Karsiiko Suomi24 asiakaskuntaansa?

Voisiko joku asiasta jotain tietävä valaista nyt minua, miksi puhelinnumero on pakollinen sivustoa käytettäessä (rekisteröityneenä)?

Minulla on salainen numero (hyvästä syystä) sekä päälle lätkäisty kaikki mahdolliset markkinointikiellot. Puhelinnumeroni on lähes pyhä minulle, enkä anna sitä kenellekään.

Miten Suomi24 ottaa huomioon ne ihmiset, jotka eivät syystä tai toisesta voi puhelinnumeroaan antaa? Tylysti heitetään vaan pihalle, ei me tuollaisia säälittäviä puhelittomia ihmisiä tänne kaivata?
Eikö tälle voisi olla jokin muu vaihtoehto, esim. Sähköpostivahvistus? Miksi juuri puhelinnumero?

Tämän vuoksi en teidän palveluitanne voi käyttää, enkä näköjään käytäkään, kun vaihtoehtoja ei ole.
1
Ilmoita

Jos et voi käyttää, kuinka pystyit kirjoittamaan.

Kyllä se rekisteröityneenä kirjoittaminen on vain kiellettyjen yhteystietojen saattamista muiden tietoon kieltoa kiertämällä. Eihän siitä muuta hyötyä ole.
1 VASTAUS:
Mene apina hoitoon. Miten kaikki pahimmat mt-ongelmaiset jankuttajat onkin pesiytynyt juuri tälle sivustolle...?
Pahimmille tapauksille tämä sivusto on ollut pakkomielle ja elämäntehtävä jo yli 10 vuotta, pari sentään jo poistunut luonnollista tietä mutta monta on vielä valitettavasti jäljellä.
+Lisää kommentti
Niin miksei vanha käytäntö eli sähköpostipalautus enää voi olla, kun se on ennenkin toiminut?
1 VASTAUS:
Sähköpostiosoitteen vaihtaminen ei maksa mitään.
Puhelinnumeron vaihtaminen maksaa.

Jos häiriköltä lähtee tunnus alta ja se tarvitsee uuden puhelinnumeron jatkaakseen niin harraste ei enää olekaan ilmainen. Puhelinnumeron vaatimisella yritetään siis suitsia tietynlaista häiriköintiä.

Jos ei halua antaa omaa salaista numeroaan niin ostakoot prepaid - liittymän ja rekisteröikööt sillä.
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Karsiiko Suomi24 asiakaskuntaansa?

Voisiko joku asiasta jotain tietävä valaista nyt minua, miksi puhelinnumero on pakollinen sivustoa käytettäessä (rekisteröityneenä)?

Minulla on salainen numero (hyvästä syystä) sekä päälle lätkäisty kaikki mahdolliset markkinointikiellot. Puhelinnumeroni on lähes pyhä minulle, enkä anna sitä kenellekään.

Miten Suomi24 ottaa huomioon ne ihmiset, jotka eivät syystä tai toisesta voi puhelinnumeroaan antaa? Tylysti heitetään vaan pihalle, ei me tuollaisia säälittäviä puhelittomia ihmisiä tänne kaivata?
Eikö tälle voisi olla jokin muu vaihtoehto, esim. Sähköpostivahvistus? Miksi juuri puhelinnumero?

Tämän vuoksi en teidän palveluitanne voi käyttää, enkä näköjään käytäkään, kun vaihtoehtoja ei ole.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta