Aurinkolomalle...

Hei Sinä fiksu nainen! Mielitkö aurinkolomalle mutta seura puuttuu? Täällä olisi matkaseuraa kaipaava savuton, asiallinen 60+ mies. Lomaa saan sujuvasti milloin vaan. Lämpimät kohteet kiinnostavat, mieluiten lyhyet lennot. Viestittele ajatuksiasi opentime@suomi24.fi
Ilmoita

16 Vastausta

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Hei, tarjontaa matkoista näyttäisi olevan hyvin tarjolla tammikuusta kevääseen asti! Viestittele, niin palataan tarkemmin asiaan :)
Ilmoita
Hei!

Miltä paikkakunnalta olet matkalle lähdössä?
1 VASTAUS:
Kiitos kysymästä!
Asun Treen seudulla ja täältäkin on lentoja, mutta lähtöpaikka on käytännössä järjestelykysymys.
+Lisää kommentti
Sopisiko myöhemmin vasta keväällä; lomani on silloin? Tv Itä-Suomesta.
1 VASTAUS:
,,joo, sopii, mistä olisit lähdössä, mä, Kuopiosta, mites olis olen 55 v, mies, käviskö, vastaile, sovitaan, kustannuksista, voin maksaa, vaikka kaikki!!! OLEN VIriili ja hyvännäköinen, mies, p-savosta.
+Lisää kommentti
Mihin mieluiten olisit lähdössä? Mulle käy myös kaukomatkat :)
Ilmoita
Tuu tänne Hesaan homobaariin. On halvenpaa ja kivenpaa.
1 VASTAUS:
No hei, minä (nainen) kyllä ihan oikeasti vastasin aloittajan viestiin enkä ole baareja etsimässä..
+Lisää kommentti
Mietin juuri mites sais lomaa ennen huhtikuuta; palailen ja laitan s-postia...
Ilmoita
ESUORALENTO JOENSUUSTA VIIKOKSI HURGHADAAN
Ilmoita
Heips! Vieläkös matkaseuras puuttuu? Kiinnostais kun sais lomaa järkättyä..
Ilmoita
Käviskö huhtikuun lopulla jos saan loman??
Ilmoita
Moi, vieläkö matkasi on ajankohtainen?
Ilmoita
Hei! Kevään lomat on pidetty mutta olisko matkaseuran haku voimassa vielä syksyn reissuilla?? Täällä utelee matkakuumetta poteva savuton 55v nainen Uudeltamaalta.
Ilmoita
Hei taas! Toki onnistuisi jo elokuussa; pidän silloin viikon loman tv 55 v Uudeltamaalta
Ilmoita
Hei! No nyt paistaa täällä kotimaassakin aurinko joten jos elo-syys-lokakuulla.... olet vielä seuraa vailla niin lähestyn sua viestillä. Tv fiksu nainen Keski-Suomesta.
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Aurinkolomalle...

Hei Sinä fiksu nainen! Mielitkö aurinkolomalle mutta seura puuttuu? Täällä olisi matkaseuraa kaipaava savuton, asiallinen 60+ mies. Lomaa saan sujuvasti milloin vaan. Lämpimät kohteet kiinnostavat, mieluiten lyhyet lennot. Viestittele ajatuksiasi opentime@suomi24.fi

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta