mulle tulee siitä mieleen aina lapsuuden kesät kun entisen (ja puoliksi nykyisenkin) kotikuntani keskiaikaisen kirkon katto oli tervattu.

        Mun mies (jos siis olis mies) sais mieluusti tuoksua tervalle.


    • helmiä_sioille

      Hugo on toiminut ihan jees. Enkä muista yhdenkään naisenkaan valittaneen siitä... :)

      Naistenkin Hugo on miellyttävä sieraimilleni... :)

    • kaisanoasaa

      Minä haisen paskalle ja hielle. Mutta minä olenkin mies.

    • Käytän Paco Rabannen One million lucky tuoksua

    • Käytin pitkään Lanvinin Marry me!-hajuvettä sen kamalasta nimestä huolimatta (olen jo naimisissa, enkä haikaile uusintaa) ja siitä usein kysyttiin; mikä on tämä ihana tuoksu?
      Vähensin kyllä rajusti hajuvesien käyttöä, kun sain aikanaan (nykyään jo teini-ikäiset) lapset. Raskausaikana ne kuvottivat ja vauva-aikana ajattelin, että vauva ei tykkää. Sitten herkistyin voimakkaille tuoksuille itsekin. Jos jollakulla on liikaa tuoksua, otan takapakkia. Joskus työssäni olen joutunut käyttämään kuulokkeita, joissa on edellisen käyttäjän tyrmäävä partavesi, ja on meinannut taju lähteä.
      Nyt ole löytänyt vihdoin Marry me!:n tilalle uuden suosikin: D &G:n 3 L´Imperatrice on sopivan raikas ja hedelmäinen, muutkin ovat tykänneet. Ja olenhan mä vähän herttuatar :P

      • y.b-ff

        Eiku oliks se keisarinna, anyway, joku semmone kumminki;DD


    • Chrome Azzaro löytyy hyllystä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      361
      4214
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1789
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      1539
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1360
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1331
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1329
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      202
      1318
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1205
    Aihe