Ovatko pohjoisen pahat Seidat totta?

HolyProphet00007

Moni palstalainen epäilee, että pohjoisen pahat Seidat olisivat todellisuutta vielä nykyäänkin. Onko esim. pohjoisen mies alias Kauko Röyhkä myynyt sielunsa Paholaiselle saadakseen julkisuutta ja menestystä ja harjoittaako hän peräti Paholaisen palvontaa???????????

https://www.youtube.com/watch?v=unY1O04m9Zc

Entäpä SKE-pohjoinen, ovatko he pohjoisen pahoja Seitoja, jotka ovat myyneet sielunsa Paholaiselle??????????????????????????????????????????????????

36

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hähähähäähähäääää

      Olen seurannut pohjoisen ihmisiä ja jopa heistä pitänyt.
      Kaikki ovat olleet mielestäni hyvin sympaattisia ihmisiä.
      Nyt heidän käytöksensä puoluekokouksessa oli apinahuuto- orkesterin tasoa.

      En tiedä enää mitä sanoa loukkaamatta ihmisiä henkilöinä.

      • HolyProphet00007

        "Olen seurannut pohjoisen ihmisiä ja jopa heistä pitänyt.
        Kaikki ovat olleet mielestäni hyvin sympaattisia ihmisiä.
        Nyt heidän käytöksensä puoluekokouksessa oli apinahuuto- orkesterin tasoa."

        Ehkäpä he ovat siirtyneet Saatanan palvonnassa seuraavalle portaalle ja tulleet oikeiksi pohjoisen pahoiksi Seidoiksi? Mikä tämä seuraava porras sitten on:

        https://www.youtube.com/watch?v=HIuR1rQzH8s


        "En tiedä enää mitä sanoa loukkaamatta ihmisiä henkilöinä?"

        Kutsu heitä vaikka pohjoisen pahoiksi Seidoiksi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • tmps.off

        vain moukat yhdistävät seidat kristinuskon symboliikkaan


    • 3d3d3f32f23f

      uskon että pohjois suomessa on jonkinlaisia pimeitä voimia jotka saattaa herätä ja laueta jonkun tapahtuman yhteydessä piakkoin. yliluonnollisia voimia.

      mulla on itellä vaan joitaki epäilyjä esim valot välkkyny yms yhtäkkiä ku kävelee jossain.

      • d323232323f

      • HolyProphet00007

        Trumpilla on hyvä huumorintaju.


      • HolyProphet00007

        Valojen vilkkuminen tai muut omituiset asiat eivät välttämättä ole merkki hyvästä. Omituiset asiat saattavat liittyä esim. Paholaisen palvontaan tai hulluihin murhaajiin. Joten Varo esim. pohjoisen Pahoja seitoja: https://www.youtube.com/watch?v=FJQWCa2cj54


    • ei.uskalleta

      Ymmärrän että liikkeelle joka ajaa asianaan maahantulijoiden poistoa Saamelaiset on paha ongelma joka pitää mitä pikimmin lakaista maton alle.

      He kun ovat alueen ALKUPERÄISVÄESTÖÄ joka on alistettu ja maat viety siirtolaisten (Suomalaiset) toimesta.

      Muualla maailmassa alkuperäisväestön asemaa on alettu parantamaan, esimerkiksi Australiassa Aboriginaaleille on annettu maita takaisin; samoin Uudessa Seelannissa Maorien Iwit saavat valtiolta korvauksia ja heille on maa-alue oikeuksia palautettu.

      Koska Suomessa vastaavaa?

      • HolyProphet00007

        " esimerkiksi Australiassa Aboriginaaleille on annettu maita takaisin"

        Kaikki Australiassa ovat perseestä ja tähän kuuluu aboriginaalit: ketään suosimatta tai syrjimättä - perseestä.

        "Ymmärrän että liikkeelle joka ajaa asianaan maahantulijoiden poistoa Saamelaiset on paha ongelma joka pitää mitä pikimmin lakaista maton alle."

        Saamelaiset ei ole mikään pelkän suomen juttu, vaan koko lapin: suomi, ruotsi ja norja. Heille on tehty myönnytyksiä, heillä on jopa saamenkielisiä uutisia. Kuitenkin eräiden lähteiden mukaan sekä suomalaisia että saamelaisia olisi ollut samaan aikaan suomessa jo alusta asti. Suomen alkuperäiskansat ovat siis sekä suomalaiset että saamelaiset. Saamelaisten asemaa tulisi myös minun mielestäni parantaa entisestään. Lapissa maa on kutakuinkin arvotonta, ellei siellä ole malmia tai laskettelukeskuksia - joten ihan hyvin saamelaisille voitaisiin antaa maita mieluummin kuin Australialaisille huijariyrityksille. Ehtona voisi olla se, että he eivät saisi myydä niitä maita eteenpäin - näin voitaisiin suojella suomen luontoa pahansuovilta perseausseilta.

        Kaivosteollisuutta ei saisi antaa muiden käsiin, koska he vain imevät suomen malmivarannot kuiviin ja tuhoavat suomen luonnon.

        En ole päättämässä asioista, joten näin tuskin tapahtuu.


      • MietteitäTänään
        HolyProphet00007 kirjoitti:

        " esimerkiksi Australiassa Aboriginaaleille on annettu maita takaisin"

        Kaikki Australiassa ovat perseestä ja tähän kuuluu aboriginaalit: ketään suosimatta tai syrjimättä - perseestä.

        "Ymmärrän että liikkeelle joka ajaa asianaan maahantulijoiden poistoa Saamelaiset on paha ongelma joka pitää mitä pikimmin lakaista maton alle."

        Saamelaiset ei ole mikään pelkän suomen juttu, vaan koko lapin: suomi, ruotsi ja norja. Heille on tehty myönnytyksiä, heillä on jopa saamenkielisiä uutisia. Kuitenkin eräiden lähteiden mukaan sekä suomalaisia että saamelaisia olisi ollut samaan aikaan suomessa jo alusta asti. Suomen alkuperäiskansat ovat siis sekä suomalaiset että saamelaiset. Saamelaisten asemaa tulisi myös minun mielestäni parantaa entisestään. Lapissa maa on kutakuinkin arvotonta, ellei siellä ole malmia tai laskettelukeskuksia - joten ihan hyvin saamelaisille voitaisiin antaa maita mieluummin kuin Australialaisille huijariyrityksille. Ehtona voisi olla se, että he eivät saisi myydä niitä maita eteenpäin - näin voitaisiin suojella suomen luontoa pahansuovilta perseausseilta.

        Kaivosteollisuutta ei saisi antaa muiden käsiin, koska he vain imevät suomen malmivarannot kuiviin ja tuhoavat suomen luonnon.

        En ole päättämässä asioista, joten näin tuskin tapahtuu.

        Jäin miettimään sitä että kumman ottaisit ennemmin naapuriksi; Virolaisen vai Australialaisen?

        Onko kenties niin että äitisi on Virosta, ja isäsi Australiasta?

        Ja onko edes olemassa sellaista ulkomaalaista jota et inhoa/vihaa? Venäläinen kenties? Ruotsalainen?

        Tämän viikon sanasi siis oli "seita". Jännityksellä odotan mikä on uusi sana jota käytät ensi viikolla.


      • HolyProphet00007

        "äin miettimään sitä että kumman ottaisit ennemmin naapuriksi; Virolaisen vai Australialaisen?"

        En kumpaakaan, kummatkin ovat suoraan helvetistä.

        "Onko kenties niin että äitisi on Virosta, ja isäsi Australiasta?"

        Ausseihin on suomalaisia mennyt runsain määrin joskus aikoinaan ja moni palasi sieltä takaisin pettyneenä, eikä halunnut enää palata Ausseihin. Joillain suomalaisilla todella on tämän johdosta Aussi isänä, ei tosin minulla.

        Virolaisia on suomessa paljon suomen järjettömien lakien johdosta: verovapaa työ jokusen kuukauden ajan, josta ei siis makseta ollenkaan veroja suomeen. Sitten sen päätyttyä vain päivän risteily viroon ja sama veroton työjakso alkaa yhä uudelleen ja uudelleen. Eli joillain suomalaisilla on varmasti virolainen äiti, ei tosin minulla.

        "Ja onko edes olemassa sellaista ulkomaalaista jota et inhoa/vihaa? Venäläinen kenties? Ruotsalainen?"

        Eipäs yleistetä, muut mamut voivat loukkaantua, jos heitä verrataan virolaisiin tai kuvottaviin ausseihin.

        "Tämän viikon sanasi siis oli "seita". Jännityksellä odotan mikä on uusi sana jota käytät ensi viikolla. "

        Höpsistä pomppas, Seita on ollut käytössä jo pidempään.


      • MietteitäTänäänkin
        HolyProphet00007 kirjoitti:

        "äin miettimään sitä että kumman ottaisit ennemmin naapuriksi; Virolaisen vai Australialaisen?"

        En kumpaakaan, kummatkin ovat suoraan helvetistä.

        "Onko kenties niin että äitisi on Virosta, ja isäsi Australiasta?"

        Ausseihin on suomalaisia mennyt runsain määrin joskus aikoinaan ja moni palasi sieltä takaisin pettyneenä, eikä halunnut enää palata Ausseihin. Joillain suomalaisilla todella on tämän johdosta Aussi isänä, ei tosin minulla.

        Virolaisia on suomessa paljon suomen järjettömien lakien johdosta: verovapaa työ jokusen kuukauden ajan, josta ei siis makseta ollenkaan veroja suomeen. Sitten sen päätyttyä vain päivän risteily viroon ja sama veroton työjakso alkaa yhä uudelleen ja uudelleen. Eli joillain suomalaisilla on varmasti virolainen äiti, ei tosin minulla.

        "Ja onko edes olemassa sellaista ulkomaalaista jota et inhoa/vihaa? Venäläinen kenties? Ruotsalainen?"

        Eipäs yleistetä, muut mamut voivat loukkaantua, jos heitä verrataan virolaisiin tai kuvottaviin ausseihin.

        "Tämän viikon sanasi siis oli "seita". Jännityksellä odotan mikä on uusi sana jota käytät ensi viikolla. "

        Höpsistä pomppas, Seita on ollut käytössä jo pidempään.

        Ymmärrän että sulla on vaikeuksia ottaa osaa tällaisiin teoreettisiin ajatusleikkeihin; mutta kyseessä on siis akateeminen mielenkiinto.

        Jos tosiaan olisi valittava noiden kahden väliltä; mitä valitsisit.

        Vai haluatko molemmat jos et osaa päättää? Kaupan päälle Etelä-Afrikan ei-valkoinen.

        Virolaisia lienee Suomessa, ja Suomalaisia on Virossa; itse tiedän useamman Suomalaisen joka asuu Tallinnassa vero yms syistä.

        Ja kiersit tuon toisenkin kysymyksen; minkä maalainen ulkomaalainen kelpaisi naapuriksi?

        Itse en tajua miksi kukaan Suomesta pois päässyt palaisi sinne; lumeen ja kylmää. Ei helvetti. Ennemmin sitten vaikka Viroon, mutta EU ei kiinnosta, ja Venäjälle en mene; tosin jos saisi suvun tilan takaisin Karjalasta niin ehkä sinne...


      • HolyProphet00007
        MietteitäTänäänkin kirjoitti:

        Ymmärrän että sulla on vaikeuksia ottaa osaa tällaisiin teoreettisiin ajatusleikkeihin; mutta kyseessä on siis akateeminen mielenkiinto.

        Jos tosiaan olisi valittava noiden kahden väliltä; mitä valitsisit.

        Vai haluatko molemmat jos et osaa päättää? Kaupan päälle Etelä-Afrikan ei-valkoinen.

        Virolaisia lienee Suomessa, ja Suomalaisia on Virossa; itse tiedän useamman Suomalaisen joka asuu Tallinnassa vero yms syistä.

        Ja kiersit tuon toisenkin kysymyksen; minkä maalainen ulkomaalainen kelpaisi naapuriksi?

        Itse en tajua miksi kukaan Suomesta pois päässyt palaisi sinne; lumeen ja kylmää. Ei helvetti. Ennemmin sitten vaikka Viroon, mutta EU ei kiinnosta, ja Venäjälle en mene; tosin jos saisi suvun tilan takaisin Karjalasta niin ehkä sinne...

        No niin, mutta palataanpa takaisin aiheeseen.

        Nyt on tullut Seitajaokseen mukaan yksi uusi liittolainen: Juha Korhonen.

        - Juha kertoo 3.1. tulevasta lähetyksestään etukäteen striimillä "mä oon kolmen eri asianajajan kanssa keskustellut"

        - Aki E.T. myös kertoo keskustelleensa kolmen eri asianajan kanssa miten tehdä kokouksesta "laiton" eroamalla hallituksesta. Eli Herra Aki E.T:n saamien lakimiehen ohjeiden mukaan (kolmelta eri lakimieheltä) Seidat toimivat erotessaan SKE:n hallituksesta.

        Tämä on siis selvästi salaliitto Marcoa kohtaan. Mistään ei löydy kolmen hengen ilmaista asianajajoukkoa: se maksaa maltaita. Kuka hitto on valmis laittamaan tuhansia euroja lakimiehiin viedäkseen Marcolta puheenjohtajuuden?


        Olen siis todistanut salaliiton, mutta mikä salaliitto on kyseessä, voitte vaan heittää arveluja. Ai niin muistatte varmaan, että Hra Juhaa ei tuomittu Jessika Aron solvauksista. Mielestäni Hra Ilja Janitskin ei loukannut Nti Jessikaa edes kymmenesosaksikaan niin pahasti kuin Hra Juha. Mikä tämä Hra Juha itseasiassa on:

        https://www.youtube.com/watch?v=6JZFzVKio6w

        Maksaako joku fyffeä Hra Juhalle osallistumisesta SKE:n vallankaappaukseen: Kolme lakimiestä maksaa maltaita. On todella harvinaista, että ylipäätään mihinkään radio-ohjelmaan haastateltaisiin kolmea kallista lakimiestä (en tiedä ainoatakaan ennen tätä) - tässä on jotain pahemman kerran pielessä.

        Mielestäni kokous ei ollut laiton, koska Seita-kultti itse aiheutti kokouksen laittomat kohdat tahallaan omalla toiminnallaan, mm. eroamalla vain 2018 hallituksesta (tällöin 3 lakimiehen ohjeiden mukaan toimittuna saatiin vajavainen hallitus). Ja itse kokouksessa kaikilla jäsenillä oli yhtäläiset mahdollisuudet osallistua kakkoskokoukseen. Seitojen typerät valheet siitä, että bussi lähetee ihan saman tien klo 16.00 on selkeä VALE. Kokous olisi saatu helposti vietyä loppuun, elleivät Seidat olisi sabotoineet ja viivästyttäneet kokousta tahallaan ja Seidoilla oli hyvät mahdollisuudet osallistua toiseen huippukokoukseen ja lähteä myöhemmällä Onnibussilla takaisin Seitaluoliin.



        Jos haluamme jostain syystä uskoa Seita-Aria ja kumppaneita, vaikka mitään syytä kasvonsa menettäneitä seitoja ei ole uskoa. Niin kuitenkin sinä iltana olisi lähtenyt Onnibusvuoroa, joissa olisi ollut rutkasti tilaa hintaan 30 €. Jos onnibussin olisi varannut aiemmin niin hinta olisi ollut noin 20 € ja jos kaikki varataan samalla kertaa, niin hinta e kasva. Onnibushinnat etukäteen varattuna Ouluun: https://www.onnibus.com/valitse-matka#!/search-HELK,OULU,18.01.2019,,1,,

        Kukaan täyspäinen ihminen ei siis usko Seitojen bussivalheita, mutta silti he pitävät niistä kiinni. Yksikään vakavasti otettava poliitikko ei olisi jonkun 30 € takia lähtenyt pois puolueen huippukokouksesta: ei taida olla se politiikka mikä näitä Seitoja kiinnostaa.


        En tiedä onko pohjoisen Seitojen toiminta laitonta, mutta on se nyt ainakin täysin perseestä!!!!!!!!!!!


      • MietteidenPäätös
        HolyProphet00007 kirjoitti:

        No niin, mutta palataanpa takaisin aiheeseen.

        Nyt on tullut Seitajaokseen mukaan yksi uusi liittolainen: Juha Korhonen.

        - Juha kertoo 3.1. tulevasta lähetyksestään etukäteen striimillä "mä oon kolmen eri asianajajan kanssa keskustellut"

        - Aki E.T. myös kertoo keskustelleensa kolmen eri asianajan kanssa miten tehdä kokouksesta "laiton" eroamalla hallituksesta. Eli Herra Aki E.T:n saamien lakimiehen ohjeiden mukaan (kolmelta eri lakimieheltä) Seidat toimivat erotessaan SKE:n hallituksesta.

        Tämä on siis selvästi salaliitto Marcoa kohtaan. Mistään ei löydy kolmen hengen ilmaista asianajajoukkoa: se maksaa maltaita. Kuka hitto on valmis laittamaan tuhansia euroja lakimiehiin viedäkseen Marcolta puheenjohtajuuden?


        Olen siis todistanut salaliiton, mutta mikä salaliitto on kyseessä, voitte vaan heittää arveluja. Ai niin muistatte varmaan, että Hra Juhaa ei tuomittu Jessika Aron solvauksista. Mielestäni Hra Ilja Janitskin ei loukannut Nti Jessikaa edes kymmenesosaksikaan niin pahasti kuin Hra Juha. Mikä tämä Hra Juha itseasiassa on:

        https://www.youtube.com/watch?v=6JZFzVKio6w

        Maksaako joku fyffeä Hra Juhalle osallistumisesta SKE:n vallankaappaukseen: Kolme lakimiestä maksaa maltaita. On todella harvinaista, että ylipäätään mihinkään radio-ohjelmaan haastateltaisiin kolmea kallista lakimiestä (en tiedä ainoatakaan ennen tätä) - tässä on jotain pahemman kerran pielessä.

        Mielestäni kokous ei ollut laiton, koska Seita-kultti itse aiheutti kokouksen laittomat kohdat tahallaan omalla toiminnallaan, mm. eroamalla vain 2018 hallituksesta (tällöin 3 lakimiehen ohjeiden mukaan toimittuna saatiin vajavainen hallitus). Ja itse kokouksessa kaikilla jäsenillä oli yhtäläiset mahdollisuudet osallistua kakkoskokoukseen. Seitojen typerät valheet siitä, että bussi lähetee ihan saman tien klo 16.00 on selkeä VALE. Kokous olisi saatu helposti vietyä loppuun, elleivät Seidat olisi sabotoineet ja viivästyttäneet kokousta tahallaan ja Seidoilla oli hyvät mahdollisuudet osallistua toiseen huippukokoukseen ja lähteä myöhemmällä Onnibussilla takaisin Seitaluoliin.



        Jos haluamme jostain syystä uskoa Seita-Aria ja kumppaneita, vaikka mitään syytä kasvonsa menettäneitä seitoja ei ole uskoa. Niin kuitenkin sinä iltana olisi lähtenyt Onnibusvuoroa, joissa olisi ollut rutkasti tilaa hintaan 30 €. Jos onnibussin olisi varannut aiemmin niin hinta olisi ollut noin 20 € ja jos kaikki varataan samalla kertaa, niin hinta e kasva. Onnibushinnat etukäteen varattuna Ouluun: https://www.onnibus.com/valitse-matka#!/search-HELK,OULU,18.01.2019,,1,,

        Kukaan täyspäinen ihminen ei siis usko Seitojen bussivalheita, mutta silti he pitävät niistä kiinni. Yksikään vakavasti otettava poliitikko ei olisi jonkun 30 € takia lähtenyt pois puolueen huippukokouksesta: ei taida olla se politiikka mikä näitä Seitoja kiinnostaa.


        En tiedä onko pohjoisen Seitojen toiminta laitonta, mutta on se nyt ainakin täysin perseestä!!!!!!!!!!!

        Tämä selvensi asiaa, haluat siis naapuriksi sekä Virolaisen, Australialaisen että Etelä-Afrikan ei-valkoisen.

        Kiitos vastauksesta, ihmisiä jotka rakastaa ulkomaalaisia noin paljon on harvassa.

        Olisi mukavaa jos tämä toiveesi vuodelle 2019 toteutuu.


      • HolyProphet00007

        "Tämä selvensi asiaa, haluat siis naapuriksi sekä Virolaisen, Australialaisen että Etelä-Afrikan ei-valkoisen."

        Ei yksi Etelä-Afrikan ei valkoinen ole paha juttu, sitten kun he ovat enemmistönä, se on paha juttu: tulee ruumiita. Suomen ei pitäisi rohmuta liikaa mamuja Afrikassa, nyt olisi hyvä laittaa stoppi: ei enää mamuja Afrikasta suomeen.


        Virolaiset ovat suuri haitta, he eivät maksa veroja suomeen, he vievät suomalaisten työpaikat, he tekevät paskaa työtä, työnantajat suosivat virolaisia ohi pätevimpien suomalaisten, he vainoavat, he syrjivät, he tekevät paljon rikoksia. Lisäksi suomessa ei ole kaikille suomalaisillekaan työpaikkoja tarjota ja meidän imbesilli hallituksemme on rohmunnut tänne täysin turvapaikkaa tarvitsemattomia ihmisiä, jotka työllistetään suomalaisia ennen: virolaiset pois suomesta.!!!!!!!!!!!!

        Australialaiset ovat niin perseestä, ettei sitä voi edes sanoin kuvata: Caruna, Dragon mining ja muut riistoyritykset, jotka riistävät suomalaisia ja suomen luontoa.. Jos ette ikinä ole tavanneet ausseja, voitte pitää itseänne onnenpekkoina, Gang Stalkinging on kaikkein pahinta Australiassa: huumaaminen, puukotukset, lemmikkieläinten tappamiset jne. Suomen tulisi heti miten katkaista diplomaattisuhteet lopullisesti Australian kanssa.

        "lisi mukavaa jos nämä toiveesi vuodelle 2019 toteutuu. "

        Niin minustakin olisi kiva, jos ylläolevat toiveeni suomen hyväksi toteutuisivat.



        Kiitos vastauksesta, ihmisiä jotka rakastaa ulkomaalaisia noin paljon on harvassa.

        Olisi mukavaa jos tämä toiveesi vuodelle 2019 toteutuu. "


      • Ddt
        HolyProphet00007 kirjoitti:

        No niin, mutta palataanpa takaisin aiheeseen.

        Nyt on tullut Seitajaokseen mukaan yksi uusi liittolainen: Juha Korhonen.

        - Juha kertoo 3.1. tulevasta lähetyksestään etukäteen striimillä "mä oon kolmen eri asianajajan kanssa keskustellut"

        - Aki E.T. myös kertoo keskustelleensa kolmen eri asianajan kanssa miten tehdä kokouksesta "laiton" eroamalla hallituksesta. Eli Herra Aki E.T:n saamien lakimiehen ohjeiden mukaan (kolmelta eri lakimieheltä) Seidat toimivat erotessaan SKE:n hallituksesta.

        Tämä on siis selvästi salaliitto Marcoa kohtaan. Mistään ei löydy kolmen hengen ilmaista asianajajoukkoa: se maksaa maltaita. Kuka hitto on valmis laittamaan tuhansia euroja lakimiehiin viedäkseen Marcolta puheenjohtajuuden?


        Olen siis todistanut salaliiton, mutta mikä salaliitto on kyseessä, voitte vaan heittää arveluja. Ai niin muistatte varmaan, että Hra Juhaa ei tuomittu Jessika Aron solvauksista. Mielestäni Hra Ilja Janitskin ei loukannut Nti Jessikaa edes kymmenesosaksikaan niin pahasti kuin Hra Juha. Mikä tämä Hra Juha itseasiassa on:

        https://www.youtube.com/watch?v=6JZFzVKio6w

        Maksaako joku fyffeä Hra Juhalle osallistumisesta SKE:n vallankaappaukseen: Kolme lakimiestä maksaa maltaita. On todella harvinaista, että ylipäätään mihinkään radio-ohjelmaan haastateltaisiin kolmea kallista lakimiestä (en tiedä ainoatakaan ennen tätä) - tässä on jotain pahemman kerran pielessä.

        Mielestäni kokous ei ollut laiton, koska Seita-kultti itse aiheutti kokouksen laittomat kohdat tahallaan omalla toiminnallaan, mm. eroamalla vain 2018 hallituksesta (tällöin 3 lakimiehen ohjeiden mukaan toimittuna saatiin vajavainen hallitus). Ja itse kokouksessa kaikilla jäsenillä oli yhtäläiset mahdollisuudet osallistua kakkoskokoukseen. Seitojen typerät valheet siitä, että bussi lähetee ihan saman tien klo 16.00 on selkeä VALE. Kokous olisi saatu helposti vietyä loppuun, elleivät Seidat olisi sabotoineet ja viivästyttäneet kokousta tahallaan ja Seidoilla oli hyvät mahdollisuudet osallistua toiseen huippukokoukseen ja lähteä myöhemmällä Onnibussilla takaisin Seitaluoliin.



        Jos haluamme jostain syystä uskoa Seita-Aria ja kumppaneita, vaikka mitään syytä kasvonsa menettäneitä seitoja ei ole uskoa. Niin kuitenkin sinä iltana olisi lähtenyt Onnibusvuoroa, joissa olisi ollut rutkasti tilaa hintaan 30 €. Jos onnibussin olisi varannut aiemmin niin hinta olisi ollut noin 20 € ja jos kaikki varataan samalla kertaa, niin hinta e kasva. Onnibushinnat etukäteen varattuna Ouluun: https://www.onnibus.com/valitse-matka#!/search-HELK,OULU,18.01.2019,,1,,

        Kukaan täyspäinen ihminen ei siis usko Seitojen bussivalheita, mutta silti he pitävät niistä kiinni. Yksikään vakavasti otettava poliitikko ei olisi jonkun 30 € takia lähtenyt pois puolueen huippukokouksesta: ei taida olla se politiikka mikä näitä Seitoja kiinnostaa.


        En tiedä onko pohjoisen Seitojen toiminta laitonta, mutta on se nyt ainakin täysin perseestä!!!!!!!!!!!

        Marco de Wit? Onko jauhot omassa pussissa puhtaat?

        "Nimi tuomio"

        Google haku
        Google kuvahaku


      • Mongolandian.menoa

        'Alkuperäisväestöä'

        Nyt menee hieman pieleen. Vinosilmät eivät ole alkuperäisväestöä, eivät 'suomalaiset', eivätkä 'saamelaiset' mongot. Alkuperäiset saamelaiset olivat samaa R1b kuin berberit ja baskit, berberit ennen sekoittumistaan arabeihin.

        N1c Jurttamongot ovat myöhäisintä tunkua, vieraslaji Euroopassa.

        Ja on totta, että N1c mongot ovat alkeellisia. Mm. Dyatkovin retkeilijät murhattiin telttaansa näiden mansien ja hantien tms. toimesta.

        Eräs mansi vielä kertoi, että kun uhrieläimiä ei ollut saatavilla, rituaalimurhasivat venäläisen lapsen.

        Nämä N1c jurttamongot olivat pystyttäneet jurttansa vain muutaman sadan metrin päähän retkeilijöiden teltasta. Muistuttaa hieman Bodomin tapausta, paitsi että Uralin retkeilijät olivat vanhempia.

        Mansit ja hantit juovat mm. kärpässientä syöneen poron virtsaa. Googlatkaa Dyatlovpass. Näitä pervoja ja alkeellisia 'siperiankasakoita' tunki Suomeenkin raiskailemaan isovihan aikaan. Mistä luulette N1c pedofiililestojen, kutu-urpojen ym. alkeellisten pyrkyreiden saaneen alkunsa? Eivät ne ole suomalaisia, sanan kultturihistoriallisessa merkityksessä, vaan pervoa mongosiitosta.


    • Puulas

      Miten kommentoi Marionettinukke Juntunen tapausta?

      Tuleeko syytteitä ja kenelle?

      • HolyProphet00007

        Who Cares!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! No ei vaineskaan mietin muuten ihan samaa, ja luulen tietäväni vastauksen kysymykseesi, tai siis osittain, no okei pikemminkin va… no who cares.

        Mene SKE:n Chattiin kysymään kommenttia, jos oikeasti haluat vastauksen johonkin tuollaiseen kysymykseen? Keksin tässä päästäni, minkälaisia syytteitä voisi tulla: Puolueen kaappaus yritys, haitallinen toiminta puolueen taloudelle, liikesalaisuuksien tai puolueen salassa pidettävien asioiden paljastaminen (voi nousta oikeudessa korvausvaatimukset helposti satoihin tuhansiin euroihin), vaalikampanjan tahallinen ja pitkä kestoinen sabotointi.... jne. mitä tahansa syytteitä voidaan puolin sun toisin nostaa. Keksin itse nuo rikokset tai rikkeet, en tiedä onko sellaisia rikkeitä edes olemassa: koska tällä hetkellä minusta on kiva leikkiä Kunnianarvoisaa Herra Juhaa ja keksiä päästäni juttuja.

        Ei vaineskaan, jos haluat saada selville jotain asioita, älä ainakaan kysy Kunnianarvoiselta Herra Juhalta, laita mieluummin viestiä SKE:n superchattiin

        Lahjoita vaikka 5 000 000 € superchattiin, niin he EIVÄT voi olla lukematta viestiä ja.. . Siis jos siellä on superchat mahdollisuus, onko, ei, on, ei, okei en tiedä onko. Vai onko se 2 € se normaali liksa, jolla chatteihin vastataan: Yhtenä päivänä näin sekä Juneksen että Tiinan kommentoivan hyvinkin seikkaperäisesti johonkin superchatin viestiin 10 € hintaan.

        Miten toi superchatti juttu muuten toimii, voiko tallettaa rahaa jollekin google tilille omalta pankkitililtä, ja sitten käyttää niitä Chatissa?? Minustakin olisi kiva kirjoittaa joku juttu tai kysymys, jota esim. Junes ja Tiina (tai vaikka Juntunen, Mari tai Marco) kommentoisivat.

        Voisin kerran ehkä kokeilla ja sitten voisin ylpeänä katsella (toistuvasti päivästä toiseen) kun sekä Tiina että Junes (tai Mari ja Marco) kommentoivat viestiini.

        Toisaalta tuohon tosin voisi jäädä koukkuun, kun näkisi idoliensa kommentoivan viestiään, seuraavalla viikolla haluasi kuulla idoliensa kommentoivan jo kahtena päivänä superchat viestiä ja sitten oltaisiin jo koukussa ja voitaisiin chatata koko omaisuus hetkessä pois.




        Eli miten tuo Chatti systeemi siis toimii, millä luettava superchatti maksetaan? Ajattelin kerran kokeilla - toivottavasti en jää koukkuun.


      • PullaPirkko

        Miksi mennä suljetuille sivuille?
        Mikdi mennä sivuille joita sensuroitte?

        Jos ske ja marco ei ole sivuilla?
        Mistä tietävät mitä sivuilla kirjoitetaan?
        Ja ennen kaikkea miten tiedät marcon henkilökohtsisista asioista?
        Miten se on mahdollista holymarco?

        Siis marco onko salaisuus millä nimimerkeillä kirjoitat?


      • HölynPöly1
        HolyProphet00007 kirjoitti:

        Who Cares!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! No ei vaineskaan mietin muuten ihan samaa, ja luulen tietäväni vastauksen kysymykseesi, tai siis osittain, no okei pikemminkin va… no who cares.

        Mene SKE:n Chattiin kysymään kommenttia, jos oikeasti haluat vastauksen johonkin tuollaiseen kysymykseen? Keksin tässä päästäni, minkälaisia syytteitä voisi tulla: Puolueen kaappaus yritys, haitallinen toiminta puolueen taloudelle, liikesalaisuuksien tai puolueen salassa pidettävien asioiden paljastaminen (voi nousta oikeudessa korvausvaatimukset helposti satoihin tuhansiin euroihin), vaalikampanjan tahallinen ja pitkä kestoinen sabotointi.... jne. mitä tahansa syytteitä voidaan puolin sun toisin nostaa. Keksin itse nuo rikokset tai rikkeet, en tiedä onko sellaisia rikkeitä edes olemassa: koska tällä hetkellä minusta on kiva leikkiä Kunnianarvoisaa Herra Juhaa ja keksiä päästäni juttuja.

        Ei vaineskaan, jos haluat saada selville jotain asioita, älä ainakaan kysy Kunnianarvoiselta Herra Juhalta, laita mieluummin viestiä SKE:n superchattiin

        Lahjoita vaikka 5 000 000 € superchattiin, niin he EIVÄT voi olla lukematta viestiä ja.. . Siis jos siellä on superchat mahdollisuus, onko, ei, on, ei, okei en tiedä onko. Vai onko se 2 € se normaali liksa, jolla chatteihin vastataan: Yhtenä päivänä näin sekä Juneksen että Tiinan kommentoivan hyvinkin seikkaperäisesti johonkin superchatin viestiin 10 € hintaan.

        Miten toi superchatti juttu muuten toimii, voiko tallettaa rahaa jollekin google tilille omalta pankkitililtä, ja sitten käyttää niitä Chatissa?? Minustakin olisi kiva kirjoittaa joku juttu tai kysymys, jota esim. Junes ja Tiina (tai vaikka Juntunen, Mari tai Marco) kommentoisivat.

        Voisin kerran ehkä kokeilla ja sitten voisin ylpeänä katsella (toistuvasti päivästä toiseen) kun sekä Tiina että Junes (tai Mari ja Marco) kommentoivat viestiini.

        Toisaalta tuohon tosin voisi jäädä koukkuun, kun näkisi idoliensa kommentoivan viestiään, seuraavalla viikolla haluasi kuulla idoliensa kommentoivan jo kahtena päivänä superchat viestiä ja sitten oltaisiin jo koukussa ja voitaisiin chatata koko omaisuus hetkessä pois.




        Eli miten tuo Chatti systeemi siis toimii, millä luettava superchatti maksetaan? Ajattelin kerran kokeilla - toivottavasti en jää koukkuun.

        holymarco on yhtä innokas tekemään rikosilmoituksia kuin holyprophet.
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15380386/miksi-marco-de-wit-ei-vastaa-sensuuri-syytoksiin


      • köyhät.hiljaa
        HolyProphet00007 kirjoitti:

        Who Cares!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! No ei vaineskaan mietin muuten ihan samaa, ja luulen tietäväni vastauksen kysymykseesi, tai siis osittain, no okei pikemminkin va… no who cares.

        Mene SKE:n Chattiin kysymään kommenttia, jos oikeasti haluat vastauksen johonkin tuollaiseen kysymykseen? Keksin tässä päästäni, minkälaisia syytteitä voisi tulla: Puolueen kaappaus yritys, haitallinen toiminta puolueen taloudelle, liikesalaisuuksien tai puolueen salassa pidettävien asioiden paljastaminen (voi nousta oikeudessa korvausvaatimukset helposti satoihin tuhansiin euroihin), vaalikampanjan tahallinen ja pitkä kestoinen sabotointi.... jne. mitä tahansa syytteitä voidaan puolin sun toisin nostaa. Keksin itse nuo rikokset tai rikkeet, en tiedä onko sellaisia rikkeitä edes olemassa: koska tällä hetkellä minusta on kiva leikkiä Kunnianarvoisaa Herra Juhaa ja keksiä päästäni juttuja.

        Ei vaineskaan, jos haluat saada selville jotain asioita, älä ainakaan kysy Kunnianarvoiselta Herra Juhalta, laita mieluummin viestiä SKE:n superchattiin

        Lahjoita vaikka 5 000 000 € superchattiin, niin he EIVÄT voi olla lukematta viestiä ja.. . Siis jos siellä on superchat mahdollisuus, onko, ei, on, ei, okei en tiedä onko. Vai onko se 2 € se normaali liksa, jolla chatteihin vastataan: Yhtenä päivänä näin sekä Juneksen että Tiinan kommentoivan hyvinkin seikkaperäisesti johonkin superchatin viestiin 10 € hintaan.

        Miten toi superchatti juttu muuten toimii, voiko tallettaa rahaa jollekin google tilille omalta pankkitililtä, ja sitten käyttää niitä Chatissa?? Minustakin olisi kiva kirjoittaa joku juttu tai kysymys, jota esim. Junes ja Tiina (tai vaikka Juntunen, Mari tai Marco) kommentoisivat.

        Voisin kerran ehkä kokeilla ja sitten voisin ylpeänä katsella (toistuvasti päivästä toiseen) kun sekä Tiina että Junes (tai Mari ja Marco) kommentoivat viestiini.

        Toisaalta tuohon tosin voisi jäädä koukkuun, kun näkisi idoliensa kommentoivan viestiään, seuraavalla viikolla haluasi kuulla idoliensa kommentoivan jo kahtena päivänä superchat viestiä ja sitten oltaisiin jo koukussa ja voitaisiin chatata koko omaisuus hetkessä pois.




        Eli miten tuo Chatti systeemi siis toimii, millä luettava superchatti maksetaan? Ajattelin kerran kokeilla - toivottavasti en jää koukkuun.

        Pelottava yhteiskunta jos ollaan menossa suuntaan jossa sananvapaus maksaa rahaa.


      • HolyProphet00007

        Ei sananvapaus maksa, vaan sanan julkituominen ja sen kommentoiminen kuuluisan tubettajan suulla. Jos haluat perustellut kommentoinnit tietylle asialle tai vastauksen johonkin kysymykseen, niin ei se minusta huonolta idealta vaikuta.
        Ja kivahan se on, jos idoli tai joku jota arvostaa kommentoi tekstiä antaen sille arvoa.


      • HolyProphet00007
        PullaPirkko kirjoitti:

        Miksi mennä suljetuille sivuille?
        Mikdi mennä sivuille joita sensuroitte?

        Jos ske ja marco ei ole sivuilla?
        Mistä tietävät mitä sivuilla kirjoitetaan?
        Ja ennen kaikkea miten tiedät marcon henkilökohtsisista asioista?
        Miten se on mahdollista holymarco?

        Siis marco onko salaisuus millä nimimerkeillä kirjoitat?

        Miksi mennä suljetuille sivuille? - Ei sivu ole suljettu, jokainen voi tulla sinne
        Mikdi mennä sivuille joita sensuroitte? - Sensuuri on välttämätön, jos haluaa pitää chatin asiallisena

        Jos ske ja marco ei ole sivuilla? - Sitten olet jonkun muun sivustolla, he voivat myös olla ok
        Mistä tietävät mitä sivuilla kirjoitetaan? - Maksetut chatit on tapana lukea, kai niistä heille infotaan
        Ja ennen kaikkea miten tiedät marcon henkilökohtsisista asioista? - Sen mitä julki on tuotu
        Miten se on mahdollista holymarco? - Vasstaan vaikket minulta kysynytkään, katson SKE:n lähetyksiä


      • Elk
        HolyProphet00007 kirjoitti:

        Miksi mennä suljetuille sivuille? - Ei sivu ole suljettu, jokainen voi tulla sinne
        Mikdi mennä sivuille joita sensuroitte? - Sensuuri on välttämätön, jos haluaa pitää chatin asiallisena

        Jos ske ja marco ei ole sivuilla? - Sitten olet jonkun muun sivustolla, he voivat myös olla ok
        Mistä tietävät mitä sivuilla kirjoitetaan? - Maksetut chatit on tapana lukea, kai niistä heille infotaan
        Ja ennen kaikkea miten tiedät marcon henkilökohtsisista asioista? - Sen mitä julki on tuotu
        Miten se on mahdollista holymarco? - Vasstaan vaikket minulta kysynytkään, katson SKE:n lähetyksiä

        Ei lähetyksissä kerrota henkilökohtaisia asioita joita ulkopuolisen on mahdoton tietää. Kuinka sinä voit tietää?


      • HolyProphet00007

        En minä tiedäkään, mistä selaisen kuvan olet saanut? Tiedän vain sellaisia asioita, joita julkisuudessa on käsitelty.


      • Elk
        HolyProphet00007 kirjoitti:

        En minä tiedäkään, mistä selaisen kuvan olet saanut? Tiedän vain sellaisia asioita, joita julkisuudessa on käsitelty.

        Esimerkiksi
        ''PyhäProfeetta1
        25.8.2018 18:55
        ''Ovatko Louhet mielestänne katalia? Yksi Louhi sulki 2 krt. Marco de Witin kotisivut. Marco vaihtoi kotisivunsa tämän jälkeen hyvältä vaikuttavalle yritykselle kotisivunsa, joka olikin epämääräinen yritys nimeltään domainhotelli, jonka sivuilta ei löydy edes sen omistajia.''


        Mistä tiedät Marcon henkilö kohtaisista asioista? Ja miksi et kuitenkaan häntä informoi viesti ketjusta?

        Onko uskottavaa?


      • Elk

        Odotan yhä vastausta.


    • valitse.uusi.sana

      Taas tätä. Kylvät (jostain apinoitua?) sanaa jonka merkityksestä sulla ei ole mitään käsitystä; ja taas meni väärin, kuten aina.

      https://fi.wikipedia.org/wiki/Seita

      "Seita on yleissaamelainen käsite, joka tarkoittaa palvottua luonnonkohdetta (joskus myös ihmisen tekemää puupaalua)."

      Seita ei ole henkilö. Vai oliko siellä kokouksessa siis kiviä ja puupaaluja Lapista?

      Oliko sulla muuta?

    • Feikki

      Korhonen on konkurssin tehnyt ja kavalluksesta syytteen saanut alkoholisti. Myös jossain 24 keskustelussa väitettiin hänen käyttävän kokkelia, puheensa mennyt aika sössötykseksi ja tupakkataukoja pukkaa. Näistä Sken myyristä joku on Porista, joku Jyväskylästä, kaikki ei suinkaan ole pohjoisesta. Aikamoista mölyapinakuoroa he todella kokouksessa vetivät, eivät oikeen eduskuntakelpoisilta vaikuttaneet. Pilkkasivat jo aikaisemmin Pohjanmaalla raiskattu nuorta tyttöä, kaappasivat Sken tilit ym. Ja bussi olisi varmasti sopimuksesta odottanut heitä vaikka pienestä lisämaksusta, mutta asia oli kai sovittu näin, että voitiin taas valittaa. Näin ainakin asian näen.

    • HolyProphet00007

      "Korhonen on konkurssin tehnyt ja kavalluksesta syytteen saanut alkoholisti. Myös jossain 24 keskustelussa väitettiin hänen käyttävän kokkelia, puheensa mennyt aika sössötykseksi ja tupakkataukoja pukkaa."

      Voit olla oikeassa, Juha ei ole entisensä, toivottavasti joku hänen läheisensä toimittaa hänet pakkohoitoon. Ehkäpä konkurssi ja kavallussyyte kalvavat Juhan mieltä siinä määrin, että hän juo liikaa, eikä pysty keskittymään sanomisiinsa. Kaikki kuulevat kuitenkin, että Juhalla ei ole kaikki hyvin ja toivon, että hänet saadaan kuntoon.

      "Sken myyristä joku on Porista, joku Jyväskylästä, kaikki ei suinkaan ole pohjoisesta."
      Se pitää paikkansa.


      "Aikamoista mölyapinakuoroa he todella kokouksessa vetivät, eivät oikeen eduskuntakelpoisilta vaikuttaneet. Pilkkasivat jo aikaisemmin Pohjanmaalla raiskattu nuorta tyttöä, kaappasivat Sken tilit ym. Ja bussi olisi varmasti sopimuksesta odottanut heitä vaikka pienestä lisämaksusta, mutta asia oli kai sovittu näin, että voitiin taas valittaa. Näin ainakin asian näen. "

      Asia on selvä kuin pläkki, olet oikeassa.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5480
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3507
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1632
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      203
      1579
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1048
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      799
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe