Espoo kämppäkaveria 23v miehelle

Moi
Oon 23v kahden ammattitutkinnon omaava nuorimies. Raksalla töissä atm. Ehkä menossa erialan kouluun tulevaisuudessa.
Treenaan kotona, pyöräilen, käyn lenkillä, laskettelen, kiipeilen.

Tärkeitä arvoja: en polta joten se on itsestäänselvyys että toinenkaan ei polta.
Olen vegaani joten sekin on aika kiusallinen ominaisuus, tarvittava toiselta koska elämä.

Hakusessa olisi siis kaksio tms minne mahtuu kaksi ihmistä sopivasti asumaan. Tai muu vastaava missä enemmänkin ihmisiä.
En yleisesti haluaisi eläimiä taloon mutta asioista voi puhua.
Tykkään viettää aikaa kotona ja katsella netfliksiä. Opiskelen omalla ajalla kaikenlaista mikä kehittää mua. Joten saatan olla keskittynyt asioihin ehkä välillä liikaa..

Tän kaksion vuokra(missä siis asun vielä) on 880e ja yhdeltä about 440e.
Ainoo ongelma tässä on just se et tääl on vaa toi iso sohva ja isosänky. Jos ei jostain puun takaa tuu naista joka haluu nukkua samassa sängyssä ja siis asua mun kanssa ni lähden tästä kivasta kämpästä:(
55tuumanen telkkari ja pelitietokone myös löytyy talosta. Sauna ja parveke. 3 kerroksessa. Hissi löytyy. Talo sijaitsee Tuomarilan aseman vieressä noin 5min kävellen asemalle.
Tästä kämpästä pitäisi lähteä kuukauden tai kahden kuluessa koska toinen osapuoli muuttaa toiseen kämppään.
Todella mukava kämppä mutta pitää lähteä jos ei löydy ketään halukasta asumaan tänne.
Mukavaa joulun odotusta :)
Kik: Juhopi
IG: juhoppix

0

58

Vastaukset

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.